El 00750, tercer premi de la loteria de Nadal, repartix sort per tot el territori valencià

Loteria de Nadal | ValènciaDiari

 

El tercer premi de la loteria de Nadal ha caigut en el número 00750, dotat amb 500.000 euros a la sèrie i 50.000 al dècim. El número ha eixit passades les 11 del matí, en concret en el cinqué filferro de la cinquena taula.

 

El premi ha estat molt repartit, i ha regat de diners diferents localitats valencianes. En la província de Castelló només ha tocat en Orpesa i en la de València, els municipis afortunats han sigut Manises, Aldaia, i Alaquàs i València.

 

La província d’Alacant torna a ser la més afortunada: Benidorm, Villena, Alacant, Planes i Torrevieja . El número va ser cantat a les 11.11 hores en el cinqué filferro de la cinquena taula.

També altres premis

El número 74.770, agraciat amb un altre dels huit cinquens premis del Sorteig Extraordinari de Loteria de Nadal i dotat amb 60.000 euros a la sèrie, també ha tocat en les tres províncies valencianes.

En Castelló, en esta ocasió ha arribat a Benicarló, mentre que en Alacant les localitats afortunades són Agost, Devesa de Campoamor, Dénia i Mutxamel i en València les agraciades han sigut Alaquàs, Mislata i València.

 

El número 66.212 ha resultat agraciat amb el quart dels huit cinquens premis del Sorteig Extraordinari de Loteria de Nadal i s’ha repartit per tot el territori. Esta volta sí que ha arribat a la província de Castelló, en concret a Benicàssim. En concret, el número s’ha repartit en les localitats de València, Alcoi, Alacant, Benidorm, Guardamar del Segura, VilaJoiosa, Catarroja, Benicassim, Elx, Oliva i Xàtiva

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Onze arrestats a València per una estafa piramidal amb falses inversions

La Policia Nacional ha detingut 11 persones a València per integrar suposadament un grup criminal que ha comés una estafa piramidal amb falses inversions, amb un perjuí estimat de més de 50.000 euros i almenys 16 víctimes identificades.

La inflació puja al 3,5% en juliol a la Comunitat, per davall de la mitjana estatal

La inflació s’ha situat en el 3,5% en juliol a la Comunitat Valenciana, una dècima per davall de la mitjana estatal del 3,6%. El transport, les activitats recreatives i la vivenda han liderat les pujades, mentres que el vestit, el calçat i alguns aliments han abaratit.

Investiguen la mort d’un home major trobat en una casa abandonada de Vilamarxant

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home de molta edat localitzat en una casa de camp abandonada de Vilamarxant, amb el cadàver momificat i sense signes aparents de violència. El jutjat de guàrdia de Llíria porta la instrucció i el fill ha sigut detingut, segons diversos mitjans, per presumptament ocultar el decés per a continuar cobrant la pensió.

Aemet activa avís groc per pluges a Castelló i per calor extrema a l’interior de València

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior de Castelló i per temperatures de fins a 38 graus a l’interior sud de València. Divendres s’estendran les alertes per tempestes a l’interior de la província de València.

Ruixats, tronades i calor intensa a l’interior de la Comunitat este dijous

La jornada d’este dijous arriba amb cel poc nuvolós, però amb ruixats i tronades probables a l’interior i temperatures màximes en ascens, especialment en zones interiors i prelitorals. Divendres es mantindrà l’ambient calorós i la inestabilitat a l’interior de València i Alacant.

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.