Sanitat ha anunciat que l’oci nocturn continuarà tancat 21 dies més en el territori valencià

 

Males notícies per al sector de l’hostaleria en València. La consellera de Sanitat, Ana Barceló, ha confirmat en una roda de premsa que les discoteques, pubs i locals d’oci nocturn seguiran tancats almenys tres setmanes més en el territori valencià a causa de la pandèmia.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, Barceló ha afirmat que, en relació amb l’oci nocturn de València, Alacant i Castelló «no ens plantegem cap canvi respecte a esta situació, l’estudiarem en el futur si això es prolonga i estudiarem què fer i com combinar la salut amb el que necessiten».

 

A demés, la consellera ha manifestat que «el tancament de l’oci nocturn ha contribuït al fet que la transmissió del virus no augmente i que puguem continuar contenint-lo», ha afirmat la consellera.

 

La de hui es la segona prorroga que anuncia el govern valencià respecte al tancament dels locals valencians d’oci nocturn després de l’anunci de la mesura el passat mes d’agost. Esta prolongació de la mesura podria augmentar el malestar entre els empresaris de l’oci nocturn que veuen perillar el futur dels seus negocis i la seua economia.

Últimes notícies

Oratge estable este dissabte a la Comunitat Valenciana amb més calor i vent fluix

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos, pujada de temperatures, especialment en l’interior de València, i vent fluix variable que girarà a est i sud-est.

Demanen 13 anys de presó per a dos músics acusats de violar una jove després d’un concert a València

Dos músics s’enfronten a 13 anys de presó per una presumpta violació a una jove en un hotel després d’un concert de rap a Mislata. La setmana també concentra diversos judicis a València per delictes d’odi, agressions, estafes massives i apropiació indeguda.

Els bombers continuen treballant per extingir l’incendi forestal de Serra, ja estabilitzat

Els bombers mantenen hui els treballs d’extinció de l’incendi forestal declarat divendres a Serra, estabilitzat des de les 20.00 hores i sense mitjans aeris del MITECO operatius des d’última hora de la vesprada.

Comprar vivenda en la Comunitat Valenciana és més car que mai en el primer trimestre

El preu de la vivenda en la Comunitat Valenciana ha arribat als 1.898 euros per metre quadrat en el primer trimestre de 2026, un 17,2 % més que un any abans i per damunt dels valors de la bambolla immobiliària.

Un virus obliga a arrancar milers de llimoners després d’una campanya de preus rècord

El virus de la clorosi nervial groga s’ha detectat en joves llimoners d’Alacant i Múrcia després d’una campanya catalogada d’històrica per preus i qualitat, i el sector dona per fet que caldrà arrancar milers d’arbres.

Macrooperació antidroga al Llevant: 28 detinguts i 30 quilos de cocaïna confiscats

La Policia Nacional ha desmantellat una xarxa de narcotràfic amb ramificacions a València, Alacant i Múrcia, amb 28 detinguts i un important arsenal de droga, diners i armes confiscats.

Uns 30.000 metges valencians afronten una cinquena setmana de vaga des d’este dilluns

Prop de 30.000 metges valencians estan cridats a una nova setmana de vaga entre el 15 i el 19 de juny per reclamar millores laborals, més personal i una atenció sanitària de qualitat.

Exhibició del València Basket contra el Joventut i a un pas de la final de l’ACB

El València Basket ha derrotat l’Asisa Joventut per 90-76 al Roig Arena, posa el 2-0 en la semifinal de la Lliga Endesa i es queda a un triomf de la final.