Sanitat ha anunciat que l’oci nocturn continuarà tancat 21 dies més en el territori valencià

 

Males notícies per al sector de l’hostaleria en València. La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha confirmat en una roda de premsa que les discoteques, pubs i locals d’oci nocturn seguiran tancats almenys tres setmanes més en el territori valencià a causa de la pandèmia.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, Barceló ha afirmat que, en relació amb l’oci nocturn de València, Alacant i Castelló «no ens plantegem cap canvi respecte a esta situació, l’estudiarem en el futur si això es prolonga i estudiarem què fer i com combinar la salut amb el que necessiten».

 

A demés, la consellera ha manifestat que «el tancament de l’oci nocturn ha contribuït al fet que la transmissió del virus no augmente i que puguem continuar contenint-lo», ha afirmat la consellera.

 

La de hui es la segona prorroga que anuncia el govern valencià respecte al tancament dels locals valencians d’oci nocturn després de l’anunci de la mesura el passat mes d’agost. Esta prolongació de la mesura podria augmentar el malestar entre els empresaris de l’oci nocturn que veuen perillar el futur dels seus negocis i la seua economia.

Últimes notícies

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.