Anuncios

Suspés el concert de Nathy Peluso en Benicàssim

 

Males notícies per als fans de la cantant Nathy Peluso, que hauran d’esperar per a veure en directe al seu ídol musical. L’artista argentina s’ha vist obligada a anunciar la cancel·lació dels seus concerts en Alacant i Benicàssim, a causa d’un possible brot de coronavirus en el seu equip.

 

El primer dels concerts anava a celebrar-se aquest dijous 29 de juliol en la Plaça de Bous d’Alacant, no obstant això, l’organització dels concerts ha informat aquest dimarts que s’ha ajornat el concert de l’artista Nathy Peluso al pròxim 2 de setembre.

Anuncios

 

En un comunicat, s’ha confirmat el canvi de data en compliment dels protocols sanitaris «i per a vetlar per la salut dels espectadors i professionals implicats en el xou». Així mateix, l’organització exposa que les entrades ja adquirides seran totalment vàlides per a aquesta nova data sense necessitat de realitzar cap gestió.

 

Cancel·lat el concert de Benicàssim

«A causa d’una possible exposició a la Covid-19 de membres de l’equip de la cantant argentina Nathy Peluso, ens veiem obligats a ajornar el concert que la cantant tenia previst oferir a Alacant dijous que ve 29 de juliol, al pròxim 2 de setembre», recull el comunicat.

 

D’altra banda, el concert en directe de Nathy Peluso programat per a aquest divendres, 30 de juliol, en el recinte de festivals de Benicàssim, també s’ha vist afectat a causa de la pandèmia. L’empresa Llueix Benicàssim acaba de confirmar la suspensió del concert de l’artista argentina com a mesura preventiva. Lamentablement, Peluso cau finalment del cartell d’aquesta primera edició del festival que clausurarà Rozalén aquest dissabte, 31 de juliol. 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.
Anuncios