Tanquen una farmàcia de Monforte del Cid en detectar-se tres casos de coronavirus

 

Una farmàcia de Monforte del Cid, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), ha tancat al públic en detectar-se tres casos de coronavirus entre les treballadores. Dos de les afectades són asimptomàtiques, metres que una altra sí que ha presentat símptomes com febre i malestar.

 

Segons ha avançat ‘Información’, les treballadores, d’entre 30 i 50 anys, es troben confinades en sa casa i ara Salut Pública està investigant si estos tres casos de Covid-19 podrien estar relacionats amb el brot declarat en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant). Esta possibilitat s’ha contemplat perquè una de les contagiades viu en esta ciutat i la seua parella ja havia donat positiu abans.

 

Arran de la notícia, molt clients de la farmàcia han cridat al centre de salut de la localitat per a fer-se les proves, però no es preveu que es facen PCR massives, ja que la majoria de clients no es poden considerar contactes directes, perquè això implica estar en contacte més de 15 minuts sense protecció o sense mantindre la distància.

 

L’alcaldessa d’esta xicoteta localitat, María Dolores Berenguer, s’ha reunit este matí amb la responsable de Salut Pública per a posar en marxa les mesures oportunes i ha destacat que ja s’estan rastrejant els contactes directes per a fer-los les proves del coronavirus.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un comandament de la UME situa a la consellera al comandament del Cecopi i apunta al fet que Mazón no va prendre decisions el...

El comandant Manuel Párraga ha declarat que en el Cecopi 'manava la consellera' Salomé Pradas i que Mazón no va assumir decisions; va detallar el debat de l'avís a la població.

La CEV demana normalitat a les empreses que comercien amb els EUA davant les amenaces de Trump

La patronal valenciana ha instat a mantindre la calma i seguir amb normalitat les operacions amb els Estats Units. Ha apel·lat al paraigua de la UE i a accelerar un acord comercial.

L’entrenador del València Basket júnior: ‘Escoltàvem explosions però no véiem res’

El València Basket júnior va tornar a Espanya després de quatre dies bloquejat a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El seu tècnic va relatar que van sentir explosions i van seguir protocols.

El Suprem fixa el 7 d’abril el juí a Ábalos i Koldo i cita a més de 75 testimonis

El Tribunal Suprem ha assenyalat el 7 d'abril per a la vista oral contra José Luis Ábalos, Koldo García i Víctor de Aldama pels contractes de màscares. Desestima les qüestions prèvies, admet més de 75 testimonis i rebutja citar a Pedro Sánchez, però sí a Francina Armengol i Ángel Víctor Torres.

Pérez Llorca assegura que la modernització de la depuradora de Pinedo estarà llesta abans de l’estiu

La Generalitat ha assegurat que la modernització de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. El projecte, dotat amb 37 milions, reduïx olors i soroll i millora l'eficiència.

El València Basket júnior va tornar després de quatre dies a Abu Dhabi: van escoltar explosions però no van veure res

L'equip júnior del València Basket va tornar a Espanya després de quatre dies a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El tècnic va explicar que van sentir explosions, no van veure res i van seguir protocols.

El Vila-real va assajar l’evacuació de l’Estadi de la Ceràmica per a validar el seu pla d’autoprotecció

El Vila-real va realitzar un simulacre d'evacuació parcial per un escenari d'incendi en l'Estadi de la Ceràmica per a comprovar el seu Pla d'Autoprotecció. Van participar un centenar de figurants, personal del club i alumnat de l'IES Miralcamp, amb focus en Preferència Baixa i la zona de mobilitat reduïda

El Suprem jutjarà a Ábalos i Koldo després de rebutjar enviar el cas a l’Audiència Nacional

El Suprem ha desestimat les peticions de les defenses i manté la causa. La vista oral es preveu després de Setmana Santa i podria durar entre sis i huit setmanes.