Agents de la Policia Nacional salven la vida a una dona que s’havia autolesionat

Agents de la Policia Nacional han salvat la vida a València, a una dona de 59 anys que s’hauria autolesionat. Els policies la van localitzar en el dormitori del seu habitatge, tombada en el llit i sagnant abundantment per uns talls en totes dos nines.

Els fets van ocórrer esta setmana, sobre les onze i mitja del matí, en el districte de Proveïments, quan els agents van ser comissionats per la Sala 091 perquè acudiren a un domicili de la zona, on pel que sembla una dona s’havia tallat les venes i no parava de sagnar.

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i es van entrevistar amb un familiar de la víctima que els va manifestar que la mateixa es trobava a l’interior de l’habitatge i que anteriorment ja havia intentat llevar-se la vida.

Davant la gravetat de la situació, els agents van accedir ràpidament al domicili, localitzant a la dona en el dormitori, tombada en el llit amb els braços al costat del cos i els palmells de les mans cap amunt, sagnant abundantment per totes dos nines.

Sense dilació, i després de sol·licitar urgentment la presència d’un indicatiu sanitari, els agents de manera conjunta, van procedir a realitzar una compressió sobre les ferides per a impedir que la dona perdera més sang, i en veure que el sagnat no cessava, ja que els talls eren profunds, van realitzar embenatges compressius alhora que tractaven d’entaular conversa amb la víctima per a mantindre-la desperta i conscient fins a l’arribada dels serveis sanitaris.

Gràcies a la ràpida intervenció policial, la dona excepte la vida i va ser traslladada estabilitzada i conscient a un hospital de València.

Últimes notícies

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.

Marta Suárez reforça el Valencia Basket Femení fins a la temporada 2028-29

L’alero asturiana Marta Suárez s’incorpora al Valencia Basket Femení per a les pròximes tres temporades, després de destacar en el bàsquet universitari dels Estats Units i en les categories inferiors de la selecció espanyola.

Queden en llibertat cinc motoristes detinguts per conducció temerària en grup a l’A-7 a Torrent

El jutjat d’instrucció 5 de Llíria ha deixat en llibertat cinc motoristes detinguts per conduir de manera temerària en grup per l’A-7 a l’altura de Torrent, encara investigats per delictes de conducció temerària i falsedat.

Sorprès robant material en una obra de Paiporta i detingut per la Policia Local

La Policia Local de Paiporta ha detingut un home en ser sorprés carregant material robat d'una obra en un vehicle dins del terme municipal.

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.