Última hora: Apareix el cos de Rosi a la Vall d’Uixó

El cos de Rosa Solsona ja ha estat localitzat, a la Vall d’Uixó dins del vehicle i sense signes de violència.

Agents de la Guàrdia Civil han trobat el vehicle a la partida de la Torrassa, després de l’avís d’uns veïns i al seu interior hi havia Rosi, la dona de 45 anys, veïna de Castelló, desapareguda des de diumenge, quan va eixir de casa” sense mòbil i sense bossa”, després de dir a la seua filla “ara torne”.

Des del moment que no va tornar al seu domicili, la família ja va donar la veu d’alarma i la província es va inundar de cartells amb la imatge i els detalls del cotxe amb què havia desaparegut. Durant més de 48 hores, les batudes de voluntaris buscant-la per tota la província no han tingut treva.

La troballa acaba de ser notificada al seu marit i al grup de missatgeria amb més de 500 persones de tota la província tractant d’aportar pistes i recorrent camins, i ideant estratègies per optimitzar la cerca, s’han aturat els missatges de cop que indicaven les rutes que ja s’havien escrutat.

L’últim missatge és d’agraïment a l’esforç de totes les persones.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.