9.9 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

Els usuaris de Renfe protesten en València pels retards i les cancel·lacions dels trens de Rodalia

Usuaris de Renfe en l'Estació del Nord de València

Protesten contra els retards i les cancel·lacions de trens de Rodalia en València | Indignats amb Renfe

Fa només uns dies, una dona era identificada per agents de la Policia Nacional en l’Estació del Nord de València per protestar contra els retards dels trens de Rodalia de Renfe. Ara, davant la repetició diària de retards i cancel·lacions de trens, són molts els usuaris de Renfe que han decidit queixar-se per esta situació.

 

Ha sigut la plataforma ‘Indignats amb Renfe’ la que ha fet una crida a través de Twitter, animant als usuaris afectats a protestar amb un xiulet o, simplement, fent soroll amb el que tinguen. En esta mateixa piulada, la plataforma ha animat a posar les reclamacions i queixes pertinents, alhora que han sonat suport als treballadors de Renfe, al·legant que «ells no tenen culpa de la incompetència dels gestors».

 

 

Este matí de dimarts, ja s’han pogut vore els primers vídeos en les xarxes socials, amb les primeres protestes per la falta de servici. I és que, només este matí, s’han cancel·lat fins a sis trens, mentres que dos han patit retards i un ha hagut de ser transbordat, tots per incidències tècniques, segons ha informat Rodalia València a través de Twitter.

 

 

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.