Tanquen el restaurant ‘Aragón 58’ de València en donar positiu en coronavirus un cuiner

 

Un restaurant de València ha hagut de tancar les seues portes temporalment després de què un dels seus treballadors haja donat positiu en coronavirus. Es tracta d’un cuiner del restaurant ‘Aragón 58‘, que era asimptomàtic, «no habia manifestat cap símptoma», assegura el gestor del local, Nacho Honrubia.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, Sanitat ha activat el protocol i ha ordenat el tancament temporal del local després del que seria el primer cas positiu en Covid-19 d’un negoci d’hostaleria en la ciutat o, com a mínim, fet públic.

 

Honrubia explica que el treballador va anar a principis d’esta setmana a l’hospital Clínic de València per a fer-se una revisió rutinària. «Ara en els protocols de les revisions també es fan tests i donà positiu», assegura Honrubia. El cuiner, a pesar de no tindre símptomes, continua ingressat en el centre hospitalari.

 

«Ens va avisar immediatament» ha afirmat Honrubia, pel que des del restaurant contactaren amb la mútua i van començar a coordinar-se amb Sanitat per a començar amb el protocol. «El mateix dimarts ens donaren l’ordre de tancament temporal».

 

Ara, tots els treballadors han començat a fer-se les proves. «Tant de bo siga l’únic cas perquè parar una altra volta l’activitat després de la que esta caient, amb tantes setmanes de quarantena, és complicat», ha afegit el gerent del restaurant que es va acollir a un Expedient de Regulació d’Ocupació Temporal (ERTO).

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.