9.7 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Sanitat ha anunciat que l’oci nocturn continuarà tancat 21 dies més en el territori valencià

 

Males notícies per al sector de l’hostaleria en València. La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha confirmat en una roda de premsa que les discoteques, pubs i locals d’oci nocturn seguiran tancats almenys tres setmanes més en el territori valencià a causa de la pandèmia.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, Barceló ha afirmat que, en relació amb l’oci nocturn de València, Alacant i Castelló «no ens plantegem cap canvi respecte a esta situació, l’estudiarem en el futur si això es prolonga i estudiarem què fer i com combinar la salut amb el que necessiten».

 

A demés, la consellera ha manifestat que «el tancament de l’oci nocturn ha contribuït al fet que la transmissió del virus no augmente i que puguem continuar contenint-lo», ha afirmat la consellera.

 

La de hui es la segona prorroga que anuncia el govern valencià respecte al tancament dels locals valencians d’oci nocturn després de l’anunci de la mesura el passat mes d’agost. Esta prolongació de la mesura podria augmentar el malestar entre els empresaris de l’oci nocturn que veuen perillar el futur dels seus negocis i la seua economia.

Últimes notícies

Pérez Llorca reivindica el seu cor municipalista al capdavant de la Generalitat

El president ha defés un lideratge de proximitat i una línia continuista, amb exemples de gestió en sanitat, educació infantil i suport a sectors productius.

La Guàrdia Civil incauta 32 peces d’ivori a València i el mal a la fauna s’estima en 3,6 milions

La Guàrdia Civil ha confiscat 32 peces d'ivori tallat a la venda en internet sense certificats CITES. Una dona de 71 anys ha quedat investigada per delictes contra la fauna i contraban.

L’IPC puja al 3,4% al novembre en la Comunitat Valenciana i els aliments repunten al 2,9%

La Comunitat Valenciana va registrar al novembre un IPC del 3,4%, entre els més alts autonòmics, amb aliments al 2,9%. A Espanya l'índex va ser del 3% i la subjacent del 2,6%.

L’IPC es va situar al 3,4% al novembre en la Comunitat Valenciana i els aliments van repuntar al 2,9%

L'IPC es va situar al 3,4% al novembre en la Comunitat Valenciana, un dels més alts per comunitats. A Espanya, l'índex general va quedar en el 3% i la subjacent en el 2,6%.

Alcón (CRUE) alerta: sense finançament no hi ha investigació en la universitat pública

La presidenta de la CRUE ha advertit d'una falta de finançament generalitzat i ha defés que investigar costa diners i no es pot renunciar a això. Reclama beques-salari, urgix els sexennis de transferència i alerta de l'impacte del nou estatut del becari i de la vivenda en l'accés a la universitat.

El València Basket sotmet a l’Efes (94-82) i s’aferma a dalt amb la seua quarta victòria seguida

El València Basket va controlar al Anadolu Efes amb un partit seriós i va encadenar el seu quart triomf seguit en Eurolliga. Taylor i Pradilla van liderar un 94-82 que consolida als taronja en la zona alta.

La col·lisió de tres camions talla l’AP-7 a Castelló des de la matinada i deixa dos ferits

Un xoc entre tres camions talla l'AP-7 al seu pas per Castelló des de la 1 de la matinada. El trànsit es desvia per la N-340 i hi ha dos ferits.

Pluges i cels molt nuvolosos en la Comunitat Valenciana des d’este divendres i durant el cap de setmana

Aemet preveu precipitacions que poden iniciar-se este divendres en el sud, amb pluges persistents el dissabte i generalitzades el diumenge en la Comunitat Valenciana.