La UPV reprendrà les classes presencials a partir del 19 d’octubre

 

La formació al campus de Vera de la Universitat Politècnica de València continuarà sent online la pròxima setmana per a facilitar els rastrejos i contindre el contagi i es reprendran les classes presencials el dilluns 19 d’octubre, segons ha informat la institució acadèmica en la seua pàgina web.

 

Les fonts han recordat que el diumenge 4 d’octubre, d’acord amb les autoritats sanitàries, es va decidir que la docència en el campus de Vera passara a modalitat online i que es restringiren totes les activitats presencials dels estudiants després de detectar-se un brot de coronavirus després d’una festa en el Col·legi Major Galileu Galilei.

 

Una volta fetes les proves i obtinguts els resultats, ara han de fer-se rastrejos i noves proves sobre els contactes estrets dels casos positius per a continuar fitant el brot.

 

De moment es manté la docència online

Per tot això, i de cara a limitar la propagació de contagis, s’ha decidit mantindre la modalitat online de la docència fins al dilluns 19 d’octubre i restringir tota activitat presencial dels estudiants en el campus de Vera, segons les fonts, que han indicat que esta mesura permetrà contindre el possible contagi en l’entorn d’este campus.

 

Segons destaquen, la presencialitat és un dels valors de la UPV com a institució i és clau per a seguir amb la formació, i indiquen que des de l’inici de curs, la comunitat universitària de la UPV «ha mantingut un comportament exemplar en els campus».

 

No obstant això, recorden la importància de la responsabilitat personal i la necessitat de mantindre i complir les mesures preventives establides en el Protocol Intern d’Actuació davant l’Activació de l’Alerta Sanitària per Coronavirus SARS-CoV-2 aprovat per la UPV i les directrius de les entitats docents.

Últimes notícies

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.

Pérez Llorca espera que la nova proposta siga solvent per a posar fi a la vaga docent

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que el nou oferiment que el Consell farà este divendres als sindicats de professorat valencià siga tècnicament solvent i suficient per a desconvocar la vaga indefinida que ja porta dinou dies. La proposta arribarà sense detalls avançats i enmig de la divisió sindical, especialment pel bloqueig en matèria retributiva.

La criminalitat puja un 4,7 % en el primer trimestre a la Comunitat Valenciana

La criminalitat creix un 4,7 % a la Comunitat Valenciana entre gener i març respecte a 2025, per damunt de la mitjana estatal de l’1 %, amb augments especials en homicidis, segrests i delictes sexuals.

Presó provisional per a l’home detingut pel crim masclista de Callosa de Segura

La Secció de Violència sobre la Dona del Tribunal d’Instància d’Orihuela decreta presó provisional, comunicada i sense fiança per a l’home que va matar presumptament la seua parella Patricia en el seu domicili de Callosa de Segura.