Arresten a una empleada de la llar per furt de joies a Benicàssim

Dins dels serveis que la Guàrdia Civil té establerts per a combatre els robatoris i furts en domicilis i locals de la província, ha estat detinguda una dona per la seua presumpta implicació en diversos delictes de furt de joies i han estat recuperades algunes de les peces sostretes.

La Guàrdia Civil de Benicàssim va iniciar una recerca després de la sostracció de diverses joies en un domicili de la localitat. Durant el desenvolupament de les mateixes els agents van ser coneixedors d’un altre robatori de similars característiques en la mateixa població.

Després de la realització de nombroses perquisicions els guàrdies civils van comprovar que tots dos fets delictius reunien les mateixes característiques pel que van centrar la recerca en el nucli més pròxim als perjudicats, descobrint que en tots dos domicilis havia treballat la mateixa empleada de la llar. Aprofitant que tenia llibertat de moviment en els domicilis no li resultava complicat accedir a les joies.

Fruit de les gestions els guàrdies civils van identificar, van localitzar i van detenir a la exempleada de llar com a presumpta autora dels delictes de furt. El valor de les joies sostretes ascendeix a 52.000 euros, havent aconseguit recuperar, fins a la data, part de les joies per valor de 8.100 euros.

L’actuació ha estat realitzada per efectius de l’Àrea de Recerca del Lloc Ppal. de Benicàssim. Les diligències han estat lliurades en els Jutjats de Castelló.

Últimes notícies

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.