Sandra Cervera, una actriu valenciana presentarà el nou programa ‘The Dancer’ de TVE

 

TVE ha presentat este dimarts davant els mitjans ‘The Dancer‘, la seua nova gran aposta per l’entreteniment i una de les seues principals bases per a la primavera. La televisió pública buscarà al millor ballarí d’Espanya en este nou concurs presentat per Ion Aramendi i l’actriu valenciana Sandra Cervera, que compta amb un trio de capitans format per Miguel Ángel Muñoz, Lola Indigo i Rafa Méndez

 

En ‘The Dancer’ un centenar de perfils de ballarins lluitaran per conseguir la glòria individual. En el càsting han participat des de xiquets fins a persones majors, tant professionals com amateurs, que han pogut demostrar la seua passió pel ball i la dansa. Tots els estils tenen cabuda en este talent show, des de ballet clàssic, passant per ball contemporani i balls de saló, fins a nous gèneres urbans com el twerk.

 

L’actriu valenciana Sandra Cervera acompanyarà cada setmana a Ion Aramendi. «Feliç i aclaparada». Així comptava des del seu compte d’Instagram com se sent la intèrpret davant el repte de presentar ‘The Dancer‘, ja que, com assegurava, «necessitem ballar i alegrar els nostres cors». Sandra Cervera, afig que «nosaltres posarem tot el nostre esforç a fer d’este programa un viatge ple d’emoció, perquè la millor de les energies arribe a les vostres llars. Comencem a ballar i a gaudir».

 

‘El secreto de Puente Viejo’, el debut nacional de Sandra Cervera

La valenciana va començar a demostrar el seu talent com a actriu en sèries de Canal 9 com ‘Maniàtics’ i ‘Socarrats’, per a després traslladar-se a Madrid per a protagonitzar ‘40, el musical‘, dirigit per Daniel Sánchez Arévalo, i aparèixer també en ‘Hospital Central‘.

Però a on Sandra Cervera es va guanyar el cor dels teleespectadors va anar apareixent en ni més ni menys que en més de 1.800 capítols de la ficció de sobretaula d’Antena 3 ‘El secreto de Puente Viejo’. «Gràcies a la meua volguda Emília Ulloa per ensenyar-me tant. Per estripar-me l’ànima per a continuar creixent. Fins a sempre, Bella Emilia. Fins a sempre a eixe gran amor anomenat ‘El secreto de Puente Viejo’», escrivia l’actriu com a emotiu comiat al seu personatge.

Últimes notícies

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.