Tanquen una farmàcia de Monforte del Cid en detectar-se tres casos de coronavirus

 

Una farmàcia de Monforte del Cid, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), ha tancat al públic en detectar-se tres casos de coronavirus entre les treballadores. Dos de les afectades són asimptomàtiques, metres que una altra sí que ha presentat símptomes com febre i malestar.

 

Segons ha avançat ‘Información’, les treballadores, d’entre 30 i 50 anys, es troben confinades en sa casa i ara Salut Pública està investigant si estos tres casos de Covid-19 podrien estar relacionats amb el brot declarat en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant). Esta possibilitat s’ha contemplat perquè una de les contagiades viu en esta ciutat i la seua parella ja havia donat positiu abans.

 

Arran de la notícia, molt clients de la farmàcia han cridat al centre de salut de la localitat per a fer-se les proves, però no es preveu que es facen PCR massives, ja que la majoria de clients no es poden considerar contactes directes, perquè això implica estar en contacte més de 15 minuts sense protecció o sense mantindre la distància.

 

L’alcaldessa d’esta xicoteta localitat, María Dolores Berenguer, s’ha reunit este matí amb la responsable de Salut Pública per a posar en marxa les mesures oportunes i ha destacat que ja s’estan rastrejant els contactes directes per a fer-los les proves del coronavirus.

Últimes notícies

El PPCV reclama al Govern un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana al setembre

El PPCV considera que l’ajornament del Consell de Política Fiscal i Financera dona temps al Govern per a presentar en setembre una proposta de nou finançament autonòmic que siga justa per a la Comunitat Valenciana, amb fons de nivellació i abordatge del deute històric.

El PSPV acusa Pérez Llorca d’“alta traïció política” si frena el nou finançament autonòmic

El PSPV adverteix que Juanfran Pérez Llorca cometrà un “delicte polític d’alta traïció” si la Comunitat Valenciana no se suma al nou model de finançament autonòmic, que segons Fedea corregiria en 2027 l’infrafinançament històric dels valencians.

Aemet activa alerta groga per tempestes amb granís a l’interior de Castelló i del nord de València

Aemet ha activat per a este dijous i divendres l’alerta groga per tempestes amb granís i ratxes de vent fortes a l’interior de Castelló i al nord de la província de València, i per calor al litoral sud valencià.

El nou portacontenidors ecològic de JSV reduïx a la mitat el consum entre Alacant i Canàries

JSV ha posat en servici al port d’Alacant el MilaGreen, el seu primer vaixell portacontenidors propi, que reduïx a la mitat el consum de combustible en la ruta de provisió de la península a les illes Canàries. El buc, de 38 milions d’euros, està preparat per a usar metanol verd i connectar-se a la xarxa elèctrica durant les operacions en port.

Consell per a vore l’eclipsi solar: ulleres homologades i sempre posades

El Ministeri de Consum recorda que l’eclipsi solar del 12 d’agost només s’ha de mirar amb ulleres certificades ISO 12312-2:2015, comprades en canals oficials i sense llevar-se-les en cap moment.

La Policia registra el bar on un home ha matat un jove a València

La Policia Nacional ha registrat este dijous el bar de València on un home de 62 anys va matar dimecres un jove de 20 anys amb un objecte metàl·lic. L’home, propietari del local i de nacionalitat colombiana com la víctima, ha sigut traslladat al registre però encara no ha passat a disposició judicial.

Confiscats quasi 700 productes falsificats en parades il·legals d’Oropesa i Peníscola

La Guàrdia Civil ha confiscat prop de 700 articles falsificats venuts en parades ambulants il·legals a Oropesa del Mar i Peníscola, valorats en més de 10.700 euros, i ha denunciat administrativament dues persones.

Tempestes de vesprada a l’interior nord i oratge estable a la costa

L’interior de Castelló pot registrar ruixats i tempestes localment fortes esta vesprada, mentres les temperatures es mantenen estables en tota la Comunitat Valenciana.
FILMOTECA D'ESTIU