Xirivella obri el termini per a demanar les ‘Ajudes Parèntesi’

 

Este dijous, 11 de març, l’Ajuntament de la localitat de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), ha obert el termini per a sol·licitar les Ajudes Parèntesi, que estan dirigides als sectors econòmics més perjudicats per les restriccions i les limitacions de la pandèmia del coronavirus. El termini de sol·licitud és de 20 dies naturals i conclou el 30 de març. La presentació de sol·licituds es pot formalitzar telemàticament en la Seu Electrònica a través d’este enllaç.

 

Des del consistori expliquen que també es pot formalitzar la teua sol·licitud per a estes ajudes en manera presencial. Per a això, la persona interessada ha de demanar cita prèvia i anar fins a la seu de l’Agència de Desenvolupament Local, ubicada en el carrer de Montealegre número 6. Per a obtindre la teua cita, s’ha de demanar a través d’esta web o cridar al telèfon 96 383 64 24.

 

 

Estes subvencions, que estan dotades amb un total de 558.903 euros, són les Ajudes Parèntesi que beneficien al sector de l’hostaleria, la restauració, l’oci nocturn, activitats esportives i recreatives, venda ambulant i comerç minorista, agències de viatge, activitats artístiques i culturals, etc… Els autònoms i microempreses beneficiàries (fins a un màxim de 10 treballadors), rebran 2.000 euros d’ajuda directa més 200 euros addicionals per cada treballador contractat.

 

Les bases de la convocatòria

A continuació, pots trobar tota la informació sobre les Bases de la convocatòria perquè pugues consultar tots els requisits i pugues comprovar si el teu negoci consta entre les activitats beneficiàries. I en este últim enllaç tens la instància oficial i altres documents d’utilitat per a formalitzar la teua sol·licitud. Des de l’Ajuntament de Xirivella informen que si tens qualsevol problema o dubte, en l’Agència de Desenvolupament Local trobaràs ajuda, amb la que pots contactar a través del seu telèfon: 96 383 64 24.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Bernabé acusa a Catalá d’usar la regularització d’immigrants per a la confrontació política

Pilar Bernabé critica que María José Catalá use el procés de regularització d'immigrants per a l'enfrontament polític i defén l'ampli suport social i institucional a la iniciativa.

Reobert un carril de la A-3 després de més de 30 hores tallada pel xoc de dos camions a Conca

L'A-3 recupera parcialment la circulació en sentit Madrid a l'altura d'Honrubia, després de romandre més de trenta hores totalment tallada per la col·lisió de dos camions.

L’ampliació de l’Hospital Vega Baixa d’Orihuela estarà llesta abans de 2027

La Generalitat preveu culminar enguany l'ampliació de l'Hospital Vega Baixa d'Orihuela, amb dos nous edificis, més de 82 milions d'inversió i un fort augment de consultes i quiròfans.

Vox sosté que la prioritat nacional d’Extremadura ja està en el pacte amb Pérez Llorca

Vox defén que el concepte de prioritat nacional de l'acord a Extremadura ja s'aplica en el pacte d'investidura amb Juanfran Pérez Llorca, mentres PP, PSPV i Compromís discrepen sobre el seu abast.

El PSPV exigix l’expedient íntegre de la campanya institucional de Pérez Llorca

El PSPV-PSOE reclama a la Generalitat l'expedient complet de contractació de la campanya institucional que atribuïx al president Juanfran Pérez Llorca, a la qual acusa de ser propaganda personal pagada amb fons públics.

Pérez Llorca defén tancar ràpid els pactes i posa a la Comunitat Valenciana com a exemple

Juanfran Pérez Llorca sosté que retardar els acords de govern desatén als electors i reivindica la Comunitat Valenciana com a referència enfront del pacte a Extremadura.

Detinguda una persona pel robatori de maquinària agrícola en una finca d’Alcalà de Xivert

La Guàrdia Civil ha detingut a una persona per un robatori amb força en una finca d'Alcalà de Xivert, on es van sostraure maquinària i ferramentes agrícoles, i ha recuperat un motocultor venut a Benicarló.

Pérez Llorca demana al Govern que finance el Pla Viu valencià i l’estenga a altres regions

Juanfran Pérez Llorca reclama al Govern una aportació econòmica estatal per a reforçar el Pla Viu valencià i planteja copiar el model en altres comunitats en considerar que ja està donant resultats.