Amenaça a un vigilant que li va negar l’entrada a un centre comercial per no portar mascareta

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 23 anys, d’origen tunisià, com a presumpte autor dels delictes d’amenaces i resistència i desobediència a agent de l’autoritat, després d’amenaçar amb una cadena de baules al vigilant de seguretat d’un centre comercial que li va impedir l’entrada al mateix per no portar la mascareta de protecció obligatòria davant la pandèmia de la COVID-19.

Els fets van ocórrer el divendres, quan els agents, que realitzaven labors de prevenció de la seguretat ciutadana, van ser requerits per un vigilant de seguretat d’un centre comercial, el qual els va assenyalar a dos homes que fugien a la carrera, afirmant que un d’ells li acabava d’amenaçar girant amb violència una cadena de baules, amb la intenció d’agredir-li després d’impedir-li que accedís a l’establiment sense la mascareta.

Els policies van aconseguir interceptar al sospitós, qui en el moment de donar-li l’alt va fer posat d’agafar alguna cosa que portava en la butxaca i que va resultar ser una cadena de grans dimensions.

Per tot l’anterior, els agents ho van detenir com a presumpte autor dels delictes d’amenaces i resistència i desobediència a agent de l’autoritat. Este va oposar gran resistència, intentant en tot moment escapolir-se dels policies.

El detingut, amb nombrosos antecedents policials i en situació irregular a Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El València Basket fa història com a quint equip espanyol en una Final Four de l’Eurolliga

El València Basket es classifica per a la seua primera Final Four de l'Eurolliga i es convertix en el quint club espanyol que aconseguix les semifinals del màxim torneig europeu sota este format.

Quatre partits de sanció per a Sarabia, que es perd el final de Lliga amb l’Elx

Eder Sarabia ha sigut castigat amb quatre partits pels seus insults a l'equip arbitral després del Betis-Elx i no podrà dirigir des de la banqueta les dos últimes jornades de Lliga.

El Llevant de Luís Castro frega la salvació després d’un ressorgir inesperat

El Llevant ha passat de cuer desnonat a barallar per la permanència gràcies a l'impacte de Luís Castro, els seus números d'Europa i l'aposta per la fe i la meritocràcia.

Educació oferix un preacord sense recuperar el salari del professorat en vaga

La Conselleria d'Educació planteja un preacord amb rebaixa de ràtios, mesures d'inclusió i simplificació burocràtica, però sense recuperació del poder adquisitiu ni millores clares de plantilles.

València Basket fa història com a quint equip espanyol en una Final Four d’Eurolliga

El València Basket es classifica per a la Final Four de l'Eurolliga després de véncer al Panathinaikos en el quint partit de quarts, i se suma a Baskonia, Barcelona, Unicaja i Reial Madrid en la llista de semifinalistes espanyols.

Detingut al Puig un repartidor de marihuana en patinet que va blanquejar més de 80.000 euros

La Guàrdia Civil arresta al Puig a un home de 31 anys acusat de vendre marihuana a la menuda en patinet i blanquejar més de 81.000 euros mitjançant pagaments per bizum.

Biomarcadores digitals permeten detectar trastorns de salut mental amb el mòbil

Aplicacions mòbils basades en biomarcadores digitals i en intel·ligència artificial permeten detectar de manera primerenca trastorns de salut mental i prioritzar els casos més urgents. A més, la figura del pacient virtual es perfila com una ferramenta clau en la formació de futurs professionals sanitaris.

Desarticulada una banda itinerant implicada en 27 robatoris en vivendes de diverses províncies

La Policia ha detingut a tretze membres d'una banda amb base en Torrevieja implicada en almenys 27 robatoris en vivendes de diferents províncies, comeses aprofitant períodes vacacionals i vivendes buides.