La UPV reprendrà les classes presencials a partir del 19 d’octubre

 

La formació al campus de Vera de la Universitat Politècnica de València continuarà sent online la pròxima setmana per a facilitar els rastrejos i contindre el contagi i es reprendran les classes presencials el dilluns 19 d’octubre, segons ha informat la institució acadèmica en la seua pàgina web.

 

Les fonts han recordat que el diumenge 4 d’octubre, d’acord amb les autoritats sanitàries, es va decidir que la docència en el campus de Vera passara a modalitat online i que es restringiren totes les activitats presencials dels estudiants després de detectar-se un brot de coronavirus després d’una festa en el Col·legi Major Galileu Galilei.

 

Una volta fetes les proves i obtinguts els resultats, ara han de fer-se rastrejos i noves proves sobre els contactes estrets dels casos positius per a continuar fitant el brot.

 

De moment es manté la docència online

Per tot això, i de cara a limitar la propagació de contagis, s’ha decidit mantindre la modalitat online de la docència fins al dilluns 19 d’octubre i restringir tota activitat presencial dels estudiants en el campus de Vera, segons les fonts, que han indicat que esta mesura permetrà contindre el possible contagi en l’entorn d’este campus.

 

Segons destaquen, la presencialitat és un dels valors de la UPV com a institució i és clau per a seguir amb la formació, i indiquen que des de l’inici de curs, la comunitat universitària de la UPV «ha mantingut un comportament exemplar en els campus».

 

No obstant això, recorden la importància de la responsabilitat personal i la necessitat de mantindre i complir les mesures preventives establides en el Protocol Intern d’Actuació davant l’Activació de l’Alerta Sanitària per Coronavirus SARS-CoV-2 aprovat per la UPV i les directrius de les entitats docents.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.