Ajudes econòmiques per als comerços i autònoms de València per a fer front al coronavirus

Un treballador de Tailàndia desinfectant una sala de reunions el 10 de març de 2020

Ajudes per als autònoms de la ciutat de València | València Diari

 

Els autònoms de València ja poden sol·licitar les ajudes que la regidoria de Comerç ha convocat per a la consolidació dels comerços de proximitat en la ciutat. Es tracta d’una proposta municipal que té com a objectiu el suport a les activitats comercials dels barris de València per tal d’afrontar els seus costos corrents derivats d’aspectes com la titularitat, exercici, desenvolupament i millora del negoci o activitat comercial. El termini per a sol·licitar-les acaba el 31 de març.

 

«Es tracta d’unes ajudes molt importants, que pal·liaran els efectes econòmics que pot generar el coronavirus en els autònoms i el xicotet comerç de la ciutat, que són molt fàcils de justificar i, per això, anime a sol·licitar des de ja mateix esta línia de subvencions de la regidoria de Comerç a tots aquells autònoms que tinguen un comerç de proximitat en la ciutat i que s’estiguen veient afectats pels efectes del coronavirus», ha dit el regidor Galiana.

 

La convocatòria d’estes ajudes municipals està dotada amb 420.743,70 euros i podran destinar-se a partides molt diferents, com al pagament del lloguer del local comercial, a la implementació de sistemes de qualitat comercial o a implantar noves tecnologies de gestió empresarial per a l’exercici de la seua activitat.

 

Augmentaran les ajudes

A demés, el regidor Galiana ja ha indicat que «l’Ajuntament està estudiant augmentar de manera significativa la dotació d’estes ajudes ateses les circumstàncies especials generades pel coronavirus i per la importància que estes ajudes tindran en pal·liar els seus efectes econòmics en el sistema econòmic local. Estem al costat del comerç de proximitat de València i per això fem una crida a que totes les persones interessades sol·liciten esta línia de subvencions de l’Ajuntament de València».

 

Estes ajudes serviran per a cobrir costos comuns com les quotes de segurs de responsabilitat civil, de subministrament d’electricitat, d’aigua, de telèfon o d’Internet específicament referits a l’establiment comercial, dels que se subvencionarà el 100% del total.

 

Galiana ha fet molta incidència en el fet de sol·licitar l’ajuda, de manera ràpida i còmoda, directament des de casa, a través de la seu electrònica de l’Ajuntament de València, en el següent enllaç.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La menstruació condiciona la vida diària de més del 80% de les dones a Espanya

Un estudi amb més de 4.000 participants assenyala que la menstruació impacta la vida quotidiana, la participació social i el benestar. El dolor i l'estigma impulsen canvis d'hàbits.

Detingut amb mig quilo de cocaïna i fàrmacs amb recepta en zones d’oci

Un home de 33 anys ha sigut detingut amb 493 grams de cocaïna, 730 comprimits subjectes a recepta i 166 butllofes. Part de la droga anava oculta en vapers manipulats.

El València busca aprofitar la ressaca copera del Baskonia per a afermar-se en l’Eurolliga

El València visita al Kosner Baskonia amb la idea de capitalitzar la ressaca del recent títol coper vitorià i sumar un triomf clau per a consolidar el Top-6.

Tallada l’AP-7 a Moncofa per dos accidents amb tres vehicles i dos camions

L'AP-7 roman tallada en sentit València a l'altura de Moncofa després de dos sinistres entre les 9.00 i les 10.00 hores. Trànsit desvia per la A-7 i la N-225 i no consten ferits.

Dos detinguts per huit robatoris de catalitzadors a la província de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut a dos hòmens de 30 i 43 anys vinculats amb huit sostraccions de catalitzadors en 2025 en diversos municipis de Castelló. La investigació continua oberta.

Detinguts dos britànics per fingir un segrest per a exigir 830 euros de rescat

Dos hòmens britànics han sigut detinguts en un hotel de Benidorm després de fingir un segrest i enviar vídeos amb sang i amenaces per a reclamar 830 euros. Se'ls atribuïxen delictes de simulació, estafa i usurpació d'identitat.

Comença la manifestació del taxi a València en un atur de 24 hores amb retencions

Els taxistes han iniciat la manifestació des de diversos punts de València en el marc d'un atur de 24 hores. Ja es registren retencions i el recorregut preveu final a les Torres de Serrans i concentració davant el Palau de la Generalitat fins a les 14.00.

Mercadona dedica més de 1.000 milions a primes, pujada salarial i 7 dies extra de vacacions

La cadena ha repartit 780 milions en primes per a 112.000 empleats i ha lligat els sous a l'IPC. A més, amplia les vacacions de 30 a 37 dies.