Éssers estranys aterren en Xirivella per a fer les seues compres de Nadal

 

Este cap de setmana, un trio d’éssers estranys ha visitat Xirivella, en la comarca de l’Horta de València (València), per a fer les seues compres de Nadal. Un astronauta, una aviadora d’una altra època i una escaladora acabada d’aterrar de l’Everest han recorregut la localitat per a comprovar l’excel·lència dels més de 400 negocis i establiments comercials oberts al públic.

 

La seua visita forma part de l’ambiciosa campanya de suport al comerç local impulsada pel consistori de Xirivella en este tram final d’any. El concepte creatiu incidix en la qualitat i varietat de l’oferta local, i ironitza sobre el titànic esforç que a vegades duem a terme per a adquirir el mateix producte o servici que ens oferix el comerciant del barri.

 

«En el fons és tan senzill com l’eslògan triat per a la campanya: no cal anar a la lluna, creuar l’oceà o escalar l’Everest per a trobar el que cerques i al preu que vols», reflexiona Isabel Torres, regidora de Comerç.

 

Més de 400 negocis oberts al públic

«Descartar el comerç local únicament per prejudicis comporta serioses conseqüències per al nostre entorn vital, degrada la vida de barri i atempta contra la supervivència de centenars de famílies. Anime a la població a redescobrir el seu comerç i a comprovar que, en moltes ocasions, supera en preu i qualitat qualsevol altra opció», assegura Torres.

Amb una població pròxima als 30.000 habitants censats, Xirivella compta amb més de 400 establiments i servicis oberts al públic. L’acció promocional coincidirà en el temps amb la campanya ‘20×50’, una iniciativa municipal que, en breu, posarà en circulació centenars de targetes regal per valor de 50 euros per a afermar la relació entre públic i comerciants.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.