Xirivella obri el termini per a demanar les ‘Ajudes Parèntesi’

 

Este dijous, 11 de març, l’Ajuntament de la localitat de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), ha obert el termini per a sol·licitar les Ajudes Parèntesi, que estan dirigides als sectors econòmics més perjudicats per les restriccions i les limitacions de la pandèmia del coronavirus. El termini de sol·licitud és de 20 dies naturals i conclou el 30 de març. La presentació de sol·licituds es pot formalitzar telemàticament en la Seu Electrònica a través d’este enllaç.

 

Des del consistori expliquen que també es pot formalitzar la teua sol·licitud per a estes ajudes en manera presencial. Per a això, la persona interessada ha de demanar cita prèvia i anar fins a la seu de l’Agència de Desenvolupament Local, ubicada en el carrer de Montealegre número 6. Per a obtindre la teua cita, s’ha de demanar a través d’esta web o cridar al telèfon 96 383 64 24.

 

 

Estes subvencions, que estan dotades amb un total de 558.903 euros, són les Ajudes Parèntesi que beneficien al sector de l’hostaleria, la restauració, l’oci nocturn, activitats esportives i recreatives, venda ambulant i comerç minorista, agències de viatge, activitats artístiques i culturals, etc… Els autònoms i microempreses beneficiàries (fins a un màxim de 10 treballadors), rebran 2.000 euros d’ajuda directa més 200 euros addicionals per cada treballador contractat.

 

Les bases de la convocatòria

A continuació, pots trobar tota la informació sobre les Bases de la convocatòria perquè pugues consultar tots els requisits i pugues comprovar si el teu negoci consta entre les activitats beneficiàries. I en este últim enllaç tens la instància oficial i altres documents d’utilitat per a formalitzar la teua sol·licitud. Des de l’Ajuntament de Xirivella informen que si tens qualsevol problema o dubte, en l’Agència de Desenvolupament Local trobaràs ajuda, amb la que pots contactar a través del seu telèfon: 96 383 64 24.

Últimes notícies

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.