9.5 C
València
Dilluns, 29 desembre, 2025

Alfafar posa en marxa el programa Escola de famílies

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la seua regidoria d’Educació, ha iniciat l’Escola de famílies, un programa per a guiar, secundar i compartir amb les famílies el procés d’educació de menors i joves. L’objectiu és crear una criança positiva, adaptada a les necessitats de desenvolupament per a formar vincles afectius.

El projecte Escola de famílies constarà de sis sessions formatives, de periodicitat setmanal i dues hores de duració, impartides per professionals de la infància i l’adolescència. Aquestes reunions es realitzaran en el centre municipal Ventura Alabau tots els dimecres.

El passat 19 d’octubre va tindre lloc la primera sessió programada, que va inaugurar el programa. Aquesta reunió es va celebrar baix el títol “L’aprenentatge dels nostres fills i filles i la criança positiva“. En ella, les famílies van poder començar a formar-se a nivell cognoscitiu, afectiu i conductual en matèria de criança.

Aquesta iniciativa educativa, que es realitza a través d’EMAFI i compta amb una subvenció de la Conselleria d’Igualtat i polítiques inclusives, treballarà diversos objectius específics com: definir rols familiars, optimitzar patrons adequats de criança o promoure valors igualitaris.

Amb la posada en marxa del projecte Escola de famílies, l’Ajuntament d’Alfafar pretén fomentar xarxes de suport entre les famílies, així com continuar apostant pel benestar de joves i menors.

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.