Els majors de 80 anys seran els pròxims a rebre la vacuna contra el Covid-19 en el territori valencià

 

Les persones de 80 anys seran les pròximes en vacunar-se contra el coronavirus. Així ho ha anunciat el ministre de Sanitat, Salvador Illa, en la reunió que ha tingut lloc esta vesprada del Consell Interterritorial de Salut, a on ha avançat el pròxim grup de vacunació. Es calcula que este col·lectiu podria rebre la vacuna el pròxim mes de març.

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, el primer grup de vacunació contra el Covid-19 ha estat format pels usuaris de residències i els sanitaris, molts d’ells ja immunitzats amb la segona dosi de la vacuna.

 

 

A partir del 25 de gener, es continuarà posant esta segona dosi de la vacuna del coronavirus en residències i es començarà a posar la segona dosi en aquells sanitaris que primer la van rebre el passat cap de setmana, a demés de començar a vacunar en residències amb brots actius; en total s’espera posar altres 42.500 dosis.

 

Més de 90.000 dosis de la vacuna en el territori valencià

Segons els plans del territori valencià, per a la primera setmana de febrer arribarà el torn dels grans dependents no institucionalitzats i del personal dels centres de dia de majors. A demés, s’espera també que es puga començar a vacunar als sanitaris del sistema privat.

 

Fins al moment, la Comunitat ha rebut un total de 94.350 dosis de les vacunes distribuïdes pel Govern central: 91.450 dosis de la vacuna de Pfizer i 2.900 de la de Moderna.

Últimes notícies

Morante emociona Alacant però se’n va a peu en una vesprada de revolució taurina

Morante de la Puebla ha firmat una actuació de somni amb dos orelles a Alacant, però ha eixit a peu per la permissivitat del palco amb Talavante en una gran correguda de Santiago Domecq.

Incendi en un abocador de Caudete de las Fuentes amb diversos mitjans treballant per a controlar-lo

Un incendi declarat esta vesprada en un abocador de Caudete de las Fuentes obliga a desplegar mitjans aeris, terrestres i maquinària pesada, encara que la seua evolució és positiva.

Paco Roca brillara a Itàlia en el 60 aniversari del festival de còmic Lucca Comics & Games

El veterà dibuixant Paco Roca participarà en la 60 edició del prestigiós festival Lucca Comics & Games, a Itàlia, amb un cartell ple de grans figures del còmic, el manga i els videojocs.

Ferit un camioner en caure per un terraplén a Forcall amb més de 200 porcs

Un home de 68 anys ha resultat ferit en caure per un terraplén a Forcall (Castelló) amb un camió que transportava 205 porcs, molts dels quals han mort per l'accident.

Anna frega els 40 graus en una nova jornada de calor extrema a la Comunitat

L’ona de calor ha deixat este dimarts fins a 39,6 graus en Anna i més de 38 graus en diversos municipis de la província de València, segons Avamet i Aemet.

Inditex manté la millor reputació empresarial i Juan Roig encapçala els líders més valorats

Inditex ha revalidat el primer lloc com a empresa amb millor reputació a Espanya segons Merco 2026, mentre que el president de Mercadona, el valencià Juan Roig, lidera el llistat dels 100 directius millor valorats.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés que Mazón deixe de ser aforat

Associacions de familiars de víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l'aforament de Carlos Mazón i que puga ser investigat a Catarroja pels fets del 29 d'octubre de 2024.

Les víctimes de la dana reclamen al Congrés la fi de l’aforament de Carlos Mazón

Familiars de les víctimes de la dana de València han demanat davant el Congrés que es retire l’aforament a l’expresident Carlos Mazón i han defensat que ha de declarar com a investigat a Catarroja.