La Universitat d’Alacant suspén la vacunació de la grip per la falta de vacunes

 

Els treballadors de la Universitat d’Alacant no es podran vacunar de la grip a partir de la pròxima setmana per falta d’existències de la Conselleria de Sanitat. Com a conseqüència, els treballadors afectats són tot el personal no vulnerable ja que s’ha prioritzat posar la vacuna al personal de risc.

Segons informa ‘Levante-EMV’, s’atribueix l’aturada en la campanya de vacunació a la falta d’existències de vacunes malgrat que a l’inici de la campanya es va anunciar la compra d’1.250.000 vacunes.

Segons fonts de l’administració, els fets produïts en la UA s’ha registrat també en altres llocs com en alguns centres de salut de València però es tractaria d’un problema en l’arribada de les vacunes no en un desproveïment generalitzat.

 

De la mateixa manera, afirmen que estarà solucionat en uns dies, argumentant que hi ha hagut tensions entre el volum de vacunes que es va acordar portar a cadascun dels centres i les necessitats reals que hi han. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Eusebio Càceres vola al seu octau títol nacional de longitud en pista coberta a València

Eusebio Càceres es va proclamar campió d'Espanya baix sostre amb 8,19 m a València, el seu octau or, i va certificar el bitllet per als Mundials de Torun. Héctor Santos (8,03) i Jaime Guerra (8,01) van completar el podi en un concurs de gran nivell.

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts

Morant ha exigit que Carlos Mazón no seguisca ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts després de la investigació per la DANA i les contradiccions sobre el seu parador. Ha demanat al PP que l'aparte i ha suggerit eleccions si encara creen tindre legitimitat.

Morant acusa el PP de ser el problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat el PP de ser el principal obstacle per a resoldre la vivenda en la Comunitat Valenciana. Ha denunciat canvis en la VPO, el bloqueig de la Llei de Vivenda i ha demanat la dimissió de Luis Barcala.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat en Les Corts

Diana Morant ha reclamat que Carlos Mazón deixe el seu escó i ha demanat al PP que l'a part de la vida política després de les últimes novetats del cas per la DANA.

Manifestació a València reclama millores laborals i menys burocràcia per al professorat

La marxa ha recorregut el centre de València per a exigir menys burocràcia, baixar ràtios i millores salarials, a més de més plantilla i més valencià. Els sindicats pressionen a la Conselleria amb un calendari de mobilitzacions i una vaga convocada per al 31 de març.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL i creu que es perd una oportunitat

El consistori ha lamentat que l'AVL mantinga València amb titlla oberta i retrau que no haja publicat l'informe. Anuncia mesures quan ho conega.

Pérez Llorca defén el model fiscal del Consell i subratlla l’alleujament per a rendes baixes i mitjanes

El Consell ha ampliat els llindars de renda per a accedir a deduccions per gastos sanitaris i activitats esportives. La mesura sumarà 300.000 contribuents i elevarà l'estalvi en 2025 fins prop de 100 milions, amb la recaptació autonòmica a l'alça.