Tallen una avinguda de València per les obres de la línia 10 del metro

 

Les obres per a la instal·lació dels raïls de la futura línia 10 de Metrovalencia en l’encreuament de l’avinguda d’Antonio Ferrandis amb Amado Granell començaran este divendres, 2 d’abril, i obliguen al tall al trànsit rodat d’Antonio Ferrandis en direcció a Ausiàs March fins al dia 17 d’abril.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, per a poder gestionar l’elevada intensitat diària que aguanta este tram viari, es procedirà a desviar la circulació cap a l’avinguda de l’Institut Obrer de València. També es procedirà al tall del vial d’accés a l’avinguda d’Amado Granell Mesado des de l’avinguda d’Antonio Ferrandis en sentit d’entrada a València, a l’altura de la Carrera Font d’en Corts.

 

Per part seua, l’accés a l’avinguda d’Antonio Ferrandis des de la rotonda del Pont de l’Assut de l’Or es permetrà només al veïnat i als guals autoritzats.

 

El tall del trànsit obligarà a desviaments en l’EMT

D’altra banda, per a millorar la permeabilitat en la circulació de tot este entorn, s’obrirà a la circulació i se senyalitzarà l’encreuament dels carrers d’Ángel Villena-Ricardo Muñoz Suay amb l’avinguda d’Amado Granell Mesado.

 

Les obres també obligaran a desviar les línies de l’EMT. La línia 14 de l’EMT en direcció a Marqués de Sotelo circularà per la Carrera Font d’en Corts i Antonio Ferrandis i es desviarà per la rotonda del centre comercial El Saler, avinguda del Professor López Piñero i Institut Obrer fins Estimat Granell Mesado, a on recuperarà el seu itinerari habitual.

 

Quant a la Línia 99 en direcció al Palau de Congressos, des del Pont de l’Assut de l’Or es desviarà per Profesor López Piñero, Institut Obrer de València i Amado Granell Mesado fins a Antonio Ferrandis, a on reprendrà la ruta usual.

Últimes notícies

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.

Mor una dona després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria

La Guàrdia Civil investiga la mort d’una dona que havia sigut rescatada amb vida després d’un incendi en una vivenda de Riba-roja de Túria. El foc es va declarar dimecres a la vesprada en un quart pis del carrer Magallanes.

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.

El nou Llevant de Luís Castro debuta en LALIGA al camp de l’Espanyol sense Carlos Espí

L’Espanyol rep este diumenge el Llevant en l’estrena de LALIGA al RCDE Stadium, amb els valencians iniciant un nou projecte amb Luís Castro i el repte de la permanència sense el davanter Carlos Espí, traspasat al Real Madrid.

Ferran Torres firma pel PSG fins a 2031 i deixarà quasi un milió al València CF

Ferran Torres ha fitxat pel París Saint-Germain per cinc temporades i lluirà el dorsal 9. El traspàs ronda els 50 milions i deixarà prop d’un milió d’euros al València CF pels drets de formació.