Zaplana segueix ingressat i la seua família lamenta el sofriment al no poder veure’l

 

L’expresident de la Generalitat i exministre Eduardo Zaplana segueix ingressat a l’Hospital La Fe de València per cinqué dia consecutiu mentre la seua família lamenta el sofriment que pateix al no poder veure’l. Així ho han confirmat a Efe fonts sanitàries i de la defensa del també expresident del PP i exdirectiu de Telefónica, després de la confusió que s’ha generat aquest dissabte per la difusió en xarxes socials de la seua possible defunció.

Zaplana es troba aïllat en el citat hospital, tant per la seua condició de detingut com per la seua situació sanitària, per la qual cosa els seus familiars no poden visitar-li. L’ex polític popular està sent tractat en La Fe perquè la deterioració que pateix, com a conseqüència d’una leucèmia, no siga “irreversible”, segons van explicar aquest divendres a Efe fonts del seu defensa.

Eduardo Zaplana porta sis mesos a la presó incondicional i sense fiança en la presó de Picassent com investigat per la seua presumpta implicació en delictes de suborn, blanqueig de capitals, malversació i prevaricació en el marc del cas Erm, que segueix sota secret de sumari a càrrec del Jutjat d’Instrucció número 8 de València. “El tractament que està rebent -des de dimarts passat- no és en absolut rutinari, no li ho havien fet mai abans”, van afegir les mateixes fonts.

Cada quinze dies sol acudir des de la citada presó a la Fe per a sotmetre’s a diferents proves mèdiques i rebre tractament per la leucèmia que pateix des de 2015, quan es va sotmetre a un trasplantament de medul·la. No obstant això, recentment ha experimentat una deterioració física que ha “alarmat” tant als metges de Picassent com als de la Fe, que han emés sengles informes “bastant coincidents”, segons la fonts del seu defensa, i que ha propiciat el seu ingrés hospitalari.

Arran d’un tuit del Partit Popular, el dijous es van succeir en les xarxes socials les peticions de “humanitat” -procedents de dirigents polítics de diferents signe- perquè el expresident siga tractat de la seua malaltia en un hospital i no en la presó

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.