12.8 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Llancen alerta per la desaparició de Gracie Mai, menor de 14 anys a Calp

L’Associació SOS Desapareguts ha emés una alerta per la desaparició de Gracie Mai, una menor de tan sols 14 anys, que va ser vista per última vegada a Calp, el passat dimarts 5 de novembre des de llavors, no s’ha tingut cap notícia sobre el seu parador, i ja ha passat més d’una setmana des de la seua desaparició.

Gracie Mai fa aproximadament 1,65 metres d’alçada, té una complexió prima, cabell castany i llarg, i ulls blaus. Davant la preocupació per la vostra seguretat, se sol·licita la col·laboració de la ciutadania per obtindre qualsevol informació que puga ajudar a localitzar-la.

https://twitter.com/sosdesaparecido/status/1855985383621734420

Qualsevol persona que tinga dades sobre el parador de Gracie Mai pot contactar amb els números de telèfon 649 952 957 i 617 126 909, o bé enviar un correu electrònic a info@sosdesaparecidos.es.

Sobre l’Associació SOS Desapareguts

SOS Desapareguts és una organització sense ànim de lucre fundada a Caravaca de la Cruz, dedicada a la difusió i recerca de persones desaparegudes de totes les edats. L’associació està composta per un equip de 32 homes i dones que, amb la seua experiència personal i professional, ajuden les famílies a la difícil tasca de trobar els seus éssers estimats.

Amb anys de dedicació a esta causa, SOS Desapareguts ha esdevingut un referent en l’ajuda a familiars que enfronten l’angoixa de no saber el parador dels seus éssers estimats. A més a més de la difusió d’alertes, l’organització proporciona suport emocional i assessorament a les famílies afectades.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.