Xirivella rep 934.2600 euros per a set projectes dins del Pla d’Inversions de la Diputació de València

 

L’Ajuntament de Xirivella, en l’Horta de València, ha rebut un total de 934.266 euros per a fer diverses actuacions a càrrec del Pla d’Inversions de la Diputació de València 2020-2021, un programa d’ajudes dirigides a tots els municipis valencians per tal d’ajudar-los en la millora de les seues infraestructures i servicis.

 

L’equip de govern (PSPV-PSOE-PODEM) ha decidit invertir-los en set projectes que continuaran l’aposta per l’eficiència energètica, la sostenibilitat i l’accessibilitat, a demés d’acometre algunes intervencions urgents.

 

Una de les inversions més destacades és la construcció del magatzem de la brigada d’obres, una actuació que permetrà fer una nau destinada a magatzem municipal i dependències per a la brigada d’obres de superfície aproximada de 750 m², en la que s’invertiran un total de 525.000 euros.

 

El consistori invertirà 200.000 euros en la millora de l’accessibilitat dels carrers dels Reis Catòlics, Lepant, Mediterrani, els Àngels, Comercial i l’avinguda de la Pau. L’actuació comporta la necessitat de plantejar propostes globals per a afavorir i potenciar la mobilitat per als vianants.

 

Una altra actuació urbanística destacada, que correra a càrrec del Pla d’Inversions amb un pressupost de 108.000 euros, serà el projecte de modernització i renovació d’infraestructura d’enllumenat públic amb mesures d’eficiència energètica i lluminàries amb tecnologia LED en l’avinguda de la Mare de Déu dels Desemparats, Art Major de la Seda, Riu Túria i l’aparcament de l’antiga estació de FFCC.

 

Destaca també la millora del paviment i jocs de les places de la Petanca, l’Alqueria Nova i avinguda de la Constitució davant de l’Estació de les Alqueries, amb una dotació de 60.000 euros, i l’adequació d’una vivenda social, que comptarà amb una quantitat de 50.000 euros.

 

Es destinen també 27.317 euros a la redacció d’un Pla d´Actuació Urbà Municipal que dissenyarà les línies estratègiques de les accions municipals incorporant els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) establits en l’agenda 2030.

 

Completa les actuacions el projecte d’execució de reparacions en la coberta de l’edifici municipal  —situat en la travessia de Jaume Roig número 2— per a reparar els danys produïts per filtracions de la coberta de l’edifici. Esta intervenció suposarà una inversió de 19.817 euros.

Últimes notícies

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.