Agents de la Policia Nacional salven la vida a una dona que s’havia autolesionat

Agents de la Policia Nacional han salvat la vida a València, a una dona de 59 anys que s’hauria autolesionat. Els policies la van localitzar en el dormitori del seu habitatge, tombada en el llit i sagnant abundantment per uns talls en totes dos nines.

Els fets van ocórrer esta setmana, sobre les onze i mitja del matí, en el districte de Proveïments, quan els agents van ser comissionats per la Sala 091 perquè acudiren a un domicili de la zona, on pel que sembla una dona s’havia tallat les venes i no parava de sagnar.

Immediatament, els policies es van dirigir al lloc i es van entrevistar amb un familiar de la víctima que els va manifestar que la mateixa es trobava a l’interior de l’habitatge i que anteriorment ja havia intentat llevar-se la vida.

Davant la gravetat de la situació, els agents van accedir ràpidament al domicili, localitzant a la dona en el dormitori, tombada en el llit amb els braços al costat del cos i els palmells de les mans cap amunt, sagnant abundantment per totes dos nines.

Sense dilació, i després de sol·licitar urgentment la presència d’un indicatiu sanitari, els agents de manera conjunta, van procedir a realitzar una compressió sobre les ferides per a impedir que la dona perdera més sang, i en veure que el sagnat no cessava, ja que els talls eren profunds, van realitzar embenatges compressius alhora que tractaven d’entaular conversa amb la víctima per a mantindre-la desperta i conscient fins a l’arribada dels serveis sanitaris.

Gràcies a la ràpida intervenció policial, la dona excepte la vida i va ser traslladada estabilitzada i conscient a un hospital de València.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.