Troben rastres de cocaïna en lavabos del Parlament britànic

El president de la Cambra dels Comuns, Lindsay Hoyle, va revelar que es van localitzar traces de cocaïna en lavabos del Parlament britànic, per la qual cosa donarà part a la policia.

Investigació policial després de la troballa de traces de cocaïna en el Parlament britànic

La cultura de la cocaïna en el Parlament britànic. Així és com un «veterà de Westminster» defineix al diari The Sunday Times el que es gesta en els passadissos i lavabos de la Cambra Baixa del Regne Unit. Una situació que ha portat al president de la Cambra dels Comuns, Lindsay Hoyle, a anunciar l’arrencada d’una recerca policial després de detectar diverses traces d’esta substància en diversos punts del lloc.

«Les informacions sobre consum il·lícit de drogues en el Parlament són profundament preocupants i les elevaré amb urgència a la Policia Metropolitana esta setmana«, va assegurar Hoyle.

Rastres de cocaïna per tot l’edifici

Va detallar que els llocs on s’han trobat rastres de cocaïna estan repartits per tot l’edifici, i inclouen els banys mixtos en una de les zones de premsa, així com lavabos d’homes i dones pròxims al despatx del primer ministre, Boris Johnson, i del president dels Comuns.

Ajuda a qui la necessite

Davant tal situació, va indicar que el parlament ha ofert brindar suport a qualsevol treballador o membre del parlament que necessite ajuda amb l’ús il·legal de drogues, alhora que va advertir que si decideixen continuar en la clandestinitat, violant la llei i generant desprestigi de la institució, llavors, hauran d’atenir-se a les sancions que se’ls imposaran en quan siguen localitzats.

Una revelació que arriba just uns dies abans que el govern de Boris Johnson publique el seu pla contra el consum de drogues al país.

En este cas, la notícia afecta especialment als diputats britànics, ja que les restes de droga han estat trobats en els banys als quals només tenen accés els diputats, periodistes i administratius del lloc. I és que, després que es elaborés una anàlisi per a detectar proves de cocaïna en el palau de Westminster s’ha conclòs que onze dels dotze lavabos analitzats han donat positiu.

Una situació molt preocupant

Davant esta revelació el president del Parlament Britànic ha reconegut en declaracions a la BBC que «les informacions sobre el consum il·lícit de drogues (…) són profundament preocupants i les elevés amb urgència a la Policia Metropolitana». Fins i tot, este no descarta utilitzar gossos ensinistrats per a detectar estes substàncies il·legals.

Drogues per tot Westminster

El curiós és que la troballa de cocaïna no ha estat únicament en els banys, s’ha repartit per tot l’edifici. Tant en les zones de premsa com en el seient del president dels Comuns i fins i tot en lavabos d’homes i dones pròxims al despatx del primer ministre britànic, Boris Johnson.

«Moltes fonts han descrit el consum ocasional de cocaïna per part d’un grup de diputats«, ha al·legat el diari The Sunday Times, que ha assenyalat que quinze persones han estat detingudes en l’últim any per possessió de substàncies il·lícites dins o als voltants del recinte parlamentari, dos d’elles venedors.

«Desenes de diputats, lords, consellers, investigadors i empleats han compartit les seues històries sobre abús de drogues en els passadissos del poder del Regne Unit sota condició d’anonimat«, ha reconegut el periòdic, que apunta al fet que un «veterà» del lloc els ha assegurat que «existeix una cultura de la cocaïna en el Parlament» i que es pot donar tant en «noms familiars de la casa» com en «joves i ambiciosos diputats i funcionaris«.

 

<

>

 

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.