12.1 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Alfafar Parc espera que a mitjan abril el 100% dels operadors estiguen en funcionament després de la dana

El pròxim 21 de febrer, el parc comercial aconseguirà “una nova fita” amb la reobertura de Decathlon i Bauhaus

VALÈNCIA, 14 (EUROPA PRESS)

El Parc Comercial ‘Alfafar Parc’ avança “amb pas ferm cap a la normalitat” després dels devastadors efectes de la dana del passat 29 d’octubre, que va causar greus danys en els seus establiments i instal·lacions, i preveu que a mitjan abril la totalitat dels operadors tornen a estar en funcionament.

L’intens corrent d’aigua i llot va aconseguir una cota de fins a 1,80 metres, arrasant totes les infraestructures i béns materials, la qual cosa va obligar al tancament temporal dels comerços, recorden els responsables del parc comercial en un comunicat.

Des de llavors, els esforços per recuperar l’activitat han sigut constants. Ikea “va liderar la reactivació amb una reobertura parcial a principis de desembre, marcant l’inici de la recuperació comercial del parc”, afigen.

Posteriorment, diverses marques s’han anat sumant a la reobertura progressiva dels establiments. Entre les primeres que van reprendre la seua activitat, i abans de finalització del 2024 es troben Burger King, Mimma, Electrodepot, Popeyes, Muerde la Pasta i Norauto, retornant la vida al Parc i atraient novament als clients habituals, no sense les molèsties d’un entorn encara molt perjudicat.

El pròxim 21 de febrer, el Parc Comercial Alfafar Parc aconseguirà “una nova fita” amb la reobertura de Decathlon i Bauhaus, dos dels seus operadors més emblemàtics.

Amb estes incorporacions, ja estaran oberts 19 dels 26 establiments del complex de quasi 90.000 m2, la qual cosa representa un 88% de la superfície total operativa.

A més, es preveu que la reactivació total del parc es complete progressivament, amb un calendari de reobertures programades que culminarà a mitjan abril, quan el 100% dels operadors tornen a estar en funcionament.

La recuperació d’Alfafar Parc “no ha estat exempta de dificultats”, reconeixen. La magnitud dels danys, sumada al col·lapse de contractes, proveïdors i les complicacions en la reposició d’instal·lacions, ha fet que la reobertura haja sigut “un repte logístic i operatiu de gran envergadura que els diferents comerciants han hagut d’assumir”.

La coordinació de les tasques de neteja i la substitució d’equipaments, apunten, “ha requerit un esforç conjunt entre operadors, ajuntament, gestors i equips tècnics, garantint que el retorn a la normalitat es realitze en les millors condicions per a comerciants i clients”.

“RESILIÈNCIA I COMPROMÍS”

Des d’Alfafar Parc “es destaca la resiliència i el compromís de totes les marques involucrades, així com la paciència dels consumidors que han esperat la reobertura de les seues tendes habituals”.

Amb la recuperació progressiva de la seua oferta comercial, Alfafar Parc “reafirma la seua posició com un dels centres de referència a la província de Valencia, oferint una àmplia varietat d’establiments i servicis per al gaudi de tots els seus visitants”, conclouen.

Últimes notícies

El Vila-real renova a Ilias Akhomach i ho cedix al Rayo Vallecano

El Vila-real ha ampliat el contracte de Ilias Akhomach i ha tancat la seua cessió al Rayo Vallecano fins a final de temporada. La decisió busca donar-li continuïtat després del seu retorn de la Copa d'Àfrica i una llarga lesió.

València reobrirà a l’estiu les piscines renovades del Parc de l’Oest

Les piscines del Parc de l'Oest de València reobriran en la temporada d'estiu després d'una rehabilitació integral. La inversió supera 1,2 milions i el termini d'obra és de sis mesos.

Rescaten a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d’hipotèrmia

El GERA ha trobat a la jove desapareguda a Favara amb símptomes d'hipotèrmia en una zona de barranc i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira per a la seua atenció.

El subdirector d’Emergències va dir a Mazón la nit del 29-O que hi hauria entre 200 i 300 morts

Jorge Suárez va declarar davant la jutgessa que, la nit del 29 d'octubre, va estimar entre 200 i 300 morts. Va detallar dubtes i retards en l'enviament del Es-Alert.

Pérez Llorca anuncia 10 milions extra per a promoció exterior i eleva el pla a 19 milions

La Generalitat ha reforçat el seu pla de mitjans amb 10 milions addicionals, fins a 19 milions, per a promocionar la Comunitat Valenciana en els mercats nacional i internacional. El paquet s'acompanya d'una taula de connectivitat, un pla de platges i un programa de màrqueting per a l'interior.

El Vila-real encaixa el doble de gols en la Lliga de Campions que en LaLiga

L'equip seguix sense guanyar després de set jornades de Lliga de Campions i encaixa el doble que en LaLiga. En la Copa del Rei, la seua mitjana defensiva va ser d'un gol per partit.

La 15K Nocturna València Gana Energia supera els 6.000 inscrits en 24 hores

La carrera nocturna de 15 km va esgotar en minuts les 2.000 places promocionals i ja frega el següent tram de preu. La 13a edició serà el 26 de setembre.

Localitzen i evacuen a la jove desapareguda a Favara en una zona de barranc

El grup GERA ha localitzat a la jove amb símptomes d'hipotèrmia en un barranc de Favara i l'ha evacuada en helicòpter fins a Alzira, on ha sigut transferida al SAMU. La busca, coordinada per la Guàrdia Civil, s'ha reforçat amb indicis previs i la col·laboració de veïns i equips d'emergència.