Arresten a dos homes a Massamagrell per cinc furts en comerços públics

La Guàrdia Civil de València en col·laboració amb Policia Local de Massamagrell, han detingut a dos homes per cinc delictes de furt en diferents tipus d’establiments de la comarca de l’Horta Nord.

La recerca va començar quan els agents van tenir coneixement de diversos furts en les localitats d’Alboraia, Massamagrell i Museros en supermercats, botigues de bricolatge, farmàcies i basars.

Fruit d’una àrdua labor de recerca dels agents, van aconseguir localitzar el lloc on els detinguts ocultaven el sostret, un centre de rentada d’automòbils de la localitat de Massamagrell. A l’interior van ser trobats ocults en diversos llocs de l’establiment gran quantitat dels objectes que havien estat sostrets. Des de bateries, recanvis, electrodomèstics, eines fins a productes comestibles que eren guardats en tres neveres i un bagul congelador. Tot això valorat en més de 4000 euros.

Finalment, l’equip investigador va procedir a la detenció de l’amo i d’un treballador de l’establiment, de 43 i 45 anys i de nacionalitat armènia i grega per cinc delictes de furt.

El recuperat ha sigut retornat als seus legítims propietaris. Les diligències han estat lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 2 de Massamagrell.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hisenda impulsarà reunions amb les comunitats per a tancar un finançament molt beneficiós

Hisenda anuncia una ronda de reunions amb totes les comunitats autònomes per a explicar la seua proposta de finançament, que considera extremadament beneficiosa per a l'estat del benestar i, especialment, per a la Comunitat Valenciana.

Castro avisa abans de visitar al Vila-real: No és fàcil, però tampoc és fàcil guanyar-nos

Luís Castro reconeix la dificultat de visitar al Vila-real en La Ceràmica, però reivindica el moment competitiu del Llevant i la solidesa defensiva de les últimes jornades.

Arcadi España defén la contundència del PSOE enfront del juí a José Luis Ábalos

Arcadi España assegura que el PSOE ha actuat amb celeritat i contundència davant el cas Ábalos i marca distàncies amb altres partits, als quals retrau homenatges i falta de resposta. Diana Morant subratlla que el partit esperarà al moment processal adequat per a personar-se en la causa.

Rescatat després de deu hores perdut en una zona boscosa de Millares

La Guàrdia Civil ha localitzat amb vida a un home de 69 anys després de passar deu hores desaparegut en una zona boscosa i escarpada de Millares, a València. En l'operatiu van participar mitjans terrestres, aeris, bombers i brigades forestals.

Divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats i baixada de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta el divendres festiu amb cels molt nuvolosos, ruixats amb tempesta a Castelló i València i un descens de les temperatures màximes, mentres les mínimes pugen lleugerament.

Detingut a Benidorm un fugitiu britànic reclamat per narcotràfic i blanqueig

La Policia Nacional ha detingut a Benidorm a un britànic de 32 anys buscat pel Regne Unit per integrar una xarxa de drogues i blanqueig entre 2022 i 2024, que podria enfrontar-se a cadena perpètua.

Arranca la manifestació del Primer de Maig a València marcada per la pluja i les reivindicacions socials

La manifestació del Primer de Maig a València se celebra sota un cel gris i amb la presència de dos ministres, centrada en la defensa de salaris dignes, vivenda i drets socials.

Immobilitzat un camió amb l’eix trencat que circulava de manera temerària per la A-7 a Bétera

La Guàrdia Civil de Trànsit ha interceptat en l'A-7, entre Museros i Bétera, un camió carregat de taronges que circulava de manera temerària amb l'eix trencat i 26 defectes tècnics detectats.