Alfafar reclama el soterrament de les vies del tren després d’un nou accident mortal

L’Ajuntament d’Alfafar ha organitzat una concentració per a reclamar el soterrament de les vies del tren després d’un nou accident mortal en el municipi. En l’acte, realitzat al costat del pas a nivell de la localitat, es va guardar un minut de silenci per la persona morta i es va llegir un manifest per a donar veu a la històrica reclamació de la ciutadania d’Alfafar.

A la concentració van assistir tots els grups municipals, així com els representants de les alcaldies de Sedaví i Benetússer i la Mancomunitat Horta Sud. També van ser presents associacions dels municipis afectats com a mostra del caràcter ciutadà de la reclamació.

Des de l’Ajuntament d’Alfafar s’ha iniciat una recollida de signatures per a reclamar el soterrament de les vies davant Adif, el Ministeri de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, i la Generalitat Valenciana. Les persones interessades podran sumar-se a la campanya a través dels formularis situats en el consistori.

Cal recordar, que ahir un home de mitjana edat va ser atropellat mortalment per un tren en un pas a nivell d’Alfafar, i que a conseqüència de l’accident dos trens de rodalia entre Silla i València han romàs aturats amb passatgers dins durant una hora.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022