El València Club de Futbol confirma un altre positiu en coronavirus

 

El València Club de Futbol ha confirmat de manera oficial un altre cas de positiu per coronavirus en la plantilla del primer equip. Este és el comunicat que ha emés el club de Mestalla: «Després de les últimes proves de Covid-19 fetes el dilluns s’ha confirmat un cas positiu en un dels futbolistes del primer equip, pel que ha quedat, en conseqüència, aïllat en sa casa, igual que els seus contactes estrets i s’ha activat el protocol, seguint els estrictes criteris dels protocols de LaLiga i del mateix club».

 

El club no ha volgut fer públic el nom del futbolista que ha donat positiu en el seu comunicat, però ha sigut l’entrenador Javi Gracia qui l’ha revelat en roda de premsa en assenyalar que l’única baixa per lesió per a la trobada davant del Terrasa és «el contratemps de Lato», al mateix temps que ha confirmat que espera comptar amb Gayà i Guillamón per al partit davant del FC Barcelona d’este dissabte en el Camp Nou.

 

Ja són diferents els futbolistes que han hagut d’estar unes setmanes apartats de l’equip per esta circumstància, i sobre este tema el rus Denis Cheryhsev es va incorporar la setmana passada als entrenaments. El club de Mestalla també va fer públic que un jugador de l’Acadèmia que viu en la residència de canteranos també va donar positiu la setmana passada.

Últimes notícies

Un velatori-concentració a València reclama llevar l’aforament a Mazón per la dana

Centenars de persones s’han concentrat davant el Palau de la Generalitat, en un acte-velatori, per exigir que es retire l’aforament a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va causar 231 morts fa 21 mesos.

Nit decisiva a la Vall d’Uixó: l’incendi continua actiu i manté el perímetre

L'incendi forestal de la Vall d'Uixó continua actiu però manté el perímetre de 82 quilòmetres i unes 9.300 hectàrees afectades, mentre els equips d'emergències es preparen per a una nit clau per a la seua possible estabilització. Es mantenen evacuacions, confinaments i recomanacions sanitàries en diversos municipis de Castelló.

Golejada del Vila-real en el seu debut en el Torneig de Como (3-0)

El Vila-real ha debutat en el Torneig de Como amb un contundent 3-0 davant l’Al-Ula Club, gràcies a un doblet d’Ayoze i un gol de Cardona en un duel de 45 minuts totalment dominat pels grocs.

Ajudes urgents de fins a 100.000 euros als pobles afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

La Diputació de Castelló ha activat una línia extraordinària d’ajudes de fins a 100.000 euros per a municipis amb terreny cremat i fins a 5.000 per a pobles que han assumit gastos per evacuacions arran de l’incendi forestal de la Vall d'Uixó.

Vox rebutja compareixences immediates i reclama centrar tots els esforços en l’incendi de la Vall d’Uixó

El portaveu de Vox en Les Corts, José María Llanos, defensa que ara toca prioritzar l’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó i respon les crítiques sobre una suposada retallada en prevenció d’incendis als pressupostos de la Generalitat.

Fer Niño reforça la davantera de lElx com a primer fitxatge

El davanter andalús Fer Niño sincorpora a lElx com a primer fitxatge per al retorn a Primera Divisió, amb contracte fins a juny de 2030.

Pastor nega que Morant puga aspirar a la Generalitat per avalar indults a afins al PSOE

Fernando Pastor assegura que Diana Morant, com a ministra que ha participat en indults a condemnats afins al Govern de Sánchez, no pot presidir la Generalitat Valenciana. El síndic del PP també critica el debat sobre la nova financació i acusa Compromís de falta de coherència pel seu paper en els incendis forestals.

Morant insta el PP a assumir el canvi climàtic i a pactar mesures d’Estat

La ministra Diana Morant defensa a València que existeixen eines per a frenar el canvi climàtic, reclama al PP que deixe de negar-lo i demana un pacte d’Estat mentre visita els afectats per l’incendi de la Vall d'Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU