Xirivella rep 934.2600 euros per a set projectes dins del Pla d’Inversions de la Diputació de València

 

L’Ajuntament de Xirivella, en l’Horta de València, ha rebut un total de 934.266 euros per a fer diverses actuacions a càrrec del Pla d’Inversions de la Diputació de València 2020-2021, un programa d’ajudes dirigides a tots els municipis valencians per tal d’ajudar-los en la millora de les seues infraestructures i servicis.

 

L’equip de govern (PSPV-PSOE-PODEM) ha decidit invertir-los en set projectes que continuaran l’aposta per l’eficiència energètica, la sostenibilitat i l’accessibilitat, a demés d’acometre algunes intervencions urgents.

 

Una de les inversions més destacades és la construcció del magatzem de la brigada d’obres, una actuació que permetrà fer una nau destinada a magatzem municipal i dependències per a la brigada d’obres de superfície aproximada de 750 m², en la que s’invertiran un total de 525.000 euros.

 

El consistori invertirà 200.000 euros en la millora de l’accessibilitat dels carrers dels Reis Catòlics, Lepant, Mediterrani, els Àngels, Comercial i l’avinguda de la Pau. L’actuació comporta la necessitat de plantejar propostes globals per a afavorir i potenciar la mobilitat per als vianants.

 

Una altra actuació urbanística destacada, que correra a càrrec del Pla d’Inversions amb un pressupost de 108.000 euros, serà el projecte de modernització i renovació d’infraestructura d’enllumenat públic amb mesures d’eficiència energètica i lluminàries amb tecnologia LED en l’avinguda de la Mare de Déu dels Desemparats, Art Major de la Seda, Riu Túria i l’aparcament de l’antiga estació de FFCC.

 

Destaca també la millora del paviment i jocs de les places de la Petanca, l’Alqueria Nova i avinguda de la Constitució davant de l’Estació de les Alqueries, amb una dotació de 60.000 euros, i l’adequació d’una vivenda social, que comptarà amb una quantitat de 50.000 euros.

 

Es destinen també 27.317 euros a la redacció d’un Pla d´Actuació Urbà Municipal que dissenyarà les línies estratègiques de les accions municipals incorporant els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) establits en l’agenda 2030.

 

Completa les actuacions el projecte d’execució de reparacions en la coberta de l’edifici municipal  —situat en la travessia de Jaume Roig número 2— per a reparar els danys produïts per filtracions de la coberta de l’edifici. Esta intervenció suposarà una inversió de 19.817 euros.

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.