Agents de la Policia Nacional salven la vida a una dona que s’havia autolesionat

Agents de la Policia Nacional han salvat la vida a València, a una dona de 59 anys que s’hauria autolesionat. Els policies la van localitzar en el dormitori del seu habitatge, tombada en el llit i sagnant abundantment per uns talls en totes dos nines.

Els fets van ocórrer esta setmana, sobre les onze i mitja del matí, en el districte de Proveïments, quan els agents van ser comissionats per la Sala 091 perquè acudiren a un domicili de la zona, on pel que sembla una dona s’havia tallat les venes i no parava de sagnar.

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i es van entrevistar amb un familiar de la víctima que els va manifestar que la mateixa es trobava a l’interior de l’habitatge i que anteriorment ja havia intentat llevar-se la vida.

Davant la gravetat de la situació, els agents van accedir ràpidament al domicili, localitzant a la dona en el dormitori, tombada en el llit amb els braços al costat del cos i els palmells de les mans cap amunt, sagnant abundantment per totes dos nines.

Sense dilació, i després de sol·licitar urgentment la presència d’un indicatiu sanitari, els agents de manera conjunta, van procedir a realitzar una compressió sobre les ferides per a impedir que la dona perdera més sang, i en veure que el sagnat no cessava, ja que els talls eren profunds, van realitzar embenatges compressius alhora que tractaven d’entaular conversa amb la víctima per a mantindre-la desperta i conscient fins a l’arribada dels serveis sanitaris.

Gràcies a la ràpida intervenció policial, la dona excepte la vida i va ser traslladada estabilitzada i conscient a un hospital de València.

Últimes notícies

Uns 250 correctors de la PAU amenacen amb renunciar en bloc el dia dels exàmens

La Assemblea de Professorat Corrector de les PAU, amb uns 250 especialistes, estudia no acudir als tribunals del 2 de juny o renunciar en bloc davant la falta d'avanços en la vaga educativa en la Comunitat Valenciana.

Unai Sord reclama presumpció d’innocència per a Zapatero davant la investigació per Plus ultra

Unai Sord defén que, mentres no hi haja proves categòriques de tràfic d'influències contra José Luis Rodríguez Zapatero en el cas Plus ultra, ha de prevaldre la presumpció d'innocència i demana rigor i prudència en el debat públic.

Carlos Espí opta al premi a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports

Carlos Espí, davanter del Llevant, ha sigut nominat al premi a millor jugador sub-23 de la temporada en LaLiga EA Sports després de firmar 13 gols entre Lliga i Copa.

CCOO ix al carrer a València per a exigir salaris dignes, vivenda assequible i servicis públics forts

CCOO es manifesta a València per a reclamar un nou model de salaris, vivenda i servicis públics, amb menys precarietat laboral i una fiscalitat més justa.

Iberdrola eleva a 1.108 milions la seua aportació econòmica a la Comunitat Valenciana en 2025

L'activitat d'Iberdrola va generar en 2025 un impacte econòmic de 1.108 milions en la Comunitat Valenciana, amb 450 milions en contribució fiscal i un fort impuls inversor i renovable.

Sergi Campillo deixa l’Ajuntament de València i tanca una etapa de 15 anys en política municipal

El regidor de Compromís Sergi Campillo renuncia a l'acta a l'Ajuntament de València després de 15 anys i obri una nova etapa vinculada als moviments socials, rebent elogis del seu grup i de l'alcaldessa.

Dos hòmens hospitalitzats per ferides lleus d’arma blanca a Torrevieja

Dos hòmens de 57 i 61 anys han sigut hospitalitzats amb ferides lleus d'arma blanca després d'un incident ocorregut en un carrer de Torrevieja.

Una nova pròtesi modular de braç impresa en 3D impulsa l’autonomia en tasques quotidianes

Investigadors de ISABIAL i la Universitat d'Alacant han creat una pròtesi de braç modular impresa en 3D, personalitzable i de baix cost, pensada per a facilitar l'autonomia en el dia a dia.