Telegram es posa a l’altura de WhatsApp amb esta nova funció

 

Les videotelefonades s’han tornat molt populars per culpa de la pandèmia i una de les quals més ha utilitzat la gent eren les videotelefonades grupals de WhatsApp. Telegram se suma a esta funció i actualitza la seua versió beta amb esta i altres opcions.

En primer lloc, Telegram tindrà suport per a videotelefonades grupals encara que no indica quin serà el nombre límit de participants. És una funció que es porta anunciant molt temps, però no acaba d’arribar. En aparéixer en la versió beta sembla que el llançament està cada vegada més a prop, si bé encara no hi ha data oficial.

També en l’àmbit del vídeo, Telegram ha decidit portar un pas més enllà la seua versió de Clubhouse. Els seus canals d’àudio amb els quals realitzar conferències similars a les de la xarxa social ara permetran emetre vídeos en directe. Aniran destacats amb l’etiqueta #vinya i amb ells Telegram s’assemblarà una mica més a Instagram i altres xarxes socials.

L’actualització afig a més nous fons degradats i adhesius animats. També suposa un canvi en el disseny de l’aplicació: el botó de cerca es trasllada a l’inici del xat en la secció Favorits i apareix d’una llista de xats de veu actius en la secció Anomenades del menú lateral de l’aplicació.

Totes estes novetats estan encara en fase de prova i poden llançar-se en breu o descartar-se per sempre i quedar oblidades. És la condició de les aplicacions beta, que estan a un pas del públic, però no asseguren un desembarcament ràpid.

Així i tot, la funció de videotelefonades grupals sembla cridada a acabar en els mòbils de tots els usuaris tard o d’hora veient l’èxit que té en altres aplicacions i l’atenció que ha rebut amb anteriors rumors.

Últimes notícies

Calor intens i ruixats puntuals al nord d’Alacant mentre pugen les màximes a València

La Comunitat Valenciana tindrà hui un oratge estable i majoritàriament solejat, amb més calor a València i ruixats aïllats amb tronada al nord d’Alacant a la vesprada.

Rafa Mir recorre la condemna a huit anys i mig de presó i posa en dubte la sentència

Rafa Mir ha presentat recurs contra la condemna a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions dictada per l’Audiència de València i critica que la sentència no valore uns vídeos aportats per la defensa ni la intervenció de la Policia Local de Bétera.

Pedro Martínez rep pensa oferta del Real Madrid mentre el València Basket mou fitxa per a que es quede

Pedro Martínez ha rebut una oferta del Real Madrid, que està disposat a pagar la seua clàusula d’1 milió d’euros, mentres el València Basket li ha presentat una nova proposta per a intentar retenir-lo després del títol de la Lliga Endesa.

Així queda el risc d’incendis forestals demà en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha advertit que este dimarts hi haurà risc extrem d’incendis forestals en tota la província d’Alacant i en el litoral i interior sud de Castelló, amb calor intensa i possibilitat de tempestes seques.

Evacuen una nau industrial a Villena per un incendi que deixa un treballador ferit per fum

Un incendi en una nau industrial al polígon Rubial de Villena ha obligat a desallotjar els treballadors i ha deixat un home de 38 anys ferit lleu per inhalació de fum.

Canvi en la cúpula de Mercadona amb l’eixida pactada d’Héctor Hernández

Héctor Hernández ha deixat el Comitè de Direcció de Mercadona per acord mutu després de 23 anys. L’empresa redistribuïx funcions clau i incorpora Enric Carbonell al màxim òrgan executiu.

Altibaixos en les màximes a la Comunitat amb fins a 36 °C a Elx

Les temperatures màximes han tingut pujades i baixades a la Comunitat Valenciana en una jornada marcada pels 36 graus registrats a Elx, segons Aemet.

Dos persones majors ferides en un accident de trànsit en la CV-724 a Dénia

Una dona de 71 anys i un home de 78 han resultat ferits en un accident de trànsit este dilluns en la CV-724, al terme municipal de Dénia, i han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia.