Agents de la Policia Nacional salven la vida a una dona que s’havia autolesionat

Agents de la Policia Nacional han salvat la vida a València, a una dona de 59 anys que s’hauria autolesionat. Els policies la van localitzar en el dormitori del seu habitatge, tombada en el llit i sagnant abundantment per uns talls en totes dos nines.

Els fets van ocórrer esta setmana, sobre les onze i mitja del matí, en el districte de Proveïments, quan els agents van ser comissionats per la Sala 091 perquè acudiren a un domicili de la zona, on pel que sembla una dona s’havia tallat les venes i no parava de sagnar.

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i es van entrevistar amb un familiar de la víctima que els va manifestar que la mateixa es trobava a l’interior de l’habitatge i que anteriorment ja havia intentat llevar-se la vida.

Davant la gravetat de la situació, els agents van accedir ràpidament al domicili, localitzant a la dona en el dormitori, tombada en el llit amb els braços al costat del cos i els palmells de les mans cap amunt, sagnant abundantment per totes dos nines.

Sense dilació, i després de sol·licitar urgentment la presència d’un indicatiu sanitari, els agents de manera conjunta, van procedir a realitzar una compressió sobre les ferides per a impedir que la dona perdera més sang, i en veure que el sagnat no cessava, ja que els talls eren profunds, van realitzar embenatges compressius alhora que tractaven d’entaular conversa amb la víctima per a mantindre-la desperta i conscient fins a l’arribada dels serveis sanitaris.

Gràcies a la ràpida intervenció policial, la dona excepte la vida i va ser traslladada estabilitzada i conscient a un hospital de València.

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.