15.7 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

L’Arenal Sound esgota les entrades per al seu retorn en 2022 en menys de huit hores

 

Arenal Sound penja el seu cartell de SOLD OUT en menys de 8 hores des de l’eixida a la venda.
Este diumenge es van posar a la venda els abonaments generals i VIP de la pròxima edició i en tan sols unes hores es va aconseguir vendre tots els abonaments disponibles.

El festival se celebrarà del 2 al 7 d’agost a Borriana i la seua organització ha volgut agrair este rècord històric: “Sou increïbles sounders!. Serà la millor edició de totes”.

Després de dos anys sense poder celebrar-se, Arenal Sound torna a la càrrega amb més força que mai i amb una fidelitat sorprenent. Sens dubte l’edició de 2022 serà la més especial de totes i ningú volia perdre-li-ho. El retrobament més esperat tornarà a produir-se a Borriana el pròxim estiu.

A les 12.00 hores llançaven el tret d’eixida per a adquirir abonaments generals i VIP i a les 15.00 hores, el 90% dels abonaments ja els havia volat de les mans. I és que la xifra disponible era limitada, atés que es tractava de devolucions.

Per a això, a més, des de l’organització s’han llançat els primers noms on destaquen que “comptarem amb artistes nacionals i internacionals, que donaran veu al nostre benvolgut festival.

En els primers artistes confirmats podem trobar a Ñengo Flow, Dimitri Hortes & Like Mike, C.Tangana, Lola Índigo, Carlos Sadness o Bad Gyal entre altres”.

Últimes notícies

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.

Compromís demana canviar el nom de l’auditori Julio Iglesias de Benidorm

Compromís ha sol·licitat canviar de nom l'auditori Julio Iglesias de Benidorm i revisar altres honors a l'artista després d'obrir-se una investigació per presumpte assetjament i agressió sexual. PP i PSPV-PSOE demanen prudència i esperar als avanços judicials.

Montero negociarà amb tots els partits per a tirar avant el nou finançament autonòmic

La vicepresidenta primera i ministra d'Hisenda ha assegurat que obrirà converses amb tots els grups per a impulsar la llei que desenrotlle el nou model. Fixa un calendari per a aprovar-la abans de cap d'any i que entre en vigor en 2027.

Basset qualifica de ‘incomprensible’ el retard en l’enviament del Es-Alert

L'ex mane operatiu de bombers ha qualificat de 'incomprensible' el retard del Es-Alert per risc d'inundació. Assenyala que el text es va consensuar a les 18.13 i l'avís va arribar a les 20.11; també qüestiona la utilitat de la visita de la consellera a la zona afectada.