El territori valencià prorroga 21 dies més les mesures decretades pel coronavirus

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha anunciat este dissabte l’ampliació a 21 dies més de les últimes mesures decretades per a frenar els contagis per Covid-19 i l’expansió de la pandèmia en el territori. A demés, les restriccions s’estendran als centres de joc o casinos que, ara hauran de tancar a les 01.00 hores, igual que els restaurants i no podran admetre nous clients a partir de les 00.00 hores.

 

D’esta manera ho ha anunciat Puig en una compareixença davant dels mitjans de comunicació, en la que ha assenyalat que «a pesar de què el territori valencià es troba en una situació complexa s’ha observat una estabilització de la corba de contagis, amb un equilibri entre les altes i els nous positius».

 

Puig ha indicat que dilluns que ve es publicarà una ordre per a ampliar a 21 dies més les noves mesures preventives per a frenar els contagis de la Covid-19.

 

El cap del Consell ha destacat que en els últims dies la Comunitat està fent una mitjana de 10.000 PCR diàries, que donen una informació molt valuosa. Quant a la pressió hospitalària, Puig ha apuntat que creix molt suaument i ha descartat qualsevol situació d’alarma. «La situació està controlada i cal ser constants en les mesures restrictives per a accelerar en el control de la pandèmia», ha remarcat.

 

De la mateixa manera, ha insistit en la corresponsabilitat i ha instat a «forjar la millor resposta possible» davant l’inici del curs escolar.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.