Suspés el concert de Nathy Peluso en Benicàssim

 

Males notícies per als fans de la cantant Nathy Peluso, que hauran d’esperar per a veure en directe al seu ídol musical. L’artista argentina s’ha vist obligada a anunciar la cancel·lació dels seus concerts en Alacant i Benicàssim, a causa d’un possible brot de coronavirus en el seu equip.

 

El primer dels concerts anava a celebrar-se aquest dijous 29 de juliol en la Plaça de Bous d’Alacant, no obstant això, l’organització dels concerts ha informat aquest dimarts que s’ha ajornat el concert de l’artista Nathy Peluso al pròxim 2 de setembre.

 

En un comunicat, s’ha confirmat el canvi de data en compliment dels protocols sanitaris «i per a vetlar per la salut dels espectadors i professionals implicats en el xou». Així mateix, l’organització exposa que les entrades ja adquirides seran totalment vàlides per a aquesta nova data sense necessitat de realitzar cap gestió.

 

Cancel·lat el concert de Benicàssim

«A causa d’una possible exposició a la Covid-19 de membres de l’equip de la cantant argentina Nathy Peluso, ens veiem obligats a ajornar el concert que la cantant tenia previst oferir a Alacant dijous que ve 29 de juliol, al pròxim 2 de setembre», recull el comunicat.

 

D’altra banda, el concert en directe de Nathy Peluso programat per a aquest divendres, 30 de juliol, en el recinte de festivals de Benicàssim, també s’ha vist afectat a causa de la pandèmia. L’empresa Llueix Benicàssim acaba de confirmar la suspensió del concert de l’artista argentina com a mesura preventiva. Lamentablement, Peluso cau finalment del cartell d’aquesta primera edició del festival que clausurarà Rozalén aquest dissabte, 31 de juliol. 

Últimes notícies

La Hispanic Society mostra tres grans Sorollas en la seu de Sotheby’s a Nova York

La Hispanic Society Museum & Library exhibix fins a l'1 de juny tres grans llenços de Joaquín Sorolla en la seu de Sotheby's a Nova York, dins del programa In residence. La mostra s'emmarca en l'estratègia internacional del museu i en la celebració del centenari del mural Vision d'Espanya.

Les màximes se suavitzen en el litoral de València mentres pugen les mínimes

Cels poc nuvolosos i lleuger descens de les màximes en el litoral i prelitoral de València, amb mínimes a l'alça i vents fluixos variables en la Comunitat Valenciana.

Un accident en l’A-7 a la Cañada causa cues de fins a 8 quilòmetres a Paterna

Un accident entre almenys dos vehicles en l'A-7 a l'altura de La Cañada, a Paterna, manté des de primera hora del matí retencions de fins a 8 quilòmetres en sentit Alacant i cues en sentit Barcelona per l'efecte tafaner.

Un robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira provoca importants retards en la C2 de Rodalia

Un nou robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira ha provocat retards de fins més de mitja hora en la línia C2 de Rodalia València des de primera hora del matí.

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.