Éssers estranys aterren en Xirivella per a fer les seues compres de Nadal

 

Este cap de setmana, un trio d’éssers estranys ha visitat Xirivella, en la comarca de l’Horta de València (València), per a fer les seues compres de Nadal. Un astronauta, una aviadora d’una altra època i una escaladora acabada d’aterrar de l’Everest han recorregut la localitat per a comprovar l’excel·lència dels més de 400 negocis i establiments comercials oberts al públic.

 

La seua visita forma part de l’ambiciosa campanya de suport al comerç local impulsada pel consistori de Xirivella en este tram final d’any. El concepte creatiu incidix en la qualitat i varietat de l’oferta local, i ironitza sobre el titànic esforç que a vegades duem a terme per a adquirir el mateix producte o servici que ens oferix el comerciant del barri.

 

«En el fons és tan senzill com l’eslògan triat per a la campanya: no cal anar a la lluna, creuar l’oceà o escalar l’Everest per a trobar el que cerques i al preu que vols», reflexiona Isabel Torres, regidora de Comerç.

 

Més de 400 negocis oberts al públic

«Descartar el comerç local únicament per prejudicis comporta serioses conseqüències per al nostre entorn vital, degrada la vida de barri i atempta contra la supervivència de centenars de famílies. Anime a la població a redescobrir el seu comerç i a comprovar que, en moltes ocasions, supera en preu i qualitat qualsevol altra opció», assegura Torres.

Amb una població pròxima als 30.000 habitants censats, Xirivella compta amb més de 400 establiments i servicis oberts al públic. L’acció promocional coincidirà en el temps amb la campanya ‘20×50’, una iniciativa municipal que, en breu, posarà en circulació centenars de targetes regal per valor de 50 euros per a afermar la relació entre públic i comerciants.

Últimes notícies

Javi Guerra tanca la temporada amb un sabor agredolç malgrat la victòria davant el Barcelona

Javi Guerra celebra el triomf del València per 3-1 davant el Barcelona, però admet que la temporada deixa un sabor agredolç per les opcions perdudes de jugar a Europa.

València tanca la presentació de les germanors de la Rosada després de més de deu hores de desfilada

La Germanor de València ha posat fi a més de deu hores de presentacions de les 127 filials davant la Germanor Matriu de Almonte en La Rosada, abans de l'esperada processó de la Verge pel llogaret.

El València encadena la seua pitjor ratxa històrica sense competicions europees

El València encadenarà set temporades consecutives sense classificar-se per a competicions europees i superarà el seu rècord de dies seguits sense jugar en el continent, un contrast amb el seu exitós passat.

Carlos Espí celebra la permanència del Llevant com el millor moment de la seua carrera

Carlos Espí, autor del gol del Llevant davant el Betis, definix la permanència reeixida en La Cartoixa com el millor de la seua carrera i una salvació molt complicada fa uns mesos.

Álvaro Rodríguez posa per davant a l’Elx a Girona al descans

Un gol d'Álvaro Rodríguez en el minut 39 dona avantatge provisional a l'Elx en Montilivi i deixa al Girona molt prop del descens a LaLiga Hypermotion.

Empat al descans entre Betis i Llevant en La Cartoixa amb gols de Abde i Carlos Espí

Betis i Llevant marxen al descans amb 1-1 en La Cartoixa després dels gols matiner de Abde i el de Carlos Espí a la vora del descans, un marcador que asseguraria la permanència matemàtica dels valencians.

El València domina al Barça però es queda sense premi a Mestalla

El València va sotmetre al Barcelona amb un setge constant en la primera part a Mestalla, però va malgastar diverses ocasions clares i va acabar firmant un 0-0 que li complica l'accés a la Lliga Conferència.

DocsValencia premia un retrat humà del moviment veïnal després de la DANA

La desena edició de DocsValencia reconeix documentals i curts que posen el focus en el moviment veïnal sorgit després de la DANA, la preservació de llengües minoritàries i la memòria del territori.