Telegram es posa a l’altura de WhatsApp amb esta nova funció

 

Les videotelefonades s’han tornat molt populars per culpa de la pandèmia i una de les quals més ha utilitzat la gent eren les videotelefonades grupals de WhatsApp. Telegram se suma a esta funció i actualitza la seua versió beta amb esta i altres opcions.

En primer lloc, Telegram tindrà suport per a videotelefonades grupals encara que no indica quin serà el nombre límit de participants. És una funció que es porta anunciant molt temps, però no acaba d’arribar. En aparéixer en la versió beta sembla que el llançament està cada vegada més a prop, si bé encara no hi ha data oficial.

També en l’àmbit del vídeo, Telegram ha decidit portar un pas més enllà la seua versió de Clubhouse. Els seus canals d’àudio amb els quals realitzar conferències similars a les de la xarxa social ara permetran emetre vídeos en directe. Aniran destacats amb l’etiqueta #vinya i amb ells Telegram s’assemblarà una mica més a Instagram i altres xarxes socials.

L’actualització afig a més nous fons degradats i adhesius animats. També suposa un canvi en el disseny de l’aplicació: el botó de cerca es trasllada a l’inici del xat en la secció Favorits i apareix d’una llista de xats de veu actius en la secció Anomenades del menú lateral de l’aplicació.

Totes estes novetats estan encara en fase de prova i poden llançar-se en breu o descartar-se per sempre i quedar oblidades. És la condició de les aplicacions beta, que estan a un pas del públic, però no asseguren un desembarcament ràpid.

Així i tot, la funció de videotelefonades grupals sembla cridada a acabar en els mòbils de tots els usuaris tard o d’hora veient l’èxit que té en altres aplicacions i l’atenció que ha rebut amb anteriors rumors.

Últimes notícies

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.

Educació situa en el 15% el seguiment de la vaga docent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Educació calcula que al voltant del 15% del professorat recolza la vaga indefinida en el seu setzé dia, amb diferències de seguiment entre províncies.