La Universitat d’Alacant suspén la vacunació de la grip per la falta de vacunes

 

Els treballadors de la Universitat d’Alacant no es podran vacunar de la grip a partir de la pròxima setmana per falta d’existències de la Conselleria de Sanitat. Com a conseqüència, els treballadors afectats són tot el personal no vulnerable ja que s’ha prioritzat posar la vacuna al personal de risc.

Segons informa ‘Levante-EMV’, s’atribueix l’aturada en la campanya de vacunació a la falta d’existències de vacunes malgrat que a l’inici de la campanya es va anunciar la compra d’1.250.000 vacunes.

Segons fonts de l’administració, els fets produïts en la UA s’ha registrat també en altres llocs com en alguns centres de salut de València però es tractaria d’un problema en l’arribada de les vacunes no en un desproveïment generalitzat.

 

De la mateixa manera, afirmen que estarà solucionat en uns dies, argumentant que hi ha hagut tensions entre el volum de vacunes que es va acordar portar a cadascun dels centres i les necessitats reals que hi han. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Set ferits lleus per la solsida parcial del sostre d’un hotel a Benidorm

Set persones, entre elles un menor de 8 anys i un home de 78, van resultar contusionades després de la solsida parcial del sostre d'un hotel a Benidorm. Cinc afectats van ser traslladats a centres hospitalaris.

El Celta firma una remuntada brillant i afona al València a Mestalla

El Celta de Vigo remunta a Mestalla un gol inicial de Guido Rodríguez amb una segona part irresistible i consolida la seua plaça europea davant un València que va reaccionar massa tard.

El Celta de Vigo remunta al València a Mestalla amb un 2-3 agònic

El Celta de Vigo va voltejar el gol inicial de Guido Rodríguez amb una gran segona part i es va emportar un 2-3 de Mestalla malgrat el sofriment final en l'afegit.

Mor als 78 anys el poeta i escriptor valencià Josep Piera

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i referent de les lletres en valencià, ha mort als 78 anys.

Guido Rodríguez estrena el seu compte i avança al València al descans davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar en el minut 12 el seu primer gol amb el València i deixa a l'equip per davant del Celta al descans, malgrat la major possessió visitant.

Motxilles, documentació i carteres lideren els objectes perduts en el TRAM d’Alacant en 2025

El TRAM d'Alacant va registrar en 2025 un total de 2.439 objectes perduts, amb motxilles, documentació i carteres com a articles més oblidats pels usuaris.

Un jove detingut i dos ferits greus en una baralla de matinada en una discoteca de Gandia

Un jove de 20 anys ha sigut detingut després d'una violenta baralla en una discoteca de la platja de Gandia que s'ha saldat amb dos ferits, un d'ells operat d'urgència per ferides en el coll.

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.