Arresten a una empleada de la llar per furt de joies a Benicàssim

Dins dels serveis que la Guàrdia Civil té establerts per a combatre els robatoris i furts en domicilis i locals de la província, ha estat detinguda una dona per la seua presumpta implicació en diversos delictes de furt de joies i han estat recuperades algunes de les peces sostretes.

La Guàrdia Civil de Benicàssim va iniciar una recerca després de la sostracció de diverses joies en un domicili de la localitat. Durant el desenvolupament de les mateixes els agents van ser coneixedors d’un altre robatori de similars característiques en la mateixa població.

Després de la realització de nombroses perquisicions els guàrdies civils van comprovar que tots dos fets delictius reunien les mateixes característiques pel que van centrar la recerca en el nucli més pròxim als perjudicats, descobrint que en tots dos domicilis havia treballat la mateixa empleada de la llar. Aprofitant que tenia llibertat de moviment en els domicilis no li resultava complicat accedir a les joies.

Fruit de les gestions els guàrdies civils van identificar, van localitzar i van detenir a la exempleada de llar com a presumpta autora dels delictes de furt. El valor de les joies sostretes ascendeix a 52.000 euros, havent aconseguit recuperar, fins a la data, part de les joies per valor de 8.100 euros.

L’actuació ha estat realitzada per efectius de l’Àrea de Recerca del Lloc Ppal. de Benicàssim. Les diligències han estat lliurades en els Jutjats de Castelló.

Últimes notícies

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.