Tanquen una farmàcia de Monforte del Cid en detectar-se tres casos de coronavirus

 

Una farmàcia de Monforte del Cid, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), ha tancat al públic en detectar-se tres casos de coronavirus entre les treballadores. Dos de les afectades són asimptomàtiques, metres que una altra sí que ha presentat símptomes com febre i malestar.

 

Segons ha avançat ‘Información’, les treballadores, d’entre 30 i 50 anys, es troben confinades en sa casa i ara Salut Pública està investigant si estos tres casos de Covid-19 podrien estar relacionats amb el brot declarat en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant). Esta possibilitat s’ha contemplat perquè una de les contagiades viu en esta ciutat i la seua parella ja havia donat positiu abans.

 

Arran de la notícia, molt clients de la farmàcia han cridat al centre de salut de la localitat per a fer-se les proves, però no es preveu que es facen PCR massives, ja que la majoria de clients no es poden considerar contactes directes, perquè això implica estar en contacte més de 15 minuts sense protecció o sense mantindre la distància.

 

L’alcaldessa d’esta xicoteta localitat, María Dolores Berenguer, s’ha reunit este matí amb la responsable de Salut Pública per a posar en marxa les mesures oportunes i ha destacat que ja s’estan rastrejant els contactes directes per a fer-los les proves del coronavirus.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.