El territori valencià frega les 100.000 vacunes administrades, que suposen el 89,3% de les dosis rebudes

 

El territori valencià ha administrat fins a este dimecres un total de 99.932 vacunes, una xifra que suposa el 89,3% de les 111.900 dosis que ha rebut, segons les dades del Ministeri de Sanitat. La Conselleria de Sanitat ha detallat que, a les 14.00 hores, s’havien administrat 98.195 dosis de la vacuna contra el coronavirus i 1.737 de segona dosi. Del total, 95.709 són de Pfizer i 2.486 de Moderna.

 

D’esta manera, el territori valencià és la tercera que major percentatge de vacunes rebudes ha administrat, només per darrere de Canàries, amb el 91,8%, i Cantàbria, amb el 92,2%. En el conjunt d’Espanya, s’han administrat fins a este dimecres 1.025.937 dosis de les vacunes contra el Covid-19 de Pfizer i Moderna, el 76,2% de les distribuïdes entre les comunitats autònomes, que ascendix a 1.346.100 unitats.

 

El Ministeri de Sanitat ha facilitat esta informació en l‘informe d’activitat del procés de vacunació enfront del Covid-19 sobre la base de dades recollides entre el 27 de desembre, dia en què van començar les vacunacions, i este dimecres 20 de gener.

 

Les dades del departament dirigit per Salvador Illa indiquen que s’han rebut 1.310.400 dosis de vacunes de Pfizer, amb 1.012.220 dosis administrades, i 35.700 corresponents a Moderna, amb 13.717 ja inoculades. A demés, 15.642 persones ja han rebut les dos dosis de la vacuna de Pfizer.

Últimes notícies

Mor un home de 78 anys a la platja de Varadero de Santa Pola després d’un desmai a l’aigua

Un home de 78 anys ha mort a la platja de Varadero, a Santa Pola, després de desmaiar-se dins de l’aigua. Altres banyistes han intentat reanimar-lo sense èxit i la Guàrdia Civil ha iniciat el protocol judicial.

Localitzen el cadàver d’un home de 70 anys en un socavó d’un descampat en obres a València

Han trobat el cos sense vida d’un home d’uns 70 anys en un socavó d’un descampat en obres entre l’Hospital La Fe i la rotonda dels Anzuelos, a València. La Policia Nacional investiga el cas i, de moment, no veu indicis de criminalitat a l’espera de l’autòpsia.

El Elche potencia la franja verda en la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027

L’Elche ha presentat la nova primera equipació per a la temporada 2026-2027, amb la franja verda més protagonista sobre el fons blanc i detalls en negre en coll i mànigues.

Dispositiu policial reforçat a la Comunitat Valenciana per a la final del Mundial entre Espanya i Argentina

La Delegació del Govern ha anunciat un desplegament reforçat de Policia Nacional i Guàrdia Civil en les principals ciutats valencianes durant la final del Mundial entre Espanya i Argentina d’este diumenge, tant en les retransmissions públiques com en les possibles celebracions.

Ordenen presó per a cinc acusats de narcotràfic amb fiança de fins a 12.000 euros

La Secció Tercera de l’Audiència Provincial de València ha acordat presó provisional per a cinc condemnats per narcotràfic, eludible amb fiances d’entre 10.000 i 12.000 euros que hauran de depositar en un termini de tres dies.

Més de 3.300 avisos entre Emergències i ajuntaments de València la vesprada de la DANA

El 112 i les autoritats locals de la província de València van creuar 3.323 comunicacions la vesprada de la DANA del 29 d’octubre de 2024, segons un informe remés a la jutgessa que investiga les inundacions amb 231 víctimes mortals.

Brugué resta importància a la derrota del Llevant i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha valorat la pretemporada del Levante UD després de la derrota contra el Sheffield United i ha destacat que, per damunt del resultat i del seu gol, el més important són les sensacions de l’equip.

Brugué relativitza la derrota del Levante i es queda amb les sensacions de la pretemporada

Roger Brugué ha restat importància a la derrota del Levante UD contra el Sheffield United en pretemporada i ha insistit que el més important són les sensacions positives i la bona dinàmica del grup.