Última hora: Apareix el cos de Rosi a la Vall d’Uixó

El cos de Rosa Solsona ja ha estat localitzat, a la Vall d’Uixó dins del vehicle i sense signes de violència.

Agents de la Guàrdia Civil han trobat el vehicle a la partida de la Torrassa, després de l’avís d’uns veïns i al seu interior hi havia Rosi, la dona de 45 anys, veïna de Castelló, desapareguda des de diumenge, quan va eixir de casa” sense mòbil i sense bossa”, després de dir a la seua filla “ara torne”.

Des del moment que no va tornar al seu domicili, la família ja va donar la veu d’alarma i la província es va inundar de cartells amb la imatge i els detalls del cotxe amb què havia desaparegut. Durant més de 48 hores, les batudes de voluntaris buscant-la per tota la província no han tingut treva.

La troballa acaba de ser notificada al seu marit i al grup de missatgeria amb més de 500 persones de tota la província tractant d’aportar pistes i recorrent camins, i ideant estratègies per optimitzar la cerca, s’han aturat els missatges de cop que indicaven les rutes que ja s’havien escrutat.

L’últim missatge és d’agraïment a l’esforç de totes les persones.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.