Suspés el concert de Nathy Peluso en Benicàssim

 

Males notícies per als fans de la cantant Nathy Peluso, que hauran d’esperar per a veure en directe al seu ídol musical. L’artista argentina s’ha vist obligada a anunciar la cancel·lació dels seus concerts en Alacant i Benicàssim, a causa d’un possible brot de coronavirus en el seu equip.

 

El primer dels concerts anava a celebrar-se aquest dijous 29 de juliol en la Plaça de Bous d’Alacant, no obstant això, l’organització dels concerts ha informat aquest dimarts que s’ha ajornat el concert de l’artista Nathy Peluso al pròxim 2 de setembre.

 

En un comunicat, s’ha confirmat el canvi de data en compliment dels protocols sanitaris «i per a vetlar per la salut dels espectadors i professionals implicats en el xou». Així mateix, l’organització exposa que les entrades ja adquirides seran totalment vàlides per a aquesta nova data sense necessitat de realitzar cap gestió.

 

Cancel·lat el concert de Benicàssim

«A causa d’una possible exposició a la Covid-19 de membres de l’equip de la cantant argentina Nathy Peluso, ens veiem obligats a ajornar el concert que la cantant tenia previst oferir a Alacant dijous que ve 29 de juliol, al pròxim 2 de setembre», recull el comunicat.

 

D’altra banda, el concert en directe de Nathy Peluso programat per a aquest divendres, 30 de juliol, en el recinte de festivals de Benicàssim, també s’ha vist afectat a causa de la pandèmia. L’empresa Llueix Benicàssim acaba de confirmar la suspensió del concert de l’artista argentina com a mesura preventiva. Lamentablement, Peluso cau finalment del cartell d’aquesta primera edició del festival que clausurarà Rozalén aquest dissabte, 31 de juliol. 

Últimes notícies

PP i Vox tomben totes les propostes de l’oposició i exhibixen fractura en immigració i finançament

PP i Vox han rebutjat totes les propostes de l’oposició en el debat sobre l’estat de la Comunitat Valenciana i han evidenciat discrepàncies en immigració i finançament autonòmic, tot i mantindre acords en matèria de vivenda.

Avís per fortes pluges des de dijous al migdia a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta des de dijous al migdia un episodi de pluges molt intenses i estàtiques, amb risc d’inundacions i barrancades, que pot arribar a nivell roig en punts de Castelló, València i nord d’Alacant.

Una desena de municipis valencians suspenen les classes per l’alerta per pluges intenses

Almenys deu municipis de la província de València han suspés per a dijous l’activitat lectiva per l’alerta taronja per pluges intenses i tempestes. L’avís afecta també Castelló i el litoral nord d’Alacant, amb recomanacions d’extremar la precaució fins divendres.

Presó provisional per a l’home detingut per matar la seua parella a Benidorm

El jutjat de Violència sobre la Dona de Benidorm ha ordenat l’ingrés a presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l’home detingut per matar presumptament la seua parella al domicili comú. Altres dos arrestats queden en llibertat provisional, investigats per encobriment.

Jasiel Rivero es queda al Valencia Basket fins al final de temporada

El Valencia Basket ha ampliat fins al final de temporada el contracte mensual de Jasiel Rivero, que ha rendit a bon nivell en el seu retorn. El cubà disputarà així la seua tercera etapa al club taronja després del període 2021-2023.

Solís somia estrenar el Nou Mestalla jugant competició europea

El director general del València CF, Javier Solís, confia que el Nou Mestalla puga inaugurar-se en competició europea el curs 2027-28 i garantix que els abonaments mantindran preus similars o més baixos que l’actual estadi.

El Valencia es mostra molt confiat que el Nou Mestalla siga seu del Mundial 2030

El director general del Valencia, Javier Solís, s’ha mostrat molt optimista perquè València aculla partits del Mundial 2030 al Nou Mestalla, amb unes obres que avancen segons el calendari i una inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

El PSPV portarà a Anticorrupció el dosier sobre Juanfran Pérez Llorca

Diana Morant anuncia que el PSPV presentarà una denúncia davant la Fiscalia Anticorrupció pel contingut del dosier sobre el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca. El cap del Consell es declara tranquil i insta que el porten al jutjat.