El teatre el Musical de València acull el ‘Fira esfera’ este divendres

 

El Teatre el Musical (TEM) de València acollirà este divendres la II edició de Fira esfera, un projecte de diferents associacions per a promoure els valors del teatre entre la ciutadania. L’any passat, les diferents associacions valencianes d’arts escèniques es van unir en un projecte comú per a aprofundir en els valors culturals del teatre, el circ i la dansa, programant una sèrie d’activitats totalment gratuïtes.

 

Esta trobada ha sigut batejada com ‘Fira esfera’ i tindrà lloc en el TEM, que este divendres 18 de setembre acollirà de nou la segona edició d’esta iniciativa, explica la sala del Cabanyal-Canyamelar.

 

Destinada principalment als professionals del sector, d’una banda, i als habitants del Cabanyal, per un altre, la II Fira esfera programarà dos taules redones –una sobre la labor de les associacions durant la pandèmia i una altra sobre l’aprofitament dels recursos que oferix la participació–, inclourà un espai lúdic i posarà en escena tres espectacles representatius d’associacions organitzadores.

 

En paraules dels organitzadors del certamen, «les arts escèniques són una eina fonamental d’expressió ciutadana que ha d’estar present per tot el nostre territori: barris, ciutats i pobles». «Durant anys, les associacions d’arts escèniques hem col·laborat en projectes socials lligats a organitzacions o altres entitats, i ara volem mostrar a la ciutadania el que som i el que fem, conseguint que teatre, circ i dansa es fusionen amb ells».

Últimes notícies

El Llevant es juga la permanència en un mes d’abril decisiu

El Llevant encara un mes d'abril amb quatre partits directes per a continuar viu en la lluita per la permanència en LaLiga, a només tres punts de la salvació.

Elx afronta un abril decisiu amb Raig, València, Atlètic i Oviedo en el calendari

L'Elx es juga bona part de les seues opcions de permanència en un mes d'abril marcat per dols directes davant Rayo Vallecano i Real Oviedo, a més d'un derbi amb el València i la visita de l'Atlètic de Madrid.

Abril sotmet al Vila-real a tres visites clau per a afermar la seua plaça europea

El Vila-real afronta a l'abril tres partits seguits a domicili i només un en La Ceràmica en un tram decisiu per a protegir la seua posició en places europees.

El València afronta un mes d’abril clau entre la permanència i Europa

El València encara abril amb quatre partits decisius que poden assegurar la permanència en LaLiga EA Sports o rellançar les seues opcions de classificar-se per a competicions europees.

El PSPV exigix a Pérez Llorca un pla urgent davant l’impacte de la guerra a l’Iran

El PSPV reclama al president de la Generalitat un Pla Valencià de Resposta davant les conseqüències econòmiques i socials de la guerra a l'Iran i acusa el Consell d'inacció.

València trasllada el Village dels Gai Games 2026 per a garantir el descans veïnal

L'Ajuntament de València traslladarà el Village dels Gai Games 2026 de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'entorn de l'estadi Ciutat de València per a garantir el descans dels veïns després d'una sentència judicial.

Ratxes de més de 130 km/h agranen Castelló i obliguen a desenes d’intervencions d’emergència

El fort temporal de vent a la província de Castelló deixa ratxes de fins a 143 km/h, més d'un centenar d'incidències ateses i la suspensió de diversos actes previstos.

Domingo de cels buidats i vent fort en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge amb cels buidats, vent del nord i nord-oest amb ratxes molt fortes i temperatures estables, amb gelades febles a l'interior nord.