Els valencians jugaran més de 370 milions d’euros en la Loteria de Nadal

 

Els valencians jugaran en el sorteig de la Loteria de Nadal d’enguany més de 371 milions d’euros, quantitat només superada pels madrilenys (535 milions), els catalans (432 milions) i els andalusos (431 milions d’euros), segons la consignació efectuada per Loteries i Apostes de l’Estat.

    

Respecte a la consignació de loteria per habitant, els valencians tindran una despesa mitjana de 75,10 euros, superat pels habitants de Castella-Lleó (104,02 euros), els d’Astúries (96,32 euros), els de La Rioja (94,80 euros), els d’Aragó (91,35 euros), els de Madrid (82,29 euros), els de Cantàbria (81,23 euros) i els del País Basc (76,44 euros).

  

Per províncies, a Alacant s’han consignat 73,36 euros per habitant; a Castelló, 74,45 euros;  i a València, 76,49 euros. En el sorteig de Nadal de l’any passat, la Comunitat Valenciana va gastar un total de 323,8 milions d’euros, i la despesa per habitants va ser de 65,28 euros.

 

Quantes vegades ha caigut la grossa de Nadal en la Comunitat?

 A la ciutat de València la grossa ha tocat en dotze ocasions; a Manises, quatre; a Alzira, dos; i una vegada a Alaquàs, Benetússer, Gandia, L’Eliana, Massamagrell, Meliana, Paiporta i Sueca.

 

La grossa de Nadal ha tocat huit vegades a la ciutat d’Alacant; dos a Benidorm; i una vegada a Almoradí, El Campello, Callosa de Segura, Elx, Elda, Novelda, Onil, Sant Vicent del Raspeig, Santa Pola i Torrevella.

  

A la ciutat de Castelló la grossa ha tocat dos vegades i una vegada el primer premi ha arribat fins a Onda i Vinaròs.

 

Quina és l’última vegada que vàrem ser afortunats amb la grossa de Nadal?

L’última vegada que es va vendre la grossa a la província de València va ser en 2017 (Benetússer) en 2014 ho va fer a L’Eliana; en 2013, a València i Manises; i en 2012, a Alaquàs, Gandia i Meliana.

 

L’última vegada que es va vendre la grossa a la província d’Alacant va ser en 2012 (Alacant, Benidorm, Callosa de Segura, Sant Vicent del Raspeig i Santa Pola).

    

També en 2012 va ser l’última vegada que es va vendre el primer premi de la Loteria de Nadal a la província de Castelló (Castelló i Onda).

 

Últimes notícies

Un accident en l’A-7 a la Cañada causa cues de fins a 8 quilòmetres a Paterna

Un accident entre almenys dos vehicles en l'A-7 a l'altura de La Cañada, a Paterna, manté des de primera hora del matí retencions de fins a 8 quilòmetres en sentit Alacant i cues en sentit Barcelona per l'efecte tafaner.

Un robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira provoca importants retards en la C2 de Rodalia

Un nou robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira ha provocat retards de fins més de mitja hora en la línia C2 de Rodalia València des de primera hora del matí.

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.

Educació fixa fins demà el termini perquè els sindicats docents firmen l’acord

Educació dona de termini fins a este dimecres a les 17.00 hores perquè els sindicats docents accepten l'última oferta, que manté la pujada salarial de 200 euros fins a 2028 i retira canvis sobre valencià i substitucions.

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.