Arresten a una empleada de la llar per furt de joies a Benicàssim

Dins dels serveis que la Guàrdia Civil té establerts per a combatre els robatoris i furts en domicilis i locals de la província, ha estat detinguda una dona per la seua presumpta implicació en diversos delictes de furt de joies i han estat recuperades algunes de les peces sostretes.

La Guàrdia Civil de Benicàssim va iniciar una recerca després de la sostracció de diverses joies en un domicili de la localitat. Durant el desenvolupament de les mateixes els agents van ser coneixedors d’un altre robatori de similars característiques en la mateixa població.

Després de la realització de nombroses perquisicions els guàrdies civils van comprovar que tots dos fets delictius reunien les mateixes característiques pel que van centrar la recerca en el nucli més pròxim als perjudicats, descobrint que en tots dos domicilis havia treballat la mateixa empleada de la llar. Aprofitant que tenia llibertat de moviment en els domicilis no li resultava complicat accedir a les joies.

Fruit de les gestions els guàrdies civils van identificar, van localitzar i van detenir a la exempleada de llar com a presumpta autora dels delictes de furt. El valor de les joies sostretes ascendeix a 52.000 euros, havent aconseguit recuperar, fins a la data, part de les joies per valor de 8.100 euros.

L’actuació ha estat realitzada per efectius de l’Àrea de Recerca del Lloc Ppal. de Benicàssim. Les diligències han estat lliurades en els Jutjats de Castelló.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.