La UV anima a publicar experiències en les xarxes socials per a promoure la matrícula en valencià

 

El Servei de Llengües de la Universitat de València (UV) ha organitzat una acció a través de les xarxes socials amb l’objectiu de promoure la matrícula en valencià i consolidar la seua oferta de docència en valencià (48% del total de llengües oficials).

 

La proposta anima a totes les persones que estudien, hagen estudiat o treballen en valencià o en anglés a explicar per què ho han fet i per què recomanarien als nous estudiants matricular-se en esta llengua. Es tracta de publicar l’experiència en les diferents xarxes socials.

 

El format de la publicació és lliure (tuit, vídeo, història…) i es pot publicar en qualsevol de les principals xarxes socials, com Instagram, Twitter i Facebook ,amb el hashtag #joestudieenvalencià i les etiquetes @llenguesuv i @UV_EG / @universitatdevalencia.

 

La publicació s’ha de fer este mateix divendres 17 de juliol, entre les 10.00 i les 14.00 hores, per a omplir les xarxes socials d’històries en valencià. En el següent vídeo tens alguns exemples d’històries.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emotiva sexta mascletà ‘in memoriam’ a Javi Nadal sota la pluja a València

La sexta mascletà de les Falles 2026 ha retut homenatge 'in memoriam' a Javi Nadal amb 194 quilos de pólvora, traca i 21 salves i un final aeri. Malgrat la pluja, el públic s'ha acollit sota paraigua i les autoritats han seguit el tret des del balcó.

Vila-real i Elx arriben amb la mateixa urgència i objectius oposats en La Ceràmica

Vila-real i Elx es veuen les cares amb l'obligació de guanyar: els locals miren a la Champions i els visitants a la permanència. El dol arranca a les 14.00.

Morant defén l’expulsió de l’alcalde d’Almussafes: ‘en el PSOE no caben señoros ni puters’

Diana Morant ha recolzat l'expulsió del PSOE de Toni González i ha subratllat que el partit se situa del costat de les víctimes enfront de l'assetjament.

Morant reivindica més feminisme enfront del feixisme i defén els drets de les dones

Diana Morant ha reclamat més feminisme enfront del feixisme en un acte del 8M i ha advertit contra la violència digital i els retrocessos en la Comunitat.

València Basket s’aferra a la segona plaça davant l’empenyiment del UCAM en el Roig Arena

València Basket rep a UCAM Murcia amb la segona plaça en joc. Els locals arriben amb ritme després de l'Eurolliga; els murcians, més descansats i amb precedents favorables a València.

Finalitza l’alerta groga per pluja a València i Alacant i es manté a Castelló

Emergències ha actualitzat els avisos: el nivell groc per pluja es manté a Castelló i acaba a València i Alacant. Fins al dia 8 poden acumular-se 60 l/m² en 12 hores i els ruixats podran anar amb tempesta.

La Generalitat declara d’Interés Turístic Autonòmic les festes de Moros i Cristians de Sagunt

La Generalitat atorga la distinció d'Interés Turístic Autonòmic a les festes de Moros i Cristians de Sagunt. La resolució, firmada per la consellera Marián Cano, es publicarà en el DOGV.

Morrissey inicia a València el seu gira espanyola amb nou disc i clàssics de The Smiths

El músic arranca a València el primer de tres concerts a Espanya per a presentar 'Make-up is a lie' i recuperar himnes de The Smiths. Les entrades estan esgotades a València, Saragossa i Sevilla.