Última hora: Apareix el cos de Rosi a la Vall d’Uixó

El cos de Rosa Solsona ja ha estat localitzat, a la Vall d’Uixó dins del vehicle i sense signes de violència.

Agents de la Guàrdia Civil han trobat el vehicle a la partida de la Torrassa, després de l’avís d’uns veïns i al seu interior hi havia Rosi, la dona de 45 anys, veïna de Castelló, desapareguda des de diumenge, quan va eixir de casa” sense mòbil i sense bossa”, després de dir a la seua filla “ara torne”.

Des del moment que no va tornar al seu domicili, la família ja va donar la veu d’alarma i la província es va inundar de cartells amb la imatge i els detalls del cotxe amb què havia desaparegut. Durant més de 48 hores, les batudes de voluntaris buscant-la per tota la província no han tingut treva.

La troballa acaba de ser notificada al seu marit i al grup de missatgeria amb més de 500 persones de tota la província tractant d’aportar pistes i recorrent camins, i ideant estratègies per optimitzar la cerca, s’han aturat els missatges de cop que indicaven les rutes que ja s’havien escrutat.

L’últim missatge és d’agraïment a l’esforç de totes les persones.

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.