Éssers estranys aterren en Xirivella per a fer les seues compres de Nadal

 

Este cap de setmana, un trio d’éssers estranys ha visitat Xirivella, en la comarca de l’Horta de València (València), per a fer les seues compres de Nadal. Un astronauta, una aviadora d’una altra època i una escaladora acabada d’aterrar de l’Everest han recorregut la localitat per a comprovar l’excel·lència dels més de 400 negocis i establiments comercials oberts al públic.

 

La seua visita forma part de l’ambiciosa campanya de suport al comerç local impulsada pel consistori de Xirivella en este tram final d’any. El concepte creatiu incidix en la qualitat i varietat de l’oferta local, i ironitza sobre el titànic esforç que a vegades duem a terme per a adquirir el mateix producte o servici que ens oferix el comerciant del barri.

 

«En el fons és tan senzill com l’eslògan triat per a la campanya: no cal anar a la lluna, creuar l’oceà o escalar l’Everest per a trobar el que cerques i al preu que vols», reflexiona Isabel Torres, regidora de Comerç.

 

Més de 400 negocis oberts al públic

«Descartar el comerç local únicament per prejudicis comporta serioses conseqüències per al nostre entorn vital, degrada la vida de barri i atempta contra la supervivència de centenars de famílies. Anime a la població a redescobrir el seu comerç i a comprovar que, en moltes ocasions, supera en preu i qualitat qualsevol altra opció», assegura Torres.

Amb una població pròxima als 30.000 habitants censats, Xirivella compta amb més de 400 establiments i servicis oberts al públic. L’acció promocional coincidirà en el temps amb la campanya ‘20×50’, una iniciativa municipal que, en breu, posarà en circulació centenars de targetes regal per valor de 50 euros per a afermar la relació entre públic i comerciants.

Últimes notícies

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.