Per què és tan difícil trobar cambrers amb experiència a Castelló?

Amb la fi de l’Estat d’Alarma a Espanya i la relaxació en les mesures de contingència de la pandèmia, l’arribada de turistes i el sector de l’hostaleria comença a animar-se. En llocs com Castelló, a la Comunitat Valenciana, estan buscant cambrers per a treballar.

Els amos dels establiments asseguren que els està sent difícil contractar personal perquè molts dels cambrers ara han canviat al sector de la construcció, concretament al taulell i a la ceràmica.

Ara, els currículums que estan rebent són de persones sense experiència que intenta buscar una oportunitat laboral. La patronal estima que este estiu es realitzaran unes 12.000 contractacions a la província.

«Enguany després de tant de temps tancats trobar gent professional està sent molt difícil, sobretot de cuina o gent ja amb molta experiència», assegura el propietari d’un local. «Menys currículum i menys qualificats, gent que està buscant la primera ocupació i no tenen experiència», explica un altre cambrer.

 

Els britànics podran vindre a Espanya sense PCR

 

La ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, assegura que a partir del 20 de maig els britànics no necessitaran una prova PCR per a vindre a Espanya. «La nostra previsió és que es puga aprovar entorn del 20 de maig i permetrà l’obertura del mercat britànic perquè puguen vindre a Espanya i estarien exclosos fins i tot de la PCR a causa de les dades epidemiològiques i de vacunació del país.
Ha afirmat que la incidència acumulada al Regne Unit està per davall del rang que s’està revisant ara mateix i que es tracta «d’una bona notícia». També ha informat que Espanya està «molt activa» en la revisió de la recomanació, de la qual «demà podria haver-hi un primer acord».

Últimes notícies

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.

Una tronada de matinada deixa 94 l/m² en tres hores a Ribera de Cabanes

Les pluges de la passada matinada han descarregat amb força al litoral de Castelló, amb 94 litres per metre quadrat en tres hores a Ribera de Cabanes i més de 60 l/m² en diversos municipis d’Alacant.

Les temperatures cauen quasi 14 graus en només 24 hores a Alcoi

Les temperatures del migdia han baixat una mitjana de 9,2 graus en només 24 hores a la Comunitat Valenciana, amb un descens excepcional de 13,9 graus a Alcoi, segons Aemet.

Detenen l’exmilitar Patricia Campos per un presumpte maltractament als seus fills que ella nega

La castellonenca Patricia Campos i la seua dona han sigut detingudes per la Guàrdia Civil i investigades per un presumpte delicte continuat de maltractament als seus dos fills adoptats, uns fets que la parella rebutja de manera categòrica.