Tallen una avinguda de València per les obres de la línia 10 del metro

 

Les obres per a la instal·lació dels raïls de la futura línia 10 de Metrovalencia en l’encreuament de l’avinguda d’Antonio Ferrandis amb Amado Granell començaran este divendres, 2 d’abril, i obliguen al tall al trànsit rodat d’Antonio Ferrandis en direcció a Ausiàs March fins al dia 17 d’abril.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, per a poder gestionar l’elevada intensitat diària que aguanta este tram viari, es procedirà a desviar la circulació cap a l’avinguda de l’Institut Obrer de València. També es procedirà al tall del vial d’accés a l’avinguda d’Amado Granell Mesado des de l’avinguda d’Antonio Ferrandis en sentit d’entrada a València, a l’altura de la Carrera Font d’en Corts.

 

Per part seua, l’accés a l’avinguda d’Antonio Ferrandis des de la rotonda del Pont de l’Assut de l’Or es permetrà només al veïnat i als guals autoritzats.

 

El tall del trànsit obligarà a desviaments en l’EMT

D’altra banda, per a millorar la permeabilitat en la circulació de tot este entorn, s’obrirà a la circulació i se senyalitzarà l’encreuament dels carrers d’Ángel Villena-Ricardo Muñoz Suay amb l’avinguda d’Amado Granell Mesado.

 

Les obres també obligaran a desviar les línies de l’EMT. La línia 14 de l’EMT en direcció a Marqués de Sotelo circularà per la Carrera Font d’en Corts i Antonio Ferrandis i es desviarà per la rotonda del centre comercial El Saler, avinguda del Professor López Piñero i Institut Obrer fins Estimat Granell Mesado, a on recuperarà el seu itinerari habitual.

 

Quant a la Línia 99 en direcció al Palau de Congressos, des del Pont de l’Assut de l’Or es desviarà per Profesor López Piñero, Institut Obrer de València i Amado Granell Mesado fins a Antonio Ferrandis, a on reprendrà la ruta usual.

Últimes notícies

Les sol·licituds d’asil cauen un 12,6 % a la Comunitat Valenciana fins a les 6.976

Les peticions d’asil a la Comunitat Valenciana han baixat d’un any a l’altre de 7.981 a 6.976, un 12,6 % menys, sobretot per l’enduriment de polítiques migratòries i normatives com el Reglament d’Estrangeria.

La visita de l’ambaixador xinés obri noves oportunitats comercials i culturals per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca ha rebut l’ambaixador de la República Popular de la Xina a Espanya per a reforçar les inversions, el comerç i els intercanvis culturals amb la Comunitat Valenciana.

Així serà la rebaixa de l’IRPF valencià que el Consell vol portar prompte a Les Corts

La nova llei d’Acompanyament dels comptes de la Generalitat per a 2026 preveu una rebaixa dels tipus autonòmics de l’IRPF en pràcticament tots els trams, amb especial impacte en les rendes mitjanes i baixes, i canvis en successions i donacions per a afavorir el relleu en l’empresa familiar.

Les persones amb discapacitat guanyen drets a la Comunitat Valenciana amb les últimes lleis del Consell

El Consell reforça la protecció de les persones amb discapacitat, especialment sordcegues, amb noves lleis sobre gossos d assistència i accessibilitat universal consensuades amb ONCE i CERMI.

Condemnat a més de 23 anys de presó per maltractar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi

Un home de 56 anys ha acceptat 23 anys, 6 mesos i un dia de presó per maltractar, amenaçar i assassinar la seua parella a l’Alfàs del Pi. La sentència també condemna un amic seu per encobriment i fixa altes indemnitzacions per a la família de la víctima.

Derribo del bloc ‘Txernòbil’ de Campanar per a fer 133 vivendes noves

L'Ajuntament de València ha iniciat el derribo del bloc conegut com 'Txernòbil', a Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena de protecció pública, dins del PAI Pare Doménech.

Derribem el bloc ‘Txernòbil’ de Campanar: així seran les 133 noves vivendes

L’Ajuntament de València ha iniciat el derribament del bloc conegut com ‘Txernòbil’, al barri de Campanar, per a donar pas a 133 vivendes, una vintena d’elles de protecció pública, i a una profunda reurbanització de l’entorn.

Onada de protestes este dimecres davant Les Corts per taxis, concertada i serveis socials

Taxistes, patronal de VTC, docents de la concertada, personal de centres socials i la Xarxa pel Finançament Just han convocat este dimecres diverses concentracions davant Les Corts per a pressinar el Consell i els grups parlamentaris.