Alfafar Parc espera que a mitjan abril el 100% dels operadors estiguen en funcionament després de la dana

El pròxim 21 de febrer, el parc comercial aconseguirà “una nova fita” amb la reobertura de Decathlon i Bauhaus

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

El Parc Comercial ‘Alfafar Parc’ avança “amb pas ferm cap a la normalitat” després dels devastadors efectes de la dana del passat 29 d’octubre, que va causar greus danys en els seus establiments i instal·lacions, i preveu que a mitjan abril la totalitat dels operadors tornen a estar en funcionament.

L’intens corrent d’aigua i llot va aconseguir una cota de fins a 1,80 metres, arrasant totes les infraestructures i béns materials, la qual cosa va obligar al tancament temporal dels comerços, recorden els responsables del parc comercial en un comunicat.

Des de llavors, els esforços per recuperar l’activitat han sigut constants. Ikea “va liderar la reactivació amb una reobertura parcial a principis de desembre, marcant l’inici de la recuperació comercial del parc”, afigen.

Posteriorment, diverses marques s’han anat sumant a la reobertura progressiva dels establiments. Entre les primeres que van reprendre la seua activitat, i abans de finalització del 2024 es troben Burger King, Mimma, Electrodepot, Popeyes, Muerde la Pasta i Norauto, retornant la vida al Parc i atraient novament als clients habituals, no sense les molèsties d’un entorn encara molt perjudicat.

El pròxim 21 de febrer, el Parc Comercial Alfafar Parc aconseguirà “una nova fita” amb la reobertura de Decathlon i Bauhaus, dos dels seus operadors més emblemàtics.

Amb estes incorporacions, ja estaran oberts 19 dels 26 establiments del complex de quasi 90.000 m2, la qual cosa representa un 88% de la superfície total operativa.

A més, es preveu que la reactivació total del parc es complete progressivament, amb un calendari de reobertures programades que culminarà a mitjan abril, quan el 100% dels operadors tornen a estar en funcionament.

La recuperació d’Alfafar Parc “no ha estat exempta de dificultats”, reconeixen. La magnitud dels danys, sumada al col·lapse de contractes, proveïdors i les complicacions en la reposició d’instal·lacions, ha fet que la reobertura haja sigut “un repte logístic i operatiu de gran envergadura que els diferents comerciants han hagut d’assumir”.

La coordinació de les tasques de neteja i la substitució d’equipaments, apunten, “ha requerit un esforç conjunt entre operadors, ajuntament, gestors i equips tècnics, garantint que el retorn a la normalitat es realitze en les millors condicions per a comerciants i clients”.

“RESILIÈNCIA I COMPROMÍS”

Des d’Alfafar Parc “es destaca la resiliència i el compromís de totes les marques involucrades, així com la paciència dels consumidors que han esperat la reobertura de les seues tendes habituals”.

Amb la recuperació progressiva de la seua oferta comercial, Alfafar Parc “reafirma la seua posició com un dels centres de referència a la província de Valencia, oferint una àmplia varietat d’establiments i servicis per al gaudi de tots els seus visitants”, conclouen.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.