11 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

Una xica es cola en l’hospital d’Elx per a emetre en directe per xarxes socials

 

L’hospital General Universitari d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha obert una investigació després d’emetre’s en directe hui a través d’una xarxa social un vídeo gravat per una xica que ha accedit al centre sanitari per l’àrea d’Urgències amb el seu mòbil i no ha dubtat en passejar-se per les seues instal·lacions.

 

Segons ha explicat el diari ‘Información’, la jove s’ha gravat en diferents plantes de l’edifici i ha donat a entendre que allí no existix cap col·lapse perquè en cap moment s’ha trobat amb malalts.

 

A demés, durant el vídeo la presumpta autora dels fets s’ha llevat en diferents ocasions la mascareta i quasi a crits ha assegurat que és mentida que els hospitals estiguen col·lapsats.

 

Malestar entre els sanitaris

En alguns moments es dirigix a infermers que es troba al seu pas i com a excusa pregunta a on pot treballar com a voluntària. «No sé que comptaré per a colar-me», li diu a la persona que li ha acompanyat en un cotxe fins a la porta d’Urgències i que li espera a l’eixida. El vídeo té una duració de més de 20 minutos i ahir es va fer viral.

 

Segons fonts sanitàries, bona part de les afirmacions que du a terme la xica, com que està en l’UCI, són falses perquè a on realment es troba és en els corredors d’administració d’esta unitat. Els treballadors de l’hospital estan molt enfadats per esta falta de seguretat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

2-1. El Vila-real es fa fort davant un València que no escapa del perill

El Vila-real va remuntar el gol inicial de Ramazani i va véncer 2-1 al València amb punts de Comesaña i Gueye, este últim de penal. Els visitants van estrényer després del descans, però Luiz Júnior va sostindre el triomf, que consolida als grocs en la tercera plaça i manté als che prop del descens.

El Vila-real remunta al València en un derbi marcat pel VAR (2-1)

El Vila-real consolida la tercera posició després de véncer 2-1 al València en un derbi intens i polèmic. El VAR va validar dos penals, un per a cada equip.

Galbiati celebra la Copa i reivindica l’estil Baskonia: defensa feroç i atac veloç

Galbiati es va mostrar exultant després del 89-100 al Reial Madrid que va donar a Baskonia la Copa del Rei i va reivindicar l'estil propi: defensa intensa i atac veloç. Va destacar el gir de ritme per a desordenar la defensa blanca i el 17-33 de l'últim quart com a clau.

El Vila-real remunta al València en una primera part intensa i amb polèmica (2-1)

El Vila-real ha voltejat el 0-1 del València amb punts de Comesaña i Gueye, este de penal. La primera part va deixar dos penes màximes i molta polèmica.

Markus Howard: ‘Som els reis d’Espanya’

L'escorta de Baskonia va celebrar la Copa del Rei guanyada davant el Reial Madrid en el Roig Arena i va proclamar: 'Som els reis d'Espanya'. És el seu primer títol.

Scariolo crida a recompondre’s després de la final: la progressió des d’octubre és la base

El Reial Madrid va caure 89-100 davant el Baskonia en la final de Copa del Rei i Scariolo va demanar autocrítica sense perdre confiança, prenent l'evolució des d'octubre com a punt de partida.

Trent Forrest, MVP de la Copa del Rei amb 38 de valoració en la final

Trent Forrest va ser triat MVP de la Copa del Rei després de liderar el 89-100 del Kosner Baskonia davant el Reial Madrid. Va firmar 22 punts, 11 rebots i 38 de valoració.

89-100: el trident Luwawu, Omoruyi i Forrest corona al Baskonia davant el Reial Madrid

Baskonia es va proclamar campió de la Copa del Rei 17 anys després després de véncer 89-100 al Reial Madrid. Luwawu-Cabarrot, Omoruyi i Forrest van sumar 73 punts i Howard va tancar.