Alfafar Parc espera que a mitjan abril el 100% dels operadors estiguen en funcionament després de la dana

El pròxim 21 de febrer, el parc comercial aconseguirà “una nova fita” amb la reobertura de Decathlon i Bauhaus

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

El Parc Comercial ‘Alfafar Parc’ avança “amb pas ferm cap a la normalitat” després dels devastadors efectes de la dana del passat 29 d’octubre, que va causar greus danys en els seus establiments i instal·lacions, i preveu que a mitjan abril la totalitat dels operadors tornen a estar en funcionament.

L’intens corrent d’aigua i llot va aconseguir una cota de fins a 1,80 metres, arrasant totes les infraestructures i béns materials, la qual cosa va obligar al tancament temporal dels comerços, recorden els responsables del parc comercial en un comunicat.

Des de llavors, els esforços per recuperar l’activitat han sigut constants. Ikea “va liderar la reactivació amb una reobertura parcial a principis de desembre, marcant l’inici de la recuperació comercial del parc”, afigen.

Posteriorment, diverses marques s’han anat sumant a la reobertura progressiva dels establiments. Entre les primeres que van reprendre la seua activitat, i abans de finalització del 2024 es troben Burger King, Mimma, Electrodepot, Popeyes, Muerde la Pasta i Norauto, retornant la vida al Parc i atraient novament als clients habituals, no sense les molèsties d’un entorn encara molt perjudicat.

El pròxim 21 de febrer, el Parc Comercial Alfafar Parc aconseguirà “una nova fita” amb la reobertura de Decathlon i Bauhaus, dos dels seus operadors més emblemàtics.

Amb estes incorporacions, ja estaran oberts 19 dels 26 establiments del complex de quasi 90.000 m2, la qual cosa representa un 88% de la superfície total operativa.

A més, es preveu que la reactivació total del parc es complete progressivament, amb un calendari de reobertures programades que culminarà a mitjan abril, quan el 100% dels operadors tornen a estar en funcionament.

La recuperació d’Alfafar Parc “no ha estat exempta de dificultats”, reconeixen. La magnitud dels danys, sumada al col·lapse de contractes, proveïdors i les complicacions en la reposició d’instal·lacions, ha fet que la reobertura haja sigut “un repte logístic i operatiu de gran envergadura que els diferents comerciants han hagut d’assumir”.

La coordinació de les tasques de neteja i la substitució d’equipaments, apunten, “ha requerit un esforç conjunt entre operadors, ajuntament, gestors i equips tècnics, garantint que el retorn a la normalitat es realitze en les millors condicions per a comerciants i clients”.

“RESILIÈNCIA I COMPROMÍS”

Des d’Alfafar Parc “es destaca la resiliència i el compromís de totes les marques involucrades, així com la paciència dels consumidors que han esperat la reobertura de les seues tendes habituals”.

Amb la recuperació progressiva de la seua oferta comercial, Alfafar Parc “reafirma la seua posició com un dels centres de referència a la província de Valencia, oferint una àmplia varietat d’establiments i servicis per al gaudi de tots els seus visitants”, conclouen.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.