Tanquen una farmàcia de Monforte del Cid en detectar-se tres casos de coronavirus

 

Una farmàcia de Monforte del Cid, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), ha tancat al públic en detectar-se tres casos de coronavirus entre les treballadores. Dos de les afectades són asimptomàtiques, metres que una altra sí que ha presentat símptomes com febre i malestar.

 

Segons ha avançat ‘Información’, les treballadores, d’entre 30 i 50 anys, es troben confinades en sa casa i ara Salut Pública està investigant si estos tres casos de Covid-19 podrien estar relacionats amb el brot declarat en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant). Esta possibilitat s’ha contemplat perquè una de les contagiades viu en esta ciutat i la seua parella ja havia donat positiu abans.

 

Arran de la notícia, molt clients de la farmàcia han cridat al centre de salut de la localitat per a fer-se les proves, però no es preveu que es facen PCR massives, ja que la majoria de clients no es poden considerar contactes directes, perquè això implica estar en contacte més de 15 minuts sense protecció o sense mantindre la distància.

 

L’alcaldessa d’esta xicoteta localitat, María Dolores Berenguer, s’ha reunit este matí amb la responsable de Salut Pública per a posar en marxa les mesures oportunes i ha destacat que ja s’estan rastrejant els contactes directes per a fer-los les proves del coronavirus.

Últimes notícies

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.