València actualitza el seu protocol d’accés al bany en les platges

 

La ciutat de València ha actualitzat el seu protocol d‘accés al bany en les platges, el que garantix l’assistència al bany en els anomenats Punts Accessibles. Des del servici municipal de Platges ja s’han fet els passos necessaris per a actualitzar i aplicar conformement a les disposicions de la «nova normalitat» el Protocol de Salvament i Socorrisme en Platges 2020.

 

Després de ser una de les primeres ciutats costaneres d’Espanya en obrir l’accés a les platges, el passat 1 de juny, València ha fet hui un pas més cap a la normalitat en l’ús de les platges, en esta ocasió de cara a la prestació d’assistència al bany en els punts accessibles.

 

Cal recordar que, quan es va formalitzar el Protocol 2020, la situació només permetia que el personal de Creu Roja facilitara el material per a ajudar al bany en els punts accessibles. I, de manera paral·lela, per a evitar tant la possibilitat de contagi en el contacte amb els usuaris en els seus intercanvis, com les situacions de perill dins de l’aigua per l’ús de mesures de prevenció no homologades per a això, també es pautava que l’ajuda al bany havien de prestar-la familiars de les persones usuàries.

 

Creu Roja podrà assistit a les possibles víctimes

Ara, i a conseqüència de l’avanç en les fases de prevenció, esta circumstància ha canviat, i el Pla de Temporada 2020 s’ha adequat a les modificacions en raó de l’evolució de la normativa i de la malaltia. Per això, a partir del pròxim dimecres 15 de juliol les persones usuàries de la zona de bany accessible podran ser assistides per personal de la Creu Roja.

 

Tal com s’assenyala des del Servici de Platges, es continuaran mantenint tres premisses bàsiques: la limitació de l’aforament, el sistema de cita prèvia i la signatura del document de descàrrec de responsabilitat de les persones usuàries, que a demés facilitarà la traçabilitat en cas de contagi.

 

No obstant això, des de Creu Roja es continua recomanant que les persones que puguen acudir acompanyades de familiars i/o monitors amb capacitat per a assistir-los en el bany, continuen fent-ho com fins ara ,a fi de mantindre la prudència i la prevenció a les que obliguen les actuals circumstàncies.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desarticulat a Elda un clan familiar que esclavitzava a un home per a vendre drogues

La Policia Nacional deté a Elda a deu membres d'una mateixa família, dos d'ells menors, acusats de sotmetre a un home a un règim d'esclavitud i d'usar-lo per a la venda de drogues.

Sis detinguts en desarticular un grup que assaltava joieries amb el mètode del alunizaje

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Mossos d'Esquadra ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en joieries mitjançant alunizajes, amb sis detinguts i danys que ronden el milió d'euros.

Jutgen a Elx a un home acusat d’abús sexual i robatori de 700 euros

Un home se senta en la banqueta a Elx acusat d'abusar sexualment d'una dona i sostraure-li 700 euros després de coincidir en un local nocturn de Torrevieja. La Fiscalia sol·licita per a ell sis anys i deu mesos de presó per delictes d'abús sexual i furt.

El PSPV demana imputar a dos ex alts càrrecs per la filtració de l’àudio de la dana

El PSPV-PSOE sol·licita al Jutjat de Llíria que investigue com imputats a dos ex alts càrrecs de la Generalitat pel seu presumpte paper en la filtració de l'àudio complet d'una crida durant la dana.

La setmana de Pasqua continua en la Comunitat Valenciana amb temps estable i més calor

La setmana de Pasqua avança en la Comunitat Valenciana amb ambient estable, cels poc nuvolosos i temperatures en ascens, amb vents fluixos i mar en general tranquil·la.

L’incendi forestal de Tibi evoluciona de manera favorable amb el suport de mitjans aeris

L'incendi forestal en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, manté una evolució favorable amb huit dotacions terrestres i dos mitjans aeris incorporats a primera hora del matí.

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.