València elabora una guia per a resoldre els dubtes del tancament perimetral

 

La Policia Local de València ha editat una guia per a resoldre els dubtes ciutadans sobre el tancament perimetral de la ciutat, que entrarà en vigor a les 15.00 hores d’este divendres i que s’anirà ampliant amb les preguntes recurrents que puguen formular-se en els pròxims dies, segons han informat fonts municipals.

 

Sobre este tema, el regidor de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València, Aarón Cano, ha explicat que l’objectiu d’este document  és «ajudar a la ciutadania que vol complir amb les normes i per a això cal donar-li tota la informació possible, i ajudar-los perquè puguen fer qualsevol consulta de manera ràpida i eficaç».

 

El confinament de València els caps de setmana i festius afecta al desplaçament a les pedanies del Perellonet i El Saler’ o ‘Per a anar al treball em desplace a un polígon fora de València amb altres tres companys. Cada setmana usem el cotxe d’un de nosaltres Podemos fer-ho atés que les reunions estan limitades a dos persones no convivents?’ són només algunes de les situacions i preguntes que es plantegen en este document.

 

Aaron ha insistit que amb esta guia es «pretén ajudar i protegir a la ciutadania en un moment tan crític com l’actual» i ha recalcat que cal «quedar-se en casa i limitar qualsevol desplaçament al màxim». 

Últimes notícies

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.

Les víctimes de la dana claven foc a Les Corts pel tancament de la investigació

Les principals associacions de víctimes de la dana del 29 d’octubre han qualificat de vergonya el tancament de la comissió d’investigació en Les Corts i han acusat Carlos Mazón de riure’s de les famílies afectades.

Temperatures de rècord a la Comunitat Valenciana des de dilluns: calor extrema a l’interior

El calor s’intensificarà des d’este cap de setmana a la Comunitat Valenciana i, entre dilluns 22 i divendres 26 de juny, la temperatura mitjana podria marcar rècords diaris des de 1950, amb especial incidència en l’interior.