Sandra Cervera, una actriu valenciana presentarà el nou programa ‘The Dancer’ de TVE

 

TVE ha presentat este dimarts davant els mitjans ‘The Dancer‘, la seua nova gran aposta per l’entreteniment i una de les seues principals bases per a la primavera. La televisió pública buscarà al millor ballarí d’Espanya en este nou concurs presentat per Ion Aramendi i l’actriu valenciana Sandra Cervera, que compta amb un trio de capitans format per Miguel Ángel Muñoz, Lola Indigo i Rafa Méndez

 

En ‘The Dancer’ un centenar de perfils de ballarins lluitaran per conseguir la glòria individual. En el càsting han participat des de xiquets fins a persones majors, tant professionals com amateurs, que han pogut demostrar la seua passió pel ball i la dansa. Tots els estils tenen cabuda en este talent show, des de ballet clàssic, passant per ball contemporani i balls de saló, fins a nous gèneres urbans com el twerk.

 

L’actriu valenciana Sandra Cervera acompanyarà cada setmana a Ion Aramendi. «Feliç i aclaparada». Així comptava des del seu compte d’Instagram com se sent la intèrpret davant el repte de presentar ‘The Dancer‘, ja que, com assegurava, «necessitem ballar i alegrar els nostres cors». Sandra Cervera, afig que «nosaltres posarem tot el nostre esforç a fer d’este programa un viatge ple d’emoció, perquè la millor de les energies arribe a les vostres llars. Comencem a ballar i a gaudir».

 

‘El secreto de Puente Viejo’, el debut nacional de Sandra Cervera

La valenciana va començar a demostrar el seu talent com a actriu en sèries de Canal 9 com ‘Maniàtics’ i ‘Socarrats’, per a després traslladar-se a Madrid per a protagonitzar ‘40, el musical‘, dirigit per Daniel Sánchez Arévalo, i aparèixer també en ‘Hospital Central‘.

Però a on Sandra Cervera es va guanyar el cor dels teleespectadors va anar apareixent en ni més ni menys que en més de 1.800 capítols de la ficció de sobretaula d’Antena 3 ‘El secreto de Puente Viejo’. «Gràcies a la meua volguda Emília Ulloa per ensenyar-me tant. Per estripar-me l’ànima per a continuar creixent. Fins a sempre, Bella Emilia. Fins a sempre a eixe gran amor anomenat ‘El secreto de Puente Viejo’», escrivia l’actriu com a emotiu comiat al seu personatge.

Últimes notícies

Mor una dona de 74 anys atropellada pel TRAM a la Vila Joiosa

Una dona de 74 anys ha mort este dissabte en ser atropellada per un tren del TRAM a la Vila Joiosa. El SAMU ha intentat reanimar-la, però només ha pogut certificar la defunció al lloc dels fets.

Confiscats més de 50.000 productes falsos a Alacant este estiu valorats en 2 milions

La Policia Local d'Alacant ha confiscat més de 50.000 productes falsificats, valorats en més de dos milions d'euros, durant juliol i agost en diversos dispositius contra la venda ambulant il·legal. Les operacions han acabat amb tretze detinguts per delictes contra la propietat industrial i centenars de denúncies per consum d'alcohol al carrer.

Pilar Bernabé es prepara per a ser candidata del PSPV a l’Alcaldia de València en 2027 sense rivals interns

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, presentarà dilluns la seua candidatura a les primàries del PSPV per a l’Alcaldia de València en 2027 i assegura que no espera rivals interns. Afirma que se sent molt recolzada pel partit i que veu el socialisme valencià unit i en un moment polític dolç.

El PSOE exigeix a Feijóo que cesse Mompó per insults masclistes a Diana Morant

Pilar Bernabé ha instat Alberto Núñez Feijóo a destituir Vicent Mompó com a president de la Diputació de València per les seues desqualificacions reiterades contra la ministra Diana Morant i altres dones socialistes.

Les famílies podran demanar atenció educativa a casa durant tot el curs

La Generalitat ha eliminat, des del curs 2026-2027, el termini per a sol·licitar l’atenció educativa domiciliària per a l’alumnat amb malalties cròniques o situacions sobrevingudes. La mesura respon a demandes de les famílies i permetrà valorar peticions en qualsevol moment del curs.

Detingut un matrimoni a Callosa de Segura per tracta sexual i alliberades tres víctimes

La Guàrdia Civil ha detingut a Callosa de Segura un matrimoni acusat de tracta de dones amb fins d’explotació sexual i detenció il·legal. Agents han alliberat tres víctimes i han localitzat dades de fins a mig centenar de possibles afectades.

Compte arrere al Museu de la Ciutat per a rebre més de 200 Sorolla

El Museu de la Ciutat de València inicia dilluns les obres i millores de seguretat per a acollir més de 200 quadres de Sorolla procedents de la Hispanic Society of America, amb una inversió total de 650.000 euros.

El curs 2026-2027 arranca amb pujada salarial docent i noves mobilitzacions en educació

El curs escolar 2026-2027 començarà la pròxima setmana en la Comunitat Valenciana amb l’entrada en vigor d’una pujada salarial de 200 euros al professorat pactada amb ANPE i CSIF, mentres la vaga indefinida continua suspesa però amb noves mobilitzacions convocades pels sindicats majoritaris.