Alfafar Parc espera que a mitjan abril el 100% dels operadors estiguen en funcionament després de la dana

El pròxim 21 de febrer, el parc comercial aconseguirà «una nova fita» amb la reobertura de Decathlon i Bauhaus

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

El Parc Comercial ‘Alfafar Parc’ avança «amb pas ferm cap a la normalitat» després dels devastadors efectes de la dana del passat 29 d’octubre, que va causar greus danys en els seus establiments i instal·lacions, i preveu que a mitjan abril la totalitat dels operadors tornen a estar en funcionament.

L’intens corrent d’aigua i llot va aconseguir una cota de fins a 1,80 metres, arrasant totes les infraestructures i béns materials, la qual cosa va obligar al tancament temporal dels comerços, recorden els responsables del parc comercial en un comunicat.

Des de llavors, els esforços per recuperar l’activitat han sigut constants. Ikea «va liderar la reactivació amb una reobertura parcial a principis de desembre, marcant l’inici de la recuperació comercial del parc», afigen.

Posteriorment, diverses marques s’han anat sumant a la reobertura progressiva dels establiments. Entre les primeres que van reprendre la seua activitat, i abans de finalització del 2024 es troben Burger King, Mimma, Electrodepot, Popeyes, Muerde la Pasta i Norauto, retornant la vida al Parc i atraient novament als clients habituals, no sense les molèsties d’un entorn encara molt perjudicat.

El pròxim 21 de febrer, el Parc Comercial Alfafar Parc aconseguirà «una nova fita» amb la reobertura de Decathlon i Bauhaus, dos dels seus operadors més emblemàtics.

Amb estes incorporacions, ja estaran oberts 19 dels 26 establiments del complex de quasi 90.000 m2, la qual cosa representa un 88% de la superfície total operativa.

A més, es preveu que la reactivació total del parc es complete progressivament, amb un calendari de reobertures programades que culminarà a mitjan abril, quan el 100% dels operadors tornen a estar en funcionament.

La recuperació d’Alfafar Parc «no ha estat exempta de dificultats», reconeixen. La magnitud dels danys, sumada al col·lapse de contractes, proveïdors i les complicacions en la reposició d’instal·lacions, ha fet que la reobertura haja sigut «un repte logístic i operatiu de gran envergadura que els diferents comerciants han hagut d’assumir».

La coordinació de les tasques de neteja i la substitució d’equipaments, apunten, «ha requerit un esforç conjunt entre operadors, ajuntament, gestors i equips tècnics, garantint que el retorn a la normalitat es realitze en les millors condicions per a comerciants i clients».

«RESILIÈNCIA I COMPROMÍS»

Des d’Alfafar Parc «es destaca la resiliència i el compromís de totes les marques involucrades, així com la paciència dels consumidors que han esperat la reobertura de les seues tendes habituals».

Amb la recuperació progressiva de la seua oferta comercial, Alfafar Parc «reafirma la seua posició com un dels centres de referència a la província de Valencia, oferint una àmplia varietat d’establiments i servicis per al gaudi de tots els seus visitants», conclouen.

Últimes notícies

La Fe es converteix en centre de referència valencià en consell genètic per a càncer hematològic

L'Hospital Universitari i Politècnic La Fe ha sigut acreditat com a unitat de referència en consell genètic per a síndromes de predisposició al càncer hematològic per a tota la Comunitat Valenciana, després de superar un exigent procés d'avaluació de la Conselleria de Sanitat.

Veïns de Novelda s’alcen contra dos macroplantes solars que amenaçen 340 hectàrees de camp

Agricultors, propietaris i associacions de Novelda i municipis veïns s’han organitzat contra dos macroplantes solars que podrien ocupar 340 hectàrees de sòl agrícola productiu al paratge de La Horna i entorns.

Protesta de familiars de víctimes de la dana i docents davant un acte de Feijóo a Sueca

Familiars de les víctimes mortals de la dana de València i professors de l’escola pública s’han concentrat a les portes d’un acte del PP a Sueca amb Alberto Núñez Feijóo i Juanfran Pérez Llorca, per a denunciar la gestió de la tragèdia i mantindre les mobilitzacions educatives.

Escolars de Meliana es convertixen en xefs en els tallers Cuinant amb ciència de la UPV

Prop d'un centenar d'alumnes de 5é i 6é de Primària del CEIP El Crist de Meliana han participat en una nova edició dels tallers Cuinant amb ciència de la UPV, on han preparat un menú saludable mentres aprenien conceptes bàsics de nutrició. La iniciativa busca ensenyar als més jóvens la importància d'una bona alimentació per al seu creixement.

Multa segura si circules amb patinet sense registrar per València a finals de juny

La Policia Local de València farà entre el 22 i el 28 de juny una campanya intensiva per a comprovar que tots els vehicles de mobilitat personal estan inscrits en el registre municipal obligatori.

La nova campanya d’estiu blinda La Devesa del Saler contra els incendis forestals

L’Ajuntament de València ha activat el dispositiu especial d’estiu a La Devesa del Saler, amb més bombers, patrulles mixtes i 11 canons SIDEINFO que es posaran en marxa en dies d’alerta màxima.

El gran somni d’un neuròleg valencià: arribar a curar l’Alzheimer

El neuròleg José Miguel Laínez, reconegut com a Membre d’Honor per la SEN, destaca els avanços que estan transformant el tractament de malalties com l’Alzheimer, el Parkinson o la migraña i alerta sobre la importància de cuidar el cervell i de la falta de neuròlegs.

Oratge estable este dissabte a la Comunitat Valenciana amb més calor i pols en suspensió

Este dissabte l oratge a la Comunitat Valenciana vindrà marcat per cels poc nuvolosos, pols en suspensió i temperatures en ascens, sobretot pel que fa a les mínimes. El vent bufarà del nord-est en la costa i fluix i variable en l interior, i la calor continuarà augmentant diumenge.