Tallen una avinguda de València per les obres de la línia 10 del metro

 

Les obres per a la instal·lació dels raïls de la futura línia 10 de Metrovalencia en l’encreuament de l’avinguda d’Antonio Ferrandis amb Amado Granell començaran este divendres, 2 d’abril, i obliguen al tall al trànsit rodat d’Antonio Ferrandis en direcció a Ausiàs March fins al dia 17 d’abril.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, per a poder gestionar l’elevada intensitat diària que aguanta este tram viari, es procedirà a desviar la circulació cap a l’avinguda de l’Institut Obrer de València. També es procedirà al tall del vial d’accés a l’avinguda d’Amado Granell Mesado des de l’avinguda d’Antonio Ferrandis en sentit d’entrada a València, a l’altura de la Carrera Font d’en Corts.

 

Per part seua, l’accés a l’avinguda d’Antonio Ferrandis des de la rotonda del Pont de l’Assut de l’Or es permetrà només al veïnat i als guals autoritzats.

 

El tall del trànsit obligarà a desviaments en l’EMT

D’altra banda, per a millorar la permeabilitat en la circulació de tot este entorn, s’obrirà a la circulació i se senyalitzarà l’encreuament dels carrers d’Ángel Villena-Ricardo Muñoz Suay amb l’avinguda d’Amado Granell Mesado.

 

Les obres també obligaran a desviar les línies de l’EMT. La línia 14 de l’EMT en direcció a Marqués de Sotelo circularà per la Carrera Font d’en Corts i Antonio Ferrandis i es desviarà per la rotonda del centre comercial El Saler, avinguda del Professor López Piñero i Institut Obrer fins Estimat Granell Mesado, a on recuperarà el seu itinerari habitual.

 

Quant a la Línia 99 en direcció al Palau de Congressos, des del Pont de l’Assut de l’Or es desviarà per Profesor López Piñero, Institut Obrer de València i Amado Granell Mesado fins a Antonio Ferrandis, a on reprendrà la ruta usual.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.