Sandra Cervera, una actriu valenciana presentarà el nou programa ‘The Dancer’ de TVE

 

TVE ha presentat este dimarts davant els mitjans ‘The Dancer‘, la seua nova gran aposta per l’entreteniment i una de les seues principals bases per a la primavera. La televisió pública buscarà al millor ballarí d’Espanya en este nou concurs presentat per Ion Aramendi i l’actriu valenciana Sandra Cervera, que compta amb un trio de capitans format per Miguel Ángel Muñoz, Lola Indigo i Rafa Méndez

 

En ‘The Dancer’ un centenar de perfils de ballarins lluitaran per conseguir la glòria individual. En el càsting han participat des de xiquets fins a persones majors, tant professionals com amateurs, que han pogut demostrar la seua passió pel ball i la dansa. Tots els estils tenen cabuda en este talent show, des de ballet clàssic, passant per ball contemporani i balls de saló, fins a nous gèneres urbans com el twerk.

 

L’actriu valenciana Sandra Cervera acompanyarà cada setmana a Ion Aramendi. «Feliç i aclaparada». Així comptava des del seu compte d’Instagram com se sent la intèrpret davant el repte de presentar ‘The Dancer‘, ja que, com assegurava, «necessitem ballar i alegrar els nostres cors». Sandra Cervera, afig que «nosaltres posarem tot el nostre esforç a fer d’este programa un viatge ple d’emoció, perquè la millor de les energies arribe a les vostres llars. Comencem a ballar i a gaudir».

 

‘El secreto de Puente Viejo’, el debut nacional de Sandra Cervera

La valenciana va començar a demostrar el seu talent com a actriu en sèries de Canal 9 com ‘Maniàtics’ i ‘Socarrats’, per a després traslladar-se a Madrid per a protagonitzar ‘40, el musical‘, dirigit per Daniel Sánchez Arévalo, i aparèixer també en ‘Hospital Central‘.

Però a on Sandra Cervera es va guanyar el cor dels teleespectadors va anar apareixent en ni més ni menys que en més de 1.800 capítols de la ficció de sobretaula d’Antena 3 ‘El secreto de Puente Viejo’. «Gràcies a la meua volguda Emília Ulloa per ensenyar-me tant. Per estripar-me l’ànima per a continuar creixent. Fins a sempre, Bella Emilia. Fins a sempre a eixe gran amor anomenat ‘El secreto de Puente Viejo’», escrivia l’actriu com a emotiu comiat al seu personatge.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat garantix que la jutgessa de la dana mantindrà el seu equip de funcionaris a Catarroja

La Conselleria de Justícia assegura que el jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024 conservarà el mateix nombre de funcionaris després del procés d'estabilització de la plantilla.

Xàtiva marca la temperatura màxima d’Espanya amb 32,6 graus en un nou repunt de calor

Xàtiva registra 32,6 graus i se situa com la màxima d'Espanya en una jornada d'ascensos generalitzats en la Comunitat Valenciana, amb diverses localitats per damunt dels 30 graus.

Diana Morant s’oferix per a liderar el PSPV i veu un empat tècnic entre blocs en la Comunitat

Diana Morant anuncia que es presentarà per a encapçalar la llista del PSPV a la Generalitat quan el partit òbriga el procés i sosté que existix un empat tècnic entre els blocs d'esquerra i dreta en la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana al Govern que exigisca a la UE més flexibilitat en fitosanitaris per al camp valencià

Pérez Llorca urgix al Govern a reclamar a la Unió Europea més flexibilitat en l'ús de fitosanitaris perquè el camp valencià competisca en igualtat de condicions enfront dels productes extracomunitaris.

Pérez Llorca titlla d’estèril el debat sobre la prioritat nacional i reivindica la prioritat valenciana

Pérez Llorca considera estèril el debat sobre la prioritat nacional vinculat al pacte PP-Vox a Extremadura i defén prioritzar l'arrelament i la Comunitat Valenciana. Nega que estes polítiques suposen racisme i recorda que ja s'apliquen criteris similars en ajudes i vivenda.

Marcelino alerta sobre el millor moment de l’Oviedo i reclama màxima exigència al Vila-real

Marcelino advertix que l'Oviedo travessa la seua millor fase de la temporada malgrat estar en descens i exigix al Vila-real màxima concentració per a defendre la tercera plaça i l'objectiu de Champions.

Catalá defén el reforç de personal a València i nega boicot a la regularització d’immigrants

María José Catalá sosté que l'Ajuntament de València està reforçant personal per a la regularització d'immigrants i rebutja les acusacions de boicot del PSOE.

Bernabé acusa a Catalá d’aïllar-se i embossar la gestió de la regularització de migrants

Pilar Bernabé critica que María José Catalá s'ha quedat sola i ha reaccionat tard i malament davant el reforç de personal municipal per al procés de regularització extraordinària de migrants.