11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Suspés el concert de Nathy Peluso en Benicàssim

 

Males notícies per als fans de la cantant Nathy Peluso, que hauran d’esperar per a veure en directe al seu ídol musical. L’artista argentina s’ha vist obligada a anunciar la cancel·lació dels seus concerts en Alacant i Benicàssim, a causa d’un possible brot de coronavirus en el seu equip.

 

El primer dels concerts anava a celebrar-se aquest dijous 29 de juliol en la Plaça de Bous d’Alacant, no obstant això, l’organització dels concerts ha informat aquest dimarts que s’ha ajornat el concert de l’artista Nathy Peluso al pròxim 2 de setembre.

 

En un comunicat, s’ha confirmat el canvi de data en compliment dels protocols sanitaris «i per a vetlar per la salut dels espectadors i professionals implicats en el xou». Així mateix, l’organització exposa que les entrades ja adquirides seran totalment vàlides per a aquesta nova data sense necessitat de realitzar cap gestió.

 

Cancel·lat el concert de Benicàssim

«A causa d’una possible exposició a la Covid-19 de membres de l’equip de la cantant argentina Nathy Peluso, ens veiem obligats a ajornar el concert que la cantant tenia previst oferir a Alacant dijous que ve 29 de juliol, al pròxim 2 de setembre», recull el comunicat.

 

D’altra banda, el concert en directe de Nathy Peluso programat per a aquest divendres, 30 de juliol, en el recinte de festivals de Benicàssim, també s’ha vist afectat a causa de la pandèmia. L’empresa Llueix Benicàssim acaba de confirmar la suspensió del concert de l’artista argentina com a mesura preventiva. Lamentablement, Peluso cau finalment del cartell d’aquesta primera edició del festival que clausurarà Rozalén aquest dissabte, 31 de juliol. 

Últimes notícies

Identificades les 45 víctimes de l’accident de Adamuz

S'han identificat les 45 persones mortes en el sinistre ferroviari de Adamuz i s'han completat totes les autòpsies. La majoria es va confirmar per petjades i part per ADN.

Pluges febles, neu des de 500-700 m el dissabte i vent fort a l’interior el diumenge

El cap de setmana es presenta amb cels nuvolosos i ruixats febles. El dissabte baixa la cota de neu a 500-700 m i el diumenge el vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior.

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.