Tanquen una farmàcia de Monforte del Cid en detectar-se tres casos de coronavirus

 

Una farmàcia de Monforte del Cid, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), ha tancat al públic en detectar-se tres casos de coronavirus entre les treballadores. Dos de les afectades són asimptomàtiques, metres que una altra sí que ha presentat símptomes com febre i malestar.

 

Segons ha avançat ‘Información’, les treballadores, d’entre 30 i 50 anys, es troben confinades en sa casa i ara Salut Pública està investigant si estos tres casos de Covid-19 podrien estar relacionats amb el brot declarat en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant). Esta possibilitat s’ha contemplat perquè una de les contagiades viu en esta ciutat i la seua parella ja havia donat positiu abans.

 

Arran de la notícia, molt clients de la farmàcia han cridat al centre de salut de la localitat per a fer-se les proves, però no es preveu que es facen PCR massives, ja que la majoria de clients no es poden considerar contactes directes, perquè això implica estar en contacte més de 15 minuts sense protecció o sense mantindre la distància.

 

L’alcaldessa d’esta xicoteta localitat, María Dolores Berenguer, s’ha reunit este matí amb la responsable de Salut Pública per a posar en marxa les mesures oportunes i ha destacat que ja s’estan rastrejant els contactes directes per a fer-los les proves del coronavirus.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.

Catalá defén el reforç de personal a València i nega boicot a la regularització d’immigrants

María José Catalá sosté que l'Ajuntament de València està reforçant personal per a la regularització d'immigrants i rebutja les acusacions de boicot del PSOE.

Bernabé acusa a Catalá d’aïllar-se i embossar la gestió de la regularització de migrants

Pilar Bernabé critica que María José Catalá s'ha quedat sola i ha reaccionat tard i malament davant el reforç de personal municipal per al procés de regularització extraordinària de migrants.

Arkadia Space desenrotllarà el sistema de propulsió de l’avió espacial reutilitzable VORTEX-D

Arkadia Space ha sigut seleccionada per Dassault Aviation per a dissenyar i subministrar el sistema de propulsió del demostrador espacial reutilitzable VORTEX-D, reforçant el seu paper en el sector aeroespacial europeu.

El exgerente del PSOE nega que les xistorres anaren bitllets de 500 o 200 euros

El exgerente del PSOE, Mariano Moreno, nega que el partit manejara bitllets de 500 o 200 euros i defén el control intern sobre l'efectiu en el juí del cas Koldo i els contractes de màscares.