Els majors de 80 anys seran els pròxims a rebre la vacuna contra el Covid-19 en el territori valencià

 

Les persones de 80 anys seran les pròximes en vacunar-se contra el coronavirus. Així ho ha anunciat el ministre de Sanitat, Salvador Illa, en la reunió que ha tingut lloc esta vesprada del Consell Interterritorial de Salut, a on ha avançat el pròxim grup de vacunació. Es calcula que este col·lectiu podria rebre la vacuna el pròxim mes de març.

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, el primer grup de vacunació contra el Covid-19 ha estat format pels usuaris de residències i els sanitaris, molts d’ells ja immunitzats amb la segona dosi de la vacuna.

 

 

A partir del 25 de gener, es continuarà posant esta segona dosi de la vacuna del coronavirus en residències i es començarà a posar la segona dosi en aquells sanitaris que primer la van rebre el passat cap de setmana, a demés de començar a vacunar en residències amb brots actius; en total s’espera posar altres 42.500 dosis.

 

Més de 90.000 dosis de la vacuna en el territori valencià

Segons els plans del territori valencià, per a la primera setmana de febrer arribarà el torn dels grans dependents no institucionalitzats i del personal dels centres de dia de majors. A demés, s’espera també que es puga començar a vacunar als sanitaris del sistema privat.

 

Fins al moment, la Comunitat ha rebut un total de 94.350 dosis de les vacunes distribuïdes pel Govern central: 91.450 dosis de la vacuna de Pfizer i 2.900 de la de Moderna.

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.