Xirivella obri el termini per a demanar les ‘Ajudes Parèntesi’

 

Este dijous, 11 de març, l’Ajuntament de la localitat de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), ha obert el termini per a sol·licitar les Ajudes Parèntesi, que estan dirigides als sectors econòmics més perjudicats per les restriccions i les limitacions de la pandèmia del coronavirus. El termini de sol·licitud és de 20 dies naturals i conclou el 30 de març. La presentació de sol·licituds es pot formalitzar telemàticament en la Seu Electrònica a través d’este enllaç.

 

Des del consistori expliquen que també es pot formalitzar la teua sol·licitud per a estes ajudes en manera presencial. Per a això, la persona interessada ha de demanar cita prèvia i anar fins a la seu de l’Agència de Desenvolupament Local, ubicada en el carrer de Montealegre número 6. Per a obtindre la teua cita, s’ha de demanar a través d’esta web o cridar al telèfon 96 383 64 24.

 

 

Estes subvencions, que estan dotades amb un total de 558.903 euros, són les Ajudes Parèntesi que beneficien al sector de l’hostaleria, la restauració, l’oci nocturn, activitats esportives i recreatives, venda ambulant i comerç minorista, agències de viatge, activitats artístiques i culturals, etc… Els autònoms i microempreses beneficiàries (fins a un màxim de 10 treballadors), rebran 2.000 euros d’ajuda directa més 200 euros addicionals per cada treballador contractat.

 

Les bases de la convocatòria

A continuació, pots trobar tota la informació sobre les Bases de la convocatòria perquè pugues consultar tots els requisits i pugues comprovar si el teu negoci consta entre les activitats beneficiàries. I en este últim enllaç tens la instància oficial i altres documents d’utilitat per a formalitzar la teua sol·licitud. Des de l’Ajuntament de Xirivella informen que si tens qualsevol problema o dubte, en l’Agència de Desenvolupament Local trobaràs ajuda, amb la que pots contactar a través del seu telèfon: 96 383 64 24.

Últimes notícies

Fins a 58 nous jutges en la Comunitat Valenciana amb les 500 places aprovades pel Govern

El Consell de Ministres ha aprovat la creació de 500 places de jutges, 58 d’elles en la Comunitat Valenciana, i 200 de fiscals, amb una ampliació rècord de la planta judicial i fiscal gràcies al nou model de tribunals d’instància.

Onze morts atribuïbles a la calor en només sis dies de juliol a la Comunitat Valenciana

El sistema MoMo ha estimat onze morts atribuïbles a la calor en els primers sis dies de juliol a la Comunitat Valenciana, una xifra molt inferior a les 54 defuncions del mateix període de 2025.

Cullera recupera el búnquer del Faro de la Guerra Civil i l’obrirà a visites

Cullera ha restaurat el búnquer del Faro, construït en 1938 durant la Guerra Civil, i prepara ara la seua musealització per a obrir-lo a les visites públiques.

Compromís acusa l’Ajuntament de València d’un contracte ‘a mida’ per als Bombers

Compromís assegura que l’Ajuntament de València ha adjudicat un contracte ‘a mida’ per a equipar camions de Bombers amb tabletes, amb el preu inflat i irregularitats assenyalades per l’Agència Valenciana Antifrau.

La Generalitat vol mantindre els contractes d’emergència mentre duren les seqüeles de les catàstrofes

El comissionat per a la Recuperació, Raúl Mérida, reclama contractes d’emergència més àgils i flexibilitat per a ajuntaments i afectats per la dana, així com una nova alerta negra per a catàstrofes.

Cinc detinguts a l’Alacantí per explotar repartidors en una empresa de paqueteria

La Policia Nacional ha desarticulat una xarxa que explotava repartidors estrangers en situació irregular a Elda, Petrer, Monòver i Sax, amb jornades abusives i sous precaris.

Més de 9.000 docents ja coneixen la seua comissió de servici per al curs 2026-27

Educació ha avançat un mes la resolució provisional de les comissions de servici per al curs 2026-2027, amb 9.042 destinacions assignades, la majoria a la província de València.

L’aeroport de Castelló arranca 2026 amb rècord de passatgers i més rutes internacionals

L’aeroport de Castelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 148.009 passatgers, un 9 % més que l’any anterior, i amb la xifra més alta de rutes regulars des que funciona la infraestructura.