19.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Els usuaris de Renfe protesten en València pels retards i les cancel·lacions dels trens de Rodalia

Usuaris de Renfe en l'Estació del Nord de València

Protesten contra els retards i les cancel·lacions de trens de Rodalia en València | Indignats amb Renfe

Fa només uns dies, una dona era identificada per agents de la Policia Nacional en l’Estació del Nord de València per protestar contra els retards dels trens de Rodalia de Renfe. Ara, davant la repetició diària de retards i cancel·lacions de trens, són molts els usuaris de Renfe que han decidit queixar-se per esta situació.

 

Ha sigut la plataforma ‘Indignats amb Renfe’ la que ha fet una crida a través de Twitter, animant als usuaris afectats a protestar amb un xiulet o, simplement, fent soroll amb el que tinguen. En esta mateixa piulada, la plataforma ha animat a posar les reclamacions i queixes pertinents, alhora que han sonat suport als treballadors de Renfe, al·legant que «ells no tenen culpa de la incompetència dels gestors».

 

 

Este matí de dimarts, ja s’han pogut vore els primers vídeos en les xarxes socials, amb les primeres protestes per la falta de servici. I és que, només este matí, s’han cancel·lat fins a sis trens, mentres que dos han patit retards i un ha hagut de ser transbordat, tots per incidències tècniques, segons ha informat Rodalia València a través de Twitter.

 

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.

Gonzalo Villar torna a l’Elx: més madur i millor futbolista

El migcampista torna cedit pel Dinamo de Zagreb amb opció de compra i es declara llest per a debutar a les ordes de Eder Sarabia. Rehúye comparacions i confia a quedar-se.