19.8 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

La UPV reprendrà les classes presencials a partir del 19 d’octubre

 

La formació al campus de Vera de la Universitat Politècnica de València continuarà sent online la pròxima setmana per a facilitar els rastrejos i contindre el contagi i es reprendran les classes presencials el dilluns 19 d’octubre, segons ha informat la institució acadèmica en la seua pàgina web.

 

Les fonts han recordat que el diumenge 4 d’octubre, d’acord amb les autoritats sanitàries, es va decidir que la docència en el campus de Vera passara a modalitat online i que es restringiren totes les activitats presencials dels estudiants després de detectar-se un brot de coronavirus després d’una festa en el Col·legi Major Galileu Galilei.

 

Una volta fetes les proves i obtinguts els resultats, ara han de fer-se rastrejos i noves proves sobre els contactes estrets dels casos positius per a continuar fitant el brot.

 

De moment es manté la docència online

Per tot això, i de cara a limitar la propagació de contagis, s’ha decidit mantindre la modalitat online de la docència fins al dilluns 19 d’octubre i restringir tota activitat presencial dels estudiants en el campus de Vera, segons les fonts, que han indicat que esta mesura permetrà contindre el possible contagi en l’entorn d’este campus.

 

Segons destaquen, la presencialitat és un dels valors de la UPV com a institució i és clau per a seguir amb la formació, i indiquen que des de l’inici de curs, la comunitat universitària de la UPV «ha mantingut un comportament exemplar en els campus».

 

No obstant això, recorden la importància de la responsabilitat personal i la necessitat de mantindre i complir les mesures preventives establides en el Protocol Intern d’Actuació davant l’Activació de l’Alerta Sanitària per Coronavirus SARS-CoV-2 aprovat per la UPV i les directrius de les entitats docents.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.