Sandra Cervera, una actriu valenciana presentarà el nou programa ‘The Dancer’ de TVE

 

TVE ha presentat este dimarts davant els mitjans ‘The Dancer‘, la seua nova gran aposta per l’entreteniment i una de les seues principals bases per a la primavera. La televisió pública buscarà al millor ballarí d’Espanya en este nou concurs presentat per Ion Aramendi i l’actriu valenciana Sandra Cervera, que compta amb un trio de capitans format per Miguel Ángel Muñoz, Lola Indigo i Rafa Méndez

 

En ‘The Dancer’ un centenar de perfils de ballarins lluitaran per conseguir la glòria individual. En el càsting han participat des de xiquets fins a persones majors, tant professionals com amateurs, que han pogut demostrar la seua passió pel ball i la dansa. Tots els estils tenen cabuda en este talent show, des de ballet clàssic, passant per ball contemporani i balls de saló, fins a nous gèneres urbans com el twerk.

 

L’actriu valenciana Sandra Cervera acompanyarà cada setmana a Ion Aramendi. «Feliç i aclaparada». Així comptava des del seu compte d’Instagram com se sent la intèrpret davant el repte de presentar ‘The Dancer‘, ja que, com assegurava, «necessitem ballar i alegrar els nostres cors». Sandra Cervera, afig que «nosaltres posarem tot el nostre esforç a fer d’este programa un viatge ple d’emoció, perquè la millor de les energies arribe a les vostres llars. Comencem a ballar i a gaudir».

 

‘El secreto de Puente Viejo’, el debut nacional de Sandra Cervera

La valenciana va començar a demostrar el seu talent com a actriu en sèries de Canal 9 com ‘Maniàtics’ i ‘Socarrats’, per a després traslladar-se a Madrid per a protagonitzar ‘40, el musical‘, dirigit per Daniel Sánchez Arévalo, i aparèixer també en ‘Hospital Central‘.

Però a on Sandra Cervera es va guanyar el cor dels teleespectadors va anar apareixent en ni més ni menys que en més de 1.800 capítols de la ficció de sobretaula d’Antena 3 ‘El secreto de Puente Viejo’. «Gràcies a la meua volguda Emília Ulloa per ensenyar-me tant. Per estripar-me l’ànima per a continuar creixent. Fins a sempre, Bella Emilia. Fins a sempre a eixe gran amor anomenat ‘El secreto de Puente Viejo’», escrivia l’actriu com a emotiu comiat al seu personatge.

Últimes notícies

El Villarreal arranca la pretemporada sobre la gespa amb Iñigo Pérez al comandament

El Villarreal ha començat la pretemporada amb la primera sessió sobre la gespa dirigida per Iñigo Pérez i amb absències destacades per cessions i participació en el Mundial.

Quasi 300 conductors acaben davant del jutge en juny a la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 287 conductors en juny a la Comunitat Valenciana per presumptes delictes contra la seguretat viària, sobretot per alcohol i per conduir sense permís.

Extingit l’incendi a la planta de reciclatge de Villena després de més de deu hores de treball

Els bombers han donat per extingit aquesta matinada l’incendi declarat dimecres en una planta de reciclatge de Villena, situat en una campa exterior i que va generar una densa columna de fum visible des de diversos punts.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana amb fins a 31,1 graus a Aigües

La quarta nit de l’actual ona de calor ha deixat mínimes tòrrides a nombrosos municipis, amb 31,1 graus a Aigües i valors per damunt dels 28 graus en moltes localitats.

Temperatures de fins a 42 graus tornen a colpejar la Comunitat Valenciana este dijous

El dijous arribarà amb cel poc nuvolós però amb avisos per calor extrema al sud de València i litoral d'Alacant, on s'esperen fins a 42 graus. Divendres les temperatures baixaran de manera generalitzada, sobretot al sud i interior de València.

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.