El territori valencià defensarà una mobilitat amb «excepcions» en els dies importants de Nadal

 

El territori valencià defensarà este dimecres en el Consell Interterritorial que puga haver-hi una mobilitat entre Comunitats Autònomes els dies més assenyalats de Nadal, però «no total i absoluta», sinó amb «matisacions».

 

D’eixa forma ho ha assenyalat la consellera de Sanitat Universal i Salut Pública, Ana Barceló, després d’una visita a Gandia, en la Safor (València), a on ha explicat que esta serà la postura que defense en el Consell d’esta vesprada, en el que confia que s’arribe a un consens perquè no hi haja diferències en estes festes i no siga necessari arribar a una votació.

 

Barceló, que ha assenyalat que encara no coneix l’esborrany definitiu del Ministeri, ha aclarit que el Consell advocarà per mantindre el tancament perimetral excepte els dies més assenyalats, el 24, 25 i 31 de desembre i 1, 5 i 6 de gener.

 

No obstant això, ha assenyalat que es no es tractaria d’una «obertura total i absoluta» sinó que «cal fer algunes matisacions» que no ha volgut avançar per a «no mediatitzar el debat» que es produirà en el Consell. De la mateixa manera, es plantejarà limitar a sis persones les reunions socials i a deu en l’àmbit familiar solament en les dates proposades i que ara queda per determinar «qui ha de compondre és número màxim» i quantes unitats de convivents inclou. A demés, ha assenyalat que el debat de si els xiquets es comptabilitzen en este límit estarà damunt de la taula.

Últimes notícies

Pérez Llorca destaca el paper clau dels transportistes en el dia del seu patró

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha agraït als transportistes la seua aportació al 4 % del PIB valencià i als 56.000 llocs de treball que genera el sector, durant la festivitat de Sant Cristòfol organitzada per la FVET a València.

Confirmat a Alacant un cas de virus del Nil en un home de 53 anys ja donat d’alta

Sanitat ha confirmat un cas de virus del Nil en un home de 53 anys a la província d’Alacant, que ja ha rebut l’alta, i recorda les mesures per a evitar picadures de mosquit.

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ convertixen la Llotja del Peix d’Alacant en un espai de reflexió

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins novembre dues exposicions de Miquel Navarro i Andrés Rábago ‘El Roto’ que conviden a una experiència artística profunda i reflexiva.