16.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

L’Arenal Sound esgota les entrades per al seu retorn en 2022 en menys de huit hores

 

Arenal Sound penja el seu cartell de SOLD OUT en menys de 8 hores des de l’eixida a la venda.
Este diumenge es van posar a la venda els abonaments generals i VIP de la pròxima edició i en tan sols unes hores es va aconseguir vendre tots els abonaments disponibles.

El festival se celebrarà del 2 al 7 d’agost a Borriana i la seua organització ha volgut agrair este rècord històric: “Sou increïbles sounders!. Serà la millor edició de totes”.

Després de dos anys sense poder celebrar-se, Arenal Sound torna a la càrrega amb més força que mai i amb una fidelitat sorprenent. Sens dubte l’edició de 2022 serà la més especial de totes i ningú volia perdre-li-ho. El retrobament més esperat tornarà a produir-se a Borriana el pròxim estiu.

A les 12.00 hores llançaven el tret d’eixida per a adquirir abonaments generals i VIP i a les 15.00 hores, el 90% dels abonaments ja els havia volat de les mans. I és que la xifra disponible era limitada, atés que es tractava de devolucions.

Per a això, a més, des de l’organització s’han llançat els primers noms on destaquen que “comptarem amb artistes nacionals i internacionals, que donaran veu al nostre benvolgut festival.

En els primers artistes confirmats podem trobar a Ñengo Flow, Dimitri Hortes & Like Mike, C.Tangana, Lola Índigo, Carlos Sadness o Bad Gyal entre altres”.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.