Xirivella obri el termini per a demanar les ‘Ajudes Parèntesi’

 

Este dijous, 11 de març, l’Ajuntament de la localitat de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), ha obert el termini per a sol·licitar les Ajudes Parèntesi, que estan dirigides als sectors econòmics més perjudicats per les restriccions i les limitacions de la pandèmia del coronavirus. El termini de sol·licitud és de 20 dies naturals i conclou el 30 de març. La presentació de sol·licituds es pot formalitzar telemàticament en la Seu Electrònica a través d’este enllaç.

 

Des del consistori expliquen que també es pot formalitzar la teua sol·licitud per a estes ajudes en manera presencial. Per a això, la persona interessada ha de demanar cita prèvia i anar fins a la seu de l’Agència de Desenvolupament Local, ubicada en el carrer de Montealegre número 6. Per a obtindre la teua cita, s’ha de demanar a través d’esta web o cridar al telèfon 96 383 64 24.

 

 

Estes subvencions, que estan dotades amb un total de 558.903 euros, són les Ajudes Parèntesi que beneficien al sector de l’hostaleria, la restauració, l’oci nocturn, activitats esportives i recreatives, venda ambulant i comerç minorista, agències de viatge, activitats artístiques i culturals, etc… Els autònoms i microempreses beneficiàries (fins a un màxim de 10 treballadors), rebran 2.000 euros d’ajuda directa més 200 euros addicionals per cada treballador contractat.

 

Les bases de la convocatòria

A continuació, pots trobar tota la informació sobre les Bases de la convocatòria perquè pugues consultar tots els requisits i pugues comprovar si el teu negoci consta entre les activitats beneficiàries. I en este últim enllaç tens la instància oficial i altres documents d’utilitat per a formalitzar la teua sol·licitud. Des de l’Ajuntament de Xirivella informen que si tens qualsevol problema o dubte, en l’Agència de Desenvolupament Local trobaràs ajuda, amb la que pots contactar a través del seu telèfon: 96 383 64 24.

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.