Última hora: Apareix el cos de Rosi a la Vall d’Uixó

El cos de Rosa Solsona ja ha estat localitzat, a la Vall d’Uixó dins del vehicle i sense signes de violència.

Agents de la Guàrdia Civil han trobat el vehicle a la partida de la Torrassa, després de l’avís d’uns veïns i al seu interior hi havia Rosi, la dona de 45 anys, veïna de Castelló, desapareguda des de diumenge, quan va eixir de casa” sense mòbil i sense bossa”, després de dir a la seua filla “ara torne”.

Des del moment que no va tornar al seu domicili, la família ja va donar la veu d’alarma i la província es va inundar de cartells amb la imatge i els detalls del cotxe amb què havia desaparegut. Durant més de 48 hores, les batudes de voluntaris buscant-la per tota la província no han tingut treva.

La troballa acaba de ser notificada al seu marit i al grup de missatgeria amb més de 500 persones de tota la província tractant d’aportar pistes i recorrent camins, i ideant estratègies per optimitzar la cerca, s’han aturat els missatges de cop que indicaven les rutes que ja s’havien escrutat.

L’últim missatge és d’agraïment a l’esforç de totes les persones.

Últimes notícies

Detinguts dos lladres per robar 2.000 quilos de coure en pobles d’Alacant i València

Dos hòmens de 21 i 41 anys han sigut detinguts acusats de robar 2.000 quilos de coure en l’enllumenat públic i carregadors de vehicles elèctrics de diversos pobles d’Alacant i València, amb un perjuí que supera els 100.000 euros.

La nova Coca del Poble ajuda els comerços de Paiporta colpits per la dana

Paiporta ha presentat la Coca del Poble, un dolç solidari creat per alumnat d’hoteleria per a donar suport als comerços afectats per la dana de 2024 i recuperar la rebosteria tradicional de l’Horta Sud.

Educació reprén dijous la negociació amb els sindicats docents sobre inclusió

La Conselleria d'Educació ha convocat per a dijous una nova mesa sectorial amb els cinc sindicats de l'ensenyament públic per a negociar les mesures d'inclusió, després de la suspensió de la vaga indefinida docent iniciada el 11 de maig.

Les falsificacions fan perdre més de 1.200 milions d’euros cada any a Espanya

Les falsificacions en confecció, bosses, joieria i rellotgeria provoquen a Espanya pèrdues anuals de més de 1.200 milions d’euros, segons la EUIPO amb seu a Alacant.

Ferran Torres iguala Albiol com a valencianista amb més partits amb Espanya

Ferran Torres ha arribat als 58 partits amb la selecció espanyola en el debut mundialista contra Cap Verd i ha igualat així el registre de Raúl Albiol com a jugador valencià amb més internacionalitats.

La vaga en Metrovalencia i el TRAM es complix sense incidències amb el 75 % de servicis mínims

La vaga convocada per SEMAF en Metrovalencia i el TRAM d'Alacant es desenvolupa este dimarts sense incidències, amb el 75 % dels servicis mínims i un seguiment del 100 %, segons el sindicat.

Cauen dos narcoplantacions amb més de 600 plantes de marihuana a la província de Castelló

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens i ha desmantellat dos plantacions de marihuana a Almassora i Castelló, amb més de 600 plantes, una connexió il·legal a la llum i diverses armes llargues.

El PSPV reclama que Martínez Mus declare pel WhatsApp del Consell sobre la DANA

El PSPV-PSOE ha demanat al jutjat de Catarroja que cite com a testimoni el vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, per aclarir els missatges que va enviar al grup de Whatsapp del Govern valencià durant la gestió de la DANA del 29 d’octubre de 2024.