12.4 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Les UCI valencianes no registren cap ingrés per COVID-19 en 24 hores

Mútua Terrassa i el dia a dia d'un hospital bolcat contra la Covid-19

Arxiu | València Diari

 

Les Unitats de Vigilància Intensiva (UCI) del territori valencià no han registrat cap ingrés per coronavirus en les últimes 24 hores i en estos moments hi ha 102 pacients en les unitats de crítics, una xifra que s’ha reduït un 74% en l’últim mes, quan es va registrar el major número de pacients en UCI, amb 386 persones.

 

La mateixa tendència han seguit els ingressos hospitalaris i hui en dia, 572 persones es troben ingressades en algun dels hospitals valencians per coronavirus quan fa un mes eren 2.189 persones, cosa que suposa una reducció també del 74%, segons informa la Conselleria de Sanitat en un comunicat.

 

En esta línia, també s’ha reduït el número d’ingressos diaris en els hospitals i en les últimes hores han ingressat 15 persones, quan al llarg de la pandèmia s’han arribat a produir fins a 368 ingressos en un sol dia. La tendència de reducció de la pressió assistencial va acompanyada també de l’augment en les altes a pacients i fins al moment s’han produït un total de 7.747 altes, és a dir, que 6 de cada 10 pacients han superat ja la malaltia.

Últimes notícies

El vent de ponent dispara hui les màximes en la Comunitat fins a 24 graus

Ratxes molt fortes de l'oest impulsen un ascens tèrmic fins a valors primaverals. A última hora baixarà la cota de neu i demà s'espera un descens de temperatures.

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.