L’Ajuntament d’Oliva organitza la 1a Recollida Solidària d’aliments a benefici de la Creu Roja

 

Creu Roja Oliva, en la Safor (València), ha informat que en el Banc d’Aliments es necessita comestibles i, sobretot, productes infantils. Els veïns podran aportar: pasta, oli, arròs, llet, llegums, tonyina, cereals infantils, llegums en conserva, tomaca en pot, galetes, verdures en conserves, magre en llauna, potets (aliment infantil envasat en pot de vidre), bolquers, llet en pols i sucs.

 

Els punts de recollida seran els casals fallers, a on els veïns d’Oliva també podran aportar el seu granet d’arena en esta campanya solidària. La regidora de Festes, Yolanda Navarro ha agraït la predisposició de la Federació de Falles d’Oliva i ha assegurat que sempre ha estat al costat dels més vulnerables.

 

«Les falles són un col·lectiu solidari i ho demostren cada any, i en moments de necessitat, no han dubtat en cap moment i han fet, amb col·laboració de l’Ajuntament d’Oliva, una campanya molt solidària i que inclou tant al col·lectiu faller com a tots els veïns que vulguen sumar-se» ha afirmat la regidora de Festes.

 

La presidenta de Creu Roja Oliva, Maria Dolors Roselló ha agraït l’excel·lent i ràpida resposta de les Falles d’Oliva que han volgut col·laborar sense dubtar en cap moment. «Estes accions solidàries són molt importants i necessàries. Cada dia ens trobem amb més famílies i persones amb greus dificultats econòmiques i socials. Gràcies a estes iniciatives podrem arribar als més vulnerables» ha ratificat Maria Dolors Roselló.

 

A on portar els aliments

Les persones interessades a aportar el seu granet d’arena podran acudir:

  • AC Falla Barri Sant Francesc, en el carrer del Comte d’Oliva, núm. 3. Dissabte 20 i dissabte 27 d’11.00 a 13.00 hores.
  • Falla Casa d’Alonso, en la plaça de la Casa d’Alonso amb el carrer del Barranc. Dissabte 20 de 17.00 a 20.00 hores; Diumenge 21 d’11.00 a 14.00 hores; i el dissabte 27 d’11.00 a 14.00 hores i de 15.00 a 17.00 hores.
  • Falla L’Estació, en el carrer de Guillem de Castro, núm. 12. Divendres 26 de 17.00 a 20.30 hores.
  • AC Falla la Mar, en el carrer de Ramon y Cajal, núm.26. Divendres 26 de 17.00 a 20.30 hores.
  • Falla Institut Oliva, en el carrer del Bisbe Joan Osta, 9. Divendres 26 de 18.00 a 21.00 hores; Dissabte 27 d’11.00 a 14.00 hores i de 15.00 a 17.00 hores.
  • Falla Pensat i Fet, en el carrer del Pare Antoni Salelles, 3. Dissabte 27 de 9.00 a 13.00 hores.
  • A.C. Falla Conservatori, en el carrer d’Alexandre Fléming, 3-baix. Dissabte 27 d’11.00 a 14.00 hores.

 

La Federació de Falles d’Oliva i la Regidoria de Festes han elaborat un protocol que farà complir les mesures de seguretat sanitàries marcades per les autoritats sanitàries. L’Ajuntament d’Oliva proporcionarà tanques, cintes i hidrogel. Serà obligatori l’ús de mascareta i hidrogel, mantindre la distància de seguretat i evitar les aglomeracions.

Últimes notícies

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.

Educació enviarà el dilluns la seua nova proposta per a intentar frenar la vaga indefinida del professorat

Educació remetrà el dilluns un nou document als sindicats docents per a tractar de desconvocar la vaga indefinida i negociar el detall de les reivindicacions en taules sectorials temàtiques.