13.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

3 carreteres tallades i 5 amb ús obligatori de cadenes pel temporal en el territori valencià

Màquina llevaneu en Olocau del Rei

Cinc carreteres continuen tallades al trànsit | Diputació de Castelló

Actualitzat 22.25 hores. Un total de tres carreteres continuen tancades al trànsit en el territori valencià a causa de l’efecte del temporal ‘Glòria’: una d’elles està tancada per neu, una per afonament i una altra per dificultats no especificades.

 

D’esta manera ho ha indicat la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat en un tuit que arreplega les carreteres valencianes afectades fins a les 20.57 hores d’este divendres. A demés de les tres carreteres tancades, en altres cinc s’ha de circular amb cadenes.

 

Les vies que es troben tallades per la neu són la CV-1050 d’accés a Herbeset, pel que esta pedania encara es troba incomunicada per carretera, en Morella, en la comarca dels Ports (Castelló); la CV-720, en el Comtat (Alacant), i la CV-755, que unix Callosa d’en Sarrià i el Castell de Guadalest, en la Marina Baixa (Alacant).

 

D’altra banda, la major part de les vies a on és obligatori l’ús de cadenes per a circular es concentren en la comarca dels Ports (Castelló): són la CV-118, d’accés a Palanques; les tres carreteres per les que s’accedix a Olocau del Rey, la CV-121, CV-122 i CV-123. En la província de València, són necessàries les cadenes per a circular per la CV-363, que connecta Losilla, un llogaret d’Aras de los Olmos, en la comarca dels Serrans, amb Ademuz, en el Racó d’Ademús.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Consum puja el salari un 2,9% a la seua plantilla de més de 23.000 empleats

Consum aplicarà des de febrer una pujada salarial del 2,9% a tota la seua plantilla. La cooperativa reforça al personal operatiu amb un complement que eleva l'alça al 3,44% en eixe col·lectiu.

Urtasun inaugurarà este dijous el congrés nacional de la patronal de les llibreries a València

Ernest Urtasun inaugurarà el dijous 5 el XXVII Congrés de CEGAL en el Palau de la Música de València, amb prop de 300 professionals del sector del llibre. La trobada es prolongarà fins al dissabte 7 i entregarà el divendres 6 els Premis Congrés a les Llibreries.

El COMA demanarà 9 anys i mig de presó per a la seua exgerente per l’estafa de 760.000 euros

El Col·legi de Metges d'Alacant ha avançat que reclamarà 9 anys i mig de presó per a la seua exgerente per una estafa de 760.000 euros i que no hi haurà acord en l'Audiència Provincial. La institució prioritza la restitució dels diners i la depuració de responsabilitats penals.

Skyfest Benidorm acollirà el certamen Or Vell, dedicat a la música de ball

Or Vell arribarà per primera vegada a la Comunitat Valenciana l'1 d'agost amb un format de gran producció en el recinte Skyfest de Benidorm. Hi haurà preregistre des de hui i venda general el 10 de febrer.

Morant qualifica de lamentable l’espectacle de Feijóo en la comissió de la DANA

Morant ha criticat la intervenció de Feijóo en la comissió de la DANA, li ha retret no demanar disculpes i ha denunciat que continua encobrint a Mazón.

Medicina Familiar demana urgències 24 hores amb criteris clínics, equitat i sostenibilitat

La societat valenciana de Medicina Familiar valora limitar les obertures 24 hores a zones d'alta demanda, però reclama criteris clínics, equitat i sostenibilitat i oferix col·laborar en el disseny del model.

Pérez Llorca demana al Govern la zona catastròfica després del temporal Harry i reclama la gestió del litoral

El Consell ha sol·licitat declarar zona catastròfica pels danys del temporal Harry i ha urgit al Govern a transferir la gestió del litoral i executar projectes pendents.

Pérez Llorca defén que el PP és l’únic que ha assumit responsabilitats per la dana

Pérez Llorca ha subratllat que la dana de València va evidenciar fallades en totes les Administracions, però ha remarcat que només el PP ha demanat perdó i assumit responsabilitats. Ha compartit la posició de Feijóo després de la seua compareixença en la comissió del Congrés i ha rebutjat polititzar l'accident ferroviari de Còrdova.