26.2 C
València
Dimarts, 8 juliol, 2025

Els majors de 80 anys seran els pròxims a rebre la vacuna contra el Covid-19 en el territori valencià

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Les persones de 80 anys seran les pròximes en vacunar-se contra el coronavirus. Així ho ha anunciat el ministre de Sanitat, Salvador Illa, en la reunió que ha tingut lloc esta vesprada del Consell Interterritorial de Salut, a on ha avançat el pròxim grup de vacunació. Es calcula que este col·lectiu podria rebre la vacuna el pròxim mes de març.

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, el primer grup de vacunació contra el Covid-19 ha estat format pels usuaris de residències i els sanitaris, molts d’ells ja immunitzats amb la segona dosi de la vacuna.

 

 

A partir del 25 de gener, es continuarà posant esta segona dosi de la vacuna del coronavirus en residències i es començarà a posar la segona dosi en aquells sanitaris que primer la van rebre el passat cap de setmana, a demés de començar a vacunar en residències amb brots actius; en total s’espera posar altres 42.500 dosis.

 

Més de 90.000 dosis de la vacuna en el territori valencià

Segons els plans del territori valencià, per a la primera setmana de febrer arribarà el torn dels grans dependents no institucionalitzats i del personal dels centres de dia de majors. A demés, s’espera també que es puga començar a vacunar als sanitaris del sistema privat.

 

Fins al moment, la Comunitat ha rebut un total de 94.350 dosis de les vacunes distribuïdes pel Govern central: 91.450 dosis de la vacuna de Pfizer i 2.900 de la de Moderna.

Últimes notícies

Alacant registra la segona nit més càlida al juliol amb una temperatura mínima de 26,4 graus

La Comunitat Valenciana viu una matinada tòrrida amb mínimes rècord a Alacant i zones pròximes, gràcies al vent humit i la mar càlida, mentres que un incendi a Tarragona afecta la qualitat de l'aire a València.

Detinguts a València per vendre drogues en associació cannábica de Russafa

Dos persones van ser arrestades en Russafa, València, per vendre drogues en una associació cannábica sense complir la normativa, després d'una investigació policial.

Tràgic ofegament a la platja La Romana de Alcossebre deixa un mort

Un home va morir ofegat a la platja La Romana de Alcossebre, Castelló. Els servicis d'emergència no van aconseguir reanimar-ho després de traure-ho de l'aigua.

Francisco Camps defén el seu dret a postular-se en el PP i presenta el seu projecte polític a València

Francisco Camps, expresident de la Generalitat Valenciana, exposa el seu projecte polític en un acte a València i defén el seu dret a presentar-se en el PP amb l'ambició de tornar a guanyar per majoria.

El fum de l’incendi de Paüls aconseguix àmplies zones d’Alacant a 400 quilòmetres de distància

El fum produït per l'incendi forestal actiu a Paüls, Tarragona, ha arribat a àmplies zones de la província d'Alacant, generant nombrosos crits d'alerta en la Comunitat Valenciana.

Detenen a dos hòmens per intentar robar 30.000 euros en una emboscada en carretera a Alacant

Dos individus van intentar robar 30.000 euros a un comercial a Alacant mitjançant una emboscada en carretera mentres transportava els diners en efectiu.

Detingut a València per més de 20 robatoris amb força a Albal i Catarroja

Un home de 40 anys ha sigut detingut a València acusat de realitzar més d'una vintena de robatoris amb força en comerços d'Albal i Catarroja, amb un valor total de quasi 38.000 euros en efectiu sostret.

La Comunitat Valenciana tindrà temperatures més baixes hui abans de tempestes fortes previstes per a demà

Hui en la Comunitat Valenciana les temperatures baixaran lleugerament, especialment a Castelló, abans de l'arribada de tempestes localment fortes en la mitat nord demà.