14 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Arresten a dos homes a Massamagrell per cinc furts en comerços públics

La Guàrdia Civil de València en col·laboració amb Policia Local de Massamagrell, han detingut a dos homes per cinc delictes de furt en diferents tipus d’establiments de la comarca de l’Horta Nord.

La recerca va començar quan els agents van tenir coneixement de diversos furts en les localitats d’Alboraia, Massamagrell i Museros en supermercats, botigues de bricolatge, farmàcies i basars.

Fruit d’una àrdua labor de recerca dels agents, van aconseguir localitzar el lloc on els detinguts ocultaven el sostret, un centre de rentada d’automòbils de la localitat de Massamagrell. A l’interior van ser trobats ocults en diversos llocs de l’establiment gran quantitat dels objectes que havien estat sostrets. Des de bateries, recanvis, electrodomèstics, eines fins a productes comestibles que eren guardats en tres neveres i un bagul congelador. Tot això valorat en més de 4000 euros.

Finalment, l’equip investigador va procedir a la detenció de l’amo i d’un treballador de l’establiment, de 43 i 45 anys i de nacionalitat armènia i grega per cinc delictes de furt.

El recuperat ha sigut retornat als seus legítims propietaris. Les diligències han estat lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 2 de Massamagrell.

Últimes notícies

Pérez Llorca pren este dimarts possessió com president de la Generalitat Valenciana

Pérez Llorca pren possessió davant Les Corts com a nou president després de la seua investidura amb els vots de PP i Vox. Després de jurar el càrrec, presentarà el seu programa.

Desarticulada una banda que va robar més de 420.000 euros en bicicletes d’alta gamma en robatoris fulgurants

La Guàrdia Civil i la Policia Nacional detenen tres integrants relacionats amb 11 assalts en diversos punts del país

Els nous consellers juren el càrrec i Pérez Llorca fixa com a objectiu reforçar la confiança pública

El president apel·la a afiançar ponts institucionals, millorar la coordinació i estar 'més prop de la ciutadania' en l’inici del nou Consell

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024