El territori valencià prorroga 21 dies més les mesures decretades pel coronavirus

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha anunciat este dissabte l’ampliació a 21 dies més de les últimes mesures decretades per a frenar els contagis per Covid-19 i l’expansió de la pandèmia en el territori. A demés, les restriccions s’estendran als centres de joc o casinos que, ara hauran de tancar a les 01.00 hores, igual que els restaurants i no podran admetre nous clients a partir de les 00.00 hores.

 

D’esta manera ho ha anunciat Puig en una compareixença davant dels mitjans de comunicació, en la que ha assenyalat que «a pesar de què el territori valencià es troba en una situació complexa s’ha observat una estabilització de la corba de contagis, amb un equilibri entre les altes i els nous positius».

 

Puig ha indicat que dilluns que ve es publicarà una ordre per a ampliar a 21 dies més les noves mesures preventives per a frenar els contagis de la Covid-19.

 

El cap del Consell ha destacat que en els últims dies la Comunitat està fent una mitjana de 10.000 PCR diàries, que donen una informació molt valuosa. Quant a la pressió hospitalària, Puig ha apuntat que creix molt suaument i ha descartat qualsevol situació d’alarma. «La situació està controlada i cal ser constants en les mesures restrictives per a accelerar en el control de la pandèmia», ha remarcat.

 

De la mateixa manera, ha insistit en la corresponsabilitat i ha instat a «forjar la millor resposta possible» davant l’inici del curs escolar.

Últimes notícies

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Catalá recorda que només un de sis festivals seguix a la Ciutat de les Arts per la sentència acústica

L'alcaldessa de València, María José Catalá, subratlla que només el festival de Les Arts es manté a la Ciutat de les Arts després d'una sentència per contaminació acústica, i atribueix a CACSA i als promotors la decisió de conservar l'emplaçament.

Borja Sémper exigix a Pedro Sánchez eleccions per a posar fi a la degradació política

El portaveu del PP, Borja Sémper, reclama a Pedro Sánchez que dissolga les Corts i convoque eleccions en considerar insostenible la situació política i els casos de corrupció. Ho ha dit a València, on ha afirmat que la degradació política espanyola ha d'acabar donant la paraula als ciutadans.