Les UCI valencianes no registren cap ingrés per COVID-19 en 24 hores

Mútua Terrassa i el dia a dia d'un hospital bolcat contra la Covid-19

Arxiu | València Diari

 

Les Unitats de Vigilància Intensiva (UCI) del territori valencià no han registrat cap ingrés per coronavirus en les últimes 24 hores i en estos moments hi ha 102 pacients en les unitats de crítics, una xifra que s’ha reduït un 74% en l’últim mes, quan es va registrar el major número de pacients en UCI, amb 386 persones.

 

La mateixa tendència han seguit els ingressos hospitalaris i hui en dia, 572 persones es troben ingressades en algun dels hospitals valencians per coronavirus quan fa un mes eren 2.189 persones, cosa que suposa una reducció també del 74%, segons informa la Conselleria de Sanitat en un comunicat.

 

En esta línia, també s’ha reduït el número d’ingressos diaris en els hospitals i en les últimes hores han ingressat 15 persones, quan al llarg de la pandèmia s’han arribat a produir fins a 368 ingressos en un sol dia. La tendència de reducció de la pressió assistencial va acompanyada també de l’augment en les altes a pacients i fins al moment s’han produït un total de 7.747 altes, és a dir, que 6 de cada 10 pacients han superat ja la malaltia.

Últimes notícies

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.

Isaac Noguera s’acomiada del València Basket agraït després d’un any dur a nivell personal

L’escorta català Isaac Noguera ha anunciat la seua eixida del València Basket amb un missatge en xarxes on es mostra feliç i agraït per una temporada històrica del club, però alhora difícil en l’àmbit personal.

Intervenen 80 quilos de cocaïna i armes a València en una macrooperació antidroga

La Policia Nacional ha intervingut a València 80 quilos de cocaïna, dos armes de foc i abundant munició en l’última fase d’una macrooperació estatal contra el tràfic de drogues a gran escala iniciada el 2024.

Detingut a Elx per agredir una sanitària mentre l’atenien en Urgències

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 43 anys per agredir presumptament una treballadora sanitària en un hospital públic mentres era atés en el servici d’urgències. El cas s’investiga com un delicte d’atemptat contra agent de l’autoritat en ser empleada pública.