Suspés el concert de Nathy Peluso en Benicàssim

 

Males notícies per als fans de la cantant Nathy Peluso, que hauran d’esperar per a veure en directe al seu ídol musical. L’artista argentina s’ha vist obligada a anunciar la cancel·lació dels seus concerts en Alacant i Benicàssim, a causa d’un possible brot de coronavirus en el seu equip.

 

El primer dels concerts anava a celebrar-se aquest dijous 29 de juliol en la Plaça de Bous d’Alacant, no obstant això, l’organització dels concerts ha informat aquest dimarts que s’ha ajornat el concert de l’artista Nathy Peluso al pròxim 2 de setembre.

 

En un comunicat, s’ha confirmat el canvi de data en compliment dels protocols sanitaris «i per a vetlar per la salut dels espectadors i professionals implicats en el xou». Així mateix, l’organització exposa que les entrades ja adquirides seran totalment vàlides per a aquesta nova data sense necessitat de realitzar cap gestió.

 

Cancel·lat el concert de Benicàssim

«A causa d’una possible exposició a la Covid-19 de membres de l’equip de la cantant argentina Nathy Peluso, ens veiem obligats a ajornar el concert que la cantant tenia previst oferir a Alacant dijous que ve 29 de juliol, al pròxim 2 de setembre», recull el comunicat.

 

D’altra banda, el concert en directe de Nathy Peluso programat per a aquest divendres, 30 de juliol, en el recinte de festivals de Benicàssim, també s’ha vist afectat a causa de la pandèmia. L’empresa Llueix Benicàssim acaba de confirmar la suspensió del concert de l’artista argentina com a mesura preventiva. Lamentablement, Peluso cau finalment del cartell d’aquesta primera edició del festival que clausurarà Rozalén aquest dissabte, 31 de juliol. 

Últimes notícies

La quarta ona de calor deixarà fins a 40 graus este dijous a la Comunitat

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor en punts d’Alacant i València, amb màximes que podran arribar als 40 graus.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua actiu i arrasa 9.300 hectàrees en un perímetre de 81 km

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó continua sense estar controlat després de cinc dies, amb un perímetre de 81 quilòmetres i 9.300 hectàrees cremades. Més de 1.200 professionals i una trentena de mitjans aeris treballen coordinats en les tasques d’extinció.

El Trofeu Festa d’Elx s’ajorna per les obres al Martínez Valero

L’Elche ha decidit no disputar el Trofeu Festa d’Elx abans de l’inici de LaLiga per les obres de millora al Martínez Valero. El club no descarta buscar una nova data en la finestra de setembre, però no pot garantir que el torneig es jugue enguany.

La nova camiseta del Valencia Basket celebra 40 anys d’història amb el taronja com a senyal d’identitat

El Valencia Basket ha presentat la seua nova primera equipació, batejada com Origen, que lluirà en ACB, Euroliga i Lliga Femenina Endesa i que ret homenatge al 40 aniversari del club amb el taronja com a color central i nous detalls en negre i daurat.

Un nou protocol a Alacant reduïx a la mitat els marcapassos després d’una vàlvula aòrtica

Un assaig clínic pioner a l’Hospital General Doctor Balmis d’Alacant mostra que un tractament pautat amb glucocorticoides abans i després d’una vàlvula aòrtica transcatèter reduïx a la mitat la necessitat de marcapassos permanents. L’estudi, liderat per ISABIAL, apunta també a un estalvi econòmic destacat per al sistema sanitari.

Localitzen mort un home que flotava a la platja del Puig

Un home ha sigut trobat sense vida mentre flotava a l’aigua de la platja del Puig. Els serveis sanitaris només han pogut confirmar el seu falleixement.

La cala Baeza d’El Campello es convertix en una nova platja accessible després d’una gran regeneració

La cala Baeza d’El Campello, un dels trams més degradats de la costa alacantina, s’ha regenerat completament gràcies a una inversió d’uns 3 milions d’euros del Ministeri per a la Transició Ecològica, que ha creat una platja més accessible, segura i ambientalment estable.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua actiu i ja ha arrasat 9.300 hectàrees

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó continua sense control, amb 9.300 hectàrees cremades i un perímetre de 81 quilòmetres. Més de 1.200 professionals i una trentena de mitjans aeris treballen en les tasques d’extinció.
FILMOTECA D'ESTIU