La UPV reprendrà les classes presencials a partir del 19 d’octubre

 

La formació al campus de Vera de la Universitat Politècnica de València continuarà sent online la pròxima setmana per a facilitar els rastrejos i contindre el contagi i es reprendran les classes presencials el dilluns 19 d’octubre, segons ha informat la institució acadèmica en la seua pàgina web.

 

Les fonts han recordat que el diumenge 4 d’octubre, d’acord amb les autoritats sanitàries, es va decidir que la docència en el campus de Vera passara a modalitat online i que es restringiren totes les activitats presencials dels estudiants després de detectar-se un brot de coronavirus després d’una festa en el Col·legi Major Galileu Galilei.

 

Una volta fetes les proves i obtinguts els resultats, ara han de fer-se rastrejos i noves proves sobre els contactes estrets dels casos positius per a continuar fitant el brot.

 

De moment es manté la docència online

Per tot això, i de cara a limitar la propagació de contagis, s’ha decidit mantindre la modalitat online de la docència fins al dilluns 19 d’octubre i restringir tota activitat presencial dels estudiants en el campus de Vera, segons les fonts, que han indicat que esta mesura permetrà contindre el possible contagi en l’entorn d’este campus.

 

Segons destaquen, la presencialitat és un dels valors de la UPV com a institució i és clau per a seguir amb la formació, i indiquen que des de l’inici de curs, la comunitat universitària de la UPV «ha mantingut un comportament exemplar en els campus».

 

No obstant això, recorden la importància de la responsabilitat personal i la necessitat de mantindre i complir les mesures preventives establides en el Protocol Intern d’Actuació davant l’Activació de l’Alerta Sanitària per Coronavirus SARS-CoV-2 aprovat per la UPV i les directrius de les entitats docents.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.