Les UCI valencianes no registren cap ingrés per COVID-19 en 24 hores

Mútua Terrassa i el dia a dia d'un hospital bolcat contra la Covid-19

Arxiu | València Diari

 

Les Unitats de Vigilància Intensiva (UCI) del territori valencià no han registrat cap ingrés per coronavirus en les últimes 24 hores i en estos moments hi ha 102 pacients en les unitats de crítics, una xifra que s’ha reduït un 74% en l’últim mes, quan es va registrar el major número de pacients en UCI, amb 386 persones.

 

La mateixa tendència han seguit els ingressos hospitalaris i hui en dia, 572 persones es troben ingressades en algun dels hospitals valencians per coronavirus quan fa un mes eren 2.189 persones, cosa que suposa una reducció també del 74%, segons informa la Conselleria de Sanitat en un comunicat.

 

En esta línia, també s’ha reduït el número d’ingressos diaris en els hospitals i en les últimes hores han ingressat 15 persones, quan al llarg de la pandèmia s’han arribat a produir fins a 368 ingressos en un sol dia. La tendència de reducció de la pressió assistencial va acompanyada també de l’augment en les altes a pacients i fins al moment s’han produït un total de 7.747 altes, és a dir, que 6 de cada 10 pacients han superat ja la malaltia.

Últimes notícies

València s’atura per homenatjar les víctimes de l’accident del metro 20 anys després

València ha commemorat el vinté aniversari de l’accident de Metrovalencia amb un emotiu homenatge davant el monument a les víctimes, que ha reunit l’AVM3J i associacions de víctimes de la dana.

La Xarxa Vives distingix Francis Mojica amb la seua Medalla d’Honor per revolucionar la genètica

El microbiòleg de la Universitat d’Alacant Francis Mojica ha rebut la Medalla d’Honor de la Xarxa Vives a la Universitat de Perpinyà per la seua aportació clau al sistema CRISPR, que ha revolucionat l’edició genètica.

La jutgessa de la DANA descarta investigar de moment si Mazzolari va mentir o té responsabilitats penals

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la DANA ha refusat obrir una peça sobre un possible fals testimoni de la diputada provincial de Carreteres, Reme Mazzolari, o sobre eventuals responsabilitats penals, com demanava l’acusació popular de Ciudadanos.

Pedro Martínez paga la clàusula i trenca amb el València Basket per a fitxar pel Real Madrid

Pedro Martínez ha fet efectiva la seua clàusula de rescissió i posa fi a la seua segona etapa al València Basket per a firmar pel Real Madrid, després de dos temporades plenes d’èxits recents.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació del personal sanitari del SVB i del SAMU.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevella

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevella, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor ofegat un banyista a la platja de l’Acequión de Torrevieja

Un home ha mort ofegat este divendres de matí a la platja de l’Acequión, a Torrevieja, malgrat els intents de reanimació dels sanitaris del SAMU i del SVB.

Mor un home major en l’incendi d’una vivenda a Callosa d’En Sarrià

Un home major amb mobilitat reduïda ha mort en l’incendi d’una vivenda en un bloc de quatre altures a Callosa d’En Sarrià. El foc s’ha originat en la segona planta i s’ha donat per extingit poc després del migdia.