Vídeo: Identifiquen a una dona per protestar pels retards dels trens en l’Estació del Nord de València

Gent concentrada en l'estació de Renfe

La Policia identifica a una dona que protestava pels retards de Rodalies en l’Estació del Nord | YouTube

Agents de la Policia Nacional han identificat este divendres, per si cal algun tipus de sanció, a una usuària de Rodalia que protestava en l’Estació de Renfe de València contra els retards en el seu tren, segons han informat fonts policials.

 

Segons han explicat estes fonts, la dona ha protestat per un problema amb un tren i ha començat a donar colps a un pilar metàl·lic. Efectius que presten servici en l’Estació s’han arrimat a comprovar què passava i, finalment, l’han identificada per si la seua actuació poguera ser constitutiva de sanció, segons les mateixes fonts.

 

Un servici propi d’una «república bananera»

En un vídeo de l’incident, facilitat per Compromís, es veu com la dona li recriminava a un dels agents el servici de tren, que qualificava com a propi d’una «república bananera», al que molts d’allí presents li aplaudien. L’agent li demana a la dona que li entregue el seu DNI, però la dona es nega i el policia li recorda que no identificar-se davant una autoritat policial pot ser considerat un delicte.

 

El col·lectiu ‘Indignats amb Renfe’ ha informat en un comunicat que demanen explicacions al Govern i als gestors de Rodalia pel fets i «per l’extrema precarització del servici en els últims mesos». Segons detallen, els usuaris s’han vist afectats per la cancel·lació d’un tren anterior i el que havia d’arribar a les 7.23 hores no ho ha fet fins a les 7.48. I una d’ells «ha arribat hui al límit de la seua paciència».

 

14 trens cancel·lats este matí de divendres

El col·lectiu recalca que durant el matí s’han cancel·lat sense previ avís més de 14 trens en el nucli de Rodalia de València i este dijous es van comptabilitzar més de 50, tant en estes  línies com en Mitjana distància. «Algunes d’elles, com la d’Alcoi, sense servici des del diumenge perquè ningú ha sigut capaç fins a hui de llevar els arbres caiguts pel pes de la neu; en Rodalia s’han perdut desenes de milers d’usuaris des de què va començar la precarització del servici», segons denuncien.

 

D’altra banda, demanen saber si hi haurà disculpes amb la usuària «per la desproporcionada actuació policial, que tal volta hauria de centrar-se més a investigar les causes d’un servici que es publicita amb alguna cosa que no oferix i que provoca disturbis laborals i familiars de tot tipo a milers de persones».

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.