Arresten a una empleada de la llar per furt de joies a Benicàssim

Dins dels serveis que la Guàrdia Civil té establerts per a combatre els robatoris i furts en domicilis i locals de la província, ha estat detinguda una dona per la seua presumpta implicació en diversos delictes de furt de joies i han estat recuperades algunes de les peces sostretes.

La Guàrdia Civil de Benicàssim va iniciar una recerca després de la sostracció de diverses joies en un domicili de la localitat. Durant el desenvolupament de les mateixes els agents van ser coneixedors d’un altre robatori de similars característiques en la mateixa població.

Després de la realització de nombroses perquisicions els guàrdies civils van comprovar que tots dos fets delictius reunien les mateixes característiques pel que van centrar la recerca en el nucli més pròxim als perjudicats, descobrint que en tots dos domicilis havia treballat la mateixa empleada de la llar. Aprofitant que tenia llibertat de moviment en els domicilis no li resultava complicat accedir a les joies.

Fruit de les gestions els guàrdies civils van identificar, van localitzar i van detenir a la exempleada de llar com a presumpta autora dels delictes de furt. El valor de les joies sostretes ascendeix a 52.000 euros, havent aconseguit recuperar, fins a la data, part de les joies per valor de 8.100 euros.

L’actuació ha estat realitzada per efectius de l’Àrea de Recerca del Lloc Ppal. de Benicàssim. Les diligències han estat lliurades en els Jutjats de Castelló.

Últimes notícies

Dos hòmens rescatats en helicòpter a Petrer per un colp de calor en plena ona de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de l'Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d'ells patira un colp de calor i quedara en estat greu.

Rescaten dos senderistes a Petrer per un colp de calor en plena onada de calor

Dos hòmens han sigut rescatats en helicòpter al barranc de la Escurina, al Paratge Caprala de Petrer, després que un d’ells patira un colp de calor greu en plena onada de calor.

La ramaderia extensiva es reforça com a barrera contra incendis després del foc de Soneja

Miguel Barrachina defensa la ramaderia extensiva com a eina clau contra els incendis forestals després del foc de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees, i destaca les ajudes i incentius per a mantindre esta activitat en el món rural.

La ramaderia extensiva es reivindica com a clau contra els incendis després del foc de Soneja

El conseller Miguel Barrachina ha defensat la ramaderia extensiva com el cortafoc més eficaç després de l’incendi de Soneja, que ha cremat 183 hectàrees a l’Alt Palància.

Ecologistes porten a jutjat l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions mediambientals

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València i els dragats a València i Sagunt, que consideren il·legals per falta d’avaluació ambiental actualitzada.

El Marató València guarda les últimes estreles però assegura compromisos, no promeses

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, ha avançat que encara queden atletes d’elit per confirmar per a la carrera del 6 de desembre i ha defés que només anuncien acords tancats. També ha explicat les dificultats econòmiques actuals de l’atletisme i el nou patrocini amb el Valencia Club de Atletismo.

El Marató València guarda encara alguna estrella però només anuncia compromisos ferms

El director general del Marató València, Juan Manuel Botella, avança que queden atletes d’elit per confirmar el 6 de desembre i defensa una política d’anuncis basada en compromisos tancats, en un context de fortes dificultats econòmiques per a l’atletisme.

Ecologistes porten a judici l’ampliació nord del port de València per infringir la normativa ambiental

Ecologistes en Acció ha presentat un recurs contenciós-administratiu contra les obres de l’ampliació nord del port de València per presumptes infraccions ambientals en els dragats de València i Sagunt.