Alerta alimentària: Retiren del mercat diversos lots d’una ensaladilla russa envasada

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició ha alertat de presència de mostassa no inclosa en l’etiquetatge en ensaladilla russa de la marca AMEZTOI. La comunicació es va realitzar per l’empresa que va detectar la presència de l’al·lergogen en un autocontrol.

L’empresa ha enviat instruccions als seus clients per a la retirada de la comercialització dels productes i la seua recuperació.

En concret, els lots que no contenien esta informació en l’etiquetatge són el 73071250 en format d’1,2 quilos; el 7941260 en format de 300 grams, i el 7941250 en format de 300 grams.

Com a mesura de precaució, es recomana a les persones al·lèrgiques a la mostassa que pogueren tindre els productes anteriorment esmentats en les seues llars que s’abstinguen de consumir-los. L’empresa assenyala que no comporta cap risc per a la resta de la població.

Esta informació ha sigut traslladada a les autoritats competents de les comunitats autònomes a través del Sistema Coordinat d’Intercanvi Ràpid d’Informació (SCIRI) i als Serveis de la Comissió Europea a través de la Xarxa d’Alerta Alimentària europea (RASFF), a fi que es verifique la retirada dels productes afectats dels canals de comercialització.

 

Retiren diversos lots de gaspatxo Alvalle per presència d’òxid d’etilé

 

La marca Alvalle, pertanyent a Pepsico, ha retirat uns lots de gaspatxo per haver detectat «nivells d’òxid d’etilé per damunt dels valors establits per la legislació, en dos de les espècies que utilitzem com a ingredient».

Els lots afectats són L1236 i L1244 de Gaspatxo Gurmet i el L5243 del seu Gaspatxo amb remolatxa, amb data de caducitat de novembre de 2021. L’empresa ha explicat mitjançant un comunicat que «afecta la gaiena present en Gaspatxo Gurmet i al pebre blanc inclòs en Gaspatxo amb Remolatxa».

Últimes notícies

Oratge més fresc i possibles pluges febles entre el nord d’Alacant i el sud de València

La Comunitat Valenciana espera este dijous intervals de núvols, possibles pluges febles al nord d’Alacant i sud de València i un descens de les màximes, abans d’un divendres més solejat i càlid, sobretot a l’interior de la província de València.

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.

Milers de residents de la Comunitat continuen sense cobrar la nòmina de juny, segons CESM-CV

El sindicat mèdic CESM-CV denuncia que molts residents de primer any i renovats en juny encara no han cobrat, tot i treballar amb normalitat als hospitals i centres de salut valencians.

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.