Ajornada al novembre la Plaça del Llibre de València per la previsió de pluges

VALÈNCIA, 29 (EUROPA PRESS)

La Plaça del Llibre de València, que preveia inaugurar demà la 12a edició al Jardí Botànic, fins al 3 de novembre, anuncia el seu ajornament a unes noves dates: del 13 al 17 de novembre.

L’organitzadora de la cita, la Fundació FULL – Fundació pel Llibre i la Lectura, pren la decisió per garantir la seguretat i la qualitat de la fira, que l’any anterior va reunir més de 15.000 persones, davant l’alerta meteorològica per pluges i temporal d’esta setmana.

L’espai de la Universitat de València acollirà doncs, a mitjan novembre, «el major aparador de literatura en valencià, el qual enguany reunirà més de 50 editorials amb títols per a tota mena de públic, recitals i presentacions, amb la figura de Vicent Andrés Estellés com un dels seus fils conductors amb motiu del centenari del seu naixement».

El dimecres 13 de novembre serà la inauguració de la fira amb el lliurament dels Premis Plaça del Llibre. Els guardonats enguany han sigut el poeta i bibliotecari Ramon Guillem, l’editora Dolors Pedrós (Edicions 96) i la família Andrés Lorente Anyó, en les categories de Trajectòria Literària, Trajectòria Editorial i Difusió de la Cultura Valenciana, respectivament, recorda l’organització en un comunicat.

La Plaça del Llibre de València està organitzada per la Fundació FULL – Fundació pel Llibre i la Lectura, amb la col·laboració de l’Associació d’Editorials del País Valencià, Acció Cultural del País Valencià, l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana, Escola Valenciana, la Universitat de València i Cent d’Estellés, i el suport de la Generalitat Valenciana, l’Ajuntament de València, Diputació de València, la Generalitat de Catalunya i el Ministeri de Cultura.

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.