8.7 C
València
Dilluns, 22 desembre, 2025

El territori valencià frega les 100.000 vacunes administrades, que suposen el 89,3% de les dosis rebudes

 

El territori valencià ha administrat fins a este dimecres un total de 99.932 vacunes, una xifra que suposa el 89,3% de les 111.900 dosis que ha rebut, segons les dades del Ministeri de Sanitat. La Conselleria de Sanitat ha detallat que, a les 14.00 hores, s’havien administrat 98.195 dosis de la vacuna contra el coronavirus i 1.737 de segona dosi. Del total, 95.709 són de Pfizer i 2.486 de Moderna.

 

D’esta manera, el territori valencià és la tercera que major percentatge de vacunes rebudes ha administrat, només per darrere de Canàries, amb el 91,8%, i Cantàbria, amb el 92,2%. En el conjunt d’Espanya, s’han administrat fins a este dimecres 1.025.937 dosis de les vacunes contra el Covid-19 de Pfizer i Moderna, el 76,2% de les distribuïdes entre les comunitats autònomes, que ascendix a 1.346.100 unitats.

 

El Ministeri de Sanitat ha facilitat esta informació en l‘informe d’activitat del procés de vacunació enfront del Covid-19 sobre la base de dades recollides entre el 27 de desembre, dia en què van començar les vacunacions, i este dimecres 20 de gener.

 

Les dades del departament dirigit per Salvador Illa indiquen que s’han rebut 1.310.400 dosis de vacunes de Pfizer, amb 1.012.220 dosis administrades, i 35.700 corresponents a Moderna, amb 13.717 ja inoculades. A demés, 15.642 persones ja han rebut les dos dosis de la vacuna de Pfizer.

Últimes notícies

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.

Quatre persones ateses per fum i cremades en un incendi de vivenda a València

Quatre persones han resultat ferides lleus per inhalació de fum i cremades en un incendi al carrer Rodríguez de Cepeda de València. Van ser assistides i traslladades a l'Hospital Clínic de València.

La Comunitat Valenciana s’emporta 47,35 milions en la Loteria de Nadal, només l’11% del gastat

La Comunitat Valenciana ha obtingut 47,35 milions en el sorteig de Nadal, a penes el 11,13% del gastat. L'absència de la Grossa ha limitat el retorn.