Zaplana segueix ingressat i la seua família lamenta el sofriment al no poder veure’l

 

L’expresident de la Generalitat i exministre Eduardo Zaplana segueix ingressat a l’Hospital La Fe de València per cinqué dia consecutiu mentre la seua família lamenta el sofriment que pateix al no poder veure’l. Així ho han confirmat a Efe fonts sanitàries i de la defensa del també expresident del PP i exdirectiu de Telefónica, després de la confusió que s’ha generat aquest dissabte per la difusió en xarxes socials de la seua possible defunció.

Zaplana es troba aïllat en el citat hospital, tant per la seua condició de detingut com per la seua situació sanitària, per la qual cosa els seus familiars no poden visitar-li. L’ex polític popular està sent tractat en La Fe perquè la deterioració que pateix, com a conseqüència d’una leucèmia, no siga «irreversible», segons van explicar aquest divendres a Efe fonts del seu defensa.

Eduardo Zaplana porta sis mesos a la presó incondicional i sense fiança en la presó de Picassent com investigat per la seua presumpta implicació en delictes de suborn, blanqueig de capitals, malversació i prevaricació en el marc del cas Erm, que segueix sota secret de sumari a càrrec del Jutjat d’Instrucció número 8 de València. «El tractament que està rebent -des de dimarts passat- no és en absolut rutinari, no li ho havien fet mai abans», van afegir les mateixes fonts.

Cada quinze dies sol acudir des de la citada presó a la Fe per a sotmetre’s a diferents proves mèdiques i rebre tractament per la leucèmia que pateix des de 2015, quan es va sotmetre a un trasplantament de medul·la. No obstant això, recentment ha experimentat una deterioració física que ha «alarmat» tant als metges de Picassent com als de la Fe, que han emés sengles informes «bastant coincidents», segons la fonts del seu defensa, i que ha propiciat el seu ingrés hospitalari.

Arran d’un tuit del Partit Popular, el dijous es van succeir en les xarxes socials les peticions de «humanitat» -procedents de dirigents polítics de diferents signe- perquè el expresident siga tractat de la seua malaltia en un hospital i no en la presó

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.