Alfafar es prepara per a celebrar les festes del barri Orba

L’Ajuntament d’Alfafar es prepara per a donar principi a les festes populars del barri Orba. A partir d’aquest divendres 8 i fins diumenge que ve 17 de juliol, la ciutadania d’Alfafar podrà gaudir de nombroses activitats.

Després de dos anys sense poder celebrar-les la Regidoria de Festes de l’Ajuntament d’Alfafar torna a organitzar les festes d’aquest emblemàtic barri comptant amb la participació i implicació de les diferents associacions.

Aquest divendres a la vesprada comencen oficialment les activitats amb focs artificials i la tradicional inauguració dels barracons, instal·lats al voltant de la Plaça Poeta Miguel Hernández. A continuació, tindrà lloc el concert del conegut grup ‘Los Mojinos Escozios’.

Per a tots aquests dies de festa s’han organitzat campionats de jocs tradicionals, diferents actuacions musicals, exhibicions esportives, la tradicional entrada de Moros i Cristians, el festival de paelles, activitats per als més xicotets o sopars a la fresca.

A més de la carrera Holi Orba Run, que omplirà el barri de color aquest dissabte, o la tradicional cavalcada que tindrà lloc l’últim diumenge de festes.

Les festes del barri Orba es caracteritzen per comptar amb una gran quantitat d’activitats orientades a tots els públics de qualsevol edat i, moltes d’elles, preparades amb l’objectiu de gaudir en família.

Sens dubte unes festes molt esperades per totes i tots els alfafarencs, per a gaudir, aprendre i compartir temps de qualitat als carrers del barri Orba.

Amb aquestes celebracions, l’Ajuntament d’Alfafar recupera les seues tradicionals festivitats i ofereix opcions d’oci i cultura per a totes les famílies en període estival.

Últimes notícies

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.

Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu

Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.

El port d’Alacant mou més de 2,2 milions de tones fins a agost

El port d’Alacant ha mogut 2,23 milions de tones fins a agost i ha incrementat un 32% el trànsit de contenidors, reforçant el seu paper logístic.

Extingit l’incendi de la Devesa de El Saler després de gairebé dues setmanes

Els Bombers de València han donat per extingit l’incendi forestal declarat el 27 d’agost a la Devesa de El Saler, que ha cremat 37 hectàrees i va obligar a desallotjar 160 persones. L’Ajuntament recorda que el foc va ser intencionat i posa el focus ara en la recuperació de la zona.

Barrachina reclama a Madrid les obres pendents per protegir els rius després de la dana

El conseller Miguel Barrachina ha exigit al Govern espanyol que execute les obres de protecció de causos pendents després de la dana d’octubre de 2024, mentres la Generalitat assumix actuacions que són competència estatal en diversos municipis de la província de València.

Ford defensa l’acord amb Geely a Almussafes davant les crítiques de Trump

Ford ha eixit al pas de les crítiques del Govern de Donald Trump per la seua col·laboració amb empreses xineses i ha defensat amb fermesa l’acord amb Geely per al futur de la planta d’Almussafes, clau per a milers de llocs de treball.

UGT porta al Govern central la denúncia per la ‘policia del pensament’ educativa del Consell

UGT Serveis Públics PV ha demanat empara a l’Alta Inspecció Educativa de l’Estat davant els nous rols assignats pel Consell a la inspecció educativa, que el sindicat veu com una ‘policia del pensament’ en la Comunitat Valenciana.

Les festes de Moros i Cristians de Calp ja són d’Interés Turístic Nacional

El Ministeri d’Indústria i Turisme ha declarat les festes de Moros i Cristians de Calp Festa d’Interés Turístic Nacional, en reconeixement al seu valor històric, cultural i festiu.