3 carreteres tallades i 5 amb ús obligatori de cadenes pel temporal en el territori valencià

Màquina llevaneu en Olocau del Rei

Cinc carreteres continuen tallades al trànsit | Diputació de Castelló

Actualitzat 22.25 hores. Un total de tres carreteres continuen tancades al trànsit en el territori valencià a causa de l’efecte del temporal ‘Glòria’: una d’elles està tancada per neu, una per afonament i una altra per dificultats no especificades.

 

D’esta manera ho ha indicat la Conselleria de Política Territorial, Obres Públiques i Mobilitat en un tuit que arreplega les carreteres valencianes afectades fins a les 20.57 hores d’este divendres. A demés de les tres carreteres tancades, en altres cinc s’ha de circular amb cadenes.

 

Les vies que es troben tallades per la neu són la CV-1050 d’accés a Herbeset, pel que esta pedania encara es troba incomunicada per carretera, en Morella, en la comarca dels Ports (Castelló); la CV-720, en el Comtat (Alacant), i la CV-755, que unix Callosa d’en Sarrià i el Castell de Guadalest, en la Marina Baixa (Alacant).

 

D’altra banda, la major part de les vies a on és obligatori l’ús de cadenes per a circular es concentren en la comarca dels Ports (Castelló): són la CV-118, d’accés a Palanques; les tres carreteres per les que s’accedix a Olocau del Rey, la CV-121, CV-122 i CV-123. En la província de València, són necessàries les cadenes per a circular per la CV-363, que connecta Losilla, un llogaret d’Aras de los Olmos, en la comarca dels Serrans, amb Ademuz, en el Racó d’Ademús.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.