Apareix un barco desaparegut des de fa més de 100 anys en les Cascades del Niàgara

Imagen de las Cataratas del Niágara donde se ha encontrado el buque

Imatge de les Cascades del Niàgara, a on s’ha trobat el barco desaparegut | National Geographic

 

Una enorme barca, anomenada ‘IronScow’, que va desaparèixer fa més de 100 anys, va deixar sorpresos als treballadors de les Cascades del Niàgara després de què la veren aparéixer de nou durant la nit de Halloween. El vaixell es va quedar atrapat l’any 1918 amb dos mariners a uns 600 metres respecte a una de les cascades. En aquella època, per tal de rescatar als dos hòmens, van haver de fer-ho a través de boies, però es van enredar i finalment va haver de rescatar-los un mariner molt expert anomenat el “roig”, William Hill.

 

El cas és que l’intens temporal que va afectar a tot el nord-est dels Estats Units i el sud-est del Canadà, a finals d’octubre, amb fort vent i pluges molt abundants, va conseguir desplaçar l’embarcació situada en mig d’una zona rocosa amb fortes corrents d’aigua pròximes a les cascades del Niàgara, zona limítrofa amb els Estats Units.

 

 

El personal que treballa en el Parc Nacional de les Cascades del Niàgara seguix observant de ben a prop els moviments que puga fer el mediàtic ‘Iron Scow’ per si es torna a moure amb el següent temporal. Encara que els experts creuen que poden passar molts anys fins que es tornen a detectar desplaçaments significatius d’este barco.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent del sector audiovisual valencià després dels Goya

Pérez Llorca ha enaltit la creativitat, el treball i el talent dels professionals valencians premiats en els Goya, destacant la maduresa del sector. El Consell reforça el seu suport amb ajudes, el pol de Ciutat de la Llum i un pla estratègic.

La Generalitat perfila un Pla 2030 d’investigació per a atraure talent i inversions

El Consell impulsa un marc estable i avaluable fins a 2030 per a coordinar l'I+D+i, reactivar infraestructures i simplificar tràmits amb focus en talent i inversió

Pérez Llorca afirma que un jutjat de Ceuta avala el rebuig del Consell al repartiment de menors no acompanyats

Pérez Llorca ha anunciat en Les Corts que el Jutjat contenciós administratiu núm. 1 de Ceuta recolza el recurs del Consell contra el decret estatal de repartiment de menors migrants no acompanyats. El president ha presentat la resolució com un primer aval judicial a la seua postura i ha exigit al Govern aclarir els criteris d'assignació.

Nogueras, de Llançadora: l’emprenedor espanyol és més madur i exigix més oportunitats

Marta Nogueras assegura que l'ecosistema exigix rapidesa i més portes a la venda, inversió i talent. Llançadora ha guiat 1.800 projectes en 13 anys i fixa la IA com a repte.

Rodríguez ha insistit que el Govern vetlarà per a evitar desnonaments a famílies vulnerables

La ministra de Vivenda ha reiterat que l'Executiu continuarà treballant perquè no es produïsquen desnonaments de llars vulnerables i usarà els instruments públics disponibles. Ho ha dit després de la caiguda en el Congrés del decret del 'escut social'.

Aemet activa l’avís groc en la Comunitat Valenciana per pluges intenses i onatge a Alacant

Aemet activa l'avís groc este divendres en la Comunitat Valenciana per pluges de 20 l/m² en una hora, amb tempestes ocasionals. A Alacant se suma alerta costanera per vent del sud-oest i ones de 3 metres.

Paiporta impulsa set projectes de reconstrucció per 19,5 milions

L'Ajuntament entra en la fase de redacció de set actuacions després de la DANA, amb una inversió total de 19,5 milions per a equipaments i zones verdes. Parcs i jardins concentren la major partida i el procés avança cap a la licitació.

El 53% de les persones ateses per Casa Caridad de València són dones

Casa Caridad de València informa que el 53% de les persones que atén són dones i un terç són menors. L'entitat celebra el seu 120 aniversari amb un model més professional i integral.