15.7 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

Vols conéixer el calendari escolar 2021-2022?

El curs escolar a la Comunitat Valenciana començarà el 8 de setembre per a Educació Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Formació Professional Bàsica i cicles de grau mitjà i superior d’FP.

Les classes del curs 2021-2022 finalitzaran el divendres 17 de juny de 2022 a ESO, Batxillerat i FP; i el dimarts 21 de juny en el cas d’Infantil i Primària, segons ha publicat la Conselleria d’Educació.

El curs per a programes formatius de qualificació bàsica i per a la Formació Professional Bàsica de segona oportunitat començarà el dimecres 15 de setembre. En ensenyaments esportius i artístics de règim especial es proposa l’inici de les classes el dimecres 22 de setembre i la seua finalització el 16 de juny.

Vacances i festius

 

Les vacances de Nadal comprenen el període del dijous 23 de desembre fins al divendres 7 de gener, mentre que les de Setmana Santa, de dijous 14 a dilluns 25 d’abril, també els dos inclosos.

El curs 2021-2022 tindrà els següents dies festius autonòmics: el dimarts 12 d’octubre, el dilluns 1 de novembre, el dilluns 6 i el dimecres 8 de desembre, i el divendres 24 de juny.

Finalment, Educació recorda que cada ajuntament incorpora tres dies no lectius locals, així com els festius locals de cada municipi.

Últimes notícies

Dos morts i tres ferits en caure un cotxe per un barranc a Benassal (Castelló)

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en precipitar-se un cotxe al llit sec d'una rambla a Benassal. El sinistre va ocórrer anit en la CV-166 per causes no confirmades

Un home de 44 anys ha mort després de caure amb el seu parapent en un vessant de Petrer (Alacant)

Un home de 44 anys ha mort este dissabte en caure amb el seu parapent a la muntanya del Palomaret, a Petrer. Els bombers han mobilitzat un helicòpter i un grup de rescat per a accedir a la zona.

Presó provisional per al jove de 21 anys acusat d’agredir a un policia a Vinalesa

Un jutjat de Paterna ha ordenat presó provisional per a un jove de 21 anys per l'agressió que va deixar en coma a un agent anara de servici a Vinalesa. El menor detingut va quedar lliure sense mesures per decisió de la Fiscalia de Menors.

Alex Márquez domina l’esprint de València; ‘poles’ per a Bezzecchi, Folgat i Adrián Fernández

Alex Márquez va guanyar l'esprint de MotoGP a Cheste després d'arrabassar el cap a Bezzecchi, autor de la 'pole'. Acosta i Di Giannantonio van completar el podi.

Urpa de Castelló el veler que tractarà de completar la primera volta al món vertical

L''Alegria Mariners' va partir amb Paula Gonzalvo i Pedro Jiménez per a intentar una ruta inèdita de 35.000 milles pels meridians, amb projectes científics i seguiment en directe.

Controlat l’incendi en un desballestament de motos d’Alboraia després d’una gran fumera

Els bombers han donat per controlat a les 12.49 l'incendi que ha afectat un desballestament de motos i a una nau contigua a Alboraia. No hi ha hagut ferits i tot apunta a un curtcircuit com a origen.

Estabilitzat l’incendi en una nau de desballestament de motocicletes a Alboraia

El foc, originat sobre les 9.45 en un desballestament de motocicletes d'Alboraia, ha sigut estabilitzat al migdia sense ferits. Es mantindrà vigilància 24 hores.

El PSOE avisa a Feijóo i Abascal: no tenen dret a decidir pels valencians

El PSOE ha exigit eleccions després de la dimissió de Carlos Mazón i ha acusat PP i Vox de voler imposar un relleu amb Juanfran Pérez Llorca. Diana Morant ha advertit a Feijóo i Abascal que no tenen dret a decidir pels valencians.