Una xica es cola en l’hospital d’Elx per a emetre en directe per xarxes socials

 

L’hospital General Universitari d’Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), ha obert una investigació després d’emetre’s en directe hui a través d’una xarxa social un vídeo gravat per una xica que ha accedit al centre sanitari per l’àrea d’Urgències amb el seu mòbil i no ha dubtat en passejar-se per les seues instal·lacions.

 

Segons ha explicat el diari ‘Información’, la jove s’ha gravat en diferents plantes de l’edifici i ha donat a entendre que allí no existix cap col·lapse perquè en cap moment s’ha trobat amb malalts.

 

A demés, durant el vídeo la presumpta autora dels fets s’ha llevat en diferents ocasions la mascareta i quasi a crits ha assegurat que és mentida que els hospitals estiguen col·lapsats.

 

Malestar entre els sanitaris

En alguns moments es dirigix a infermers que es troba al seu pas i com a excusa pregunta a on pot treballar com a voluntària. «No sé que comptaré per a colar-me», li diu a la persona que li ha acompanyat en un cotxe fins a la porta d’Urgències i que li espera a l’eixida. El vídeo té una duració de més de 20 minutos i ahir es va fer viral.

 

Segons fonts sanitàries, bona part de les afirmacions que du a terme la xica, com que està en l’UCI, són falses perquè a on realment es troba és en els corredors d’administració d’esta unitat. Els treballadors de l’hospital estan molt enfadats per esta falta de seguretat.

Últimes notícies

Aliou Dieng ja és a Manises per a tancar el seu fitxatge pel València CF

El migcentre malià Aliou Dieng, procedent de l’Al Ahly, ha aterrat a Manises per a passar reconeixements i convertir-se en nou jugador del València CF, amb l’objectiu de recuperar les nits europees a Mestalla.

Paterna posa en marxa els canons d’aigua per a protegir el bosc de la Vallesa davant l’onada de calor

L’Ajuntament de Paterna ha activat el sistema automatitzat de canons d’aigua del projecte Guardian per a reforçar la protecció del bosc de la Vallesa davant les altes temperatures i el risc extrem d’incendis forestals.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que l’ambient extremadament càlid i sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha avisat que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’extrema calor en l’interior valencià

Aemet ha avisat que l’ambient extremadament calorós i sec pot provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i breus, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha advertit que la calor extrema i l’ambient molt sec poden provocar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i sobtades a l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs per l’onada de calor a l’interior valencià

Aemet ha avisat que la calor extrema i l’ambient molt sec poden generar reventons secs amb ràfegues de vent molt fortes, sobretot en zones de l’interior de València i Castelló.

Aemet alerta de reventons secs amb ratxes de vent molt fortes per la calor extrema

Aemet ha advertit que la combinació de calor extrema i ambient molt sec pot generar reventons secs amb ratxes de vent molt fortes i de curta duració, especialment en zones de l’interior de València i Castelló.