13.1 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

El territori valencià frega les 100.000 vacunes administrades, que suposen el 89,3% de les dosis rebudes

 

El territori valencià ha administrat fins a este dimecres un total de 99.932 vacunes, una xifra que suposa el 89,3% de les 111.900 dosis que ha rebut, segons les dades del Ministeri de Sanitat. La Conselleria de Sanitat ha detallat que, a les 14.00 hores, s’havien administrat 98.195 dosis de la vacuna contra el coronavirus i 1.737 de segona dosi. Del total, 95.709 són de Pfizer i 2.486 de Moderna.

 

D’esta manera, el territori valencià és la tercera que major percentatge de vacunes rebudes ha administrat, només per darrere de Canàries, amb el 91,8%, i Cantàbria, amb el 92,2%. En el conjunt d’Espanya, s’han administrat fins a este dimecres 1.025.937 dosis de les vacunes contra el Covid-19 de Pfizer i Moderna, el 76,2% de les distribuïdes entre les comunitats autònomes, que ascendix a 1.346.100 unitats.

 

El Ministeri de Sanitat ha facilitat esta informació en l‘informe d’activitat del procés de vacunació enfront del Covid-19 sobre la base de dades recollides entre el 27 de desembre, dia en què van començar les vacunacions, i este dimecres 20 de gener.

 

Les dades del departament dirigit per Salvador Illa indiquen que s’han rebut 1.310.400 dosis de vacunes de Pfizer, amb 1.012.220 dosis administrades, i 35.700 corresponents a Moderna, amb 13.717 ja inoculades. A demés, 15.642 persones ja han rebut les dos dosis de la vacuna de Pfizer.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA inaugura ‘Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]’ amb obres dels 70 a 2025

El MACA obri este divendres la retrospectiva 'Soledad Sevilla [Esperant a Sempere]', amb peces dels anys 70 a 2025, moltes inèdites, oberta fins al 17 de maig. La mostra centra el focus en sèries recents inspirades en Sempere i en el diàleg entre línia, llum i espai.

El Palau de la Música llança MOSTRA365 amb activitats i jornades de cinema tot l’any

El Palau de la Música acollirà MOSTRA365, una agenda estable de cinema amb propostes pedagògiques, divulgatives i interdisciplinàries de febrer a desembre. Hi haurà sessions a la Sala Rodrigo per 6 euros.

Obres a Sedaví perforen una canalització i deixen sense gas a diverses localitats de València

La perforació accidental d'una canalització durant unes obres a Sedaví ha deixat sense gas a diversos municipis de l'Horta Sud i la Ribera. La incidència ja s'ha solucionat i el subministrament s'està recuperant de manera progressiva.

Pérez Llorca ressalta el valor de les obres en infraestructures hídriques a Finestrat

El president de la Generalitat ha visitat les obres en la bassa de reg L'Alhambra a Finestrat i ha defés que mantindre i modernitzar les infraestructures hídriques aporta eficiència i tranquil·litat als regants. L'actuació, dotada amb més de 440.000 euros, reimpermeabilitza un embassament que dona servici a unes 400 hectàrees.

El 16 de març serà no lectiu a Aldaia, Picanya, Mislata, Gandia, Burjassot i Xirivella

Educació ha autoritzat de manera excepcional que el 16 de març siga no lectiu en sis municipis per les Falles en el curs 2025-26. La mesura se suma a altres casos ja aprovats i no crea precedent.

Scariolo avisa: jugar en el Roig Arena contra el València és una de les tasques més dures

El tècnic del Reial Madrid va elogiar al València Basket i va avisar de la duresa de jugar en el Roig Arena abans de la semifinal de Copa del Rei. Va repassar antecedents i claus del pla de partit.

Marcelino critica que a València es va decidir destruir immediatament un equip guanyador

El tècnic del Vila-real va assenyalar que al València es va desmantellar un equip guanyador després de la Copa de 2019 i va centrar el focus en el derbi: tres punts sense revenges.

Les exportacions del moble espanyol van créixer un 5% en 2025 i van sumar 3.146 milions

El sector del moble espanyol va tancar 2025 amb un augment del 5% i 3.146 milions en vendes exteriors. Catalunya i la Comunitat Valenciana van concentrar el 54,2% del total.