Arresten a dos homes a Massamagrell per cinc furts en comerços públics

La Guàrdia Civil de València en col·laboració amb Policia Local de Massamagrell, han detingut a dos homes per cinc delictes de furt en diferents tipus d’establiments de la comarca de l’Horta Nord.

La recerca va començar quan els agents van tenir coneixement de diversos furts en les localitats d’Alboraia, Massamagrell i Museros en supermercats, botigues de bricolatge, farmàcies i basars.

Fruit d’una àrdua labor de recerca dels agents, van aconseguir localitzar el lloc on els detinguts ocultaven el sostret, un centre de rentada d’automòbils de la localitat de Massamagrell. A l’interior van ser trobats ocults en diversos llocs de l’establiment gran quantitat dels objectes que havien estat sostrets. Des de bateries, recanvis, electrodomèstics, eines fins a productes comestibles que eren guardats en tres neveres i un bagul congelador. Tot això valorat en més de 4000 euros.

Finalment, l’equip investigador va procedir a la detenció de l’amo i d’un treballador de l’establiment, de 43 i 45 anys i de nacionalitat armènia i grega per cinc delictes de furt.

El recuperat ha sigut retornat als seus legítims propietaris. Les diligències han estat lliurades en el Jutjat de Primera Instància i Instrucció Número 2 de Massamagrell.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Consell presenta al·legacions al nou reglament de Costas per a blindar la seguretat jurídica

La Generalitat Valenciana presenta al·legacions a l'avantprojecte estatal de reforma del Reglament de Costas per a reforçar la seguretat jurídica, mantindre criteris tècnics consolidats i equilibrar la protecció del litoral amb l'activitat econòmica sostenible.

Les ONG reclamen calma als migrants davant els dubtes per la regularització expressa

Les entitats que treballen amb persones migrants en la Comunitat Valenciana demanen calma i prudència davant el procés exprés de regularització i reclamen instruccions clares a les administracions.

L’Audiència de València confirma que Francis Puig i Adell Bover aniran a juí per estafa i falsedat

L'Audiència de València rebutja els recursos de Francis Puig i Juan Enrique Adell Bover i ratifica l'orde de processament per presumpta estafa, falsedat documental i apropiació indeguda en subvencions per a la promoció del valencià.

Casa 47 encarrega el projecte de 30 vivendes de lloguer assequible a Utiel

Casa 47 ha adjudicat la redacció del projecte per a construir 30 vivendes de lloguer assequible a Utiel, en la zona residencial de La Celadilla, que s'incorporaran al parc estatal de vivenda assequible.

El PPCV acusa Hisenda de falta de voluntat pel retard en les noves deduccions en la renda

El PPCV denuncia que Hisenda ha tardat huit dies a habilitar les caselles per a aplicar les noves deduccions autonòmiques en la renda en la Comunitat Valenciana i assegura que este retard perjudica contribuents amb rendes baixes i mitjanes.

Mercadona obri el seu supermercat número 72 a Portugal amb una nova botiga en Covilhã

Mercadona reforça la seua expansió a Portugal amb l'obertura del seu supermercat número 72 en Covilhã, primera botiga en el districte de Castelo Branco i generadora de 65 ocupacions indefinides.

El Consell negocia amb els sindicats un nou model de teletreball en l’Administració valenciana

La Generalitat ha presentat als sindicats una proposta per a renovar la regulació del teletreball en l'Administració valenciana, amb l'objectiu de fer-la més àgil, flexible i menys burocràtica.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial després de la decisió del Consell

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes públiques, en un context de tensions polítiques a Alacant per la gestió de vivendes públiques.