L’Ajuntament d’Oliva organitza la 1a Recollida Solidària d’aliments a benefici de la Creu Roja

Ejemplo de shortcode con estilo
  Creu Roja Oliva, en la Safor (València), ha informat que en el Banc d’Aliments es necessita comestibles i, sobretot, productes infantils. Els veïns podran aportar: pasta, oli, arròs, llet, llegums, tonyina, cereals infantils, llegums en conserva, tomaca en pot, galetes, verdures en conserves, magre en llauna, potets (aliment infantil envasat en pot de vidre), […]

 

Creu Roja Oliva, en la Safor (València), ha informat que en el Banc d’Aliments es necessita comestibles i, sobretot, productes infantils. Els veïns podran aportar: pasta, oli, arròs, llet, llegums, tonyina, cereals infantils, llegums en conserva, tomaca en pot, galetes, verdures en conserves, magre en llauna, potets (aliment infantil envasat en pot de vidre), bolquers, llet en pols i sucs.

 

Els punts de recollida seran els casals fallers, a on els veïns d’Oliva també podran aportar el seu granet d’arena en esta campanya solidària. La regidora de Festes, Yolanda Navarro ha agraït la predisposició de la Federació de Falles d’Oliva i ha assegurat que sempre ha estat al costat dels més vulnerables.

 

«Les falles són un col·lectiu solidari i ho demostren cada any, i en moments de necessitat, no han dubtat en cap moment i han fet, amb col·laboració de l’Ajuntament d’Oliva, una campanya molt solidària i que inclou tant al col·lectiu faller com a tots els veïns que vulguen sumar-se» ha afirmat la regidora de Festes.

 

La presidenta de Creu Roja Oliva, Maria Dolors Roselló ha agraït l’excel·lent i ràpida resposta de les Falles d’Oliva que han volgut col·laborar sense dubtar en cap moment. «Estes accions solidàries són molt importants i necessàries. Cada dia ens trobem amb més famílies i persones amb greus dificultats econòmiques i socials. Gràcies a estes iniciatives podrem arribar als més vulnerables» ha ratificat Maria Dolors Roselló.

 

A on portar els aliments

Les persones interessades a aportar el seu granet d’arena podran acudir:

  • AC Falla Barri Sant Francesc, en el carrer del Comte d’Oliva, núm. 3. Dissabte 20 i dissabte 27 d’11.00 a 13.00 hores.
  • Falla Casa d’Alonso, en la plaça de la Casa d’Alonso amb el carrer del Barranc. Dissabte 20 de 17.00 a 20.00 hores; Diumenge 21 d’11.00 a 14.00 hores; i el dissabte 27 d’11.00 a 14.00 hores i de 15.00 a 17.00 hores.
  • Falla L’Estació, en el carrer de Guillem de Castro, núm. 12. Divendres 26 de 17.00 a 20.30 hores.
  • AC Falla la Mar, en el carrer de Ramon y Cajal, núm.26. Divendres 26 de 17.00 a 20.30 hores.
  • Falla Institut Oliva, en el carrer del Bisbe Joan Osta, 9. Divendres 26 de 18.00 a 21.00 hores; Dissabte 27 d’11.00 a 14.00 hores i de 15.00 a 17.00 hores.
  • Falla Pensat i Fet, en el carrer del Pare Antoni Salelles, 3. Dissabte 27 de 9.00 a 13.00 hores.
  • A.C. Falla Conservatori, en el carrer d’Alexandre Fléming, 3-baix. Dissabte 27 d’11.00 a 14.00 hores.

 

La Federació de Falles d’Oliva i la Regidoria de Festes han elaborat un protocol que farà complir les mesures de seguretat sanitàries marcades per les autoritats sanitàries. L’Ajuntament d’Oliva proporcionarà tanques, cintes i hidrogel. Serà obligatori l’ús de mascareta i hidrogel, mantindre la distància de seguretat i evitar les aglomeracions.

Últimes notícies

Novelda inicia la rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena

Novelda ha començat les obres de consolidació i rehabilitació del Santuario de Santa María Magdalena, tancat des de desembre de 2025 per les esquerdes de la torre est. Les obres duraran cinc mesos.

La jutgessa de la dana diu que era «exigible» vigilar els barrancs des del 28 d’octubre

La instructora de la causa per la gestió de la dana de 2024 considera que calia vigilar els barrancs des de la vespra. Ha demanat registres operatius als bombers.

El jutjat de Catarroja cita diversos alcaldes a declarar al desembre

Diversos alcaldes de localitats afectades per la dana de 2024 declararan al jutjat de Catarroja durant el pròxim mes de desembre.

Les institucions valencianes lamenten la mort de Fátima Báñez

Juanfran Pérez Llorca, María José Catalá, el PPCV i la CEV han expressat el seu condol per la mort de Fátima Báñez en l’accident ferroviari d’Urda.

València recorda les víctimes de la dana i acompanya les de l’accident ferroviari

L’Ajuntament de València ha commemorat el segon aniversari de la dana i ha expressat la seua solidaritat amb les víctimes de l’accident ferroviari d’Urda.

Paiporta recorda les víctimes de la dana dos anys després

Paiporta ha commemorat el segon aniversari de la dana de 2024 amb un minut de silenci i un homenatge a les víctimes. L’alcalde ha reivindicat el suport a les famílies i la recuperació del municipi.

Catarroja homenatja les víctimes de la dana amb tres minuts de silenci i una ofrena floral

Catarroja ha homenatjat les víctimes de la dana del 29 d’octubre de 2024 amb tres minuts de silenci, una ofrena floral i la Muixeranga.

Paterna conservarà la senyera de Paiporta en record de les víctimes de la dana

Paterna ha preservat la senyera tacada de fang de Paiporta i convoca cinc minuts de silenci pel segon aniversari de la dana de 2024.