El territori valencià frega les 100.000 vacunes administrades, que suposen el 89,3% de les dosis rebudes

 

El territori valencià ha administrat fins a este dimecres un total de 99.932 vacunes, una xifra que suposa el 89,3% de les 111.900 dosis que ha rebut, segons les dades del Ministeri de Sanitat. La Conselleria de Sanitat ha detallat que, a les 14.00 hores, s’havien administrat 98.195 dosis de la vacuna contra el coronavirus i 1.737 de segona dosi. Del total, 95.709 són de Pfizer i 2.486 de Moderna.

 

D’esta manera, el territori valencià és la tercera que major percentatge de vacunes rebudes ha administrat, només per darrere de Canàries, amb el 91,8%, i Cantàbria, amb el 92,2%. En el conjunt d’Espanya, s’han administrat fins a este dimecres 1.025.937 dosis de les vacunes contra el Covid-19 de Pfizer i Moderna, el 76,2% de les distribuïdes entre les comunitats autònomes, que ascendix a 1.346.100 unitats.

 

El Ministeri de Sanitat ha facilitat esta informació en l‘informe d’activitat del procés de vacunació enfront del Covid-19 sobre la base de dades recollides entre el 27 de desembre, dia en què van començar les vacunacions, i este dimecres 20 de gener.

 

Les dades del departament dirigit per Salvador Illa indiquen que s’han rebut 1.310.400 dosis de vacunes de Pfizer, amb 1.012.220 dosis administrades, i 35.700 corresponents a Moderna, amb 13.717 ja inoculades. A demés, 15.642 persones ja han rebut les dos dosis de la vacuna de Pfizer.

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.