València habilita la bústia de denúncies del conveni amb l’Agència Antifrau

 

L’Ajuntament de València, a través de la Regidoria de Transparència i Govern Obert, ha posat en marxa la bústia externa de denúncies perquè qualsevol persona puga comunicar infraccions o conductes fraudulentes de les quals tinguen coneixement amb la garantia de fer-ho des de l’anonimat.

La posada en marxa d’este canal coincideix amb el Dia Mundial contra la Corrupció, que es commemora cada 9 de desembre.

Esta fita forma part dels compromisos adquirits amb el conveni que la Regidoria de Transparència i Govern Obert va signar el passat 19 de novembre amb l’Agència Valenciana Antifrau que va convertir a l’Ajuntament de València en la primera institució pública valenciana que connecta la seua bústia de denúncies amb l’Agència Antifrau.

“Per a l’Ajuntament de València, la col·laboració amb l’Agència Valenciana Antifrau té caràcter estratègic, que ens permet posar en marxa mecanismes més potents per a canalitzar denúncies i, especialment, per a evitar que es puguen produir casos de corrupció en l’administració pública.

La nostra aposta per la transparència i la integritat pública és sòlid, i passos com este el demostren”, ha explicat la regidoria de Transparència i Govern Obert, Elisa Valía.

«Destaca la ràpida posada en marxa dels punts contemplats en este conveni, perquè en menys d’un mes ja està en funcionament esta eina per a acorralar la corrupció. A més, este protocol té per objecte la col·laboració entre totes dos institucions per a treballar en diferents àrees de la prevenció i la lluita contra la corrupció”.
«Esta mesura constitueix un mecanisme indispensable per al control de l’arbitrarietat en l’ús del poder públic i és un factor vital per a evitar la corrupció i per a elevar la confiança i la qualitat de les administracions públiques”, ha conclòs Valía.

A esta bústia es pot accedir des de la pàgina web de l’Ajuntament de València: https://www.valencia.es/cas/buen-gobierno

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.