13.9 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Última hora: Apareix el cos de Rosi a la Vall d’Uixó

El cos de Rosa Solsona ja ha estat localitzat, a la Vall d’Uixó dins del vehicle i sense signes de violència.

Agents de la Guàrdia Civil han trobat el vehicle a la partida de la Torrassa, després de l’avís d’uns veïns i al seu interior hi havia Rosi, la dona de 45 anys, veïna de Castelló, desapareguda des de diumenge, quan va eixir de casa” sense mòbil i sense bossa”, després de dir a la seua filla “ara torne”.

Des del moment que no va tornar al seu domicili, la família ja va donar la veu d’alarma i la província es va inundar de cartells amb la imatge i els detalls del cotxe amb què havia desaparegut. Durant més de 48 hores, les batudes de voluntaris buscant-la per tota la província no han tingut treva.

La troballa acaba de ser notificada al seu marit i al grup de missatgeria amb més de 500 persones de tota la província tractant d’aportar pistes i recorrent camins, i ideant estratègies per optimitzar la cerca, s’han aturat els missatges de cop que indicaven les rutes que ja s’havien escrutat.

L’últim missatge és d’agraïment a l’esforç de totes les persones.

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.