Sandra Cervera, una actriu valenciana presentarà el nou programa ‘The Dancer’ de TVE

 

TVE ha presentat este dimarts davant els mitjans ‘The Dancer‘, la seua nova gran aposta per l’entreteniment i una de les seues principals bases per a la primavera. La televisió pública buscarà al millor ballarí d’Espanya en este nou concurs presentat per Ion Aramendi i l’actriu valenciana Sandra Cervera, que compta amb un trio de capitans format per Miguel Ángel Muñoz, Lola Indigo i Rafa Méndez

 

En ‘The Dancer’ un centenar de perfils de ballarins lluitaran per conseguir la glòria individual. En el càsting han participat des de xiquets fins a persones majors, tant professionals com amateurs, que han pogut demostrar la seua passió pel ball i la dansa. Tots els estils tenen cabuda en este talent show, des de ballet clàssic, passant per ball contemporani i balls de saló, fins a nous gèneres urbans com el twerk.

 

L’actriu valenciana Sandra Cervera acompanyarà cada setmana a Ion Aramendi. «Feliç i aclaparada». Així comptava des del seu compte d’Instagram com se sent la intèrpret davant el repte de presentar ‘The Dancer‘, ja que, com assegurava, «necessitem ballar i alegrar els nostres cors». Sandra Cervera, afig que «nosaltres posarem tot el nostre esforç a fer d’este programa un viatge ple d’emoció, perquè la millor de les energies arribe a les vostres llars. Comencem a ballar i a gaudir».

 

‘El secreto de Puente Viejo’, el debut nacional de Sandra Cervera

La valenciana va començar a demostrar el seu talent com a actriu en sèries de Canal 9 com ‘Maniàtics’ i ‘Socarrats’, per a després traslladar-se a Madrid per a protagonitzar ‘40, el musical‘, dirigit per Daniel Sánchez Arévalo, i aparèixer també en ‘Hospital Central‘.

Però a on Sandra Cervera es va guanyar el cor dels teleespectadors va anar apareixent en ni més ni menys que en més de 1.800 capítols de la ficció de sobretaula d’Antena 3 ‘El secreto de Puente Viejo’. «Gràcies a la meua volguda Emília Ulloa per ensenyar-me tant. Per estripar-me l’ànima per a continuar creixent. Fins a sempre, Bella Emilia. Fins a sempre a eixe gran amor anomenat ‘El secreto de Puente Viejo’», escrivia l’actriu com a emotiu comiat al seu personatge.

Últimes notícies

María José Catalá promet seguir cuidant València i optar a la reelecció en 2027

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reafirmat a Santiago de Compostela la seua voluntat de continuar al capdavant de l’Ajuntament fins a les eleccions de 2027 i ha defensat la seua gestió amb rebaixes fiscals, vivenda pública i aposta per la cultura i la innovació.

Luis Barcala tornarà a optar a l’Alcaldia d’Alacant amb el compromís de seguir transformant la ciutat

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, ha sigut proclamat de nou candidat del PP per a les municipals de 2027 i assegura que es lliurarà ‘a fons’ per a continuar millorant la ciutat. El partit manté tots els alcaldes actuals i renova 11 caps de llista en capitals on no governa.

Cenk Özkacar deixa el Valencia i fitxa pel Trabzonspor turc

El central turc Cenk Özkacar abandona definitivament el Valencia CF després d’un acord de traspàs amb el Trabzonspor, tot i tindre contracte fins a 2028.

Torrevieja es convertix en capital mundial de les habaneres amb el seu 72é certamen coral

Torrevieja acull des d’este diumenge i fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneres i Polifonia, amb més de 700 coralistes de 13 països i un palmarés de 47.500 euros.

Compromís porta a Antifrau la subvenció del Consell a la pel·lícula de Disney ‘Enredados’

Compromís ha denunciat davant l'Agència Valenciana Antifrau la subvenció nominativa de 5 milions d'euros de la Generalitat a Sol Films 2026 SLU per al rodatge de 'Enredados' a la Ciutat de la Llum, i alerta de possibles irregularitats i d'un greuge per al sector audiovisual valencià.

Nit sufocant a la costa valenciana amb mínimes per damunt dels 25 graus i molta basca

El litoral de la Comunitat Valenciana ha patit una nit tòrrida quasi generalitzada, amb mínimes superiors als 25 graus i una humitat pròxima al 90 % que ha multiplicat el bochorno.

El rector de la UV reclama finançament suficient per a garantir una universitat pública equitativa

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, defensa que la universitat pública necessita finançament suficient, planificació a llarg termini i més participació en les decisions polítiques per a garantir una societat més justa i equitativa.

Detingut a Montserrat per apunyalar greument son germà i atrinxerar-se a casa

La Guàrdia Civil ha detingut a Montserrat un home de 50 anys acusat d’intentar matar son germà a ganivetades i atrinxerar-se durant hores amb diverses armes blanques.