Troben rastres de cocaïna en lavabos del Parlament britànic

El president de la Cambra dels Comuns, Lindsay Hoyle, va revelar que es van localitzar traces de cocaïna en lavabos del Parlament britànic, per la qual cosa donarà part a la policia.

Investigació policial després de la troballa de traces de cocaïna en el Parlament britànic

La cultura de la cocaïna en el Parlament britànic. Així és com un “veterà de Westminster” defineix al diari The Sunday Times el que es gesta en els passadissos i lavabos de la Cambra Baixa del Regne Unit. Una situació que ha portat al president de la Cambra dels Comuns, Lindsay Hoyle, a anunciar l’arrencada d’una recerca policial després de detectar diverses traces d’esta substància en diversos punts del lloc.

Les informacions sobre consum il·lícit de drogues en el Parlament són profundament preocupants i les elevaré amb urgència a la Policia Metropolitana esta setmana“, va assegurar Hoyle.

Rastres de cocaïna per tot l’edifici

Va detallar que els llocs on s’han trobat rastres de cocaïna estan repartits per tot l’edifici, i inclouen els banys mixtos en una de les zones de premsa, així com lavabos d’homes i dones pròxims al despatx del primer ministre, Boris Johnson, i del president dels Comuns.

Ajuda a qui la necessite

Davant tal situació, va indicar que el parlament ha ofert brindar suport a qualsevol treballador o membre del parlament que necessite ajuda amb l’ús il·legal de drogues, alhora que va advertir que si decideixen continuar en la clandestinitat, violant la llei i generant desprestigi de la institució, llavors, hauran d’atenir-se a les sancions que se’ls imposaran en quan siguen localitzats.

Una revelació que arriba just uns dies abans que el govern de Boris Johnson publique el seu pla contra el consum de drogues al país.

En este cas, la notícia afecta especialment als diputats britànics, ja que les restes de droga han estat trobats en els banys als quals només tenen accés els diputats, periodistes i administratius del lloc. I és que, després que es elaborés una anàlisi per a detectar proves de cocaïna en el palau de Westminster s’ha conclòs que onze dels dotze lavabos analitzats han donat positiu.

Una situació molt preocupant

Davant esta revelació el president del Parlament Britànic ha reconegut en declaracions a la BBC que “les informacions sobre el consum il·lícit de drogues (…) són profundament preocupants i les elevés amb urgència a la Policia Metropolitana”. Fins i tot, este no descarta utilitzar gossos ensinistrats per a detectar estes substàncies il·legals.

Drogues per tot Westminster

El curiós és que la troballa de cocaïna no ha estat únicament en els banys, s’ha repartit per tot l’edifici. Tant en les zones de premsa com en el seient del president dels Comuns i fins i tot en lavabos d’homes i dones pròxims al despatx del primer ministre britànic, Boris Johnson.

“Moltes fonts han descrit el consum ocasional de cocaïna per part d’un grup de diputats“, ha al·legat el diari The Sunday Times, que ha assenyalat que quinze persones han estat detingudes en l’últim any per possessió de substàncies il·lícites dins o als voltants del recinte parlamentari, dos d’elles venedors.

Desenes de diputats, lords, consellers, investigadors i empleats han compartit les seues històries sobre abús de drogues en els passadissos del poder del Regne Unit sota condició d’anonimat“, ha reconegut el periòdic, que apunta al fet que un “veterà” del lloc els ha assegurat que “existeix una cultura de la cocaïna en el Parlament” i que es pot donar tant en “noms familiars de la casa” com en “joves i ambiciosos diputats i funcionaris“.

 

<

>

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.