Agents de la Policia Nacional salven la vida a una dona que s’havia autolesionat

Agents de la Policia Nacional han salvat la vida a València, a una dona de 59 anys que s’hauria autolesionat. Els policies la van localitzar en el dormitori del seu habitatge, tombada en el llit i sagnant abundantment per uns talls en totes dos nines.

Els fets van ocórrer esta setmana, sobre les onze i mitja del matí, en el districte de Proveïments, quan els agents van ser comissionats per la Sala 091 perquè acudiren a un domicili de la zona, on pel que sembla una dona s’havia tallat les venes i no parava de sagnar.

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i es van entrevistar amb un familiar de la víctima que els va manifestar que la mateixa es trobava a l’interior de l’habitatge i que anteriorment ja havia intentat llevar-se la vida.

Davant la gravetat de la situació, els agents van accedir ràpidament al domicili, localitzant a la dona en el dormitori, tombada en el llit amb els braços al costat del cos i els palmells de les mans cap amunt, sagnant abundantment per totes dos nines.

Sense dilació, i després de sol·licitar urgentment la presència d’un indicatiu sanitari, els agents de manera conjunta, van procedir a realitzar una compressió sobre les ferides per a impedir que la dona perdera més sang, i en veure que el sagnat no cessava, ja que els talls eren profunds, van realitzar embenatges compressius alhora que tractaven d’entaular conversa amb la víctima per a mantindre-la desperta i conscient fins a l’arribada dels serveis sanitaris.

Gràcies a la ràpida intervenció policial, la dona excepte la vida i va ser traslladada estabilitzada i conscient a un hospital de València.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT seguiran amb les protestes fins que Educació arreplegue les seues peticions

STEPV, CCOO i UGT mantindran les accions de protesta del professorat mentres la Conselleria d'Educació no entregue el document base amb les seues aportacions i avanços en tots els temes.

Un expert alerta que les platges espanyoles retrocediran fins a 80 metres per a 2100

Les platges espanyoles podrien perdre entre 60 i 80 metres d'amplària d'ací a 2100 per la pujada del nivell de la mar i les obres que frenen el moviment natural de l'arena, segons advertix un expert en dinàmica costanera.

El Vila-real aposta per Íñigo Pérez i li firma tres temporades per a la seua banqueta

El Vila-real fitxa a Íñigo Pérez per tres temporades per a rellevar a Marcelino en la banqueta groguet després de la seua etapa en el Rayo Vallecano i amb debut en la Champions a la vista.

Íñigo Pérez dirigirà al Vila-real les tres pròximes temporades

Íñigo Pérez assumirà la banqueta del Vila-real per a les tres pròximes temporades, rellevant a Marcelino García Toral després de no aconseguir est la renovació del seu contracte.

Pérez Llorca fixa les PAU com a línia roja en la negociació amb el professorat en vaga

Juanfran Pérez Llorca advertix que el desenrotllament normal de les PAU del 2 al 4 de juny és una línia roja en les negociacions amb els sindicats de l'Educació pública.

Compromís exigix que Pérez Llorca explique la seua inacció davant la vaga educativa indefinida

Compromís reclama la compareixença de Juanfran Pérez Llorca en Les Corts perquè aclarisca el seu paper en la vaga educativa indefinida i la seua absència de negociació amb els sindicats docents.

Montero, DeJulius, Hezonja, Luwawu-Cabarrot i Bozic formen el quintet ideal de la Lliga Endesa

Jean Montero, David DeJulius, Mario Hezonja, Timothé Luwawu-Cabarrot i Luka Bozic han sigut triats per al quintet ideal de la Lliga Endesa, en una votació que combina opinió de capitans, entrenadors, mitjans i aficionats.

La Policia Nacional obri expedient disciplinari a l’agent que va colpejar per l’esquena a una docent a València

La Policia Nacional ha iniciat el procediment per a sancionar a l'agent que va espentar per l'esquena a una docent durant una protesta per la vaga indefinida del professorat a València. La dona ha denunciat els fets, que van quedar gravats en diversos vídeos difosos en xarxes socials.