3 carreteres tallades i 5 amb ús obligatori de cadenes pel temporal en el territori valencià

Màquina llevaneu en Olocau del Rei

Cinc carreteres continuen tallades al trànsit | Diputació de Castelló

Actualitzat 22.25 hores. Un total de tres carreteres continuen tancades al trànsit en el territori valencià a causa de l’efecte del temporal ‘Glòria’: una d’elles està tancada per neu, una per afonament i una altra per dificultats no especificades.

 

D’esta manera ho ha indicat la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat en un tuit que arreplega les carreteres valencianes afectades fins a les 20.57 hores d’este divendres. A demés de les tres carreteres tancades, en altres cinc s’ha de circular amb cadenes.

 

Les vies que es troben tallades per la neu són la CV-1050 d’accés a Herbeset, pel que esta pedania encara es troba incomunicada per carretera, en Morella, en la comarca dels Ports (Castelló); la CV-720, en el Comtat (Alacant), i la CV-755, que unix Callosa d’en Sarrià i el Castell de Guadalest, en la Marina Baixa (Alacant).

 

D’altra banda, la major part de les vies a on és obligatori l’ús de cadenes per a circular es concentren en la comarca dels Ports (Castelló): són la CV-118, d’accés a Palanques; les tres carreteres per les que s’accedix a Olocau del Rey, la CV-121, CV-122 i CV-123. En la província de València, són necessàries les cadenes per a circular per la CV-363, que connecta Losilla, un llogaret d’Aras de los Olmos, en la comarca dels Serrans, amb Ademuz, en el Racó d’Ademús.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Alacant un ucraïnés buscat per Alemanya per presumpte espionatge per a Rússia

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a un ciutadà ucraïnés reclamat per Alemanya per presumpte espionatge relacionat amb el subministrament de drons a Ucraïna. L'operació, coordinada amb les autoritats alemanyes, inclou també la detenció d'una col·laboradora romanesa.

Deu comunitats en avís per vent, onatge, pluja i neu, amb Catalunya i Castelló en risc important

Deu comunitats mantenen avisos per vent, onatge, pluja i neu, amb Catalunya i Castelló en nivell taronja per ratxes molt fortes i ones que poden aconseguir els 10 metres.

Les dones continuen entropessant amb vetos en la Setmana Santa malgrat dècades d’avanços

La participació de les dones en la Setmana Santa ha avançat amb confraries mixtes i quadrilles femenines, però persistixen vetos i plets que aconseguixen fins i tot a Estrasburg.

Quart dia de busca de l’home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu a Requena

El dispositiu de rescat manté per quart dia consecutiu la busca d'un home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, amb mitjans terrestres i drons.

Carlos Mazón evita valorar la seua citació judicial per respecte al procés de la DANA

Carlos Mazón refusa comentar la seua citació com a testimoni per la gestió de la DANA de València de 2024, en la qual van morir 230 persones, al·legant respecte al procés judicial.

El València Basket defén el seu paper de favorit davant el Ensino Lugo en la Copa de la Reina

El València Basket arriba als quarts de final de la Copa de la Reina davant el Ensino Lugo amb l'etiqueta de favorit i l'oportunitat de rescabalar-se després de l'eliminació del passat any. El conjunt taronja busca trobar en el torneig estabilitat i un impuls anímic en una temporada marcada pels alts i baixos.

L’oposició exigix a Mazón que diga la veritat en el seu testifical per la dana

PSPV i Compromís celebren que la jutgessa cite com a testimoni a Carlos Mazón per la gestió de la dana i li recorden que està obligat a dir la veritat, mentres PP i Vox demanen respecte a les decisions judicials.

PP i Vox reivindiquen l’alleujament fiscal de les noves deduccions enfront de les acusacions de populisme

El ple de Les Corts debat la convalidació de dos decrets que amplien les deduccions fiscals en la Comunitat Valenciana per gastos sanitaris i de música, mesures que PP i Vox presenten com a alleujament per a la classe mitjana i que l'oposició titlla de populisme fiscal i regal a les rendes altes.