Els valencians jugaran més de 370 milions d’euros en la Loteria de Nadal

 

Els valencians jugaran en el sorteig de la Loteria de Nadal d’enguany més de 371 milions d’euros, quantitat només superada pels madrilenys (535 milions), els catalans (432 milions) i els andalusos (431 milions d’euros), segons la consignació efectuada per Loteries i Apostes de l’Estat.

    

Respecte a la consignació de loteria per habitant, els valencians tindran una despesa mitjana de 75,10 euros, superat pels habitants de Castella-Lleó (104,02 euros), els d’Astúries (96,32 euros), els de La Rioja (94,80 euros), els d’Aragó (91,35 euros), els de Madrid (82,29 euros), els de Cantàbria (81,23 euros) i els del País Basc (76,44 euros).

  

Per províncies, a Alacant s’han consignat 73,36 euros per habitant; a Castelló, 74,45 euros;  i a València, 76,49 euros. En el sorteig de Nadal de l’any passat, la Comunitat Valenciana va gastar un total de 323,8 milions d’euros, i la despesa per habitants va ser de 65,28 euros.

 

Quantes vegades ha caigut la grossa de Nadal en la Comunitat?

 A la ciutat de València la grossa ha tocat en dotze ocasions; a Manises, quatre; a Alzira, dos; i una vegada a Alaquàs, Benetússer, Gandia, L’Eliana, Massamagrell, Meliana, Paiporta i Sueca.

 

La grossa de Nadal ha tocat huit vegades a la ciutat d’Alacant; dos a Benidorm; i una vegada a Almoradí, El Campello, Callosa de Segura, Elx, Elda, Novelda, Onil, Sant Vicent del Raspeig, Santa Pola i Torrevella.

  

A la ciutat de Castelló la grossa ha tocat dos vegades i una vegada el primer premi ha arribat fins a Onda i Vinaròs.

 

Quina és l’última vegada que vàrem ser afortunats amb la grossa de Nadal?

L’última vegada que es va vendre la grossa a la província de València va ser en 2017 (Benetússer) en 2014 ho va fer a L’Eliana; en 2013, a València i Manises; i en 2012, a Alaquàs, Gandia i Meliana.

 

L’última vegada que es va vendre la grossa a la província d’Alacant va ser en 2012 (Alacant, Benidorm, Callosa de Segura, Sant Vicent del Raspeig i Santa Pola).

    

També en 2012 va ser l’última vegada que es va vendre el primer premi de la Loteria de Nadal a la província de Castelló (Castelló i Onda).

 

Últimes notícies

La jutgessa de Catarroja impedix a Mazón personar-se en la causa penal per la dana

La jutgessa de Catarroja denega la sol·licitud de Carlos Mazón per a personar-se en la causa penal sobre la gestió de la dana i manté la seua condició de testimoni.

Un alt càrrec assenyala que Presidència va demanar la crida de Aemet filtrada de forma manipulada

El subdirector d'Emergències de la Generalitat declara davant el jutge que Presidència va sol·licitar la còpia de la crida entre Aemet i el 112 sobre la dana, la versió retallada de la qual es va filtrar després a la premsa, i detalla un procediment intern sense rastre documental formal.

L’oposició titlla de negoci el decret per a portar a València 220 obres de Sorolla

PSPV i Compromís critiquen la urgència del decret que permet a la Generalitat arrendar col·leccions culturals per a portar 220 obres de Sorolla, mentres PP i Vox ho defenen com una aposta per la cultura.

El Vila-real manté el seu ple de victòries de lliga en Montilivi davant el Girona

El Vila-real arriba a Montilivi amb un ple de cinc triomfs de lliga en les seues visites al Girona, inclosa l'última per 0-1 amb gol decisiu de Etta Eyong en el tram final.

Mazón reclama saber si seguix investigat en la causa judicial sobre la dana

Carlos Mazón defén que té dret a conéixer si continua sent investigat en la causa per la gestió de la dana en un jutjat de Catarroja i explica per què ha demanat personar-se en el procediment.

Alerta groga a Castelló per ratxes de vent de fins a 80 km/h

La Aemet activa l'avís groc en tota la província de Castelló per fortes ratxes de vent del nord-oest i per fenòmens costaners durant la matinada del dimecres.

AMDComVal aposta per créixer més enllà de l’àmbit digital després de la celebració de la seua Assemblea General a Alacant

Així mateix, es va presentar la proposta econòmica per a 2026 i els seus pressupostos, i es va consultar els associats sobre la possible incorporació de nous membres de diferents segments, així com sobre una futura reforma dels estatuts

Vandalitzen el mural de l’IES Cabanyal dedicat a la científica Eva Nogales amb la frase ‘Oltra encobridora’

El mural de l'IES Cabanyal dedicat a la biofísica Eva Nogales apareix amb la pintada 'Oltra encobridora', un atac que la UPV condemna com a acte vandàlic contra la cultura i la ciència.