Anuncios

El 00750, tercer premi de la loteria de Nadal, repartix sort per tot el territori valencià

Loteria de Nadal | ValènciaDiari

 

El tercer premi de la loteria de Nadal ha caigut en el número 00750, dotat amb 500.000 euros a la sèrie i 50.000 al dècim. El número ha eixit passades les 11 del matí, en concret en el cinqué filferro de la cinquena taula.

 

El premi ha estat molt repartit, i ha regat de diners diferents localitats valencianes. En la província de Castelló només ha tocat en Orpesa i en la de València, els municipis afortunats han sigut Manises, Aldaia, i Alaquàs i València.

 

La província d’Alacant torna a ser la més afortunada: Benidorm, Villena, Alacant, Planes i Torrevieja . El número va ser cantat a les 11.11 hores en el cinqué filferro de la cinquena taula.

També altres premis

El número 74.770, agraciat amb un altre dels huit cinquens premis del Sorteig Extraordinari de Loteria de Nadal i dotat amb 60.000 euros a la sèrie, també ha tocat en les tres províncies valencianes.

En Castelló, en esta ocasió ha arribat a Benicarló, mentre que en Alacant les localitats afortunades són Agost, Devesa de Campoamor, Dénia i Mutxamel i en València les agraciades han sigut Alaquàs, Mislata i València.

 

El número 66.212 ha resultat agraciat amb el quart dels huit cinquens premis del Sorteig Extraordinari de Loteria de Nadal i s’ha repartit per tot el territori. Esta volta sí que ha arribat a la província de Castelló, en concret a Benicàssim. En concret, el número s’ha repartit en les localitats de València, Alcoi, Alacant, Benidorm, Guardamar del Segura, VilaJoiosa, Catarroja, Benicassim, Elx, Oliva i Xàtiva

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mor l’operari d’una grua en quedar atrapat pel seu vehicle a Vallada

Un treballador de 32 anys ha mort en una zona rural de Vallada després de quedar atrapat pel camió grua amb el qual intentava alçar un tractor bolcat. Bombers i servicis sanitaris només van poder confirmar la defunció.

Rego, Oltra, Montero i Janja da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Rosângela Janja da Silva reclamen unió enfront de la violència política contra les dones i més presència femenina en els espais de decisió.

Rego, Oltra, Montero i Janja Da Silva criden a la unió de les dones enfront de la violència política

Sira Rego, Mónica Oltra, Irene Montero i Janja Da Silva reclamen a València que les dones s'unisquen enfront de la violència política i reforcen la seua presència en els espais de decisió.

Héctor Fort rep l’alta i es prepara per a tornar amb l’Elx davant l’Atlètic

Héctor Fort rep l'alta competitiva tres mesos després d'operar-se del muscle i es mostra amb ganes de tornar a jugar amb l'Elx en el dol davant l'Atlètic de Madrid.

Tunde reforça l’optimisme del Llevant: la permanència, cada vegada més a prop

Kareem Tunde es mostra convençut que el Llevant aconseguirà la permanència en Primera i crida a mantindre la unió del vestuari abans del dol clau davant el Sevilla.

Ernest Urtasun se suma a la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández el 24 d’abril

El ministre de Cultura, Ernest Urtasun, participarà el 24 d'abril en la inauguració de La Senda del Poeta de Miguel Hernández a Orihuela, garantida després del finançament del Ministeri de Cultura.

Ingressat a Maldives un jove metge alacantí després de l’atac d’un tauró

Un metge de 31 anys de l'Hospital General Doctor Balmis d'Alacant ha resultat greument ferit després de patir l'atac d'un tauró durant una excursió aquàtica en la seua lluna de mel a les illes Maldives.

El TSJCV tomba la suspensió de llicències de canvi d’ús per a pisos turístics a València

El TSJCV anul·la la decisió de l'Ajuntament de València de suspendre les llicències de canvi d'ús per a pisos turístics, però manté la moratòria sobre noves edificacions hoteleres.