Els valencians jugaran més de 370 milions d’euros en la Loteria de Nadal

 

Els valencians jugaran en el sorteig de la Loteria de Nadal d’enguany més de 371 milions d’euros, quantitat només superada pels madrilenys (535 milions), els catalans (432 milions) i els andalusos (431 milions d’euros), segons la consignació efectuada per Loteries i Apostes de l’Estat.

    

Respecte a la consignació de loteria per habitant, els valencians tindran una despesa mitjana de 75,10 euros, superat pels habitants de Castella-Lleó (104,02 euros), els d’Astúries (96,32 euros), els de La Rioja (94,80 euros), els d’Aragó (91,35 euros), els de Madrid (82,29 euros), els de Cantàbria (81,23 euros) i els del País Basc (76,44 euros).

  

Per províncies, a Alacant s’han consignat 73,36 euros per habitant; a Castelló, 74,45 euros;  i a València, 76,49 euros. En el sorteig de Nadal de l’any passat, la Comunitat Valenciana va gastar un total de 323,8 milions d’euros, i la despesa per habitants va ser de 65,28 euros.

 

Quantes vegades ha caigut la grossa de Nadal en la Comunitat?

 A la ciutat de València la grossa ha tocat en dotze ocasions; a Manises, quatre; a Alzira, dos; i una vegada a Alaquàs, Benetússer, Gandia, L’Eliana, Massamagrell, Meliana, Paiporta i Sueca.

 

La grossa de Nadal ha tocat huit vegades a la ciutat d’Alacant; dos a Benidorm; i una vegada a Almoradí, El Campello, Callosa de Segura, Elx, Elda, Novelda, Onil, Sant Vicent del Raspeig, Santa Pola i Torrevella.

  

A la ciutat de Castelló la grossa ha tocat dos vegades i una vegada el primer premi ha arribat fins a Onda i Vinaròs.

 

Quina és l’última vegada que vàrem ser afortunats amb la grossa de Nadal?

L’última vegada que es va vendre la grossa a la província de València va ser en 2017 (Benetússer) en 2014 ho va fer a L’Eliana; en 2013, a València i Manises; i en 2012, a Alaquàs, Gandia i Meliana.

 

L’última vegada que es va vendre la grossa a la província d’Alacant va ser en 2012 (Alacant, Benidorm, Callosa de Segura, Sant Vicent del Raspeig i Santa Pola).

    

També en 2012 va ser l’última vegada que es va vendre el primer premi de la Loteria de Nadal a la província de Castelló (Castelló i Onda).

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent

El Port de València ha tancat el trànsit marítim per ratxes de vent, segons ha comunicat el Centre de Coordinació d'Emergències després de la notificació de l'Autoritat Portuària. Aemet ha establit per a este dijous l'avís groc per pluges a Castelló, el sud de València i el litoral nord d'Alacant, i s'ha demanat precaució en les carreteres durant la jornada

La pluja força la suspensió de la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

La pluja i la previsió de més ruixats obliguen a cancel·lar la mascletà de les 14.00 hores en la plaça de l'Ajuntament. Aemet establix avís groc en la zona

Pluja generalitzada amb fang hui en la Comunitat Valenciana

Hui s'esperen pluges generalitzades en tota la Comunitat Valenciana, amb fang, episodis localment forts i tempestes puntuals, menys intenses en l'extrem sud. El vent del nord-est refermarà en la costa i les temperatures baixaran lleugerament.

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.