8.8 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Telegram es posa a l’altura de WhatsApp amb esta nova funció

 

Les videotelefonades s’han tornat molt populars per culpa de la pandèmia i una de les quals més ha utilitzat la gent eren les videotelefonades grupals de WhatsApp. Telegram se suma a esta funció i actualitza la seua versió beta amb esta i altres opcions.

En primer lloc, Telegram tindrà suport per a videotelefonades grupals encara que no indica quin serà el nombre límit de participants. És una funció que es porta anunciant molt temps, però no acaba d’arribar. En aparéixer en la versió beta sembla que el llançament està cada vegada més a prop, si bé encara no hi ha data oficial.

També en l’àmbit del vídeo, Telegram ha decidit portar un pas més enllà la seua versió de Clubhouse. Els seus canals d’àudio amb els quals realitzar conferències similars a les de la xarxa social ara permetran emetre vídeos en directe. Aniran destacats amb l’etiqueta #vinya i amb ells Telegram s’assemblarà una mica més a Instagram i altres xarxes socials.

L’actualització afig a més nous fons degradats i adhesius animats. També suposa un canvi en el disseny de l’aplicació: el botó de cerca es trasllada a l’inici del xat en la secció Favorits i apareix d’una llista de xats de veu actius en la secció Anomenades del menú lateral de l’aplicació.

Totes estes novetats estan encara en fase de prova i poden llançar-se en breu o descartar-se per sempre i quedar oblidades. És la condició de les aplicacions beta, que estan a un pas del públic, però no asseguren un desembarcament ràpid.

Així i tot, la funció de videotelefonades grupals sembla cridada a acabar en els mòbils de tots els usuaris tard o d’hora veient l’èxit que té en altres aplicacions i l’atenció que ha rebut amb anteriors rumors.

Últimes notícies

Dijous poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, màximes a la baixa i vent fort en el nord de Castelló

Jornada estable amb cels poc nuvolosos i descens de les màximes. El vent del nord-oest deixarà ratxes molt fortes en el nord de Castelló i el divendres continuarà baixant la temperatura.

La Fiscalia investiga al bisbe Munilla per declaracions sobre teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha incoat diligències per possible delicte d'odi o lesió a la dignitat després d'unes manifestacions del bisbe Josep Ignacio Munilla. La denúncia va partir de la plataforma El teu poble i el meu i el prelat nega haver atacat a col·lectius LGTBI.

Morant defén que la llibertat de Cerdán és una decisió jurídica i reivindica les mesures del PSOE

La ministra ha subratllat que l'eixida de presó de Santos Cerdán depén dels jutges, mentres el PSOE ha actuat de manera interna amb la seua expulsió i la petició de l'acta. També ha contraposat la resposta socialista amb la del PP a Almeria i ha reiterat la col·laboració amb la justícia.

Morant defén la ciència enfront dels negacionistes i destaca la reconstrucció després de la DANA

La ministra ha reivindicat la inversió en investigació i el paper de l'evidència abans, durant i després de la DANA, amb un homenatge a més de 200 professionals. A més, ha demanat un pacte d'Estat contra l'emergència climàtica.

Tellado dona per fet que PP i Vox anteposaran l’interés general en la Comunitat Valenciana

Miguel Tellado ha assegurat que PP i Vox tancaran en termini un acord en la Comunitat Valenciana i que anteposaran l'interés general al partidista. Ha situat la reconstrucció de la província de València després de la DANA com a prioritat del futur pacte.

València prova l’evacuació a la Torre i activa per primera vegada una alarma sonora

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre d'inundació a la Torre per a provar l'evacuació de persones vulnerables i un nou sistema d'avís sonor. Més d'un centenar de professionals han participat per a mesurar temps de resposta i coordinació.

Morant acusa a Feijóo i Abascal de ‘condemnar als valencians a repetir la història’

La líder dels socialistes valencians ha qüestionat que el PP plantege eleccions en totes les autonomies menys en la Comunitat Valenciana i ha rebutjat la candidatura de Juanfran Pérez Llorca, que vincula a un pacte amb la ultradreta.

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.