Els usuaris de Renfe protesten en València pels retards i les cancel·lacions dels trens de Rodalia

Usuaris de Renfe en l'Estació del Nord de València

Protesten contra els retards i les cancel·lacions de trens de Rodalia en València | Indignats amb Renfe

Fa només uns dies, una dona era identificada per agents de la Policia Nacional en l’Estació del Nord de València per protestar contra els retards dels trens de Rodalia de Renfe. Ara, davant la repetició diària de retards i cancel·lacions de trens, són molts els usuaris de Renfe que han decidit queixar-se per esta situació.

 

Ha sigut la plataforma ‘Indignats amb Renfe’ la que ha fet una crida a través de Twitter, animant als usuaris afectats a protestar amb un xiulet o, simplement, fent soroll amb el que tinguen. En esta mateixa piulada, la plataforma ha animat a posar les reclamacions i queixes pertinents, alhora que han sonat suport als treballadors de Renfe, al·legant que «ells no tenen culpa de la incompetència dels gestors».

 

 

Este matí de dimarts, ja s’han pogut vore els primers vídeos en les xarxes socials, amb les primeres protestes per la falta de servici. I és que, només este matí, s’han cancel·lat fins a sis trens, mentres que dos han patit retards i un ha hagut de ser transbordat, tots per incidències tècniques, segons ha informat Rodalia València a través de Twitter.

 

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.