Una xica es cola en l’hospital d’Elx per a emetre en directe per xarxes socials

 

L’hospital General Universitari d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha obert una investigació després d’emetre’s en directe hui a través d’una xarxa social un vídeo gravat per una xica que ha accedit al centre sanitari per l’àrea d’Urgències amb el seu mòbil i no ha dubtat en passejar-se per les seues instal·lacions.

 

Segons ha explicat el diari ‘Información’, la jove s’ha gravat en diferents plantes de l’edifici i ha donat a entendre que allí no existix cap col·lapse perquè en cap moment s’ha trobat amb malalts.

 

A demés, durant el vídeo la presumpta autora dels fets s’ha llevat en diferents ocasions la mascareta i quasi a crits ha assegurat que és mentida que els hospitals estiguen col·lapsats.

 

Malestar entre els sanitaris

En alguns moments es dirigix a infermers que es troba al seu pas i com a excusa pregunta a on pot treballar com a voluntària. «No sé que comptaré per a colar-me», li diu a la persona que li ha acompanyat en un cotxe fins a la porta d’Urgències i que li espera a l’eixida. El vídeo té una duració de més de 20 minutos i ahir es va fer viral.

 

Segons fonts sanitàries, bona part de les afirmacions que du a terme la xica, com que està en l’UCI, són falses perquè a on realment es troba és en els corredors d’administració d’esta unitat. Els treballadors de l’hospital estan molt enfadats per esta falta de seguretat.

Últimes notícies

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.

Desmantellada una macroxarxa que portava cocaïna a Menorca des de València

Interior ha desarticulat una banda que introduïa cocaïna a gran escala a Menorca des de València, Barcelona i Mallorca, amb onze detinguts i més de sis quilos intervinguts.

El dèficit públic valencià baixa fins a 1.694 milions però continua en l’1,02 % del PIB

El dèficit públic de la Comunitat Valenciana ha arribat en el primer semestre a 1.694 milions d’euros, l’1,02 % del PIB, per davall dels 1.960 milions i l’1,25 % d’un any abans. A Espanya, el dèficit de les administracions públiques (sense locals) ha pujat un 6,4 % fins als 33.668 milions, l’1,89 % del PIB.

La Universitat de València reclama més finançament i defensa la educació pública

El rector de la Universitat de València, Juan Luis Gandía, ha reclamat en l’obertura del curs 2026-2027 un finançament suficient i previsible i ha defensat la universitat i la educació pública davant el creixement de la privada. L’acte ha comptat amb la ministra Diana Morant i ha servit per a reivindicar igualtat d’oportunitats, estabilitat investigadora i un marc davant els reptes de la intel·ligència artificial.