Els valencians jugaran més de 370 milions d’euros en la Loteria de Nadal

 

Els valencians jugaran en el sorteig de la Loteria de Nadal d’enguany més de 371 milions d’euros, quantitat només superada pels madrilenys (535 milions), els catalans (432 milions) i els andalusos (431 milions d’euros), segons la consignació efectuada per Loteries i Apostes de l’Estat.

    

Respecte a la consignació de loteria per habitant, els valencians tindran una despesa mitjana de 75,10 euros, superat pels habitants de Castella-Lleó (104,02 euros), els d’Astúries (96,32 euros), els de La Rioja (94,80 euros), els d’Aragó (91,35 euros), els de Madrid (82,29 euros), els de Cantàbria (81,23 euros) i els del País Basc (76,44 euros).

  

Per províncies, a Alacant s’han consignat 73,36 euros per habitant; a Castelló, 74,45 euros;  i a València, 76,49 euros. En el sorteig de Nadal de l’any passat, la Comunitat Valenciana va gastar un total de 323,8 milions d’euros, i la despesa per habitants va ser de 65,28 euros.

 

Quantes vegades ha caigut la grossa de Nadal en la Comunitat?

 A la ciutat de València la grossa ha tocat en dotze ocasions; a Manises, quatre; a Alzira, dos; i una vegada a Alaquàs, Benetússer, Gandia, L’Eliana, Massamagrell, Meliana, Paiporta i Sueca.

 

La grossa de Nadal ha tocat huit vegades a la ciutat d’Alacant; dos a Benidorm; i una vegada a Almoradí, El Campello, Callosa de Segura, Elx, Elda, Novelda, Onil, Sant Vicent del Raspeig, Santa Pola i Torrevella.

  

A la ciutat de Castelló la grossa ha tocat dos vegades i una vegada el primer premi ha arribat fins a Onda i Vinaròs.

 

Quina és l’última vegada que vàrem ser afortunats amb la grossa de Nadal?

L’última vegada que es va vendre la grossa a la província de València va ser en 2017 (Benetússer) en 2014 ho va fer a L’Eliana; en 2013, a València i Manises; i en 2012, a Alaquàs, Gandia i Meliana.

 

L’última vegada que es va vendre la grossa a la província d’Alacant va ser en 2012 (Alacant, Benidorm, Callosa de Segura, Sant Vicent del Raspeig i Santa Pola).

    

També en 2012 va ser l’última vegada que es va vendre el primer premi de la Loteria de Nadal a la província de Castelló (Castelló i Onda).

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Vent huracanat a l’interior nord de Castelló i brusc descens de les màximes

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós marcada per ratxes de vent del nord-oest localment huracanades a l'interior nord de Castelló i un notable descens generalitzat de les temperatures màximes i mínimes.

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.