El 00750, tercer premi de la loteria de Nadal, repartix sort per tot el territori valencià

Loteria de Nadal | ValènciaDiari

 

El tercer premi de la loteria de Nadal ha caigut en el número 00750, dotat amb 500.000 euros a la sèrie i 50.000 al dècim. El número ha eixit passades les 11 del matí, en concret en el cinqué filferro de la cinquena taula.

 

El premi ha estat molt repartit, i ha regat de diners diferents localitats valencianes. En la província de Castelló només ha tocat en Orpesa i en la de València, els municipis afortunats han sigut Manises, Aldaia, i Alaquàs i València.

 

La província d’Alacant torna a ser la més afortunada: Benidorm, Villena, Alacant, Planes i Torrevieja . El número va ser cantat a les 11.11 hores en el cinqué filferro de la cinquena taula.

També altres premis

El número 74.770, agraciat amb un altre dels huit cinquens premis del Sorteig Extraordinari de Loteria de Nadal i dotat amb 60.000 euros a la sèrie, també ha tocat en les tres províncies valencianes.

En Castelló, en esta ocasió ha arribat a Benicarló, mentre que en Alacant les localitats afortunades són Agost, Devesa de Campoamor, Dénia i Mutxamel i en València les agraciades han sigut Alaquàs, Mislata i València.

 

El número 66.212 ha resultat agraciat amb el quart dels huit cinquens premis del Sorteig Extraordinari de Loteria de Nadal i s’ha repartit per tot el territori. Esta volta sí que ha arribat a la província de Castelló, en concret a Benicàssim. En concret, el número s’ha repartit en les localitats de València, Alcoi, Alacant, Benidorm, Guardamar del Segura, VilaJoiosa, Catarroja, Benicassim, Elx, Oliva i Xàtiva

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.