Alfafar Parc espera que a mitjan abril el 100% dels operadors estiguen en funcionament després de la dana

El pròxim 21 de febrer, el parc comercial aconseguirà «una nova fita» amb la reobertura de Decathlon i Bauhaus

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

El Parc Comercial ‘Alfafar Parc’ avança «amb pas ferm cap a la normalitat» després dels devastadors efectes de la dana del passat 29 d’octubre, que va causar greus danys en els seus establiments i instal·lacions, i preveu que a mitjan abril la totalitat dels operadors tornen a estar en funcionament.

L’intens corrent d’aigua i llot va aconseguir una cota de fins a 1,80 metres, arrasant totes les infraestructures i béns materials, la qual cosa va obligar al tancament temporal dels comerços, recorden els responsables del parc comercial en un comunicat.

Des de llavors, els esforços per recuperar l’activitat han sigut constants. Ikea «va liderar la reactivació amb una reobertura parcial a principis de desembre, marcant l’inici de la recuperació comercial del parc», afigen.

Posteriorment, diverses marques s’han anat sumant a la reobertura progressiva dels establiments. Entre les primeres que van reprendre la seua activitat, i abans de finalització del 2024 es troben Burger King, Mimma, Electrodepot, Popeyes, Muerde la Pasta i Norauto, retornant la vida al Parc i atraient novament als clients habituals, no sense les molèsties d’un entorn encara molt perjudicat.

El pròxim 21 de febrer, el Parc Comercial Alfafar Parc aconseguirà «una nova fita» amb la reobertura de Decathlon i Bauhaus, dos dels seus operadors més emblemàtics.

Amb estes incorporacions, ja estaran oberts 19 dels 26 establiments del complex de quasi 90.000 m2, la qual cosa representa un 88% de la superfície total operativa.

A més, es preveu que la reactivació total del parc es complete progressivament, amb un calendari de reobertures programades que culminarà a mitjan abril, quan el 100% dels operadors tornen a estar en funcionament.

La recuperació d’Alfafar Parc «no ha estat exempta de dificultats», reconeixen. La magnitud dels danys, sumada al col·lapse de contractes, proveïdors i les complicacions en la reposició d’instal·lacions, ha fet que la reobertura haja sigut «un repte logístic i operatiu de gran envergadura que els diferents comerciants han hagut d’assumir».

La coordinació de les tasques de neteja i la substitució d’equipaments, apunten, «ha requerit un esforç conjunt entre operadors, ajuntament, gestors i equips tècnics, garantint que el retorn a la normalitat es realitze en les millors condicions per a comerciants i clients».

«RESILIÈNCIA I COMPROMÍS»

Des d’Alfafar Parc «es destaca la resiliència i el compromís de totes les marques involucrades, així com la paciència dels consumidors que han esperat la reobertura de les seues tendes habituals».

Amb la recuperació progressiva de la seua oferta comercial, Alfafar Parc «reafirma la seua posició com un dels centres de referència a la província de Valencia, oferint una àmplia varietat d’establiments i servicis per al gaudi de tots els seus visitants», conclouen.

Últimes notícies

Detingut a Torrevella un fugititu reclamat per homicidi a Alemanya

La Guàrdia Civil ha detingut en una urbanització de Torrevella un home de 43 anys, de nacionalitat romanesa, reclamat a Alemanya per un possible homicidi i amb ordres judicials pendents a Espanya.

Pluges intenses de setembre descarreguen al sud de València i nord d’Alacant

Pluges fortes típiques de setembre han descarregat esta matinada i este matí al litoral sud de València i nord d’Alacant, amb fins a 40 litres per hora en alguns punts, encara que les tempestes ja s’han dissipat.

La indústria valenciana accelera en juliol amb un creixement del 4 %

La producció industrial ha augmentat en juliol un 4 % a la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana estatal, que s’ha quedat en un 2,6 %. El fort descens dels béns de consum durador ha llastat el conjunt d’Espanya, tot i l’augment de l’energia.

Aemet alerta de ruixats molt forts i pedra gran al litoral sud este dijous

Aemet ha pronosticat per a este dijous ruixats molt forts amb tronades i granís gran al litoral sud de la Comunitat Valenciana a primeres hores del dia, amb núvols que s’aniran trencant i temperatures a la baixa en moltes zones.

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.