Cullera retira 11.000 quilos de peixos morts de les seues platges

Peixos morts

Cullera retira 11.000 quilos de peixos morts en les seues platges | Ajuntament de Cullera

Cullera, en la comarca de la Ribera (València), ha retirat 11.000 quilos de peix mort de les seues platges. L’alcalde de la localitat, Jordi Mayor, ha ressaltat la faena dels treballadors perquè s’han arreplegat «peix a peix» i «a mà». Concretament, es tracta del peix que el temporal marítim arrossegà fins a les platges. Fins al moment, s’ha comptabilitzat el peix mort que hi havia des de l’Escollera fins al Far i encara queda més per arreplegar

 

Mayor ha insistit en que «estem intentant respondre com més ràpidament millor, en primer lloc, a la seguretat de les persones i als servicis bàsics». La màxima autoritat local ha manifestat els esforços per a garantir els problemes d’accessibilitat, de llum i d’aigua. En esta línia, ha afegit que «venim de l’última casa del Brosquil que quedava per tindre aigua corrent i ara ja disposa d’aigua potable».

 

Peixos morts en la platja

Els servicis municipals retirant peixos morts de les seues platges | Ajuntament de Cullera

 

Es tracta de tres dies de treball intens en el que l’alcalde ha volgut agrair el treball conjunt de totes les Administracions perquè «poc a poc estem intentant solucionar el que és més immediat i urgent». Coordinats pels tècnics municipals per tal d’actuar amb rapidesa i diligència, han treballat més de 60 operaris i maquinària de tota classe de l’Ajuntament, de Conselleria, d’Aigües de Cullera, de la SAV i de l’empresa TRAGSA.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.

Hosbec alerta que pujar l’IVA turístic seria com posar-se aranzels a un mateix

La patronal hotelera Hosbec rebutja qualsevol pujada de l’IVA en allotjament i restauració, adverteix de la pèrdua de competitivitat internacional i subratlla l’impacte sobre ocupació i inversió a la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca alerta de danys irreparables al camp valencià pels retalls de la UE en la PAC

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, advertix a Brussel·les que els possibles retalls en els fons de la futura PAC podrien causar danys irreparables al camp valencià i reclama protecció per a joves, jubilats i sectors clau com la ceràmica.

Els sindicats reclamen a Educació el document final abans de tornar a negociar la vaga docent

STEPV, CCOO i UGT demanen a la Conselleria d'Educació que els remeta el text complet amb els huit punts de l'acord abans de la reunió d'este divendres a les 14.00 hores per a abordar la vaga indefinida del professorat públic.