17.3 C
València
Dilluns, 24 novembre, 2025

El 00750, tercer premi de la loteria de Nadal, repartix sort per tot el territori valencià

Loteria de Nadal | ValènciaDiari

 

El tercer premi de la loteria de Nadal ha caigut en el número 00750, dotat amb 500.000 euros a la sèrie i 50.000 al dècim. El número ha eixit passades les 11 del matí, en concret en el cinqué filferro de la cinquena taula.

 

El premi ha estat molt repartit, i ha regat de diners diferents localitats valencianes. En la província de Castelló només ha tocat en Orpesa i en la de València, els municipis afortunats han sigut Manises, Aldaia, i Alaquàs i València.

 

La província d’Alacant torna a ser la més afortunada: Benidorm, Villena, Alacant, Planes i Torrevieja . El número va ser cantat a les 11.11 hores en el cinqué filferro de la cinquena taula.

També altres premis

El número 74.770, agraciat amb un altre dels huit cinquens premis del Sorteig Extraordinari de Loteria de Nadal i dotat amb 60.000 euros a la sèrie, també ha tocat en les tres províncies valencianes.

En Castelló, en esta ocasió ha arribat a Benicarló, mentre que en Alacant les localitats afortunades són Agost, Devesa de Campoamor, Dénia i Mutxamel i en València les agraciades han sigut Alaquàs, Mislata i València.

 

El número 66.212 ha resultat agraciat amb el quart dels huit cinquens premis del Sorteig Extraordinari de Loteria de Nadal i s’ha repartit per tot el territori. Esta volta sí que ha arribat a la província de Castelló, en concret a Benicàssim. En concret, el número s’ha repartit en les localitats de València, Alcoi, Alacant, Benidorm, Guardamar del Segura, VilaJoiosa, Catarroja, Benicassim, Elx, Oliva i Xàtiva

 

També pots llegir…

Últimes notícies

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.

La gigafactoria de PowerCo acaba el primer bloc i començarà a produir en 2026

La planta de cel·les de Sagunt finalitzarà l'obra civil del primer bloc abans de tancar l'any i instal·larà les sales blanques per a iniciar la producció al setembre de 2026. La logística per tren i carretera quedarà preparada i el segon bloc avança cap a 2027.