El territori valencià prorroga 21 dies més les mesures decretades pel coronavirus

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha anunciat este dissabte l’ampliació a 21 dies més de les últimes mesures decretades per a frenar els contagis per Covid-19 i l’expansió de la pandèmia en el territori. A demés, les restriccions s’estendran als centres de joc o casinos que, ara hauran de tancar a les 01.00 hores, igual que els restaurants i no podran admetre nous clients a partir de les 00.00 hores.

 

D’esta manera ho ha anunciat Puig en una compareixença davant dels mitjans de comunicació, en la que ha assenyalat que «a pesar de què el territori valencià es troba en una situació complexa s’ha observat una estabilització de la corba de contagis, amb un equilibri entre les altes i els nous positius».

 

Puig ha indicat que dilluns que ve es publicarà una ordre per a ampliar a 21 dies més les noves mesures preventives per a frenar els contagis de la Covid-19.

 

El cap del Consell ha destacat que en els últims dies la Comunitat està fent una mitjana de 10.000 PCR diàries, que donen una informació molt valuosa. Quant a la pressió hospitalària, Puig ha apuntat que creix molt suaument i ha descartat qualsevol situació d’alarma. «La situació està controlada i cal ser constants en les mesures restrictives per a accelerar en el control de la pandèmia», ha remarcat.

 

De la mateixa manera, ha insistit en la corresponsabilitat i ha instat a «forjar la millor resposta possible» davant l’inici del curs escolar.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU