El teatre el Musical de València acull el ‘Fira esfera’ este divendres

 

El Teatre el Musical (TEM) de València acollirà este divendres la II edició de Fira esfera, un projecte de diferents associacions per a promoure els valors del teatre entre la ciutadania. L’any passat, les diferents associacions valencianes d’arts escèniques es van unir en un projecte comú per a aprofundir en els valors culturals del teatre, el circ i la dansa, programant una sèrie d’activitats totalment gratuïtes.

 

Esta trobada ha sigut batejada com ‘Fira esfera’ i tindrà lloc en el TEM, que este divendres 18 de setembre acollirà de nou la segona edició d’esta iniciativa, explica la sala del Cabanyal-Canyamelar.

 

Destinada principalment als professionals del sector, d’una banda, i als habitants del Cabanyal, per un altre, la II Fira esfera programarà dos taules redones –una sobre la labor de les associacions durant la pandèmia i una altra sobre l’aprofitament dels recursos que oferix la participació–, inclourà un espai lúdic i posarà en escena tres espectacles representatius d’associacions organitzadores.

 

En paraules dels organitzadors del certamen, «les arts escèniques són una eina fonamental d’expressió ciutadana que ha d’estar present per tot el nostre territori: barris, ciutats i pobles». «Durant anys, les associacions d’arts escèniques hem col·laborat en projectes socials lligats a organitzacions o altres entitats, i ara volem mostrar a la ciutadania el que som i el que fem, conseguint que teatre, circ i dansa es fusionen amb ells».

Últimes notícies

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.

Aemet preveu les primeres nits tropicals en la costa valenciana la setmana vinent

Aemet anticipa un repunt de les temperatures nocturnes en el litoral de la Comunitat Valenciana en la segona mitat de la setmana vinent, amb mínimes que no baixaran dels 20 graus.

David López torna a l’onze del Girona en una final per la salvació davant l’Elx

David López torna a la titularitat en un Girona obligat a guanyar a l'Elx en Montilivi, mentres l'equip il·licità es reforça amb Buba Sangaré i Aleix Febas i li n'hi ha prou amb un empat per a aconseguir el seu objectiu.

Adrián San Miguel s’acomiada com a titular en el Betis davant el Llevant

El Betis introduïx sis canvis en el seu onze respecte al partit del Camp Nou per a l'última trobada d'Adrián San Miguel, mentres que el Llevant només dona entrada a Tunde per Iker Losada.

Pepelu actua de central i Duro lidera l’atac del València davant un Barcelona amb Szczesny en la porteria

València i Barcelona han confirmat les seues alineacions per al dol a Mestalla, amb Pepelu com a central i Hugo Duro en punta, i Szczesny defenent la meta blaugrana.

Milers de valencianistes marxen contra la gestió de Lim i assenyalen a les autoritats locals

Milers d'aficionats del València es van manifestar en la prèvia de l'últim partit de Lliga per a exigir l'eixida de Peter Lim i denunciar la passivitat de les institucions locals.

Milers de docents i famílies omplin el centre de València en la gran marxa per la vaga indefinida

Docents, famílies i estudiants omplin el centre de València en una nova manifestació per a reforçar la vaga indefinida mentres els sindicats preparen una contraproposta per a Educació.

Les màximes es moderen en la Comunitat Valenciana però seguixen per damunt de 30 graus

Les temperatures màximes han baixat respecte al divendres en la Comunitat Valenciana, però en nombrosos municipis continuen superant els 30 graus, amb Xàtiva de nou al capdavant amb 31,6.