Tallen una avinguda de València per les obres de la línia 10 del metro

 

Les obres per a la instal·lació dels raïls de la futura línia 10 de Metrovalencia en l’encreuament de l’avinguda d’Antonio Ferrandis amb Amado Granell començaran este divendres, 2 d’abril, i obliguen al tall al trànsit rodat d’Antonio Ferrandis en direcció a Ausiàs March fins al dia 17 d’abril.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, per a poder gestionar l’elevada intensitat diària que aguanta este tram viari, es procedirà a desviar la circulació cap a l’avinguda de l’Institut Obrer de València. També es procedirà al tall del vial d’accés a l’avinguda d’Amado Granell Mesado des de l’avinguda d’Antonio Ferrandis en sentit d’entrada a València, a l’altura de la Carrera Font d’en Corts.

 

Per part seua, l’accés a l’avinguda d’Antonio Ferrandis des de la rotonda del Pont de l’Assut de l’Or es permetrà només al veïnat i als guals autoritzats.

 

El tall del trànsit obligarà a desviaments en l’EMT

D’altra banda, per a millorar la permeabilitat en la circulació de tot este entorn, s’obrirà a la circulació i se senyalitzarà l’encreuament dels carrers d’Ángel Villena-Ricardo Muñoz Suay amb l’avinguda d’Amado Granell Mesado.

 

Les obres també obligaran a desviar les línies de l’EMT. La línia 14 de l’EMT en direcció a Marqués de Sotelo circularà per la Carrera Font d’en Corts i Antonio Ferrandis i es desviarà per la rotonda del centre comercial El Saler, avinguda del Professor López Piñero i Institut Obrer fins Estimat Granell Mesado, a on recuperarà el seu itinerari habitual.

 

Quant a la Línia 99 en direcció al Palau de Congressos, des del Pont de l’Assut de l’Or es desviarà per Profesor López Piñero, Institut Obrer de València i Amado Granell Mesado fins a Antonio Ferrandis, a on reprendrà la ruta usual.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.