Amenaça a un vigilant que li va negar l’entrada a un centre comercial per no portar mascareta

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a un home de 23 anys, d’origen tunisià, com a presumpte autor dels delictes d’amenaces i resistència i desobediència a agent de l’autoritat, després d’amenaçar amb una cadena de baules al vigilant de seguretat d’un centre comercial que li va impedir l’entrada al mateix per no portar la mascareta de protecció obligatòria davant la pandèmia de la COVID-19.

Els fets van ocórrer el divendres, quan els agents, que realitzaven labors de prevenció de la seguretat ciutadana, van ser requerits per un vigilant de seguretat d’un centre comercial, el qual els va assenyalar a dos homes que fugien a la carrera, afirmant que un d’ells li acabava d’amenaçar girant amb violència una cadena de baules, amb la intenció d’agredir-li després d’impedir-li que accedís a l’establiment sense la mascareta.

Els policies van aconseguir interceptar al sospitós, qui en el moment de donar-li l’alt va fer posat d’agafar alguna cosa que portava en la butxaca i que va resultar ser una cadena de grans dimensions.

Per tot l’anterior, els agents ho van detenir com a presumpte autor dels delictes d’amenaces i resistència i desobediència a agent de l’autoritat. Este va oposar gran resistència, intentant en tot moment escapolir-se dels policies.

El detingut, amb nombrosos antecedents policials i en situació irregular a Espanya, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.