Per què és tan difícil trobar cambrers amb experiència a Castelló?

Amb la fi de l’Estat d’Alarma a Espanya i la relaxació en les mesures de contingència de la pandèmia, l’arribada de turistes i el sector de l’hostaleria comença a animar-se. En llocs com Castelló, a la Comunitat Valenciana, estan buscant cambrers per a treballar.

Els amos dels establiments asseguren que els està sent difícil contractar personal perquè molts dels cambrers ara han canviat al sector de la construcció, concretament al taulell i a la ceràmica.

Ara, els currículums que estan rebent són de persones sense experiència que intenta buscar una oportunitat laboral. La patronal estima que este estiu es realitzaran unes 12.000 contractacions a la província.

«Enguany després de tant de temps tancats trobar gent professional està sent molt difícil, sobretot de cuina o gent ja amb molta experiència», assegura el propietari d’un local. «Menys currículum i menys qualificats, gent que està buscant la primera ocupació i no tenen experiència», explica un altre cambrer.

 

Els britànics podran vindre a Espanya sense PCR

 

La ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, assegura que a partir del 20 de maig els britànics no necessitaran una prova PCR per a vindre a Espanya. «La nostra previsió és que es puga aprovar entorn del 20 de maig i permetrà l’obertura del mercat britànic perquè puguen vindre a Espanya i estarien exclosos fins i tot de la PCR a causa de les dades epidemiològiques i de vacunació del país.
Ha afirmat que la incidència acumulada al Regne Unit està per davall del rang que s’està revisant ara mateix i que es tracta «d’una bona notícia». També ha informat que Espanya està «molt activa» en la revisió de la recomanació, de la qual «demà podria haver-hi un primer acord».

Últimes notícies

El Levante goleja el Betis i s’estrena amb un 5-2 al Ciutat

El Levante ha derrotat el Betis per 5-2 al Ciutat de València en la jornada 3 de LaLiga EA Sports, amb un doblet decisiu de Roger Brugué en la segona part.

La modernització del viver de La Yesa reforça la producció de planta autòctona

La Conselleria de Medi Ambient ha modernitzat el viver forestal de La Yesa amb un nou túnel de cultiu i 30 taules de producció per a incrementar la planta autòctona destinada a projectes de restauració ecològica a la Comunitat Valenciana.

Desallotgen un hotel de Benidorm per un incendi en un transformador

Un incendi en un transformador d'Iberdrola ha obligat a desallotjar de manera preventiva l'hotel Mont Park de Benidorm. No s'han registrat ferits ni persones ateses pels servicis sanitaris.

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.