Xirivella rep 934.2600 euros per a set projectes dins del Pla d’Inversions de la Diputació de València

 

L’Ajuntament de Xirivella, en l’Horta de València, ha rebut un total de 934.266 euros per a fer diverses actuacions a càrrec del Pla d’Inversions de la Diputació de València 2020-2021, un programa d’ajudes dirigides a tots els municipis valencians per tal d’ajudar-los en la millora de les seues infraestructures i servicis.

 

L’equip de govern (PSPV-PSOE-PODEM) ha decidit invertir-los en set projectes que continuaran l’aposta per l’eficiència energètica, la sostenibilitat i l’accessibilitat, a demés d’acometre algunes intervencions urgents.

 

Una de les inversions més destacades és la construcció del magatzem de la brigada d’obres, una actuació que permetrà fer una nau destinada a magatzem municipal i dependències per a la brigada d’obres de superfície aproximada de 750 m², en la que s’invertiran un total de 525.000 euros.

 

El consistori invertirà 200.000 euros en la millora de l’accessibilitat dels carrers dels Reis Catòlics, Lepant, Mediterrani, els Àngels, Comercial i l’avinguda de la Pau. L’actuació comporta la necessitat de plantejar propostes globals per a afavorir i potenciar la mobilitat per als vianants.

 

Una altra actuació urbanística destacada, que correra a càrrec del Pla d’Inversions amb un pressupost de 108.000 euros, serà el projecte de modernització i renovació d’infraestructura d’enllumenat públic amb mesures d’eficiència energètica i lluminàries amb tecnologia LED en l’avinguda de la Mare de Déu dels Desemparats, Art Major de la Seda, Riu Túria i l’aparcament de l’antiga estació de FFCC.

 

Destaca també la millora del paviment i jocs de les places de la Petanca, l’Alqueria Nova i avinguda de la Constitució davant de l’Estació de les Alqueries, amb una dotació de 60.000 euros, i l’adequació d’una vivenda social, que comptarà amb una quantitat de 50.000 euros.

 

Es destinen també 27.317 euros a la redacció d’un Pla d´Actuació Urbà Municipal que dissenyarà les línies estratègiques de les accions municipals incorporant els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) establits en l’agenda 2030.

 

Completa les actuacions el projecte d’execució de reparacions en la coberta de l’edifici municipal  —situat en la travessia de Jaume Roig número 2— per a reparar els danys produïts per filtracions de la coberta de l’edifici. Esta intervenció suposarà una inversió de 19.817 euros.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La vaga mèdica en la Comunitat Valenciana deixa sense atendre més de 223.000 pacients

La vaga intermitent de metges en la Comunitat Valenciana ha provocat que més de 223.000 pacients no hagen sigut atesos des de desembre, amb milers de consultes, proves i cirurgies ajornades.

Aldama implica a Sánchez i al PSOE en les seues reunions amb Koldo en el Suprem

Víctor de Aldama declara en el Suprem que Pedro Sánchez li va agrair la seua labor en 2019 i que Koldo García li va plantejar suposades ajudes a constructores per a finançar al PSOE.

Marcelino pot firmar la millor temporada de la seua carrera en Primera amb el Vila-real

Marcelino García Toral pot tancar la millor temporada de la seua carrera en Primera si el Vila-real suma almenys 9 punts en les cinc jornades que queden de Lliga. El tècnic ja ha batut diversos dels seus registres anteriors amb el club castellonenc.

El Llevant s’aferra al golaveraje per a continuar creient en la permanència

El Llevant, penúltim a dos punts de la salvació, té el golaveraje particular bestiar amb quatre dels seus sis rivals directes en la lluita per evitar el descens.

Consum creix un 9,7% en 2025 i supera els 5.163 milions de facturació

Consum augmenta un 9,7% les vendes en 2025 i supera els 5.163 milions amb més ocupació, inversió i aposta pels preus.

Alacant, Elx i Torrevieja se sumen a la Xarxa de Ciutats de la Ciència i Innovació

El Ministeri de Ciència reconeix a 19 municipis amb la distinció de Ciutat de la Ciència i la Innovació i eleva a 128 el nombre de localitats integrades en la Xarxa Innpulso.

Europa va patir en 2025 un any desolador per al clima amb el 95% del continent més càlid del normal

El 95% d'Europa va registrar en 2025 temperatures per damunt de la mitjana, amb onades de calor extremes, rècord d'hectàrees cremades, forta pèrdua de gel i una mar cada vegada més càlid.

Pedro Bigas crida a la calma: l’Elx acaricia la permanència però avisa que encara no hi ha res fet

Pedro Bigas destaca que l'Elx està en una bona posició per a aconseguir la permanència en Primera després de tres triomfs seguits, però recorda que encara no hi ha res assegurat i que l'equip ha de continuar competint amb la mateixa exigència.