L’Ajuntament d’Oliva organitza la 1a Recollida Solidària d’aliments a benefici de la Creu Roja

 

Creu Roja Oliva, en la Safor (València), ha informat que en el Banc d’Aliments es necessita comestibles i, sobretot, productes infantils. Els veïns podran aportar: pasta, oli, arròs, llet, llegums, tonyina, cereals infantils, llegums en conserva, tomaca en pot, galetes, verdures en conserves, magre en llauna, potets (aliment infantil envasat en pot de vidre), bolquers, llet en pols i sucs.

 

Els punts de recollida seran els casals fallers, a on els veïns d’Oliva també podran aportar el seu granet d’arena en esta campanya solidària. La regidora de Festes, Yolanda Navarro ha agraït la predisposició de la Federació de Falles d’Oliva i ha assegurat que sempre ha estat al costat dels més vulnerables.

 

«Les falles són un col·lectiu solidari i ho demostren cada any, i en moments de necessitat, no han dubtat en cap moment i han fet, amb col·laboració de l’Ajuntament d’Oliva, una campanya molt solidària i que inclou tant al col·lectiu faller com a tots els veïns que vulguen sumar-se» ha afirmat la regidora de Festes.

 

La presidenta de Creu Roja Oliva, Maria Dolors Roselló ha agraït l’excel·lent i ràpida resposta de les Falles d’Oliva que han volgut col·laborar sense dubtar en cap moment. «Estes accions solidàries són molt importants i necessàries. Cada dia ens trobem amb més famílies i persones amb greus dificultats econòmiques i socials. Gràcies a estes iniciatives podrem arribar als més vulnerables» ha ratificat Maria Dolors Roselló.

 

A on portar els aliments

Les persones interessades a aportar el seu granet d’arena podran acudir:

  • AC Falla Barri Sant Francesc, en el carrer del Comte d’Oliva, núm. 3. Dissabte 20 i dissabte 27 d’11.00 a 13.00 hores.
  • Falla Casa d’Alonso, en la plaça de la Casa d’Alonso amb el carrer del Barranc. Dissabte 20 de 17.00 a 20.00 hores; Diumenge 21 d’11.00 a 14.00 hores; i el dissabte 27 d’11.00 a 14.00 hores i de 15.00 a 17.00 hores.
  • Falla L’Estació, en el carrer de Guillem de Castro, núm. 12. Divendres 26 de 17.00 a 20.30 hores.
  • AC Falla la Mar, en el carrer de Ramon y Cajal, núm.26. Divendres 26 de 17.00 a 20.30 hores.
  • Falla Institut Oliva, en el carrer del Bisbe Joan Osta, 9. Divendres 26 de 18.00 a 21.00 hores; Dissabte 27 d’11.00 a 14.00 hores i de 15.00 a 17.00 hores.
  • Falla Pensat i Fet, en el carrer del Pare Antoni Salelles, 3. Dissabte 27 de 9.00 a 13.00 hores.
  • A.C. Falla Conservatori, en el carrer d’Alexandre Fléming, 3-baix. Dissabte 27 d’11.00 a 14.00 hores.

 

La Federació de Falles d’Oliva i la Regidoria de Festes han elaborat un protocol que farà complir les mesures de seguretat sanitàries marcades per les autoritats sanitàries. L’Ajuntament d’Oliva proporcionarà tanques, cintes i hidrogel. Serà obligatori l’ús de mascareta i hidrogel, mantindre la distància de seguretat i evitar les aglomeracions.

Últimes notícies

Detingut al Puig un repartidor de marihuana en patinet que va blanquejar més de 80.000 euros

La Guàrdia Civil arresta al Puig a un home de 31 anys acusat de vendre marihuana a la menuda en patinet i blanquejar més de 81.000 euros mitjançant pagaments per bizum.

Biomarcadores digitals permeten detectar trastorns de salut mental amb el mòbil

Aplicacions mòbils basades en biomarcadores digitals i en intel·ligència artificial permeten detectar de manera primerenca trastorns de salut mental i prioritzar els casos més urgents. A més, la figura del pacient virtual es perfila com una ferramenta clau en la formació de futurs professionals sanitaris.

Desarticulada una banda itinerant implicada en 27 robatoris en vivendes de diverses províncies

La Policia ha detingut a tretze membres d'una banda amb base en Torrevieja implicada en almenys 27 robatoris en vivendes de diferents províncies, comeses aprofitant períodes vacacionals i vivendes buides.

Xiulada del professorat davant Educació marca l’inici de la reunió entre Conselleria i sindicats

La quarta jornada de vaga indefinida del professorat en la Comunitat Valenciana arranca amb una sonora xiulada a les portes de la Conselleria d'Educació mentres sindicats esperen un preacord que consideren mínimament satisfactori.

Universitats reforcen la vigilància per a frenar el plagi amb IA en els exàmens

Les universitats espanyoles endurixen la vigilància en els exàmens amb detectors de radiofreqüència i més presència a les aules, mentres replantegen com avaluar en plena expansió de la IA generativa.

Controlat l’incendi en una empresa de processament d’ametla a Vall d’Alba

L'incendi declarat en una planta de processament d'ametla en un polígon de La Vall d'Alba ha sigut finalment controlat després d'arrasar una nau d'uns 10.000 metres quadrats i provocar el col·lapse de la seua estructura.

Ruixats i tempestes en el terç nord i vent molt fort a l’interior de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cels poc nuvolosos però amb ruixats i tempestes en el terç nord i ratxes molt fortes de vent del nord-oest a l'interior de Castelló.

Neal Sako celebra una classificació històrica del València Basket per a la Final Four de l’Eurolliga

Neal Sako destaca el treball de tota la temporada i reconeix que, encara que la Final Four no era l'objectiu inicial, cada victòria va anar alimentant l'ambició del València Basket.