Cullera retira 11.000 quilos de peixos morts de les seues platges

Peixos morts

Cullera retira 11.000 quilos de peixos morts en les seues platges | Ajuntament de Cullera

Cullera, en la comarca de la Ribera (València), ha retirat 11.000 quilos de peix mort de les seues platges. L’alcalde de la localitat, Jordi Mayor, ha ressaltat la faena dels treballadors perquè s’han arreplegat «peix a peix» i «a mà». Concretament, es tracta del peix que el temporal marítim arrossegà fins a les platges. Fins al moment, s’ha comptabilitzat el peix mort que hi havia des de l’Escollera fins al Far i encara queda més per arreplegar

 

Mayor ha insistit en que «estem intentant respondre com més ràpidament millor, en primer lloc, a la seguretat de les persones i als servicis bàsics». La màxima autoritat local ha manifestat els esforços per a garantir els problemes d’accessibilitat, de llum i d’aigua. En esta línia, ha afegit que «venim de l’última casa del Brosquil que quedava per tindre aigua corrent i ara ja disposa d’aigua potable».

 

Peixos morts en la platja

Els servicis municipals retirant peixos morts de les seues platges | Ajuntament de Cullera

 

Es tracta de tres dies de treball intens en el que l’alcalde ha volgut agrair el treball conjunt de totes les Administracions perquè «poc a poc estem intentant solucionar el que és més immediat i urgent». Coordinats pels tècnics municipals per tal d’actuar amb rapidesa i diligència, han treballat més de 60 operaris i maquinària de tota classe de l’Ajuntament, de Conselleria, d’Aigües de Cullera, de la SAV i de l’empresa TRAGSA.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU