El teatre el Musical de València acull el ‘Fira esfera’ este divendres

 

El Teatre el Musical (TEM) de València acollirà este divendres la II edició de Fira esfera, un projecte de diferents associacions per a promoure els valors del teatre entre la ciutadania. L’any passat, les diferents associacions valencianes d’arts escèniques es van unir en un projecte comú per a aprofundir en els valors culturals del teatre, el circ i la dansa, programant una sèrie d’activitats totalment gratuïtes.

 

Esta trobada ha sigut batejada com ‘Fira esfera’ i tindrà lloc en el TEM, que este divendres 18 de setembre acollirà de nou la segona edició d’esta iniciativa, explica la sala del Cabanyal-Canyamelar.

 

Destinada principalment als professionals del sector, d’una banda, i als habitants del Cabanyal, per un altre, la II Fira esfera programarà dos taules redones –una sobre la labor de les associacions durant la pandèmia i una altra sobre l’aprofitament dels recursos que oferix la participació–, inclourà un espai lúdic i posarà en escena tres espectacles representatius d’associacions organitzadores.

 

En paraules dels organitzadors del certamen, «les arts escèniques són una eina fonamental d’expressió ciutadana que ha d’estar present per tot el nostre territori: barris, ciutats i pobles». «Durant anys, les associacions d’arts escèniques hem col·laborat en projectes socials lligats a organitzacions o altres entitats, i ara volem mostrar a la ciutadania el que som i el que fem, conseguint que teatre, circ i dansa es fusionen amb ells».

Últimes notícies

Santa Cecília de Cullera triomfa en la Secció d’Honor del Certamen ‘Ciutat de València’

La Societat Musical Instructiva Santa Cecília de Cullera s’ha emportat el primer premi i la menció d’honor de la Secció d’Honor del 138 Certamen Internacional de Bandes de Música Ciutat de València, amb 352 punts, en una edició dominada per bandes valencianes.

Centenars d’estudiants del campus de la UPV a la Xina celebren el Mundial guanyat per Espanya

Centenars d’estudiants del campus de la UPV a Hangzhou han viscut junts la final del Mundial i han celebrat la victòria d’Espanya contra Argentina, en plena Escola Internacional de Verano sobre disciplines STEM.

Onze mil quilòmetres de vigilància del Seprona en una setmana crítica d’alt risc d’incendis a València

Agents del Seprona han patrullat més d’11.000 quilòmetres en 18 termes municipals de cinc comarques valencianes durant una setmana catalogada de màxim risc d’incendis forestals.

Aemet activa avís taronja a l’interior de València per temperatures de fins a 40 graus

Aemet ha activat l’avís taronja dimarts i dimecres a l’interior de València per màximes de fins a 40 graus, en plena tercera ona de calor del mes de juliol.

Comissen quasi 600 productes falsificats a Alcossebre valorats en 10.700 euros

La Guàrdia Civil ha comissat 594 productes presumptament falsificats a Alcossebre, valorats en 10.700 euros, i ha proposat sancions a quatre venedors ambulants.

Incliva incorpora l’exercici al tractament del càncer de mama en un innovador projecte pilot

Incliva ha posat en marxa a València un projecte pilot amb 80 dones amb càncer de mama recentment diagnosticat per integrar un programa d’exercici físic personalitzat en el tractament amb quimioteràpia.

Sagunt a Escena reunirà 19 espectacles de teatre, música, dansa i circ a l’agost

El festival obrerà amb la producció de l'IVC 'El Narcís en la seua opinió', de Guillem de Castro, i combinarà clàssics, teatre contemporani i obres en valencià

Dilluns amb calor extrema a l’interior i tempestes vespertines a la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un episodi de calor molt intensa a l’interior de València i Alacant, amb màximes pròximes als 40 graus i possibles tempestes vespertines, segons Aemet.