El territori valencià frega les 100.000 vacunes administrades, que suposen el 89,3% de les dosis rebudes

 

El territori valencià ha administrat fins a este dimecres un total de 99.932 vacunes, una xifra que suposa el 89,3% de les 111.900 dosis que ha rebut, segons les dades del Ministeri de Sanitat. La Conselleria de Sanitat ha detallat que, a les 14.00 hores, s’havien administrat 98.195 dosis de la vacuna contra el coronavirus i 1.737 de segona dosi. Del total, 95.709 són de Pfizer i 2.486 de Moderna.

 

D’esta manera, el territori valencià és la tercera que major percentatge de vacunes rebudes ha administrat, només per darrere de Canàries, amb el 91,8%, i Cantàbria, amb el 92,2%. En el conjunt d’Espanya, s’han administrat fins a este dimecres 1.025.937 dosis de les vacunes contra el Covid-19 de Pfizer i Moderna, el 76,2% de les distribuïdes entre les comunitats autònomes, que ascendix a 1.346.100 unitats.

 

El Ministeri de Sanitat ha facilitat esta informació en l‘informe d’activitat del procés de vacunació enfront del Covid-19 sobre la base de dades recollides entre el 27 de desembre, dia en què van començar les vacunacions, i este dimecres 20 de gener.

 

Les dades del departament dirigit per Salvador Illa indiquen que s’han rebut 1.310.400 dosis de vacunes de Pfizer, amb 1.012.220 dosis administrades, i 35.700 corresponents a Moderna, amb 13.717 ja inoculades. A demés, 15.642 persones ja han rebut les dos dosis de la vacuna de Pfizer.

Últimes notícies

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.