Les UCI valencianes no registren cap ingrés per COVID-19 en 24 hores

Mútua Terrassa i el dia a dia d'un hospital bolcat contra la Covid-19

Arxiu | València Diari

 

Les Unitats de Vigilància Intensiva (UCI) del territori valencià no han registrat cap ingrés per coronavirus en les últimes 24 hores i en estos moments hi ha 102 pacients en les unitats de crítics, una xifra que s’ha reduït un 74% en l’últim mes, quan es va registrar el major número de pacients en UCI, amb 386 persones.

 

La mateixa tendència han seguit els ingressos hospitalaris i hui en dia, 572 persones es troben ingressades en algun dels hospitals valencians per coronavirus quan fa un mes eren 2.189 persones, cosa que suposa una reducció també del 74%, segons informa la Conselleria de Sanitat en un comunicat.

 

En esta línia, també s’ha reduït el número d’ingressos diaris en els hospitals i en les últimes hores han ingressat 15 persones, quan al llarg de la pandèmia s’han arribat a produir fins a 368 ingressos en un sol dia. La tendència de reducció de la pressió assistencial va acompanyada també de l’augment en les altes a pacients i fins al moment s’han produït un total de 7.747 altes, és a dir, que 6 de cada 10 pacients han superat ja la malaltia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.