7.3 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

L’Ajuntament d’Oliva organitza la 1a Recollida Solidària d’aliments a benefici de la Creu Roja

 

Creu Roja Oliva, en la Safor (València), ha informat que en el Banc d’Aliments es necessita comestibles i, sobretot, productes infantils. Els veïns podran aportar: pasta, oli, arròs, llet, llegums, tonyina, cereals infantils, llegums en conserva, tomaca en pot, galetes, verdures en conserves, magre en llauna, potets (aliment infantil envasat en pot de vidre), bolquers, llet en pols i sucs.

 

Els punts de recollida seran els casals fallers, a on els veïns d’Oliva també podran aportar el seu granet d’arena en esta campanya solidària. La regidora de Festes, Yolanda Navarro ha agraït la predisposició de la Federació de Falles d’Oliva i ha assegurat que sempre ha estat al costat dels més vulnerables.

 

«Les falles són un col·lectiu solidari i ho demostren cada any, i en moments de necessitat, no han dubtat en cap moment i han fet, amb col·laboració de l’Ajuntament d’Oliva, una campanya molt solidària i que inclou tant al col·lectiu faller com a tots els veïns que vulguen sumar-se» ha afirmat la regidora de Festes.

 

La presidenta de Creu Roja Oliva, Maria Dolors Roselló ha agraït l’excel·lent i ràpida resposta de les Falles d’Oliva que han volgut col·laborar sense dubtar en cap moment. «Estes accions solidàries són molt importants i necessàries. Cada dia ens trobem amb més famílies i persones amb greus dificultats econòmiques i socials. Gràcies a estes iniciatives podrem arribar als més vulnerables» ha ratificat Maria Dolors Roselló.

 

A on portar els aliments

Les persones interessades a aportar el seu granet d’arena podran acudir:

  • AC Falla Barri Sant Francesc, en el carrer del Comte d’Oliva, núm. 3. Dissabte 20 i dissabte 27 d’11.00 a 13.00 hores.
  • Falla Casa d’Alonso, en la plaça de la Casa d’Alonso amb el carrer del Barranc. Dissabte 20 de 17.00 a 20.00 hores; Diumenge 21 d’11.00 a 14.00 hores; i el dissabte 27 d’11.00 a 14.00 hores i de 15.00 a 17.00 hores.
  • Falla L’Estació, en el carrer de Guillem de Castro, núm. 12. Divendres 26 de 17.00 a 20.30 hores.
  • AC Falla la Mar, en el carrer de Ramon y Cajal, núm.26. Divendres 26 de 17.00 a 20.30 hores.
  • Falla Institut Oliva, en el carrer del Bisbe Joan Osta, 9. Divendres 26 de 18.00 a 21.00 hores; Dissabte 27 d’11.00 a 14.00 hores i de 15.00 a 17.00 hores.
  • Falla Pensat i Fet, en el carrer del Pare Antoni Salelles, 3. Dissabte 27 de 9.00 a 13.00 hores.
  • A.C. Falla Conservatori, en el carrer d’Alexandre Fléming, 3-baix. Dissabte 27 d’11.00 a 14.00 hores.

 

La Federació de Falles d’Oliva i la Regidoria de Festes han elaborat un protocol que farà complir les mesures de seguretat sanitàries marcades per les autoritats sanitàries. L’Ajuntament d’Oliva proporcionarà tanques, cintes i hidrogel. Serà obligatori l’ús de mascareta i hidrogel, mantindre la distància de seguretat i evitar les aglomeracions.

Últimes notícies

Cel nuvolós, gelades febles i ratxes molt fortes en zones exposades de l’interior

Jornada de núvols amb pluges febles i cota de neu a l'alça; el vent del nord-oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior. El dimecres hi haurà ruixats en el litoral sud de València i nord d'Alacant i gelades a l'interior.

Ha mort un treballador de 52 anys després d’una caiguda en una empresa d’Albal

Un treballador de 52 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una empresa d'Albal. El SAMU no va aconseguir reanimar-lo i la Guàrdia Civil investiga les causes.

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.