Arresten a una empleada de la llar per furt de joies a Benicàssim

Dins dels serveis que la Guàrdia Civil té establerts per a combatre els robatoris i furts en domicilis i locals de la província, ha estat detinguda una dona per la seua presumpta implicació en diversos delictes de furt de joies i han estat recuperades algunes de les peces sostretes.

La Guàrdia Civil de Benicàssim va iniciar una recerca després de la sostracció de diverses joies en un domicili de la localitat. Durant el desenvolupament de les mateixes els agents van ser coneixedors d’un altre robatori de similars característiques en la mateixa població.

Després de la realització de nombroses perquisicions els guàrdies civils van comprovar que tots dos fets delictius reunien les mateixes característiques pel que van centrar la recerca en el nucli més pròxim als perjudicats, descobrint que en tots dos domicilis havia treballat la mateixa empleada de la llar. Aprofitant que tenia llibertat de moviment en els domicilis no li resultava complicat accedir a les joies.

Fruit de les gestions els guàrdies civils van identificar, van localitzar i van detenir a la exempleada de llar com a presumpta autora dels delictes de furt. El valor de les joies sostretes ascendeix a 52.000 euros, havent aconseguit recuperar, fins a la data, part de les joies per valor de 8.100 euros.

L’actuació ha estat realitzada per efectius de l’Àrea de Recerca del Lloc Ppal. de Benicàssim. Les diligències han estat lliurades en els Jutjats de Castelló.

Últimes notícies

Primer cap de setmana de juliol amb cels raso i calor intensa al prelitoral de València

La Comunitat Valenciana enceta el primer cap de setmana de juliol amb cels rasos i temperatures significativament altes en zones del prelitoral de València i el Rincón de Ademuz, segons Aemet.

Un camió bolcat talla l’AP-7 a Xilxes i provoca 4 quilòmetres de cues cap a València

L’AP-7 continua tallada a Xilxes este divendres després del bolcament nocturn d’un camió i provoca 4 quilòmetres de retencions en sentit València.

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.