Cullera retira 11.000 quilos de peixos morts de les seues platges

Peixos morts

Cullera retira 11.000 quilos de peixos morts en les seues platges | Ajuntament de Cullera

Cullera, en la comarca de la Ribera (València), ha retirat 11.000 quilos de peix mort de les seues platges. L’alcalde de la localitat, Jordi Mayor, ha ressaltat la faena dels treballadors perquè s’han arreplegat «peix a peix» i «a mà». Concretament, es tracta del peix que el temporal marítim arrossegà fins a les platges. Fins al moment, s’ha comptabilitzat el peix mort que hi havia des de l’Escollera fins al Far i encara queda més per arreplegar

 

Mayor ha insistit en que «estem intentant respondre com més ràpidament millor, en primer lloc, a la seguretat de les persones i als servicis bàsics». La màxima autoritat local ha manifestat els esforços per a garantir els problemes d’accessibilitat, de llum i d’aigua. En esta línia, ha afegit que «venim de l’última casa del Brosquil que quedava per tindre aigua corrent i ara ja disposa d’aigua potable».

 

Peixos morts en la platja

Els servicis municipals retirant peixos morts de les seues platges | Ajuntament de Cullera

 

Es tracta de tres dies de treball intens en el que l’alcalde ha volgut agrair el treball conjunt de totes les Administracions perquè «poc a poc estem intentant solucionar el que és més immediat i urgent». Coordinats pels tècnics municipals per tal d’actuar amb rapidesa i diligència, han treballat més de 60 operaris i maquinària de tota classe de l’Ajuntament, de Conselleria, d’Aigües de Cullera, de la SAV i de l’empresa TRAGSA.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.

Sis jornades per a reforçar la resposta municipal davant les inundacions a la Comunitat Valenciana

Emergències i Interior ha organitzat sis jornades per a tècnics i càrrecs municipals de les tres províncies per a millorar la prevenció i la coordinació davant inundacions abans de l’època de pluges intenses.