Telegram es posa a l’altura de WhatsApp amb esta nova funció

 

Les videotelefonades s’han tornat molt populars per culpa de la pandèmia i una de les quals més ha utilitzat la gent eren les videotelefonades grupals de WhatsApp. Telegram se suma a esta funció i actualitza la seua versió beta amb esta i altres opcions.

En primer lloc, Telegram tindrà suport per a videotelefonades grupals encara que no indica quin serà el nombre límit de participants. És una funció que es porta anunciant molt temps, però no acaba d’arribar. En aparéixer en la versió beta sembla que el llançament està cada vegada més a prop, si bé encara no hi ha data oficial.

També en l’àmbit del vídeo, Telegram ha decidit portar un pas més enllà la seua versió de Clubhouse. Els seus canals d’àudio amb els quals realitzar conferències similars a les de la xarxa social ara permetran emetre vídeos en directe. Aniran destacats amb l’etiqueta #vinya i amb ells Telegram s’assemblarà una mica més a Instagram i altres xarxes socials.

L’actualització afig a més nous fons degradats i adhesius animats. També suposa un canvi en el disseny de l’aplicació: el botó de cerca es trasllada a l’inici del xat en la secció Favorits i apareix d’una llista de xats de veu actius en la secció Anomenades del menú lateral de l’aplicació.

Totes estes novetats estan encara en fase de prova i poden llançar-se en breu o descartar-se per sempre i quedar oblidades. És la condició de les aplicacions beta, que estan a un pas del públic, però no asseguren un desembarcament ràpid.

Així i tot, la funció de videotelefonades grupals sembla cridada a acabar en els mòbils de tots els usuaris tard o d’hora veient l’èxit que té en altres aplicacions i l’atenció que ha rebut amb anteriors rumors.

Últimes notícies

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.