La UPV reprendrà les classes presencials a partir del 19 d’octubre

 

La formació al campus de Vera de la Universitat Politècnica de València continuarà sent online la pròxima setmana per a facilitar els rastrejos i contindre el contagi i es reprendran les classes presencials el dilluns 19 d’octubre, segons ha informat la institució acadèmica en la seua pàgina web.

 

Les fonts han recordat que el diumenge 4 d’octubre, d’acord amb les autoritats sanitàries, es va decidir que la docència en el campus de Vera passara a modalitat online i que es restringiren totes les activitats presencials dels estudiants després de detectar-se un brot de coronavirus després d’una festa en el Col·legi Major Galileu Galilei.

 

Una volta fetes les proves i obtinguts els resultats, ara han de fer-se rastrejos i noves proves sobre els contactes estrets dels casos positius per a continuar fitant el brot.

 

De moment es manté la docència online

Per tot això, i de cara a limitar la propagació de contagis, s’ha decidit mantindre la modalitat online de la docència fins al dilluns 19 d’octubre i restringir tota activitat presencial dels estudiants en el campus de Vera, segons les fonts, que han indicat que esta mesura permetrà contindre el possible contagi en l’entorn d’este campus.

 

Segons destaquen, la presencialitat és un dels valors de la UPV com a institució i és clau per a seguir amb la formació, i indiquen que des de l’inici de curs, la comunitat universitària de la UPV «ha mantingut un comportament exemplar en els campus».

 

No obstant això, recorden la importància de la responsabilitat personal i la necessitat de mantindre i complir les mesures preventives establides en el Protocol Intern d’Actuació davant l’Activació de l’Alerta Sanitària per Coronavirus SARS-CoV-2 aprovat per la UPV i les directrius de les entitats docents.

Últimes notícies

Pedro Martínez demana fe en el projecte del València Basket malgrat els canvis en la plantilla

L’entrenador del València Basket, Pedro Martínez, ha advertit que este estiu eixiran jugadors, però ha defensat davant l’afició que l’essencial és mantindre una filosofia de club clara i creure en el projecte després d’una temporada amb 91 partits.

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket emocionat pel títol de Lliga

Jean Montero ha insinuat la seua eixida del Valencia Basket durant la celebració del títol de la Lliga Endesa i ha assegurat que el club i l’afició sempre estaran en el seu cor.

Cinc mil seguidors omplin el Roig Arena en una festa del títol amb comiat al fons

El Valencia Basket ha celebrat el títol de la Lliga Endesa amb cinc mil aficionats al Roig Arena en un acte festiu marcat per missatges d’agraïment i un clar aire de comiat, sobretot per les paraules del dominicà Jean Montero.

L’emoció desbordada de Josep Puerto en alçar el títol de l’ACB amb el València Basket

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha explicat com ha viscut el moment d’alçar el títol de l’ACB, una experiència que definix com una barreja d’emoció, orgull i eufòria i que encara li costa assimilar després de conquistar la final davant el Barça.

Canvi d’alcaldia a Callosa de Segura: el PP recupera el govern amb una moció de censura

El PP ha tornat a l’alcaldia de Callosa de Segura gràcies a una moció de censura acordada amb Vox, UCIN i el regidor no adscrit José Antonio Illán, que posa fi a 21 mesos de govern del PSPV-PSOE i Esquerra Unida-Unidas Podemos.

Un xicotet poble d’Alacant demana ajuda per a rescatar 116 gossos hacinats en una casa

Confrides, un poble de l’interior d’Alacant amb només 300 veïns, ha demanat ajuda urgent a la Diputació i a la Generalitat per a reubicar 116 gossos que viuen hacinats en una vivenda de 70 metres quadrats.

La direcció de David Gimilio al MuVIM obri una nova etapa en la Cultura de la Diputació de València

El nomenament de David Gimilio com a director del MuVIM completa l’organigrama cultural de la Diputació de València i impulsa una futura exposició permanent amb la col·lecció artística provincial i mostres temporals d’art contemporani.

Camarero carrega contra qui vol ‘patrimonialitzar’ la lluita pels drets LGTBIQ+ en el Dia de l’Orgull

La vicepresidenta Susana Camarero defensa en l’IVAM que la defensa dels drets LGTBIQ+ és una responsabilitat compartida i anuncia més espais lliures de LGTBIQ+fòbia a la Comunitat Valenciana.