Alfafar posa en marxa el programa Escola de famílies

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la seua regidoria d’Educació, ha iniciat l’Escola de famílies, un programa per a guiar, secundar i compartir amb les famílies el procés d’educació de menors i joves. L’objectiu és crear una criança positiva, adaptada a les necessitats de desenvolupament per a formar vincles afectius.

El projecte Escola de famílies constarà de sis sessions formatives, de periodicitat setmanal i dues hores de duració, impartides per professionals de la infància i l’adolescència. Aquestes reunions es realitzaran en el centre municipal Ventura Alabau tots els dimecres.

El passat 19 d’octubre va tindre lloc la primera sessió programada, que va inaugurar el programa. Aquesta reunió es va celebrar baix el títol “L’aprenentatge dels nostres fills i filles i la criança positiva“. En ella, les famílies van poder començar a formar-se a nivell cognoscitiu, afectiu i conductual en matèria de criança.

Aquesta iniciativa educativa, que es realitza a través d’EMAFI i compta amb una subvenció de la Conselleria d’Igualtat i polítiques inclusives, treballarà diversos objectius específics com: definir rols familiars, optimitzar patrons adequats de criança o promoure valors igualitaris.

Amb la posada en marxa del projecte Escola de famílies, l’Ajuntament d’Alfafar pretén fomentar xarxes de suport entre les famílies, així com continuar apostant pel benestar de joves i menors.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.