El teatre el Musical de València acull el ‘Fira esfera’ este divendres

 

El Teatre el Musical (TEM) de València acollirà este divendres la II edició de Fira esfera, un projecte de diferents associacions per a promoure els valors del teatre entre la ciutadania. L’any passat, les diferents associacions valencianes d’arts escèniques es van unir en un projecte comú per a aprofundir en els valors culturals del teatre, el circ i la dansa, programant una sèrie d’activitats totalment gratuïtes.

 

Esta trobada ha sigut batejada com ‘Fira esfera’ i tindrà lloc en el TEM, que este divendres 18 de setembre acollirà de nou la segona edició d’esta iniciativa, explica la sala del Cabanyal-Canyamelar.

 

Destinada principalment als professionals del sector, d’una banda, i als habitants del Cabanyal, per un altre, la II Fira esfera programarà dos taules redones –una sobre la labor de les associacions durant la pandèmia i una altra sobre l’aprofitament dels recursos que oferix la participació–, inclourà un espai lúdic i posarà en escena tres espectacles representatius d’associacions organitzadores.

 

En paraules dels organitzadors del certamen, «les arts escèniques són una eina fonamental d’expressió ciutadana que ha d’estar present per tot el nostre territori: barris, ciutats i pobles». «Durant anys, les associacions d’arts escèniques hem col·laborat en projectes socials lligats a organitzacions o altres entitats, i ara volem mostrar a la ciutadania el que som i el que fem, conseguint que teatre, circ i dansa es fusionen amb ells».

Últimes notícies

El Villarreal inicia dilluns les revisions mèdiques abans d’alçar la pretemporada

El Villarreal CF ha previst les revisions mèdiques de la plantilla entre dilluns i dimecres, i començarà els entrenaments de pretemporada dijous 9 de juliol a la Ciutat Esportiva.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.