Els usuaris de Renfe protesten en València pels retards i les cancel·lacions dels trens de Rodalia

Usuaris de Renfe en l'Estació del Nord de València

Protesten contra els retards i les cancel·lacions de trens de Rodalia en València | Indignats amb Renfe

Fa només uns dies, una dona era identificada per agents de la Policia Nacional en l’Estació del Nord de València per protestar contra els retards dels trens de Rodalia de Renfe. Ara, davant la repetició diària de retards i cancel·lacions de trens, són molts els usuaris de Renfe que han decidit queixar-se per esta situació.

 

Ha sigut la plataforma ‘Indignats amb Renfe’ la que ha fet una crida a través de Twitter, animant als usuaris afectats a protestar amb un xiulet o, simplement, fent soroll amb el que tinguen. En esta mateixa piulada, la plataforma ha animat a posar les reclamacions i queixes pertinents, alhora que han sonat suport als treballadors de Renfe, al·legant que «ells no tenen culpa de la incompetència dels gestors».

 

 

Este matí de dimarts, ja s’han pogut vore els primers vídeos en les xarxes socials, amb les primeres protestes per la falta de servici. I és que, només este matí, s’han cancel·lat fins a sis trens, mentres que dos han patit retards i un ha hagut de ser transbordat, tots per incidències tècniques, segons ha informat Rodalia València a través de Twitter.

 

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Chiva ha completat la rehabilitació del barri de Bechinos i reforça la seua protecció enfront de riuades

Chiva ha culminat la revitalització del barri de Bechinos, el nucli més antic del municipi, amb obres per a resistir futures riuades sense perdre el seu caràcter. El projecte, finançat amb fons estatals després de la DANA de 2024, inclou millores de drenatge, repavimentació i reforços estructurals.

Naixen els primers pollets d’òbila comuna del programa de Bioparc València

Bioparc València ha acollit les primeres eclosions d'òbila comuna dins del seu programa de conservació. La cria se supervisa per cambres per a evitar empremta humana i preparar la reintroducció en zones periurbanes.

Desarticulen un punt de venda de droga al costat d’una escola infantil a Cullera (València)

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona i ha desmantellat un punt de venda de droga situat a escassos metres d'una escola infantil de Cullera. En el registre es van confiscar diverses substàncies i material de dosificació.

Més de 60 km de retencions a primera hora en les carreteres de València

Retencions d'una mica més de 60 quilòmetres a primera hora a la província, amb els majors embossos en l'A-7, V-31 i V-30 en sentit a València, Alacant i Barcelona.

Intervingudes més de 50 tones d’aliments i articles no aptes en naus d’Alacant

La Guàrdia Civil ha intervingut més de 50 tones de productes no aptes en dos naus del polígon Garrachico, a Alacant. Hi ha quatre persones investigades i gènere immobilitzat o destruït per riscos per a la salut.

Set comunitats en alerta per vent, onatge, pluja i neu; Andalusia, en taronja

Set comunitats mantenen avisos per fenòmens adversos i Andalusia eleva el nivell a taronja a Almeria per temporal marítim amb ones de fins a 3 metres. Ceuta i Melilla seguixen en groc.

L’atur baixa al febrer en la Comunitat Valenciana: 1.102 persones menys i més afiliació

La Comunitat Valenciana va tancar febrer amb 1.102 aturats menys (-0,38%), fins a 290.629, i amb 11.313 afiliats més. A Espanya l'atur va repuntar lleument en 3.584 persones.

Pluges febles en el sud de València i nord d’Alacant amb descens de màximes

Cels nuvolosos i ruixats febles, més persistents en el sud de València i nord d'Alacant. Pugen les mínimes i el vent del nord-est deixarà ratxes molt fortes.