Sanitat ha anunciat que l’oci nocturn continuarà tancat 21 dies més en el territori valencià

 

Males notícies per al sector de l’hostaleria en València. La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha confirmat en una roda de premsa que les discoteques, pubs i locals d’oci nocturn seguiran tancats almenys tres setmanes més en el territori valencià a causa de la pandèmia.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, Barceló ha afirmat que, en relació amb l’oci nocturn de València, Alacant i Castelló «no ens plantegem cap canvi respecte a esta situació, l’estudiarem en el futur si això es prolonga i estudiarem què fer i com combinar la salut amb el que necessiten».

 

A demés, la consellera ha manifestat que «el tancament de l’oci nocturn ha contribuït al fet que la transmissió del virus no augmente i que puguem continuar contenint-lo», ha afirmat la consellera.

 

La de hui es la segona prorroga que anuncia el govern valencià respecte al tancament dels locals valencians d’oci nocturn després de l’anunci de la mesura el passat mes d’agost. Esta prolongació de la mesura podria augmentar el malestar entre els empresaris de l’oci nocturn que veuen perillar el futur dels seus negocis i la seua economia.

Últimes notícies

Requena, Ayora i Pego es disparen per damunt dels 38 graus l’1 de juliol

L’1 de juliol ha arrancat amb màximes de fins a 38,7 graus en punts d’interior i una sensació de calor elevada a València per la humitat.

Absòlts els rapers El Jincho i Osiris de l’acusació d’agressió sexual a una menor a Mislata

L’Audiència Provincial de València ha absolt els rapers El Jincho i Osiris, acusats d’agredir sexualment una menor després d’un concert a Mislata en 2023, en apreciar dubtes racionals sobre el relat de la víctima i els fets denunciats.

417 ajuntaments rebran quasi 8 milions per a prevenir incendis forestals en 2026

La Generalitat ha assignat 7,95 milions d’euros a 417 ajuntaments valencians per a actuacions de prevenció d’incendis i gestió forestal durant 2026, amb especial pes per als municipis de la província de València.

Les vendes de turismes cauen un 15,4 % en mitat any a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat 67.234 matriculacions de turismes nous fins juny, un 15,4 % menys que fa un any, en contrast amb el creixement del mercat espanyol.

La Policia Local de València frustra una nova quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera

La Policia Local de València ha desmantellat una quedada massiva de patinets elèctrics al parc de Capçalera, amb 10 denúncies i huit vehicles immobilitzats per irregularitats tècniques.

Alicante reconeix les associacions en l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI

L’Ajuntament d’Alacant ha celebrat l’acte institucional del Dia de l’Orgull LGTBI, on ha destacat la tasca de les associacions i ha presentat el lema Orgull Alicante 2026: Son derechos humanos, no somos ideología.

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.

Pepelu demana un objectiu clar per al Valencia des del primer dia de pretemporada

Pepelu ha defensat que el Valencia marque un objectiu ambiciós des de l’inici de la pretemporada i ha destacat el valor emocional de l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla.