Alfafar reclama el soterrament de les vies del tren després d’un nou accident mortal

L’Ajuntament d’Alfafar ha organitzat una concentració per a reclamar el soterrament de les vies del tren després d’un nou accident mortal en el municipi. En l’acte, realitzat al costat del pas a nivell de la localitat, es va guardar un minut de silenci per la persona morta i es va llegir un manifest per a donar veu a la històrica reclamació de la ciutadania d’Alfafar.

A la concentració van assistir tots els grups municipals, així com els representants de les alcaldies de Sedaví i Benetússer i la Mancomunitat Horta Sud. També van ser presents associacions dels municipis afectats com a mostra del caràcter ciutadà de la reclamació.

Des de l’Ajuntament d’Alfafar s’ha iniciat una recollida de signatures per a reclamar el soterrament de les vies davant Adif, el Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, i la Generalitat Valenciana. Les persones interessades podran sumar-se a la campanya a través dels formularis situats en el consistori.

Cal recordar, que ahir un home de mitjana edat va ser atropellat mortalment per un tren en un pas a nivell d’Alfafar, i que a conseqüència de l’accident dos trens de rodalia entre Silla i València han romàs aturats amb passatgers dins durant una hora.

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.