16.3 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Els majors de 80 anys seran els pròxims a rebre la vacuna contra el Covid-19 en el territori valencià

 

Les persones de 80 anys seran les pròximes en vacunar-se contra el coronavirus. Així ho ha anunciat el ministre de Sanitat, Salvador Illa, en la reunió que ha tingut lloc esta vesprada del Consell Interterritorial de Salut, a on ha avançat el pròxim grup de vacunació. Es calcula que este col·lectiu podria rebre la vacuna el pròxim mes de març.

 

Segons ha informat el diari ‘Mediterráneo’, el primer grup de vacunació contra el Covid-19 ha estat format pels usuaris de residències i els sanitaris, molts d’ells ja immunitzats amb la segona dosi de la vacuna.

 

 

A partir del 25 de gener, es continuarà posant esta segona dosi de la vacuna del coronavirus en residències i es començarà a posar la segona dosi en aquells sanitaris que primer la van rebre el passat cap de setmana, a demés de començar a vacunar en residències amb brots actius; en total s’espera posar altres 42.500 dosis.

 

Més de 90.000 dosis de la vacuna en el territori valencià

Segons els plans del territori valencià, per a la primera setmana de febrer arribarà el torn dels grans dependents no institucionalitzats i del personal dels centres de dia de majors. A demés, s’espera també que es puga començar a vacunar als sanitaris del sistema privat.

 

Fins al moment, la Comunitat ha rebut un total de 94.350 dosis de les vacunes distribuïdes pel Govern central: 91.450 dosis de la vacuna de Pfizer i 2.900 de la de Moderna.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El vent suspén el trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana: quatre trens afectats

El tancament entre 11.00 i 16.00 per ratxes molt fortes afecta a tres Euromed i un Intercity en el corredor entre Catalunya i la Comunitat Valenciana. Renfe permet canvis i anul·lacions sense cost.

Detinguts 19 jóvens, 18 menors, per robatoris amb violència i lesions a València

La Policia Nacional ha detingut a 19 jóvens, 18 d'ells menors, per deu robatoris amb violència i dos delictes de lesions en el districte de Trànsits de València. Actuaven en grup amb una violència desmesurada i van arribar a usar armes blanques; la investigació continua oberta.

Desmantellat un punt de venda de drogues al costat d’un saló d’apostes a Guardamar

Un home de 40 anys ha sigut detingut després de desmantellar-se un punt de venda de cocaïna i MDMA al costat d'un saló d'apostes a Guardamar. Es van confiscar drogues, material de tall i útils de dosificat; el jutjat va decretar la seua llibertat amb mesures cautelars.

El vent deixa ratxes de 117 km/h a Alcoi i hi ha avís taronja a Castelló

Les ratxes més intenses s'han mesurat a Alcoi, amb 117 km/h, i s'han registrat valors molt alts a Ayora, Xert, La Torre de les Maçanes i Buñol. Aemet manté avisos per vent este dijous a Castelló, amb nivell taronja a l'interior nord.

Agents dels EUA i el Canadà descobrixen la joia amagada de la Costa Blanca

Una quinzena d'agents dels EUA i el Canadà recorre durant tres dies la Costa Blanca per a conéixer la seua oferta de golf, gastronomia i cultura. L'objectiu és posicionar el destí a Amèrica del Nord i tancar aliances comercials.

Tancament temporal del trànsit de trens entre Catalunya i Comunitat Valenciana per fort vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes de vent. Adif ha avisat de possibles canvis segons evolucione el temps.

El detingut per l’assassinat de la seua exmuller i filla a Xilxes passarà demà a disposició judicial

L'arrestat, inicialment detingut per infringir una orde d'allunyament, afronta la imputació per dos assassinats. Les diligències seguixen sota secret i s'analitzen les cambres municipals.

Vent protagonista hui en la Comunitat Valenciana, amb baixada de temperatures i cels buidats

Ratxes molt fortes assotaran les tres províncies amb cel poc nuvolós o buidat i un descens de les màximes. Demà pujaran a l'interior i la mar continuarà mogut.