Alfafar posa en marxa el programa Escola de famílies

L’Ajuntament d’Alfafar, a través de la seua regidoria d’Educació, ha iniciat l’Escola de famílies, un programa per a guiar, secundar i compartir amb les famílies el procés d’educació de menors i joves. L’objectiu és crear una criança positiva, adaptada a les necessitats de desenvolupament per a formar vincles afectius.

El projecte Escola de famílies constarà de sis sessions formatives, de periodicitat setmanal i dues hores de duració, impartides per professionals de la infància i l’adolescència. Aquestes reunions es realitzaran en el centre municipal Ventura Alabau tots els dimecres.

El passat 19 d’octubre va tindre lloc la primera sessió programada, que va inaugurar el programa. Aquesta reunió es va celebrar baix el títol “L’aprenentatge dels nostres fills i filles i la criança positiva“. En ella, les famílies van poder començar a formar-se a nivell cognoscitiu, afectiu i conductual en matèria de criança.

Aquesta iniciativa educativa, que es realitza a través d’EMAFI i compta amb una subvenció de la Conselleria d’Igualtat i polítiques inclusives, treballarà diversos objectius específics com: definir rols familiars, optimitzar patrons adequats de criança o promoure valors igualitaris.

Amb la posada en marxa del projecte Escola de famílies, l’Ajuntament d’Alfafar pretén fomentar xarxes de suport entre les famílies, així com continuar apostant pel benestar de joves i menors.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.