13 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

El territori valencià prorroga 21 dies més les mesures decretades pel coronavirus

 

El president de la Generalitat Valenciana, Ximo Puig, ha anunciat este dissabte l’ampliació a 21 dies més de les últimes mesures decretades per a frenar els contagis per Covid-19 i l’expansió de la pandèmia en el territori. A demés, les restriccions s’estendran als centres de joc o casinos que, ara hauran de tancar a les 01.00 hores, igual que els restaurants i no podran admetre nous clients a partir de les 00.00 hores.

 

D’esta manera ho ha anunciat Puig en una compareixença davant dels mitjans de comunicació, en la que ha assenyalat que «a pesar de què el territori valencià es troba en una situació complexa s’ha observat una estabilització de la corba de contagis, amb un equilibri entre les altes i els nous positius».

 

Puig ha indicat que dilluns que ve es publicarà una ordre per a ampliar a 21 dies més les noves mesures preventives per a frenar els contagis de la Covid-19.

 

El cap del Consell ha destacat que en els últims dies la Comunitat està fent una mitjana de 10.000 PCR diàries, que donen una informació molt valuosa. Quant a la pressió hospitalària, Puig ha apuntat que creix molt suaument i ha descartat qualsevol situació d’alarma. «La situació està controlada i cal ser constants en les mesures restrictives per a accelerar en el control de la pandèmia», ha remarcat.

 

De la mateixa manera, ha insistit en la corresponsabilitat i ha instat a «forjar la millor resposta possible» davant l’inici del curs escolar.

Últimes notícies

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.