12.7 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Telegram es posa a l’altura de WhatsApp amb esta nova funció

 

Les videotelefonades s’han tornat molt populars per culpa de la pandèmia i una de les quals més ha utilitzat la gent eren les videotelefonades grupals de WhatsApp. Telegram se suma a esta funció i actualitza la seua versió beta amb esta i altres opcions.

En primer lloc, Telegram tindrà suport per a videotelefonades grupals encara que no indica quin serà el nombre límit de participants. És una funció que es porta anunciant molt temps, però no acaba d’arribar. En aparéixer en la versió beta sembla que el llançament està cada vegada més a prop, si bé encara no hi ha data oficial.

També en l’àmbit del vídeo, Telegram ha decidit portar un pas més enllà la seua versió de Clubhouse. Els seus canals d’àudio amb els quals realitzar conferències similars a les de la xarxa social ara permetran emetre vídeos en directe. Aniran destacats amb l’etiqueta #vinya i amb ells Telegram s’assemblarà una mica més a Instagram i altres xarxes socials.

L’actualització afig a més nous fons degradats i adhesius animats. També suposa un canvi en el disseny de l’aplicació: el botó de cerca es trasllada a l’inici del xat en la secció Favorits i apareix d’una llista de xats de veu actius en la secció Anomenades del menú lateral de l’aplicació.

Totes estes novetats estan encara en fase de prova i poden llançar-se en breu o descartar-se per sempre i quedar oblidades. És la condició de les aplicacions beta, que estan a un pas del públic, però no asseguren un desembarcament ràpid.

Així i tot, la funció de videotelefonades grupals sembla cridada a acabar en els mòbils de tots els usuaris tard o d’hora veient l’èxit que té en altres aplicacions i l’atenció que ha rebut amb anteriors rumors.

Últimes notícies

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84 el 0-1 davant el Getafe i va defendre el seu compromís amb el club. Gayà va recordar que lluita per l'escut des dels onze anys i va destacar el caràcter de l'equip.

Gayà reivindica el seu compromís després de decidir el Getafe-València amb un gol

El capità del València va marcar en el 84' el 0-1 a Getafe i va respondre als dubtes sobre el seu lliurament. Va detallar el pla de la jugada i el tram final de sofriment.

Gayà decidix en el 84 i dona aire al València a Getafe

El València va véncer 0-1 en el Coliseum amb una miqueta tardà de José Luis Gayà després de passada de Ugrinic. Corberán va firmar el seu primer triomf a domicili i guanya oxigen.