Ajornada al novembre la Plaça del Llibre de València per la previsió de pluges

Ejemplo de shortcode con estilo
La 12a edició de la Plaça del Llibre de València, prevista per inaugurar demà al Jardí Botànic, es trasllada del 3 de novembre al 13 per alertes meteorològiques. Enguany, reunirà més de 50 editorials i homenatjarà Vicent Andrés Estellés amb diversos actes literaris.

VALÈNCIA, 29 (EUROPA PRESS)

La Plaça del Llibre de València, que preveia inaugurar demà la 12a edició al Jardí Botànic, fins al 3 de novembre, anuncia el seu ajornament a unes noves dates: del 13 al 17 de novembre.

L’organitzadora de la cita, la Fundació FULL – Fundació pel Llibre i la Lectura, pren la decisió per garantir la seguretat i la qualitat de la fira, que l’any anterior va reunir més de 15.000 persones, davant l’alerta meteorològica per pluges i temporal d’esta setmana.

L’espai de la Universitat de València acollirà doncs, a mitjan novembre, «el major aparador de literatura en valencià, el qual enguany reunirà més de 50 editorials amb títols per a tota mena de públic, recitals i presentacions, amb la figura de Vicent Andrés Estellés com un dels seus fils conductors amb motiu del centenari del seu naixement».

El dimecres 13 de novembre serà la inauguració de la fira amb el lliurament dels Premis Plaça del Llibre. Els guardonats enguany han sigut el poeta i bibliotecari Ramon Guillem, l’editora Dolors Pedrós (Edicions 96) i la família Andrés Lorente Anyó, en les categories de Trajectòria Literària, Trajectòria Editorial i Difusió de la Cultura Valenciana, respectivament, recorda l’organització en un comunicat.

La Plaça del Llibre de València està organitzada per la Fundació FULL – Fundació pel Llibre i la Lectura, amb la col·laboració de l’Associació d’Editorials del País Valencià, Acció Cultural del País Valencià, l’Associació d’Escriptors en Llengua Catalana, Escola Valenciana, la Universitat de València i Cent d’Estellés, i el suport de la Generalitat Valenciana, l’Ajuntament de València, Diputació de València, la Generalitat de Catalunya i el Ministeri de Cultura.

Últimes notícies

Mor als 81 anys Miquel Navarro, referent de l’escultura valenciana

L’escultor de Mislata ha mort als 81 anys. La seua obra, present en museus internacionals, ha convertit paisatges urbans en escultures.

El PSPV-PSOE recorda les víctimes al Paredón de Paterna

Pilar Bernabé ha homenatjat a Paterna les víctimes de la repressió franquista i els militants socialistes morts, amb una ofrena floral i intervencions.

El Villarreal busca davant del PSG equilibrar el seu balanç a casa

El Villarreal ha sumat dos victòries, una derrota i un empat a casa davant d’equips francesos. El PSG visita La Cerámica este dimarts.

Manu Sánchez és dubte davant del Celta a Vigo per una lesió muscular

Manu Sánchez té una lesió lleu als isquiotibials de la cama dreta i és dubte per al pròxim partit del Levante contra el Celta, a Vigo.

Queda en llibertat el menor detingut per Blocus a València

La Fiscalia de Menors ha deixat en llibertat el jove de 16 anys arrestat al centre de València per la seua presumpta relació amb Blocus.

35 detinguts en els dispositius de Halloween a València i Alicante

La Policía Nacional ha detingut 22 persones a València i 13 a Alicante durant els dispositius de seguretat de Halloween. També ha identificat centenars de persones i ha alçat actes per drogues i armes.

Detingut al centre de València un menor de 16 anys per la seua relació amb Blocus

El jove ha sigut arrestat al centre de València per la seua relació amb el moviment Blocus. La policia ha identificat 440 persones i ha intervingut diversos objectes.

Raquel Ricart retrata la pèrdua de la innocència en una saga familiar

En 'L'estiu que vaig matar mon pare', Raquel Ricart explora l’adolescència, la memòria i els silencis que travessen una família.