Tanquen el restaurant ‘Aragón 58’ de València en donar positiu en coronavirus un cuiner

 

Un restaurant de València ha hagut de tancar les seues portes temporalment després de què un dels seus treballadors haja donat positiu en coronavirus. Es tracta d’un cuiner del restaurant ‘Aragón 58‘, que era asimptomàtic, «no habia manifestat cap símptoma», assegura el gestor del local, Nacho Honrubia.

 

Segons ha avançat ‘Las Provincias’, Sanitat ha activat el protocol i ha ordenat el tancament temporal del local després del que seria el primer cas positiu en Covid-19 d’un negoci d’hostaleria en la ciutat o, com a mínim, fet públic.

 

Honrubia explica que el treballador va anar a principis d’esta setmana a l’hospital Clínic de València per a fer-se una revisió rutinària. «Ara en els protocols de les revisions també es fan tests i donà positiu», assegura Honrubia. El cuiner, a pesar de no tindre símptomes, continua ingressat en el centre hospitalari.

 

«Ens va avisar immediatament» ha afirmat Honrubia, pel que des del restaurant contactaren amb la mútua i van començar a coordinar-se amb Sanitat per a començar amb el protocol. «El mateix dimarts ens donaren l’ordre de tancament temporal».

 

Ara, tots els treballadors han començat a fer-se les proves. «Tant de bo siga l’únic cas perquè parar una altra volta l’activitat després de la que esta caient, amb tantes setmanes de quarantena, és complicat», ha afegit el gerent del restaurant que es va acollir a un Expedient de Regulació d’Ocupació Temporal (ERTO).

Últimes notícies

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.

Fugida d’un bou i diverses vaquetes durant els festejos taurins de Gátova

L’Ajuntament de Gátova ha informat que un bou s’ha escapat durant les festes taurines del municipi i continua en llibertat en la zona d’El Rodeno, mentres les vaquetes ja estan controlades a l’Alameda.

Quique Llopis es retira de la Liga Diamant de Londres per molèsties als isquios

L’atleta valencià Quique Llopis ha decidit no córrer els 110 metres tanques de la Liga Diamant de Londres per unes molèsties als isquios, a pocs dies del Campionat d’Espanya de Màlaga.

Rescatades onze persones en afonar-se un catamarà prop de l’illa de Tabarca

Onze persones han sigut rescatades il·leses després que un catamarà haja començat a afonar-se front a l’illa de Tabarca, a Santa Pola. Salvament Marítim i Bombers d’Alicante han coordinat un dispositiu amb vaixells i helicòpter.

Aemet activa avís taronja dilluns a l’interior nord de València per màximes de 39 graus

Aemet ha activat per a dilluns l’avís taronja a l’interior nord de València per màximes de 39 graus i manté també avisos grocs per calor i tempestes a diverses zones de la Comunitat Valenciana diumenge i dilluns.

Begoña Carrasco promet seguir fent de Castelló una terra d’oportunitats fins a 2027

L’alcaldessa de Castelló i candidata del PP a la reelecció en 2027, Begoña Carrasco, ha reafirmat el seu compromís de continuar transformant la ciutat en una terra d’oportunitats, amb menys impostos, més vivenda i millors servicis.

L’esclafit de Josele Ballester al British Open el col·loca en la lluita pels llocs capdavanters

El castellonenc Josele Ballester ha firmat -4 en la tercera ronda del British Open, és -3 en el total i aspira a ficar-se entre els vint primers en el seu segon Abiert Britànic, disputat a Royal Birkdale.