El teatre el Musical de València acull el ‘Fira esfera’ este divendres

 

El Teatre el Musical (TEM) de València acollirà este divendres la II edició de Fira esfera, un projecte de diferents associacions per a promoure els valors del teatre entre la ciutadania. L’any passat, les diferents associacions valencianes d’arts escèniques es van unir en un projecte comú per a aprofundir en els valors culturals del teatre, el circ i la dansa, programant una sèrie d’activitats totalment gratuïtes.

 

Esta trobada ha sigut batejada com ‘Fira esfera’ i tindrà lloc en el TEM, que este divendres 18 de setembre acollirà de nou la segona edició d’esta iniciativa, explica la sala del Cabanyal-Canyamelar.

 

Destinada principalment als professionals del sector, d’una banda, i als habitants del Cabanyal, per un altre, la II Fira esfera programarà dos taules redones –una sobre la labor de les associacions durant la pandèmia i una altra sobre l’aprofitament dels recursos que oferix la participació–, inclourà un espai lúdic i posarà en escena tres espectacles representatius d’associacions organitzadores.

 

En paraules dels organitzadors del certamen, «les arts escèniques són una eina fonamental d’expressió ciutadana que ha d’estar present per tot el nostre territori: barris, ciutats i pobles». «Durant anys, les associacions d’arts escèniques hem col·laborat en projectes socials lligats a organitzacions o altres entitats, i ara volem mostrar a la ciutadania el que som i el que fem, conseguint que teatre, circ i dansa es fusionen amb ells».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Elx firma un triomf vital davant un Atlètic en inferioritat

L'Elx s'imposa 3-2 a un Atlètic amb moltes baixes i més d'una hora en inferioritat, i fa un pas clau en la lluita per la permanència en LaLiga.

L’Elx remunta a un Atlètic en inferioritat i s’agarra a la permanència

L'Elx va véncer 3-2 a l'Atlètic de Madrid, que va jugar amb un menys gran part del partit, i va fer un pas important en la seua lluita per eixir del descens.

El Segell de Patrimoni Europeu a la Nau reconeix el llegat valencià en l’humanisme europeu

La Nau de València rep el Segell de Patrimoni Europeu com a primer enclavament de la Comunitat, un reconeixement al seu paper històric en l'humanisme i la construcció cultural d'Europa.

Empat vibrant entre Elx i Atlètic després d’una primera part plena d’alternatives

Elx i Atlètic de Madrid firmen un empat 2-2 en un dol molt obert, amb remuntada local, doblet de Nico González i mitja hora de joc colchonero en inferioritat numèrica.

Un accident de camió provoca una gran apagada a Requena i Utiel i deixa sense llum a 14.000 usuaris

Un accident de camió a la província d'Albacete ha danyat una línia de molt alta tensió de 132 kV i ha deixat sense subministrament elèctric a uns 14.000 clients de Requena i Utiel des de les 16.30 hores.

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.