Per què és tan difícil trobar cambrers amb experiència a Castelló?

Amb la fi de l’Estat d’Alarma a Espanya i la relaxació en les mesures de contingència de la pandèmia, l’arribada de turistes i el sector de l’hostaleria comença a animar-se. En llocs com Castelló, a la Comunitat Valenciana, estan buscant cambrers per a treballar.

Els amos dels establiments asseguren que els està sent difícil contractar personal perquè molts dels cambrers ara han canviat al sector de la construcció, concretament al taulell i a la ceràmica.

Ara, els currículums que estan rebent són de persones sense experiència que intenta buscar una oportunitat laboral. La patronal estima que este estiu es realitzaran unes 12.000 contractacions a la província.

“Enguany després de tant de temps tancats trobar gent professional està sent molt difícil, sobretot de cuina o gent ja amb molta experiència”, assegura el propietari d’un local. “Menys currículum i menys qualificats, gent que està buscant la primera ocupació i no tenen experiència”, explica un altre cambrer.

 

Els britànics podran vindre a Espanya sense PCR

 

La ministra d’Indústria, Comerç i Turisme, Reyes Maroto, assegura que a partir del 20 de maig els britànics no necessitaran una prova PCR per a vindre a Espanya. “La nostra previsió és que es puga aprovar entorn del 20 de maig i permetrà l’obertura del mercat britànic perquè puguen vindre a Espanya i estarien exclosos fins i tot de la PCR a causa de les dades epidemiològiques i de vacunació del país.
Ha afirmat que la incidència acumulada al Regne Unit està per davall del rang que s’està revisant ara mateix i que es tracta “d’una bona notícia”. També ha informat que Espanya està “molt activa” en la revisió de la recomanació, de la qual “demà podria haver-hi un primer acord”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.