Xirivella obri el termini per a demanar les ‘Ajudes Parèntesi’

 

Este dijous, 11 de març, l’Ajuntament de la localitat de Xirivella, en la comarca de l’Horta (València), ha obert el termini per a sol·licitar les Ajudes Parèntesi, que estan dirigides als sectors econòmics més perjudicats per les restriccions i les limitacions de la pandèmia del coronavirus. El termini de sol·licitud és de 20 dies naturals i conclou el 30 de març. La presentació de sol·licituds es pot formalitzar telemàticament en la Seu Electrònica a través d’este enllaç.

 

Des del consistori expliquen que també es pot formalitzar la teua sol·licitud per a estes ajudes en manera presencial. Per a això, la persona interessada ha de demanar cita prèvia i anar fins a la seu de l’Agència de Desenvolupament Local, ubicada en el carrer de Montealegre número 6. Per a obtindre la teua cita, s’ha de demanar a través d’esta web o cridar al telèfon 96 383 64 24.

 

 

Estes subvencions, que estan dotades amb un total de 558.903 euros, són les Ajudes Parèntesi que beneficien al sector de l’hostaleria, la restauració, l’oci nocturn, activitats esportives i recreatives, venda ambulant i comerç minorista, agències de viatge, activitats artístiques i culturals, etc… Els autònoms i microempreses beneficiàries (fins a un màxim de 10 treballadors), rebran 2.000 euros d’ajuda directa més 200 euros addicionals per cada treballador contractat.

 

Les bases de la convocatòria

A continuació, pots trobar tota la informació sobre les Bases de la convocatòria perquè pugues consultar tots els requisits i pugues comprovar si el teu negoci consta entre les activitats beneficiàries. I en este últim enllaç tens la instància oficial i altres documents d’utilitat per a formalitzar la teua sol·licitud. Des de l’Ajuntament de Xirivella informen que si tens qualsevol problema o dubte, en l’Agència de Desenvolupament Local trobaràs ajuda, amb la que pots contactar a través del seu telèfon: 96 383 64 24.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.

El València busca assegurar la permanència davant quatre rivals que ja li van donar cinc punts en la primera volta

El València encara el tram final de Lliga davant Athletic, Raig, Reial Societat i Barcelona, rivals enfront dels quals ja va sumar cinc punts en la primera volta i que la passada temporada li van deixar sense premi.