El territori valencià prorroga 21 dies més les mesures decretades pel coronavirus

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha anunciat este dissabte l’ampliació a 21 dies més de les últimes mesures decretades per a frenar els contagis per Covid-19 i l’expansió de la pandèmia en el territori. A demés, les restriccions s’estendran als centres de joc o casinos que, ara hauran de tancar a les 01.00 hores, igual que els restaurants i no podran admetre nous clients a partir de les 00.00 hores.

 

D’esta manera ho ha anunciat Puig en una compareixença davant dels mitjans de comunicació, en la que ha assenyalat que «a pesar de què el territori valencià es troba en una situació complexa s’ha observat una estabilització de la corba de contagis, amb un equilibri entre les altes i els nous positius».

 

Puig ha indicat que dilluns que ve es publicarà una ordre per a ampliar a 21 dies més les noves mesures preventives per a frenar els contagis de la Covid-19.

 

El cap del Consell ha destacat que en els últims dies la Comunitat està fent una mitjana de 10.000 PCR diàries, que donen una informació molt valuosa. Quant a la pressió hospitalària, Puig ha apuntat que creix molt suaument i ha descartat qualsevol situació d’alarma. «La situació està controlada i cal ser constants en les mesures restrictives per a accelerar en el control de la pandèmia», ha remarcat.

 

De la mateixa manera, ha insistit en la corresponsabilitat i ha instat a «forjar la millor resposta possible» davant l’inici del curs escolar.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un terratrémol de magnitud 2,6 sacseja Oliva i es deixa sentir a la Safor i la Marina Alta

Un terratrémol de magnitud 2,6 amb epicentre a Oliva es va registrar sobre les 21.53 hores i va ser percebut en nombroses localitats de la Safor i la Marina Alta, sense incidents ressenyables.

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.