20.9 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

Alerta alimentària: Retiren del mercat diversos lots d’una ensaladilla russa envasada

L’Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició ha alertat de presència de mostassa no inclosa en l’etiquetatge en ensaladilla russa de la marca AMEZTOI. La comunicació es va realitzar per l’empresa que va detectar la presència de l’al·lergogen en un autocontrol.

L’empresa ha enviat instruccions als seus clients per a la retirada de la comercialització dels productes i la seua recuperació.

En concret, els lots que no contenien esta informació en l’etiquetatge són el 73071250 en format d’1,2 quilos; el 7941260 en format de 300 grams, i el 7941250 en format de 300 grams.

Com a mesura de precaució, es recomana a les persones al·lèrgiques a la mostassa que pogueren tindre els productes anteriorment esmentats en les seues llars que s’abstinguen de consumir-los. L’empresa assenyala que no comporta cap risc per a la resta de la població.

Esta informació ha sigut traslladada a les autoritats competents de les comunitats autònomes a través del Sistema Coordinat d’Intercanvi Ràpid d’Informació (SCIRI) i als Serveis de la Comissió Europea a través de la Xarxa d’Alerta Alimentària europea (RASFF), a fi que es verifique la retirada dels productes afectats dels canals de comercialització.

 

Retiren diversos lots de gaspatxo Alvalle per presència d’òxid d’etilé

 

La marca Alvalle, pertanyent a Pepsico, ha retirat uns lots de gaspatxo per haver detectat “nivells d’òxid d’etilé per damunt dels valors establits per la legislació, en dos de les espècies que utilitzem com a ingredient”.

Els lots afectats són L1236 i L1244 de Gaspatxo Gurmet i el L5243 del seu Gaspatxo amb remolatxa, amb data de caducitat de novembre de 2021. L’empresa ha explicat mitjançant un comunicat que “afecta la gaiena present en Gaspatxo Gurmet i al pebre blanc inclòs en Gaspatxo amb Remolatxa”.

Últimes notícies

Hugo Duro empata en el 93 i salva el 1-1 del València davant el Sevilla

Hugo Duro va firmar l'empat en el 93 després d'una passada de Ugrinic, després que un autogol de Tárrega avançara al Sevilla. Repartiment de punts que va deixar insatisfets als dos.

El SUV urbà de gasolina lidera la demanda en la Fira de l’Automòbil de València

La 27a edició de la Fira de l'Automòbil de València ha constatat que el vehicle nou, especialment el SUV urbà de gasolina, concentra l'interés. Híbrids i electrificats guanyen terreny i l'afluència es dispara.

Més de 30.000 atletes van completar la Marató València per primera vegada

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers, un màxim històric, després de vendre 36.000 dorsals i aconseguir un 85,4% d'arribada. John Korir i Joyciline Jepkosgei es van imposar amb les millors marques de l'any en la prova femenina i la tercera de l'any en la masculina.

Un camió dispersa 210 botelles de butà després de rebentar una roda en l’A-7 a Godella

Un camió de mercaderies perilloses ha patit la rebentada d'una roda en l'A-7 a l'altura de Godella i han caigut 210 botelles de butà. No hi ha hagut ferits, però sí retencions i s'ha activat el pla per a mercaderies perilloses

Cristina Ouviña va reaparéixer després de ser mare: 573 dies després del seu últim partit oficial

La base del València Basket va reaparéixer 573 dies després de la seua última trobada després de la seua maternitat i va tancar amb un triple el 83-66 davant el Spar Gran Canària.

Sarabia reivindica a l’Elx després del 3-0 al Girona: superiors des del primer minut

El tècnic de l'Elx va assegurar que el seu equip va ser superior des de l'inici en el 3-0 al Girona i va subratllar la pressió alta, el 3-4-3 i l'aportació de Fort i Rafa Mir. Va considerar que era un dia clau per a tallar la ratxa i reforçar la confiança.

Marcelino es convertix en el tècnic del Vila-real amb més victòries en Lliga: 93

La victòria davant el Getafe situa a Marcelino com l'entrenador del Vila-real amb més triomfs en Primera, amb 93, per davant de Pellegrini. La ratxa de lliga de l'equip encadena sis victòries i suma onze en quinze jornades.

3-0: L’Elx es retroba amb la victòria davant un Girona fràgil

L'Elx va tallar la seua mala ratxa huit jornades després amb un 3-0 sòlid davant el Girona. Valera va obrir el marcador i Rafa Mir va sentenciar amb dos punts després del descans, en un dol marcat per fallades del porter visitant.