Tallen una avinguda de València per les obres de la línia 10 del metro

 

Les obres per a la instal·lació dels raïls de la futura línia 10 de Metrovalencia en l’encreuament de l’avinguda d’Antonio Ferrandis amb Amado Granell començaran este divendres, 2 d’abril, i obliguen al tall al trànsit rodat d’Antonio Ferrandis en direcció a Ausiàs March fins al dia 17 d’abril.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, per a poder gestionar l’elevada intensitat diària que aguanta este tram viari, es procedirà a desviar la circulació cap a l’avinguda de l’Institut Obrer de València. També es procedirà al tall del vial d’accés a l’avinguda d’Amado Granell Mesado des de l’avinguda d’Antonio Ferrandis en sentit d’entrada a València, a l’altura de la Carrera Font d’en Corts.

 

Per part seua, l’accés a l’avinguda d’Antonio Ferrandis des de la rotonda del Pont de l’Assut de l’Or es permetrà només al veïnat i als guals autoritzats.

 

El tall del trànsit obligarà a desviaments en l’EMT

D’altra banda, per a millorar la permeabilitat en la circulació de tot este entorn, s’obrirà a la circulació i se senyalitzarà l’encreuament dels carrers d’Ángel Villena-Ricardo Muñoz Suay amb l’avinguda d’Amado Granell Mesado.

 

Les obres també obligaran a desviar les línies de l’EMT. La línia 14 de l’EMT en direcció a Marqués de Sotelo circularà per la Carrera Font d’en Corts i Antonio Ferrandis i es desviarà per la rotonda del centre comercial El Saler, avinguda del Professor López Piñero i Institut Obrer fins Estimat Granell Mesado, a on recuperarà el seu itinerari habitual.

 

Quant a la Línia 99 en direcció al Palau de Congressos, des del Pont de l’Assut de l’Or es desviarà per Profesor López Piñero, Institut Obrer de València i Amado Granell Mesado fins a Antonio Ferrandis, a on reprendrà la ruta usual.

Últimes notícies

La dona del president renuncia a seguir en la Diputació i Barrachina defensa que és una decisió personal

La parella de Juanfran Pérez Llorca ha decidit no renovar la plaça en comissió de servicis en la Diputació de València, que deixarà en setembre, mentre Miguel Barrachina acusa l’oposició de perseguir persones innocents. El portaveu del Consell també ha defensat que Vox interpretarà favorablement la proposta de pressupostos de la Generalitat.

Tres joves detinguts per una agressió sexual a una dona de 25 anys a Elda

La Policia Nacional ha detingut tres joves a Elda, dos de 25 anys i un de 20, per la presumpta agressió sexual a una dona de 25 anys durant les festes de Moros i Cristians.

Avís groc este dissabte al litoral dAlacant per forts fenòmens costaners

Aemet ha activat per a este dissabte de matinada un avís groc al litoral dAlacant per vents forts i mala mar, amb onades que podran arribar als tres metres dalçada.

Els hotels de València s’omplin amb els Gay Games i superen el 76% d’ocupació

Els hotels de València esperen una ocupació mitjana superior al 76% durant els Gay Games, amb pics del 83,2% el primer cap de setmana i una tarifa mitjana de 168 euros per nit.

Compromís denuncia quasi 800.000 euros d’À Punt en bous mentres retalla continguts socials

Compromís acusa À Punt d’haver destinat 743.545 euros públics a 19 retransmissions taurines des de 2025 i critica que s’hagen deixat de cobrir mobilitzacions socials i educatives mentre s’emetien bous.

Així afecten als usuaris els nous paros en el TRAM d’Alacant i Metrovalència amb el 75 % de servici

SEMAF ha iniciat una nova tanda de paros parcials en el TRAM d’Alacant i en Metrovalència amb un 75 % de servici mínim i diversos trams horaris fins al 30 de juny. Les aturades coincidixen en part amb les Hogueras de San Juan i amb una altra vaga convocada pel SIF.

Mor un home per ganivetades en una discussió a Almenara

Un home de 38 anys ha mort este divendres a Almenara per ferides d'arma blanca després d'una discussió amb un altre home, que ha sigut detingut per la Guàrdia Civil.

Cauen huit butroners acusats d’una onada de robatoris en empreses de la província de València

La Guàrdia Civil ha detingut huit hòmens en diversos municipis de l’àrea metropolitana de València, acusats de quatre robatoris amb força mitjançant butró en una mateixa empresa i en una nau de Moixent.