Alfafar posa en marxa el programa Escola de famílies

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la seua regidoria d’Educació, ha iniciat l’Escola de famílies, un programa per a guiar, secundar i compartir amb les famílies el procés d’educació de menors i joves. L’objectiu és crear una criança positiva, adaptada a les necessitats de desenvolupament per a formar vincles afectius.

El projecte Escola de famílies constarà de sis sessions formatives, de periodicitat setmanal i dues hores de duració, impartides per professionals de la infància i l’adolescència. Aquestes reunions es realitzaran en el centre municipal Ventura Alabau tots els dimecres.

El passat 19 d’octubre va tindre lloc la primera sessió programada, que va inaugurar el programa. Aquesta reunió es va celebrar baix el títol “L’aprenentatge dels nostres fills i filles i la criança positiva“. En ella, les famílies van poder començar a formar-se a nivell cognoscitiu, afectiu i conductual en matèria de criança.

Aquesta iniciativa educativa, que es realitza a través d’EMAFI i compta amb una subvenció de la Conselleria d’Igualtat i polítiques inclusives, treballarà diversos objectius específics com: definir rols familiars, optimitzar patrons adequats de criança o promoure valors igualitaris.

Amb la posada en marxa del projecte Escola de famílies, l’Ajuntament d’Alfafar pretén fomentar xarxes de suport entre les famílies, així com continuar apostant pel benestar de joves i menors.

Últimes notícies

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.

Alicia Giménez Bartlett amenaça en enviar Petra Delicado al convent si es repetix

Alicia Giménez Bartlett presenta la novel·la Bajo el cielo infernal, un nou cas de Petra Delicado marcat per la seua viudetat i una trama complexa al barri de la Mina.

Nits tropicals i pujada de temperatures en la Península i Balears este dijous

El dijous farà temps estable amb un ascens general de temperatures en la Península i Balears, nits tropicals en la Mediterrània i mitat sud i vent de llevant fort en l’estret de Gibraltar.

Detinguda una parella a València per un presumpte homicidi d’un bebé a Tarragona

La Policia Nacional ha detingut a l’Estació del Nord de València una parella reclamada per un jutjat de Tarragona per un presumpte delicte d’homicidi relacionat amb la mort del seu bebé.

La DOP Uva de Taula del Vinalopó inicia la campanya 2026 amb el primer ram tallat a Agost

La DOP Uva de Taula Embossada del Vinalopó ha encetat a Agost la campanya 2026 amb el tall simbòlic del primer ram i una nova etiqueta identificativa, en un acte amb presència de la Generalitat i la Diputació d'Alacant.

Un centenar de veïns de l’Eliana es mobilitzen en suport al poble ceutí

Al voltant d’un centenar de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de l’Eliana per donar suport al poble ceutí i reclamar col·laboració institucional. Càrrecs municipals han criticat la convocatòria de la FEMP i han demanat baixar la tensió a Ceuta.

Compromís acusa Catalá de mentir sobre la gestió de l’incendi d’El Saler

Compromís assegura que María José Catalá ha construït un relat interessat sobre l’incendi d’El Saler i li retreu manca d’inversions i contradiccions en poda, canons d’aigua i retardant antiincendis.