Éssers estranys aterren en Xirivella per a fer les seues compres de Nadal

 

Este cap de setmana, un trio d’éssers estranys ha visitat Xirivella, en la comarca de l’Horta de València (València), per a fer les seues compres de Nadal. Un astronauta, una aviadora d’una altra època i una escaladora acabada d’aterrar de l’Everest han recorregut la localitat per a comprovar l’excel·lència dels més de 400 negocis i establiments comercials oberts al públic.

 

La seua visita forma part de l’ambiciosa campanya de suport al comerç local impulsada pel consistori de Xirivella en este tram final d’any. El concepte creatiu incidix en la qualitat i varietat de l’oferta local, i ironitza sobre el titànic esforç que a vegades duem a terme per a adquirir el mateix producte o servici que ens oferix el comerciant del barri.

 

«En el fons és tan senzill com l’eslògan triat per a la campanya: no cal anar a la lluna, creuar l’oceà o escalar l’Everest per a trobar el que cerques i al preu que vols», reflexiona Isabel Torres, regidora de Comerç.

 

Més de 400 negocis oberts al públic

«Descartar el comerç local únicament per prejudicis comporta serioses conseqüències per al nostre entorn vital, degrada la vida de barri i atempta contra la supervivència de centenars de famílies. Anime a la població a redescobrir el seu comerç i a comprovar que, en moltes ocasions, supera en preu i qualitat qualsevol altra opció», assegura Torres.

Amb una població pròxima als 30.000 habitants censats, Xirivella compta amb més de 400 establiments i servicis oberts al públic. L’acció promocional coincidirà en el temps amb la campanya ‘20×50’, una iniciativa municipal que, en breu, posarà en circulació centenars de targetes regal per valor de 50 euros per a afermar la relació entre públic i comerciants.

Últimes notícies

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.

El calor deixa 64 morts en quinze dies d’agost a la Comunitat Valenciana

La calor extrema ha causat 64 morts a la Comunitat Valenciana en la primera mitat d’agost, amb especial incidència en la segona setmana del mes.

Manipulen durant mesos una dona de 91 anys a Alacant per quedar-se amb el seu patrimoni

La Guàrdia Civil ha detingut tres persones acusades de sotmetre durant mesos una dona de 91 anys a un control total per apoderar-se del seu patrimoni, amb un presumpte expoli de 20.000 euros i canvis en el seu testament.