Tanquen el restaurant ‘Aragón 58’ de València en donar positiu en coronavirus un cuiner

 

Un restaurant de València ha hagut de tancar les seues portes temporalment després de què un dels seus treballadors haja donat positiu en coronavirus. Es tracta d’un cuiner del restaurant ‘Aragón 58‘, que era asimptomàtic, «no habia manifestat cap símptoma», assegura el gestor del local, Nacho Honrubia.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, Sanitat ha activat el protocol i ha ordenat el tancament temporal del local després del que seria el primer cas positiu en Covid-19 d’un negoci d’hostaleria en la ciutat o, com a mínim, fet públic.

 

Honrubia explica que el treballador va anar a principis d’esta setmana a l’hospital Clínic de València per a fer-se una revisió rutinària. «Ara en els protocols de les revisions també es fan tests i donà positiu», assegura Honrubia. El cuiner, a pesar de no tindre símptomes, continua ingressat en el centre hospitalari.

 

«Ens va avisar immediatament» ha afirmat Honrubia, pel que des del restaurant contactaren amb la mútua i van començar a coordinar-se amb Sanitat per a començar amb el protocol. «El mateix dimarts ens donaren l’ordre de tancament temporal».

 

Ara, tots els treballadors han començat a fer-se les proves. «Tant de bo siga l’únic cas perquè parar una altra volta l’activitat després de la que esta caient, amb tantes setmanes de quarantena, és complicat», ha afegit el gerent del restaurant que es va acollir a un Expedient de Regulació d’Ocupació Temporal (ERTO).

Últimes notícies

Detingut a Vall d’Alba per amenaçar dos clients d’un bar amb un ganivet

La Guàrdia Civil ha detingut a Vall d’Alba un home de 44 anys per presumptes amenaces greus amb arma blanca a dos persones en un bar i per resistència greu als agents. El detingut acumulava cinc reclamacions judicials prèvies a la província de Castelló.

Investigat per circular a 219 km/h a l’A7 a Castalla amb límit de 120

La Guàrdia Civil ha enxampat un conductor de 34 anys quan circulava a 219 km/h per l’A7 a Castalla, on el límit era de 120. Ara està investigat per un delicte contra la seguretat viària.

Mirotic reforça el Valencia Basket per a la pròxima temporada

Nikola Mirotic s’incorpora al Valencia Basket per a esta temporada com a ala-pivot de formació local, aportant talent i un nou cup per a l’equip taronja. El montenegrí nacionalitzat espanyol, amb una llarga trajectòria en l’NBA i Eurolliga, arriba després del seu pas pel Mónaco.

Nikola Mirotic jugarà en el Valencia Basket esta temporada

Nikola Mirotic i el Valencia Basket han tancat un acord perquè l’ala-pivot jugue esta temporada amb l’equip taronja, tal com han anunciat en un vídeo a les xarxes socials gravat a l’aeroport de Manises.

La inflació puja en totes les autonomies i la Comunitat Valenciana es manté entre les més baixes

La taxa anual de l’IPC ha pujat al mes d’agost en totes les comunitats autònomes fins a una mitjana del 4,3%, mentre que la Comunitat Valenciana s’ha situat en el 4,1%, entre els increments més moderats.

La inflació a l’agost puja al 4,1 % en la Comunitat Valenciana

L’IPC d’agost s’ha situat en el 4,1 % en la Comunitat Valenciana, dos dècimes per davall de la mitjana estatal del 4,3 %, impulsat per l’encariment dels carburants.

Deting a Paterna dos hores després d’atracar un hostal

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un home acusat d’atracar un hostal, només dos hores després del robatori, gràcies a una telefonada prèvia al 091 que va permetre relacionar-lo amb una discussió familiar.

Dimarts assolellat i més calor a la Comunitat Valenciana

Dimarts estarà marcat per un cel poc nuvolós o ras i un augment de les temperatures, sobretot a València i al nord d’Alacant. Dimecres arribaran núvols i possibles ruixats amb tempesta a l’interior nord, especialment a Castelló.