Sanitat ha anunciat que l’oci nocturn continuarà tancat 21 dies més en el territori valencià

 

Males notícies per al sector de l’hostaleria en València. La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha confirmat en una roda de premsa que les discoteques, pubs i locals d’oci nocturn seguiran tancats almenys tres setmanes més en el territori valencià a causa de la pandèmia.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, Barceló ha afirmat que, en relació amb l’oci nocturn de València, Alacant i Castelló «no ens plantegem cap canvi respecte a esta situació, l’estudiarem en el futur si això es prolonga i estudiarem què fer i com combinar la salut amb el que necessiten».

 

A demés, la consellera ha manifestat que «el tancament de l’oci nocturn ha contribuït al fet que la transmissió del virus no augmente i que puguem continuar contenint-lo», ha afirmat la consellera.

 

La de hui es la segona prorroga que anuncia el govern valencià respecte al tancament dels locals valencians d’oci nocturn després de l’anunci de la mesura el passat mes d’agost. Esta prolongació de la mesura podria augmentar el malestar entre els empresaris de l’oci nocturn que veuen perillar el futur dels seus negocis i la seua economia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.