Una xica es cola en l’hospital d’Elx per a emetre en directe per xarxes socials

 

L’hospital General Universitari d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha obert una investigació després d’emetre’s en directe hui a través d’una xarxa social un vídeo gravat per una xica que ha accedit al centre sanitari per l’àrea d’Urgències amb el seu mòbil i no ha dubtat en passejar-se per les seues instal·lacions.

 

Segons ha explicat el diari ‘Información’, la jove s’ha gravat en diferents plantes de l’edifici i ha donat a entendre que allí no existix cap col·lapse perquè en cap moment s’ha trobat amb malalts.

 

A demés, durant el vídeo la presumpta autora dels fets s’ha llevat en diferents ocasions la mascareta i quasi a crits ha assegurat que és mentida que els hospitals estiguen col·lapsats.

 

Malestar entre els sanitaris

En alguns moments es dirigix a infermers que es troba al seu pas i com a excusa pregunta a on pot treballar com a voluntària. «No sé que comptaré per a colar-me», li diu a la persona que li ha acompanyat en un cotxe fins a la porta d’Urgències i que li espera a l’eixida. El vídeo té una duració de més de 20 minutos i ahir es va fer viral.

 

Segons fonts sanitàries, bona part de les afirmacions que du a terme la xica, com que està en l’UCI, són falses perquè a on realment es troba és en els corredors d’administració d’esta unitat. Els treballadors de l’hospital estan molt enfadats per esta falta de seguretat.

Últimes notícies

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.

Educació situa en el 18,64% el seguiment del nové dia de vaga docent en la Comunitat Valenciana

La novena jornada de vaga indefinida del professorat valencià aconseguix un seguiment del 18,64% i es veu marcada per la dimissió massiva de directius i protestes davant Les Corts.

El Sindicat Mèdic manté les protestes després de reunir-se amb Sanitat

El Sindicat Mèdic de la Comunitat Valenciana mantindrà la vaga i la pressió sobre la Conselleria de Sanitat fins a aconseguir millores en jornades, guàrdies i sobrecàrrega assistencial.

Els termòmetres es disparen per damunt dels 32 graus a l’interior de València

Les màximes han arribat a 32,2 graus a Carcaixent i Xàtiva i han fregat els 32 graus en altres municipis de l'interior, amb valors més suaus en les capitals de província.

Quasi quinze anys d’internament psiquiàtric per a un home que va intentar matar als seus pares a Alacant

L'Audiència d'Alacant ordena quasi quinze anys d'internament en un centre psiquiàtric per a un home amb esquizofrènia paranoide que va atacar amb un ganivet i un atizador als seus pares en la vivenda familiar.

El Consell Valencià de Cultura recorda a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort

El Consell Valencià de Cultura ha retut homenatge a Francisco Brines en el quint aniversari de la seua mort amb lectures de poemes, projecció d'un documental i una carta de Felip VI.

El Rototom Sunsplash tanca el cartell de la seua 31 edició amb una picada d’ullet a les arrels del reggae

El Rototom Sunsplash ultima el cartell de la seua 31 edició, del 16 al 22 d'agost a Benicàssim, amb un programa que recupera el roots reggae i combina clàssics jamaicans amb noves propostes urbanes.